hitto tää biisi soinut miun päässä koko aamun

7

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • hygieenikko

      • elintarviketeknikko
        hygieenikko kirjoitti:

        Jos oikein ymmärsin, niin tämä kuuluu ehdottomasti samaan sarjaan. Vai mitä?

        Turun seutuvilla tällä hetkellä pilvi/puotaista ja vain 12 astetta lämmitä, sade roikkuu ilmassa muttei sada!






        https://www.youtube.com/watch?v=KD7ItOg0HRA&list=RDKD7ItOg0HRA

        Hyr måårr dy kaunis, fiini frouwa hypergeenikko idaag?:D

        hadu vari vittja mina neet i Iniö, vah??

        jaag föörsöökte shuutta med haagebössan, men de va föör mykket dimma GRRR



        ;-D


      • hygieenikko
        elintarviketeknikko kirjoitti:

        Hyr måårr dy kaunis, fiini frouwa hypergeenikko idaag?:D

        hadu vari vittja mina neet i Iniö, vah??

        jaag föörsöökte shuutta med haagebössan, men de va föör mykket dimma GRRR



        ;-D

        Iniö.... enpä ole siellä päin mökkeillyt ikinä.
        Meillä on kuivanmaan mökki, vanha mummonmökiksi kutsuttu malli: vajaa 40 neliötä.
        Vesi tulee ja menee mökissä, kun jaksaa vaan kantaa,mökki ilman mukavuuksia siis.
        Ekohuussi pihan perukoilla, ja sauna pienellä saunakamarilla varustettu.

        Kaivolta on vedetty kasteluletku saunalle ja pieni pumppu nostaa pesuveden sinne.
        Naapurista haen juomaveden kahdella 10 litran kanistereilla, pesu- ja kasteluvesi tulee kaivostamme. Tämä ei ole mikään luxusmökki, mut täällä on oma rauha ja vapaus.

        Kurjenrahkan kansallispuisto vaan on tuossa lähistöllä ja susilaumoja ainakin kaksi, jotka kiertelee muuallakin kuin kansallispuiston alueella.
        Yhtään ainutta sutta en ole nähnyt, mut tieto niiden olemassa olosta ei ole kiva.
        Aikuista ihmistäsudet tuskin hätyyttävät, sanovat "viherpiipertäjät".
        Naapurin emäntä kutsuu luonnonsuojelijoita tuhahtaen: "viherpiipertäjiksi".


      • paukkupipiatri
        hygieenikko kirjoitti:

        Iniö.... enpä ole siellä päin mökkeillyt ikinä.
        Meillä on kuivanmaan mökki, vanha mummonmökiksi kutsuttu malli: vajaa 40 neliötä.
        Vesi tulee ja menee mökissä, kun jaksaa vaan kantaa,mökki ilman mukavuuksia siis.
        Ekohuussi pihan perukoilla, ja sauna pienellä saunakamarilla varustettu.

        Kaivolta on vedetty kasteluletku saunalle ja pieni pumppu nostaa pesuveden sinne.
        Naapurista haen juomaveden kahdella 10 litran kanistereilla, pesu- ja kasteluvesi tulee kaivostamme. Tämä ei ole mikään luxusmökki, mut täällä on oma rauha ja vapaus.

        Kurjenrahkan kansallispuisto vaan on tuossa lähistöllä ja susilaumoja ainakin kaksi, jotka kiertelee muuallakin kuin kansallispuiston alueella.
        Yhtään ainutta sutta en ole nähnyt, mut tieto niiden olemassa olosta ei ole kiva.
        Aikuista ihmistäsudet tuskin hätyyttävät, sanovat "viherpiipertäjät".
        Naapurin emäntä kutsuu luonnonsuojelijoita tuhahtaen: "viherpiipertäjiksi".

        tiedän ne kax susilaumaa ja kuviakin hirviukkelien riistakamerassa Raasinkorvessa
        Ovat vissiin sudet panneet suihinsa kaikki hirvet ja valkopresepeurtatkin
        kun saalista ei paljoakaan tullutkaan............yx lehmä ja kax Zetor traktria:D

        Susi on hieno ja ihmeen älykäs saalistajanakin.
        Ihmettelin tsadin kivikovi assan kundeja, kun Vaalimaalla pelkäsivät susia niin, etteivät vartioon uskaltanee yksin mennäkään ......assalla uskaltavat uhoollisina potkia mummoja vaan. Susi pelkää puolestaan jo kaunottaren tuoksuakin
        pst, kyl määkin ämmiä pelkään...oikke sutkia ovat ja vievät talotkin vasaran alle shoppaamalla:('

        Jos suden näkisikin vaan, riittää rynkyllä puupääpatruunoiten rätinä ja suuliekit
        ja susi pötkii kauhun vallassa pakoon

        Tulikin tuosta mieleen juttu sotamuisto käsigranaatista piirongin päällä.....
        Penskat ulettuiva jo tutkimaan granaattia ja nyhtäistä sokan irti ja BIGBANG
        Olikin jo uusi puuhuusi valmiina ja vanhan räjytin sen tuhannen billun päreixi

        Farburi olikin sisällä kakkimassa ja nousi räjhdyxen jälkeen ylös ja totesi:
        "Huh huh, hyvä etten pirtissä' pierassut......olis nyh asunnoton"
        ;-D


    • määmy
      • intiaaniasiamies

        monte pessyt molemmat hampaansa, vai?

        se inkkarin ketale apnoi korpraali Stubbia ja ujuttaa Suomen www.nato.mil

        montelle: ROMBITI CULO CHARRUA CARAJO


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe