hitto tää biisi soinut miun päässä koko aamun
7
128
Vastaukset
- hygieenikko
Jos oikein ymmärsin, niin tämä kuuluu ehdottomasti samaan sarjaan. Vai mitä?
Turun seutuvilla tällä hetkellä pilvi/puotaista ja vain 12 astetta lämmitä, sade roikkuu ilmassa muttei sada!
https://www.youtube.com/watch?v=KD7ItOg0HRA&list=RDKD7ItOg0HRA - elintarviketeknikko
hygieenikko kirjoitti:
Jos oikein ymmärsin, niin tämä kuuluu ehdottomasti samaan sarjaan. Vai mitä?
Turun seutuvilla tällä hetkellä pilvi/puotaista ja vain 12 astetta lämmitä, sade roikkuu ilmassa muttei sada!
https://www.youtube.com/watch?v=KD7ItOg0HRA&list=RDKD7ItOg0HRAHyr måårr dy kaunis, fiini frouwa hypergeenikko idaag?:D
hadu vari vittja mina neet i Iniö, vah??
jaag föörsöökte shuutta med haagebössan, men de va föör mykket dimma GRRR
;-D - hygieenikko
elintarviketeknikko kirjoitti:
Hyr måårr dy kaunis, fiini frouwa hypergeenikko idaag?:D
hadu vari vittja mina neet i Iniö, vah??
jaag föörsöökte shuutta med haagebössan, men de va föör mykket dimma GRRR
;-DIniö.... enpä ole siellä päin mökkeillyt ikinä.
Meillä on kuivanmaan mökki, vanha mummonmökiksi kutsuttu malli: vajaa 40 neliötä.
Vesi tulee ja menee mökissä, kun jaksaa vaan kantaa,mökki ilman mukavuuksia siis.
Ekohuussi pihan perukoilla, ja sauna pienellä saunakamarilla varustettu.
Kaivolta on vedetty kasteluletku saunalle ja pieni pumppu nostaa pesuveden sinne.
Naapurista haen juomaveden kahdella 10 litran kanistereilla, pesu- ja kasteluvesi tulee kaivostamme. Tämä ei ole mikään luxusmökki, mut täällä on oma rauha ja vapaus.
Kurjenrahkan kansallispuisto vaan on tuossa lähistöllä ja susilaumoja ainakin kaksi, jotka kiertelee muuallakin kuin kansallispuiston alueella.
Yhtään ainutta sutta en ole nähnyt, mut tieto niiden olemassa olosta ei ole kiva.
Aikuista ihmistäsudet tuskin hätyyttävät, sanovat "viherpiipertäjät".
Naapurin emäntä kutsuu luonnonsuojelijoita tuhahtaen: "viherpiipertäjiksi". - paukkupipiatri
hygieenikko kirjoitti:
Iniö.... enpä ole siellä päin mökkeillyt ikinä.
Meillä on kuivanmaan mökki, vanha mummonmökiksi kutsuttu malli: vajaa 40 neliötä.
Vesi tulee ja menee mökissä, kun jaksaa vaan kantaa,mökki ilman mukavuuksia siis.
Ekohuussi pihan perukoilla, ja sauna pienellä saunakamarilla varustettu.
Kaivolta on vedetty kasteluletku saunalle ja pieni pumppu nostaa pesuveden sinne.
Naapurista haen juomaveden kahdella 10 litran kanistereilla, pesu- ja kasteluvesi tulee kaivostamme. Tämä ei ole mikään luxusmökki, mut täällä on oma rauha ja vapaus.
Kurjenrahkan kansallispuisto vaan on tuossa lähistöllä ja susilaumoja ainakin kaksi, jotka kiertelee muuallakin kuin kansallispuiston alueella.
Yhtään ainutta sutta en ole nähnyt, mut tieto niiden olemassa olosta ei ole kiva.
Aikuista ihmistäsudet tuskin hätyyttävät, sanovat "viherpiipertäjät".
Naapurin emäntä kutsuu luonnonsuojelijoita tuhahtaen: "viherpiipertäjiksi".tiedän ne kax susilaumaa ja kuviakin hirviukkelien riistakamerassa Raasinkorvessa
Ovat vissiin sudet panneet suihinsa kaikki hirvet ja valkopresepeurtatkin
kun saalista ei paljoakaan tullutkaan............yx lehmä ja kax Zetor traktria:D
Susi on hieno ja ihmeen älykäs saalistajanakin.
Ihmettelin tsadin kivikovi assan kundeja, kun Vaalimaalla pelkäsivät susia niin, etteivät vartioon uskaltanee yksin mennäkään ......assalla uskaltavat uhoollisina potkia mummoja vaan. Susi pelkää puolestaan jo kaunottaren tuoksuakin
pst, kyl määkin ämmiä pelkään...oikke sutkia ovat ja vievät talotkin vasaran alle shoppaamalla:('
Jos suden näkisikin vaan, riittää rynkyllä puupääpatruunoiten rätinä ja suuliekit
ja susi pötkii kauhun vallassa pakoon
Tulikin tuosta mieleen juttu sotamuisto käsigranaatista piirongin päällä.....
Penskat ulettuiva jo tutkimaan granaattia ja nyhtäistä sokan irti ja BIGBANG
Olikin jo uusi puuhuusi valmiina ja vanhan räjytin sen tuhannen billun päreixi
Farburi olikin sisällä kakkimassa ja nousi räjhdyxen jälkeen ylös ja totesi:
"Huh huh, hyvä etten pirtissä' pierassut......olis nyh asunnoton"
;-D
- määmy
- intiaaniasiamies
monte pessyt molemmat hampaansa, vai?
se inkkarin ketale apnoi korpraali Stubbia ja ujuttaa Suomen www.nato.mil
montelle: ROMBITI CULO CHARRUA CARAJO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654
