Jos lääketeollisuus ei onnistu kehittämään ihmiskuntaa todellisuudessa
riivaaviin sairauksiin,sitten se kehittää sairauksia,joita ei ole.Jotta se voisi myydäuusia tai vanhoja lääkkeitä,jotka eivät tehoa ,kosa sairaat eivät ole edes sairaita
Manipu-toimilla kriteeriä tuotetaan lisää sairaita .Näin laajennetaan markkinoita.
Salmisen kirjoitus 2012v
Minun versiona "karmeaa tekstiä",eikö totta,mutta epäilemättä totta. Tästä
lääketeollisuuden vastuuttomasta pisneksestä-on Antti Heikkilä varoitellut vuosia sitten. Ihminen on Ihmisen pahin vihollinen...
Vertauksen vuoksi- minun lääkekatto täyttyi jo huhtikuussa siis 670 e omavastuu. loppuvuoden lääkkeet saan euro viikymmentä senttiä.. Ketkä rikastuu-kauppa on joka kannattaa...
Lääketeollisuus on huippuvaarallinen rikollisjärjestö.
18
121
Vastaukset
- Dos Etti
No, no, ilman jatkuvasti kehittyvää lääketeollisuutta minä olisin kuollut jo kauan sitten.
Mutta varmasti ihmisille syötetään myös turhia, ja turhan paljon lääkkeitä.
Ei minulle. - *Kukkahame*
Sinun merihuisku kannattaa keskustella lääkärisi kanssa resepteistä, kertoa sopimattomista lääkkeistä.
Äläkä osta kuin pienin saatavissa oleva erä uusista lääkkeistä, niin olen aina tehnyt ja teen edelleen, jos ne eivät sovi on resepti vaihdettava.
Minä ainakin jätän lääkkeet syömättä jos tunnen niiden vaikutuksen olevan heikot tai pahentavat tilannetta.- vero ei voro
Mitäpä pihtaamista on loppuvuonna, kun kerran lääkekatto on täyttynyt jo alkuvuodesta.
Toki on, jos ajattelee veronmaksajia.
Hiljaiseloni jälkeen annan ääneni kuulua, ja syy on se kun olen aloittajan kanssa vähän samalla linjalla nimittäin on lukematon määrä sairauksia joihin pitäisi panostaa enemmän, eikä vaan tehdä uusia arvaamattomia lääkkeitä, olisihan järkevää mutta ei lääketehtaille. Olen ennekin tästä kirjoittanut, sillä jos lääketehtaat oppisi löytämään sairaudet niin ei heitä tarvittaisikaan kun parannetaan sairaudet eikä syötetä niitä tekaistuja pillereitä jotka ovat hyvinkin voimakkaita jotka aiheuttaa sivuvaikutuksia, varsinkin lääkkeet jotka oletetaan parantavan.... Mutta kyllä maailmassa tapahtuisi täysi kaaos jos taudit löydetään niin turhaksi jää lääkefirmat , sairaalat hoitohenkilökunta ja monet muut ammatit. Olenkin sitä mieltä että pitäisi lopettaa tuon sairauksien kanssa pelehtiminen, sekä niiden varjolla mukamas käytetään miljardeja tutkimuksiin jos nekin rahat sairauden tutkimiseen todellisia sairauksia ja niiden syntyjä, että mistä mikin sairaus johtuu että voitaisiin tarttua suureen ongelmaan ja jättää pillerien teko vähemmälle koska ne eivät monessakaan sairaudessa paranna sairauksia vaan helpottaa. Tässä asiassa olisi paljon tehtävää, mutta se aiheuttaa niin paljon maailmassa myllerrystä kun katsotaan totuutta kohden, että ei siitä ne tahot, jotka jotain tietävät uskalla ääneensä lausua mitään.
Maanantaina tuli tv - jotain tietoa lääkkeiden sivuvaikutuksista ja vähän enemmänkin lääkkeistä jossa lääkärit myönsivät lääkkeiden haitoistaLääkkeet ovat useimmiten oireita lievittäviä, eivät sairautta parantavia. Luulisin, en kyllä tiedä.
Itse olen säästynyt tähän 72 vuoden ikään ilman mitään jatkuvasti käytettäviä lääkkeitä. Sokeriarvot ovat kohdallaan, samoin verenpaine, mutta voi juutas, miksihän monesta paikasta kuitenkin juimii silloin tällöin.
Pitäisiköhän mennä oikein lääkäriin ja saada diagnoosi, sekä lääkitys:Oikeastaan uskon häntä joka sanoi, että niin sitä tuntee olevansa elossa kun jotain paikkaa kolottaa.- Ei turhia lääkkeitä
Kyllä tulisi täysi kaaos, jos lääkkeitä ei olisi.
Jokaisessa lääkepakkauksessa on esite, jossa on lueteltu lääkkeen sivuvaikutukset. Eivät ne ole mitään salaista tietoa.
Minulla on vakava sairaus, ja olisin kuollut jo vuosia sitten, ellei minua olisi lääkitty mm. sivuvaikutuksia aiheuttavilla lääkkeillä.
Lääkäreiden yleinen nielipide on se, että niin kauan kuin lääkkeen hyöty on suurempi kuin haitta, sen lääkken käyttö on perustelua. Olen samaa mieltä, vaikka haittavaikutukset ovat olleet aika ikäviä.
Mikään ei anna niin suurta varmuutta kuin täydellinen tietämättömyys. - ++++
Ei turhia lääkkeitä kirjoitti:
Kyllä tulisi täysi kaaos, jos lääkkeitä ei olisi.
Jokaisessa lääkepakkauksessa on esite, jossa on lueteltu lääkkeen sivuvaikutukset. Eivät ne ole mitään salaista tietoa.
Minulla on vakava sairaus, ja olisin kuollut jo vuosia sitten, ellei minua olisi lääkitty mm. sivuvaikutuksia aiheuttavilla lääkkeillä.
Lääkäreiden yleinen nielipide on se, että niin kauan kuin lääkkeen hyöty on suurempi kuin haitta, sen lääkken käyttö on perustelua. Olen samaa mieltä, vaikka haittavaikutukset ovat olleet aika ikäviä.
Mikään ei anna niin suurta varmuutta kuin täydellinen tietämättömyys.Näin on, tieto lisää tuskaa.
- ....
Yleistys. Mitähän tyypin 1 diabetestä sairastava tuohon sanoisi?
Osa on varmasti totta. Kerronpa teille turhista llääkkeiden syönnistä, tehtiin sydämen 5 ohitusta alettiin
kolestrooli lääkitys,vaikka ei ikinä ole ollut kolestrolia.Sanottiin,kun kieltäydyin
ehdottomasti tämä kuuluu ohituksen jälkeen.Muutaman ajan söin lopetin itekseni eivätkä perään kyselleet. Lääkärit vaihtuu jatkuvasti.
Olin sitten lääke koekaniinani 3v uutta verenpaine lääkettä testattiin 100 henkilön voimalla. saivat myyntiin ja kauhean kallis kertoivat he,jotka sitä söivät..
Lääkäri kalleinta määrää,minulle on muutama lääke vaihdettu halvempaan apteekkarin kehotuksesta.
Nyt varmaan löytyi auttava lääke kortisoni 3nappia aamuisin,suolisto on rauhoittunut.. On sen eteen monet tähystykset ja suoliston varjoaine kuvaukset tehty. Kova myrkky on koletroli,mutta eihän ehkä monia vuosia täällä rupatella..- kellot soivat
Kuinkahan moni olisikaan jo mullissa ellei olisi lääkkeitä,mutta ehkä siitä firmalle on ahneuskin tullut.
Kaikkihan rahaa, kun alkaa virrata ahneus tulee mukaan.
Olemme nähneet tulleen monesa äkkirikas, kun juonen on löytänyt..
Lääke on kyllä vakava asia, mutta herrat siellä takana käsi ojossa ollaan hiljaa. Olen alkanut uskoa inkiväärin auttavaan voimaan nivelvaivoissa.
Keittelin ukolleni inkiväärijuomaa, mutta kyllästyin, sillä siinä on niitä "ulokkeita" mitkä kuorittaessa menevät hukkaan. Keittäminenkin oli vaivalloista, sillä sain opastusta monenlaisesta tavasta keittää tai kuumentaa. Niinpä menin apteekkiin ja pyysin inkivääritabletteja. Sain rohdosta missä oli sinisimpukkaa, inkivääriä, c-vitamiinia ja vielä jotain muutakin ainetta.
Ukko ottaa 2 tablettia aamuin illoin, ja sanoi minun mielikseni, että tuntuu helpommalta liikkua. Voi olla, että sanoi vaan, sillä hän tietää, että vaimokulta tahtoo tehdä kaikkensa hänen hyvinvointinsa parhaaksi:)- linda12
Ennen vanhaan olemme tukeutuneet luonnonlääkkeisiin.
Monet olivat tosi hyviä, mutta nykyäänkin jotkut turvautuvat niihin...
Luonnosta varmaan oikeat lääkkeet saadaan... Mielestäni on kaksi ongelma-alaa, sairauttakin, joissa on lääkinnällisiä vaikutuksia on ollut paljon, nimittäin masennus - ja univaikeudet.
Lääkekiertestä on vaikea päästä eroon. Työikäiset ovat lääkkeiden avulla päässeet takaisin työelämään, mutta vanhoja ihmisiä on vaikeuksissa haittavaikutusten takia.
En vaan uskalla riskeerata unen rytmihäikkää lääkkeillä. Sama lisääntyvän väsyneisyyden ja mielialanlaskukausien suhteen.
Voivat korjautua omia aikojaan ajan kanssa.- ei vielä miljonääri.
Moni on tullut kaupankäynnillä miljonääriksi,kuten Tupakkateollisuus.
Myös Liliukset---Walroosi---moni-moni muu kaupanteolla-unohtuiKeskinenkin... - hyvinnii
ei vielä miljonääri. kirjoitti:
Moni on tullut kaupankäynnillä miljonääriksi,kuten Tupakkateollisuus.
Myös Liliukset---Walroosi---moni-moni muu kaupanteolla-unohtuiKeskinenkin...Tunti sitten katselin ulkomailla tuotettua tv-ohjelmaa, jossa huumediileri kertoi ansainneensa mukavat 10.000 £ kuukaudessa.
Mitä sitten huumeparonit? Vielä satakertaisesti tuon. Lääketeollisuudessakin monet pääsevät miljonääreiksi. Jopa lääkeväärennöksillä. - aurinko paistaa
hyvinnii kirjoitti:
Tunti sitten katselin ulkomailla tuotettua tv-ohjelmaa, jossa huumediileri kertoi ansainneensa mukavat 10.000 £ kuukaudessa.
Mitä sitten huumeparonit? Vielä satakertaisesti tuon. Lääketeollisuudessakin monet pääsevät miljonääreiksi. Jopa lääkeväärennöksillä.Maailmassa on työntekijöitä,jotka minimi palkkaa saavat hyväkun ruokaan riittää.
Kaikki ei ole niin tyhmiä, että raskasta työtä tekisi he onnistuvat rahaa helpolla ja liikaakin ansaitsemaan.
Ehkä koulutus on tehonnut paremmin joihinkin, jotka oveluudella miljoonia käärii ja tyhmiä hyväksi käyttää.
Onnellisia ehkä jonkin aikaa, mutta multiin mukaan eivät saa.. - sileä tie
aurinko paistaa kirjoitti:
Maailmassa on työntekijöitä,jotka minimi palkkaa saavat hyväkun ruokaan riittää.
Kaikki ei ole niin tyhmiä, että raskasta työtä tekisi he onnistuvat rahaa helpolla ja liikaakin ansaitsemaan.
Ehkä koulutus on tehonnut paremmin joihinkin, jotka oveluudella miljoonia käärii ja tyhmiä hyväksi käyttää.
Onnellisia ehkä jonkin aikaa, mutta multiin mukaan eivät saa..Jäähän ne miljoonat perikunnalle.
- ORI-ON
JURVAN KUNTAAN
- Älä täällä valita.
Valitan Jurvasn kuntaan.Mihin olet laittanut valituksesi "Lääketeollisuudesta rikollisjärjestönä?"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 422880
- 622804
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492262Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3401956- 1401729
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161545Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71358Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101217- 421136
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661096