Lopettakaa jo se katselu!!!!!! siinä opetetaan vain pettämistä. kumma ettei siihen ole keksitty jotain lakia!! Sarja vain huononee!!!!!!!!!!!!
huono sarja kertakaikkiaan
4
332
Vastaukset
- Jonnatus
Mitä se sua liikuttaa...Ne kattoo salkkareita jotka haluu...ET sä voi siitä päättää.Niin ja jätä säkin salattujen katsominen pois jos noin paljon haittaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JÄRKI KÄTEEN!- Minä
NIIN JUST!!! Mitäs jos sä vaikkka kattosit Frendejä, niin joku tulis sanomaan et HEI SÄ ET KATO TÄTÄ SARAA ENÄÄ IKINÄ!!! Mitenkäs sit suu pannaan???
- allu
Minä kirjoitti:
NIIN JUST!!! Mitäs jos sä vaikkka kattosit Frendejä, niin joku tulis sanomaan et HEI SÄ ET KATO TÄTÄ SARAA ENÄÄ IKINÄ!!! Mitenkäs sit suu pannaan???
HAH HAA!!!! ette ikinä arvaa kuinka paljon mä nauran ku mä nään niitten surkeiden näyttelijöiden kämmejä!! X) kuolen nauruun!!!! mut silti sarjan nuori ei ole kyllä edullinen sen toistamisen takia...aina voi arvata mitä tapahtuu...milloinhan Jenni ja Sauli sortuvat kähmimään toisiaan.heh..PASKA KÄSIKIRJOITUS!!! PS. katson frendejä hah!!!
- Milla92
Mixen sais kattoo?!!1? Paras mitä telkusta tulee!!!!!!1 PARAS PARASPARAS!!!11!!!!!!100´
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944