Kotimaa24:lta napattua: Virsivisan www-sivulla luki aiemmin
“Virsipuuhaa sisältää virsiin liittyviä, eri oppiaineisiin sovellettavia toimintavinkkejä kouluun. Löydä niistä idea ja muokkaa se omalle ryhmällesi sopivaksi toimintamuodoksi! ”
ja nyt
“Virsipuuhaa sisältää virsiin liittyviä, erilaisia toimintavinkkejä kouluun. Löydä niistä idea ja muokkaa se omalle ryhmällesi sopivaksi!”
Vissiinkin vedetty takaisinpäin, eli asian nostaminen esille toimi taas jonkin verran.
Virsivisan teksti muuttui
Jori Mäntysalo
2
71
Vastaukset
- eroa valtiokirkosta
Valtiokirkon propagandistit ovat alkaneet perustella uskontonsa tuputtamisen perinteiden vaalimisena.
Juu, tekstiä on muutettu. Samalla oppiaineita tarkoittavat otsikot korjattiin uuteen muotoon... http://helsinki.vapaa-ajattelijat.fi/virsipuuhaa.png
Mukavaa että Seurakuntien Lapsityön Keskus ainakin hiljaisesti myöntää ylilyöntinsä muutettuaan tekstejään, mutta jonkinlainen tiedote tästä rajojen ylityksestä olisi paikallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147334
- 594712
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434654- 753388
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 311789
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271776Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441637- 361537
- 1431297