Inhoan tyttöystäväni kissaa

Väsynyt vihaansa

Olen eläinrakas vajaa kolmekymppinen, kissoja on lapsenakin ollut ja olen niistä aina pitänyt vaikka koiraihminen enemmän olenkin. Nyt ongelmani on se, että inhoan, suorastaan vihaan, tyttöystäväni kissaa. Olen nyt hänen kanssaan muutaman kuukauden asunut ja olen jo hulluksi tulossa ärsyttävän kissauroksen takia, joka kusee lavuaariin, rämpyttelee postiluukkua, repii verhoja, ääntelee ärsyttävästi, varastelee ruokaa ja tekee kaiken niin ärsyttävästi mitä pystyy tekemään. Kaikkea tätä kissa tekee siis jatkuvasti, aivan jatkuvasti!
Kissalla on virikkeitä ja hiekka-astiakin on siisti, eli tyttöystävääni ei kannata syytttää muusta kuin väärän pennun valitsemisesta, ja sekin on tapahtunut jo ennen yhdessä oloamme, eli paha enää muuttaa asiaa.
Kissa on myös kastroitu melkein vuosi sitten, eli senkään piikkiin ärsyttävyyttä ei voi panna.

Tyttöystävälleni kissa on tärkeä ja siksi esitänkin hänelle pitäväni kissasta, mutta oikeasti en tiedä miten jaksan elää kissan kanssa jota vihaan näin paljon ja joka ärsyttää koko ajan.
Kanssamme asuu toinenkin kissa, naaraskissa, josta kyllä pidän.

Tiedän että kuulostan pahalta ihmiseltä ja turhautumiseni lisäksi kärsin tästä myös huonoa omaatuntoa, mutta minkä sitä ajatuksilleen voi? Pitää kai yrittää oppia sietämään tuota ärsyttävää elukkaa, muuten tämä inhoni alkaa vaikuttaa jo suhteeseemmekin.

5

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihaa ja rakastaa

Ymmärrän sinua, minunkin toinen kissa on tosi rasittava, perinnyt varmaan kaikki inhottavat piirteet, mitä kissa voi omaksua.
      Jotkut kissat osaa olla sellaisia, vain tosi kissaihmiset sitten kestävät niitä.

Kerro rohkeasti tuntosi ystävällesi. Kaikki eivät vain pidä niin paljon kissoista kuin toiset, ei siitä kannata potea huonoa omaatuntoa.

• voi voi....

Aattele kuule jos se ärsyttävä elukka ois pahankurinen kakara edellisestä liitosta? Sulla on asiat hyvin....

Joo kerro vain tyttöystävällesi niin varmaan tajuaa hankkiutua sinusta eroon tai viedä lopetettavaksi!
      Kissa on ollut ennen sinua ja voi olla että se reagoi sinuun yhtälailla vastenmielisesti kuin sinä siihen. Kissa on viisas eläin joka vaistoaa.

• hakekaa apua

Etkö huomaa omassa viestissäsi ap mitään vikaa? Poika-kissa on selvästi väärin kasvatettu ja voi tosiaan olla ihan väärässä perheessä nyt ylipäätään. Ties vaikka toisen kissan takia merkkailisi kaikkea niin pissallaan kuin niillä rauhasillaan, mitkä ovat tassuissa, mistä erittyy raapimisen kautta "merkkaus"-ainetta. Se ei käytöksensä mukaan ainakaan kerro olevansa iloinen teidän luonanne.

Vääriin paikkoihin pissailu voi kertoa myös siitä, että sen elimistö ei ole kunnossa. Eläinlääkäri-reissu voisi auttaa ja voisitte siellä saada myös ohjeistusta sen koulutukseen.

Nyt ihan alkuunsa voisitte katsoa yhdessä tuon sarjan videoita, siellä pitäisi muistaakseni olla parikin hyvin samankaltaista tapausta kuin mitä teillä on.

https://www.youtube.com/watch?v=eNXBQWYd5w4

• älä jatka

Olet pahasti mustasukkainen kissalle, ilmeisesti tyttöystäväsi hellii kissaansa ja antaa huomiota, mielestäsi se kuuluisi sinulle. Sinun on hyväksyttävä kissa tai lähdettävä ettei tule myöhemmin vaikeita ongelmia ja naisesi alkaa vihata sinua ym. ym.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1998
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      90
      1415
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1177
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1057
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1052
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      49
      849
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      819
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      812
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe