Spiritismistä

Smells like teenspiritism

Aloin täs miettii et voix spiritismi oikeesti toimii ja ox siihen joku luonnollinen selitys? OX jollai kokemuxii siit? Kandeex koittaa?

11

1049

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pimeä Enkeli

      Luonnollista selitystä siihen ei ole..
      Ja en oo kuulu yhtäkää sellast tapausta et se ei olis onnistunut.. Mut yleenssä siitä vaa juorutaa keksittää tarinoita jotka ei sit oo totta... No mä voin kertoo uudenvuodenaatton jälkee... me kokeillaa sitä sillo.. nii sitpähän tiedän.. :)

      • DerWolf

        vittu ootte tyhmii, ette leikkis tollasil asioil. Kyllä se toimii.


      • Aileena

        No, toimix se sulla?
        Mä oon pelannu ja oon samaa mieltä:
        Luonnollista selitystä ei tosiaankaan ole.
        Mutta onhan se hauskaa niin kauan et joku delaa. Mun inhoma tyyppi delas kun se pelas. Kysy et millon kuolee, vastaus oli 'Nyt' ja se säikähti lähti juokseen kaatu portais ja taitto niskansa. Kivaa vai? Kyllä, mä nauroin.:)


      • Smells like teen spirit
        Aileena kirjoitti:

        No, toimix se sulla?
        Mä oon pelannu ja oon samaa mieltä:
        Luonnollista selitystä ei tosiaankaan ole.
        Mutta onhan se hauskaa niin kauan et joku delaa. Mun inhoma tyyppi delas kun se pelas. Kysy et millon kuolee, vastaus oli 'Nyt' ja se säikähti lähti juokseen kaatu portais ja taitto niskansa. Kivaa vai? Kyllä, mä nauroin.:)

        Mä koitin vähä aika sit. Kylhän se toimi sillee et se lasi liikku vähä mut ei se mitää vastannu. Meille kyl kerrottii et jos SE ei vastaa se on suuttunu. Mäki oon kuullu paljo juttuja et joku olis kuollu mut oox varma et seon totta?


      • Smells like teen spirit
        DerWolf kirjoitti:

        vittu ootte tyhmii, ette leikkis tollasil asioil. Kyllä se toimii.

        Älä ny vaa viä ala väittää et se tyyppi näyttäyty teille ja joku su läheine heitti veivinsä! Vittu niitki juttui on iha vitusti liikkeel mut kukaa ei vaa voi todistaa!!!


    • Matami V.

      Se toimii ja ei toimi. Lasi kyllä liikkuu, mutta vastaukset saattaa olla sitten mitä tahansa soopaa.
      Olemme kaveriporukalla monesti "pelanneet" spiritismiä. Se on tosiaan ihan ajanviettoa, kuin seurapeli. Jännittävä sellainen tietysti, mutta tosissaan ei kannata ottaa. Useasti olemme kysyneet lasilta jotain asiaa, jonka vain yksi joukostamme tietää (esimerkiksi tämän henkilön mummon toista nimeä) ja jättäneet sen henkilön piirin ulkopuolelle, jotta hänen ajatuksensa eivät vaikuttaisi vastaukseen. Muistaakseni juuri koskaan ei ole tullut oikeaa vastausta.

      Joskus kyllä, täytyy myöntää, on tullut oikeita vastauksia tulevaisuutta koskevissa kysymyksissä. Ehkä ei aivan tarkalleen todenmukaisia, mutta melkein. Ainakin kerran ovat henkilöt menneet sekaisin. Lasi kertoi yhden ystävistäni alkavan seurustelemaan yhden pojan kanssa, mutta se olikin toinen ystäväni (myös silloin pelaamassa ollut) joka sen pojan sai.

      Paljon olemme arvuutelleet, mikä saa lasin liikkumaan. Tiedämme ettei kukaan meistä liikuttele lasia. Sen huomaisi, ja olemme menneet spiritismiä eri kokoonpanoilla. Luultavasti se johtuu käsien tärinästä ja alitajunnasta, yhdessä. Jos esimerkiksi lasi on antamassa jotain nimeä ja on antanut jo kirjaimet K ja A ja joku sanoo ääneen "Kalle", ihan arvuutellakseen, lasi kirjoittaa tämän nimen, koska kaikki ajattelevat sitä yhtä aikaa. Näin kuvittelisin.

      Mutta kannattaa kokeilla. Se on hauskaa ja jännää. Älä silti saa siitä pakkomiellettä. Pitää ottaa huumorilla se leikki.

    • ms inferno

      niinno..aika paljo taitaa olla kiinni alitajunnasta ja just siitä et on jännittyny. Vaikka kukaan ei liikuta lasia, niin tahdon voima voi kuitenkin olla niin suuri että lasi liikkuu..
      kannattaa kuulemma kysyä heti että onko tekemisissä hyvän vai pahan hengen kanssa. Vinkiksi vaan jos meinaatte kokeilla..

    • eräs*

      joo eli tosiaankin niinku ms inferno sano et kannattaa tosiaan kysyy että onko kyseessä hyvä- vai pahahenki...hyvät henget pääsee ajatuksiin, mutta pahat henget ei...me ollaan kavereitten kaa kokeiltu sillee et joku on kirjottanu paperille jonkun luvun, mitä kukaan muu ei nähnyt ja laittanu sen sitten väliaikaisesti suuhun...sitten muut kysyvät hengeltä mikä numero oli kyseessä ja se meni oikein...
      joskus se on epäonnistunut, kun kyseessä oli pahahenki....muttä ÄLÄ IKINÄ ala leikkimään noilla asioilla!!!minulle ja kavereilleni on käynyt kauheita asioita pelaamisen aikana, joista en halua puhua...kukaan ei silti ole kuollut, mutta jotkut seonneet =(( joten LOPETA heti noi jutut!!! usko mua, siitä ei seuraa muuta kuin pahaa!!!!!!!!!

    • missX

      kyllähän se toimii!!
      ei silleen kunnolla oo onnistunu mut kokeillu oon ja on jotai tapahtunu!!
      mutta siinä woi oikeestiki tapahtuu jotain ikävää!että sinänsä huono..

    • roosa

      Spiritismiiin ei ole luonnollista selitystä vaan se on leikkimkstä saatanan voimilla. Mun kaverit on kokeillu ja ne oli ihan vauhkona sen jälkeen, ne luuli et se on vaan leikkii mut se toimii oikeesti. Ei kannata lähtee mukaa saatanan voimiin, siihen jää kiinni ja se on oikeesti vaarallista.

      • nanna

        Moi!! Mä haluun sanoo mun oman mielipiteen..
        SITÄ LEIKKIÄ EI KANNATA KOKEILLA!!!!
        jos se toimii siitä voi joutua vaikeuksiin, siihen voi kuolla, se jää ikuisiksesti ajatuksiisi, se on aina käsissäsi, et pääse siitä koskaan irti... Hullua kokeilla!!!!
        Mä tunnen yhen ihan oikeesti joka on melkein kuollu kun koitti spiritismiä!!!
        se ihminen oli mun sisko ne oli 14vuotiaita niitä oli viis ne meni rinkiin kynttilöitä oli joka puolella.. kaikki valot pois.. sit en enää tiiä kun ne ei kertonu.. mutta kun mä menin kotiin ja aukasin systerin huoneen oven...
        Ne oli siellä, kaikki 4.. mutta mihin mun sisko oli menny.. ikkuna oli auki se oli menny katolle (meil on 2kerroksinen talo) kolmen askeleen päässä se olis ollu vainaa.. Mä otin sen vaatteista kiini ja kiskasin sen pois siitä reunalat.. me mentiin sisälle.. Yöllä mun sisko tuli mun huoneeseen ja sano mulle että missä se oli ollu viimeset 6tuntia kun ei kuulemma ollu muistanu mitään.. En mä sit tiiä että esittikö se mutta todelliselta se näytti!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe