Syksyn uudet kurssit miehille
Kurssi 1
- Kuinka jääpalakotelo täytetään?
kurssilla käydään lävitse jokainen
vaihe diakuvien avulla.
Kurssi 2
- Wc-paperi. Onko totta, että
wc-paperi kasvaa wc-paperitelineessä?
Keskusteluryhmä.
Kurssi 3
- Onko mahdollista nostaa wc:n istuinrengas
ennen virtsaamisen aloittamista?
Paljon käytännön harjoituksia.
Kurssi 4
- Päivällisen kälkeen:
Lentävätkö likaiset astiat koneeseen tai
tiskialtaaseen?
Ratkaisuja ja esimerkkejä videolta.
Kurssi 5
- Opi löytämään tavaroita. Aloita asettamalla
ne oikeisiin paikkoihin, sen sijaan että
karjut ja sekoitat koko huushollin ylösalaisin.
Avoin foorumi.
Kurssi 6
- Kukkien antaminen vaimolle/tyttöystävälle
EI vahingoita terveyttäsi.
Kuvia ja äänitteitä.
Kurssi 7
- Oikeat miehet kysyvät tietä kun eksyvät.
Tarinoita tosielämästä.
Kurssi 8
- Onko geneettisesti mahdotonta istua hiljaa,
kun vaimo ajaa autoa?
Ajosimulaatio.
Kurssi 9
- Äidin ja vaimon eroavaisuudet.
Roolipeli.
Kurssi 10
- Kuinka tullaan täydelliseksi shoppailun ystäväksi?
Hengitysharjoituksia, meditaatiota ja
mielikuvaharjoittelua.
Nämä kurssit tulevat todellakin tarpeeseen! :D
Ei tosikoille, varsinkaan miehille
14
733
Vastaukset
- syvägurggu
voisi liittää harjoituksia siitä, miten se rengas voidaan myös laskea alas.
- Ilolintu
Erittäin hyvä idea! Se renkaan laskeminen alas tuottaa vaikeuksia monelle miehelle. :D
- max-life
Kurssi numero yksi on täydellinen minulle.
Minulle on ihan mielettömän vaikeaa tehdä semmosia jääpaloja, että ne sitten sinne hiivatin jääpalakotelon koloihin mahtuisivat..=(
Kaikenlaisia muotteja yrittäny, mutta aina joku reuna jumittaa. Milloin ne jäätyy liian isoiksi, milloin taas muoto päin persettä. Ehkä ne tuolla kertoisivat ne niksit..?
nimimerkki Lämmin drinkki- wirnix
käyttää jääpalapusseja. Kurssilla saat siihen täyttöohjeet. :D:D
- max-life
wirnix kirjoitti:
käyttää jääpalapusseja. Kurssilla saat siihen täyttöohjeet. :D:D
No mieti nyt.. miten sinne pussiin muka ne jääpalat pujottelet.. ei onnistu.. ainakaan ilman että pussi repee???
jessus sentään..;) - wirnix
max-life kirjoitti:
No mieti nyt.. miten sinne pussiin muka ne jääpalat pujottelet.. ei onnistu.. ainakaan ilman että pussi repee???
jessus sentään..;)unohda koko juttu. :D:D
- NurinperiN
toivoisin meille naisillekin kursseja.
Olisi kiva jos meillekin löytyisi jokin asia, jota emme vielä osaa...kurssi pankkiautomaatin käytössä niin miehille kuin naisillekin. Kurssin sisältö on vaan räätälöity kummallekin sukupuolelle omaksi:
MIEHEN PANKKIAUTOMAATIN KÄYTTÖKURSSI:
1) Aja pankkiautomaatin luo
2) Työnnä kortti koneeseen
3) Näppäile tunnusluku ja summa
4) Ota käteinen, kortti ja kuitti ja aja tiehesi.
NAISEN PANKKIAUTOMAATIN KÄYTTÖKURSSI:
2) Tarkista meikki peruutuspeilistä
3) Sammuta moottori
4) Laita avaimet laukkuun
5) Nouse autosta, koska olet liian kaukana automaatista
6) Etsi laukusta kortti
7) Laita kortti automaattiin
8) Etsi laukusta tamponipaperi, jossa on tunnusluku
9) Näppäile tunnusluku
10) Lue ohjeita vähintään kaksi minuuttia
11) Näppäile peruutus
12) Näppäile oikea tunnusluku
13) Tarkista saldo
14) Ota käteinen ja nouse autoon
15) Tarkista meikki
16) Etsi laukusta auton avaimet
17) Käynnistä auto
18) Aja
19) Pysäytä
20) Peruuta
21) Nouse autosta, ota kortti ja kuitti automaatista
22) Laita ne laukkuun
23) Nouse autoon
24) Tarkista meikki
25) Käynnistä ja laitta pakki päälle
26) Peruuta, pysäytä ja aja eteenpäin
27) Aja pois pankkiautomaatin luota
28) Aja kaksi kilometriä
29) Vapauta käsijarru- sykolooki
SIVU AVIOVAIMON PÄIVÄKIRJASTA
Lauantai-ilta - mieheni käytös on outoa. Olimme sopineet tapaavamme Forumissa yhteistä kahvikupposta varten. Olin ollut ostoksilla ystävieni kanssa koko päivän ja ajattelin että ehkä hän on loukkaantunut, koska olin hieman myöhässä. Hän ei kuitenkaan sanonut siitä mitään.
Keskustelu ei sujunut, hän oli hiljainen. Ehdotin että siirtyisimme jonnekin hiljaisempaan paikkaan, jotta voisimme keskustella. Tähän hän suostuikin mutta pysyi kuitenkin hiljaa.
Kysyin häneltä oliko hänellä murheita- hän vastasi : " Ei tässä mitään."
Kysyin onko minun syytäni, että hän on vaitonainen ja juro. Hän sanoi, että ei ole mitään hätää eikä minun pitäisi olla huolissani.
Kotimatkalla kerroin hänelle rakastavani häntä, hän hymyili ja jatkoi ajamista. En voi ymmärtää hänen käytöstään enkä tiedä miksi hän ei vastannut rakkaudentunnustukseeni.
Kotona tunsin kuin olisin kadottanut mieheni johonkin usvaan, ikään kuin hän ei enää halunnutkaan löytää minua. Hän vain istui ja tuijotti televisiota; hän vaikutti todella kaukaiselta ja etäiseltä.
Lopulta päätin mennä nukkumaan, mieheni seurasi minua 10 minuutin kuluttua ja yllättäen vastasi rakkauteeni ja hyväilyihini, rakastelimme, mutta silti hän tuntui omituisen poissaolevalta.
Päätin etten kestä tätä enää vaan otin asian esille. Huomasin hänen kuitenkin nukahtaneen. Itkin itseni huolineni uneen.
En tiedä mitä tehdä. Olen jo varma että miehelläni on suhde. Elämäni on katastrofi.
SIVU AVIOMIEHEN PÄIVÄKIRJASTA
Lauantai-ilta - Auton moottorissa on outo sivuääni... pitänee tarkistaa huomenna.
Vaimo jutteli jotain, mutta sain sentään pillua. - Ano-N...
norMix kirjoitti:
...kurssi pankkiautomaatin käytössä niin miehille kuin naisillekin. Kurssin sisältö on vaan räätälöity kummallekin sukupuolelle omaksi:
MIEHEN PANKKIAUTOMAATIN KÄYTTÖKURSSI:
2) Työnnä kortti koneeseen
3) Näppäile tunnusluku ja summa
4) Ota käteinen, kortti ja kuitti ja aja tiehesi.
NAISEN PANKKIAUTOMAATIN KÄYTTÖKURSSI:
2) Tarkista meikki peruutuspeilistä
3) Sammuta moottori
4) Laita avaimet laukkuun
5) Nouse autosta, koska olet liian kaukana automaatista
6) Etsi laukusta kortti
7) Laita kortti automaattiin
8) Etsi laukusta tamponipaperi, jossa on tunnusluku
9) Näppäile tunnusluku
10) Lue ohjeita vähintään kaksi minuuttia
11) Näppäile peruutus
12) Näppäile oikea tunnusluku
13) Tarkista saldo
14) Ota käteinen ja nouse autoon
15) Tarkista meikki
16) Etsi laukusta auton avaimet
17) Käynnistä auto
18) Aja
19) Pysäytä
20) Peruuta
21) Nouse autosta, ota kortti ja kuitti automaatista
22) Laita ne laukkuun
23) Nouse autoon
24) Tarkista meikki
25) Käynnistä ja laitta pakki päälle
26) Peruuta, pysäytä ja aja eteenpäin
27) Aja pois pankkiautomaatin luota
28) Aja kaksi kilometriä
29) Vapauta käsijarru...tiesit, että teen just noin? ...SÄ OLET SELVÄSTIKKIN VAKOILLUT MUA!!!!
- Ano-Nyymi
sykolooki kirjoitti:
SIVU AVIOVAIMON PÄIVÄKIRJASTA
Lauantai-ilta - mieheni käytös on outoa. Olimme sopineet tapaavamme Forumissa yhteistä kahvikupposta varten. Olin ollut ostoksilla ystävieni kanssa koko päivän ja ajattelin että ehkä hän on loukkaantunut, koska olin hieman myöhässä. Hän ei kuitenkaan sanonut siitä mitään.
Keskustelu ei sujunut, hän oli hiljainen. Ehdotin että siirtyisimme jonnekin hiljaisempaan paikkaan, jotta voisimme keskustella. Tähän hän suostuikin mutta pysyi kuitenkin hiljaa.
Kysyin häneltä oliko hänellä murheita- hän vastasi : " Ei tässä mitään."
Kysyin onko minun syytäni, että hän on vaitonainen ja juro. Hän sanoi, että ei ole mitään hätää eikä minun pitäisi olla huolissani.
Kotimatkalla kerroin hänelle rakastavani häntä, hän hymyili ja jatkoi ajamista. En voi ymmärtää hänen käytöstään enkä tiedä miksi hän ei vastannut rakkaudentunnustukseeni.
Kotona tunsin kuin olisin kadottanut mieheni johonkin usvaan, ikään kuin hän ei enää halunnutkaan löytää minua. Hän vain istui ja tuijotti televisiota; hän vaikutti todella kaukaiselta ja etäiseltä.
Lopulta päätin mennä nukkumaan, mieheni seurasi minua 10 minuutin kuluttua ja yllättäen vastasi rakkauteeni ja hyväilyihini, rakastelimme, mutta silti hän tuntui omituisen poissaolevalta.
Päätin etten kestä tätä enää vaan otin asian esille. Huomasin hänen kuitenkin nukahtaneen. Itkin itseni huolineni uneen.
En tiedä mitä tehdä. Olen jo varma että miehelläni on suhde. Elämäni on katastrofi.
SIVU AVIOMIEHEN PÄIVÄKIRJASTA
Lauantai-ilta - Auton moottorissa on outo sivuääni... pitänee tarkistaa huomenna.
Vaimo jutteli jotain, mutta sain sentään pillua.Eikai nyt nainen anna pillua, jos miehellä on sivusuhde, johan sen nyt se auton moottorin sivuäänikin paljasti.
.....menee tonkimaan yöllä miehen autoa kun mies nukkuu ja etsii suurennuslasilla toisen värisiä hiuksia ja saa raivarin ja repii miehen ylös unistaan ja huutaa kurkku käheenä:
"Nyt sä jäbä jäit kyllä nalkiin ja mitkään selitykset ei tässä auta!!!!" Ano-N... kirjoitti:
...tiesit, että teen just noin? ...SÄ OLET SELVÄSTIKKIN VAKOILLUT MUA!!!!
...kirjotin numerojärjestyksessä ylös, miten sinä ja minä toimitaan pankkiautomaatilla ;-))
- Ano-Nyymi
norMix kirjoitti:
...kirjotin numerojärjestyksessä ylös, miten sinä ja minä toimitaan pankkiautomaatilla ;-))
...mitä minä voin jättää pois tuosta omasta mallistani? ---------olisko se joku tuo käsijarru vai avaimet ...vai....oisko se tunnusluku voinut olla siinä kännykässä...... ei millään ymmärrä nyt.....??????
Ano-Nyymi kirjoitti:
...mitä minä voin jättää pois tuosta omasta mallistani? ---------olisko se joku tuo käsijarru vai avaimet ...vai....oisko se tunnusluku voinut olla siinä kännykässä...... ei millään ymmärrä nyt.....??????
...jotain pientä viilaamisen mahdollisuutta saattaisi olla. Mutta lienee parempi, että toimit niin kuin aina ennenkin, niin ei mene rytmi sekaisin ;-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332172Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601436Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611075
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832