palstalla kukoistaa naisviha mutta löytyykö muita miesvihaajia? Olis kiva kuulla teidänkin mietteitä välillä!
Vihaan miehissä yleisesti ottaen suunnilteen kaikkea ja erityisesti sitä että ovat pippelinsä vietävissä olevia tyhjäpäitä.
En ole lesbo kuitenkaan enkä myöskään a-seksuaali eli olen takuuvarmasti ikisinkku.
Muita miesvihaajia paikalla?
157
605
Vastaukset
- 4+4+4
Ei kannata vihata ketään. Se on kuluttavaa.
- miesvihaaja
Vähän on kuluttavaa mutta en osaa välinpitämätönkään olla ja en ainakaan missään nimessä voi miehiä ruveta arvostamaankaan!
- onnea elämään
miesvihaaja kirjoitti:
Vähän on kuluttavaa mutta en osaa välinpitämätönkään olla ja en ainakaan missään nimessä voi miehiä ruveta arvostamaankaan!
Onneksi olkoon. Olet siis etukäteen päättänyt vihaavasi miehiä loppuelämäsi.
Ilman syytä ilmeisesti. Tai sitten sinulla on joistain miehistä huonoja kokemuksia... Jonkun kriminaalijyystäjän raiskaama kenties? - miesvihaaja
onnea elämään kirjoitti:
Onneksi olkoon. Olet siis etukäteen päättänyt vihaavasi miehiä loppuelämäsi.
Ilman syytä ilmeisesti. Tai sitten sinulla on joistain miehistä huonoja kokemuksia... Jonkun kriminaalijyystäjän raiskaama kenties?Ei ole tarvinnut päättää mitään, viha on syntynyt miesten oman käytöksen pohjalta! Siis moukkamaisen ja kuvottavan pippelin perässä juoksemisen muun muassa
Ei minua ei onneksi ole raiskattu ja sinä olet esimerkki kuvottavasta miehestä. Raiskatuksi tuleminen ei todellakaan ole mikään vähättelyn tai piikittelyn aihe, vaan se on hirveä asia naiselle! - H. Inaaja
miesvihaaja kirjoitti:
Ei ole tarvinnut päättää mitään, viha on syntynyt miesten oman käytöksen pohjalta! Siis moukkamaisen ja kuvottavan pippelin perässä juoksemisen muun muassa
Ei minua ei onneksi ole raiskattu ja sinä olet esimerkki kuvottavasta miehestä. Raiskatuksi tuleminen ei todellakaan ole mikään vähättelyn tai piikittelyn aihe, vaan se on hirveä asia naiselle!Olet siis ihastunut homoihin, jotka ovat juosseet kuvottavien pippelien perässä eikä sinun perässä?
- H. Intikka
miesvihaaja kirjoitti:
Ei ole tarvinnut päättää mitään, viha on syntynyt miesten oman käytöksen pohjalta! Siis moukkamaisen ja kuvottavan pippelin perässä juoksemisen muun muassa
Ei minua ei onneksi ole raiskattu ja sinä olet esimerkki kuvottavasta miehestä. Raiskatuksi tuleminen ei todellakaan ole mikään vähättelyn tai piikittelyn aihe, vaan se on hirveä asia naiselle!Voi oliko se niin, että sinun pippeli ei ole niin kuvottava kuin näillä muilla miehillä?
- anteeksi jos seisoo
Sinulle ei tuo seksi näytä kelpaavan, niin ota sitten aseksuaali?
- miesvihaaja
En ole aseksuaali itsekään niin miksi ottaisin semmoisen? Siis miehen josta ei olisi edes seksiin, eihän sillä tekis mitään
- A-sek.mies
miesvihaaja kirjoitti:
En ole aseksuaali itsekään niin miksi ottaisin semmoisen? Siis miehen josta ei olisi edes seksiin, eihän sillä tekis mitään
Vau, ei pikkuisen syrjivä asenne sinulla. Eli sen lisäksi että vihaat miehiä, koet että miehet, joilla ei ole seksuaalista halukkuutta, ovat täysin turhia?
Olisin samaa mieltä kanssasi ikisinkkuudestasi. Sen lisäksi että yleisesti vihaat miessukupuolta ilman mitään yksilöllisiä tapauskohtaisia syitä, koet miesten olevan pelkkää käyttötavaraa.
Ja tiedoksesi myös, että aseksuaali-miehillä toimii kaikki kuten pitäisi, puuttuu vain se seksuaalinen halukkuus. Osa pystyy seksiin, ei ole välineistä kiinni. Puuttuu vain se halu, mikä tekee seksin harrastamisesta haastavaa. Silti jos peilaa tilanteen päinvastoin: miesten mielestä naiset, jotka eivät ole halukkaita, ovat turhia.
Toki tämä on vain oma kantani, mutta itse koen ensisijaisesti olevan oma persoonani, toissijaisesti ihminen ja vasta kolmantena mies. Se, mikä tekee minusta minut, on elämässäni pääsijalla. Se, mikä tekee minusta ihmisen, kuten inhimillisyys ja empatia, ovat toisena. Kolmas on sukupuoli, joka on vain sukupuoli. Se, miten aivoni minut rekisteröivät. En koe olevani "minä" vain koska minulla on pi ppeli. Enkä koe olevani "minä" tai arvokas vain jos tunnen seksuaalista halukkuutta - tai kykenen tuottamaan seksuaalista tyydytystä jollekulle. Samalla tavalla tarkastelen muitakin ihmisiä, etteivät he ole pelkkiä miehiä ja naisia, vaan he ovat omalaatuisia yksilöitään; kukin erilaisia omalla tavallaan.
Suosittelisin hakemaan keskusteluapua. Jos on sellainen psykologinen solmu päänsisällä, jolle ei ole mitään todellisia perusteita, on elämä varmasti turhan haasteellista. Maailmassa on jo tarpeeksi vihaa ilman että sitä pitäisi itsekin vielä luoda omaan elämäänsä. - asek.mies
A-sek.mies kirjoitti:
Vau, ei pikkuisen syrjivä asenne sinulla. Eli sen lisäksi että vihaat miehiä, koet että miehet, joilla ei ole seksuaalista halukkuutta, ovat täysin turhia?
Olisin samaa mieltä kanssasi ikisinkkuudestasi. Sen lisäksi että yleisesti vihaat miessukupuolta ilman mitään yksilöllisiä tapauskohtaisia syitä, koet miesten olevan pelkkää käyttötavaraa.
Ja tiedoksesi myös, että aseksuaali-miehillä toimii kaikki kuten pitäisi, puuttuu vain se seksuaalinen halukkuus. Osa pystyy seksiin, ei ole välineistä kiinni. Puuttuu vain se halu, mikä tekee seksin harrastamisesta haastavaa. Silti jos peilaa tilanteen päinvastoin: miesten mielestä naiset, jotka eivät ole halukkaita, ovat turhia.
Toki tämä on vain oma kantani, mutta itse koen ensisijaisesti olevan oma persoonani, toissijaisesti ihminen ja vasta kolmantena mies. Se, mikä tekee minusta minut, on elämässäni pääsijalla. Se, mikä tekee minusta ihmisen, kuten inhimillisyys ja empatia, ovat toisena. Kolmas on sukupuoli, joka on vain sukupuoli. Se, miten aivoni minut rekisteröivät. En koe olevani "minä" vain koska minulla on pi ppeli. Enkä koe olevani "minä" tai arvokas vain jos tunnen seksuaalista halukkuutta - tai kykenen tuottamaan seksuaalista tyydytystä jollekulle. Samalla tavalla tarkastelen muitakin ihmisiä, etteivät he ole pelkkiä miehiä ja naisia, vaan he ovat omalaatuisia yksilöitään; kukin erilaisia omalla tavallaan.
Suosittelisin hakemaan keskusteluapua. Jos on sellainen psykologinen solmu päänsisällä, jolle ei ole mitään todellisia perusteita, on elämä varmasti turhan haasteellista. Maailmassa on jo tarpeeksi vihaa ilman että sitä pitäisi itsekin vielä luoda omaan elämäänsä.Tyylikkäästi jäi ajatus kesken: "Silti jos peilaa tilanteen päinvastoin: miesten mielestä naiset, jotka eivät ole halukkaita, ovat turhia." Eli tarkoitin jatkaa vielä, että peilaamalla toisinpäin asia tuntuu yhä kammottavalta korvissa. Kai kuitenkin olet sitä mieltä, että ihmiset ovat arvokkaita? Ettei ainoa tarkoitus ole tuottaa sinulle seksuaalista tyydytystä? Vaan että pääasia kaikissa pysyvissä ihmissuhteissa on rakkaus?
- SekaSikiö
Ennen vihani oli molemminpuolista. Vihasin naisia. Vihasin miehiä. Ja yleensä juuri näitä YTM- ja YTN-lajin edustajia. Niiden jalkoihin jäi, niiltä sai vain ylimielisiä katseita (tai ei katseita ollenkaan, kuin olisin ollut ilmaa), niiden piiriin ei ollut mitään mahdollisuutta päästä (yritystä oli, ihan vain kaverimielessä, mutta ei niiden ringin sisään muita mahtunut).
Kuitenkin jossain vaiheessa aikuistuin ja vihani hellitti. En enää yleistä, kuinka he kaikki ovat luontaansatyöntäviä itsekkäitä nirppanokkia ja muka niin cooleja tyyppejä. Opin itse hallitsemaan tuota vihaani ja löytämään elämästä iloisia asioita ihan oman itseni hyvinvoinnin vuoksi.
Löytyy nykyäänkin kusipäitä, joita en siedä, mutta sitten pysyn kaukana niistä.
En siis voi sanoa vihaavani naisia tai miehiä. Kaikki ollaan omia persoonia ja joidenkin kanssa tulee toimeen hyvin, joidenkin ei.- kiva ihmisvihaaja
Tavallaan voisin laskea itseni tuohon ihmisvihaaja ryhmään, mutta se ei ole totuus minusta, minä rakastan yli kaiken mukavia ihmisiä, jotka ovat myös hyviä ihmisiä, itse olen sellainen, mutta ainakaan 90% ihmisistä eivät ole sellaisia ja hitto kun ottaa päähän. Olen aina ollut cooli ja suosittu, mut ei toisten seura kelpaa, ei vaan kelpaa. Yrittäkää nyt vähän ryhdistäytyä ihmiset, please... Onneni on se, että minulla on kaltaiseni mies, tragedia se hän kelpuuttaa vielä harvemmat.
- viisas kertoo
Vihaat muissa sitä, mitä et itsessäsi suostu näkemään.
- miesvihaaja
Mutta enhän minä juokse pippelini osoittamaan suuntaan kun eihän minulla sellaista edes ole??
- miesvihaaja
Siis miksi on niin vaikea käsittää että joku voi vihata miehiä ja varsinkin tyhmiä sellaisia? Juuri tuokin on miehissä oksettavaa että heti aletaan puhua jostain nysän hiplailusta
- mummo-vaivaa kertoo
miesvihaaja kirjoitti:
Siis miksi on niin vaikea käsittää että joku voi vihata miehiä ja varsinkin tyhmiä sellaisia? Juuri tuokin on miehissä oksettavaa että heti aletaan puhua jostain nysän hiplailusta
Vihaat puheita nysän hiplailusta, koska itse puhut pippeleistä. Siitä puhe mistä puute sanoi jo mummo-vainaa aikoinaan.
- miesvihaaja
mummo-vaivaa kertoo kirjoitti:
Vihaat puheita nysän hiplailusta, koska itse puhut pippeleistä. Siitä puhe mistä puute sanoi jo mummo-vainaa aikoinaan.
Täh?! Siis inhoan miesten moukkamaisuutta eikä sillä ole minkään puutteen kanssa tekemistä koska ei minulla ole puutetta mistään moukkamaisesta käytöksestä kiitos vaan, sitä saa kyllä ihan liikaakin!
- viisas toistaa
miesvihaaja kirjoitti:
Täh?! Siis inhoan miesten moukkamaisuutta eikä sillä ole minkään puutteen kanssa tekemistä koska ei minulla ole puutetta mistään moukkamaisesta käytöksestä kiitos vaan, sitä saa kyllä ihan liikaakin!
Katso edellinen viestini.
- miesvihaaja
viisas toistaa kirjoitti:
Katso edellinen viestini.
Noh minullapa ei ole pippelistäkään puutetta koska omistan dildon, jossa on muuten paljon enemmän ominaisuuksia kuin aidossa pippelissä esim. tärinä. Eli seksuaaliset tarpeet saan oikein hyvin tyydytettyä eikä tarvitse seksin puutteessa elää
- 15+11
miesvihaaja kirjoitti:
Noh minullapa ei ole pippelistäkään puutetta koska omistan dildon, jossa on muuten paljon enemmän ominaisuuksia kuin aidossa pippelissä esim. tärinä. Eli seksuaaliset tarpeet saan oikein hyvin tyydytettyä eikä tarvitse seksin puutteessa elää
Pissiikö se myös ja voiko sillä lisääntyä?
- miesvihaaja
15+11 kirjoitti:
Pissiikö se myös ja voiko sillä lisääntyä?
Niin olis pitänyt tarkentaa että naisen ja erityisesti minun kannalta oleellisia ominaisuuksia enemmän. Eli ei pissi eikä voi lisääntyä mutta tuottaa paremman nautinnon kuin jonkun ätmin hikinen pippeli
- :o(
miesvihaaja kirjoitti:
Niin olis pitänyt tarkentaa että naisen ja erityisesti minun kannalta oleellisia ominaisuuksia enemmän. Eli ei pissi eikä voi lisääntyä mutta tuottaa paremman nautinnon kuin jonkun ätmin hikinen pippeli
Tuhannet ätmin sydämet särkyi juuri.
- upea dildo varmaan
miesvihaaja kirjoitti:
Halaako se ja ottaa kainaloon? Pitää sinusta huolta kun sairastat, voitko kertoa sille miten päiväsi meni ja saatko siltä ymmärrystä, lohduttaako se kun olet surullinen?
- miesvihaaja
:o( kirjoitti:
Tuhannet ätmin sydämet särkyi juuri.
Hyvä
- miesvihaaja
upea dildo varmaan kirjoitti:
Halaako se ja ottaa kainaloon? Pitää sinusta huolta kun sairastat, voitko kertoa sille miten päiväsi meni ja saatko siltä ymmärrystä, lohduttaako se kun olet surullinen?
Hahahahaa!!! No ei tietenkään, mutta väitätkö että MIES tekisi noin? Mies ei osaisi edes tuottaa nautintoa eikä varmasti tekisi noita sinun mainitsemia asioitakaan
- 17+6
miesvihaaja kirjoitti:
Hahahahaa!!! No ei tietenkään, mutta väitätkö että MIES tekisi noin? Mies ei osaisi edes tuottaa nautintoa eikä varmasti tekisi noita sinun mainitsemia asioitakaan
Niin eihän me miehet ikinä mitään hyvää tehdä, ihan täysi mahdottomuus.
- miesvihaaja
17+6 kirjoitti:
Niin eihän me miehet ikinä mitään hyvää tehdä, ihan täysi mahdottomuus.
Ette niin ettekä ainakaan vilpittömästi vaan aina on palkinto mielessä, ette arvosta naista ihmisenä vaan reikänä jolta saa tyydytyksen panetukseen
- .........
miesvihaaja kirjoitti:
Ette niin ettekä ainakaan vilpittömästi vaan aina on palkinto mielessä, ette arvosta naista ihmisenä vaan reikänä jolta saa tyydytyksen panetukseen
Huh. eipä tarvitse miettiä miksei AP koskaan tule löytämään miestä. Kun on jo pienessä mielessään päättänyt että aina jos mies tekee jotain mukavaa, niin oikeasti tekee sen vaan huijatakseen itselleen reikää.
Vinkki: Tee niin kuin entisaikoina... Sano että ei seksiä ennen avioliittoa. Ja sitten ehdit siinä pari vuotta katella että tekeekö se mies niitä asioita ihan ilman seksiäkin... Tosin luultavasti AP vain ajattelisi että onpas sitkeä huijari kun jaksaa vuositolkulla esittää mukavaa saadakseen joskus reikää. - miesvihaaja
......... kirjoitti:
Huh. eipä tarvitse miettiä miksei AP koskaan tule löytämään miestä. Kun on jo pienessä mielessään päättänyt että aina jos mies tekee jotain mukavaa, niin oikeasti tekee sen vaan huijatakseen itselleen reikää.
Vinkki: Tee niin kuin entisaikoina... Sano että ei seksiä ennen avioliittoa. Ja sitten ehdit siinä pari vuotta katella että tekeekö se mies niitä asioita ihan ilman seksiäkin... Tosin luultavasti AP vain ajattelisi että onpas sitkeä huijari kun jaksaa vuositolkulla esittää mukavaa saadakseen joskus reikää.Voi jumaliste missä vaiheessa sait päähäsi että aloituksen pointti oli että AP:n eli minun pitäisi löytää elämäänsä mies? Pointti oli että vihaan miehiä ja olisi kiva keskustella muiden miesvihaajien kanssa ja nyt joudun saakeli soikoon keskustelemaan vihaamieni olentojen kanssa!!!
Täällä on jo alempanakin ketjussa sanottu että miehen motiivi parisuhteeseen on SEKSI eli sen toivossa kaikki tehdään joten ei kiitos en halua miestä joka näkee minut vain reikänä johon voi tarpeensa tyydyttää. Pitäisi nähdä toinen ihmisenä mutta miehet eivät ilmeisesti ole ihmisiä vaan apinoita edelleen vaikka naiset ovat kehittyneet evoluutiossa ihmisen tasolle jo. - 18+14
miesvihaaja kirjoitti:
Voi jumaliste missä vaiheessa sait päähäsi että aloituksen pointti oli että AP:n eli minun pitäisi löytää elämäänsä mies? Pointti oli että vihaan miehiä ja olisi kiva keskustella muiden miesvihaajien kanssa ja nyt joudun saakeli soikoon keskustelemaan vihaamieni olentojen kanssa!!!
Täällä on jo alempanakin ketjussa sanottu että miehen motiivi parisuhteeseen on SEKSI eli sen toivossa kaikki tehdään joten ei kiitos en halua miestä joka näkee minut vain reikänä johon voi tarpeensa tyydyttää. Pitäisi nähdä toinen ihmisenä mutta miehet eivät ilmeisesti ole ihmisiä vaan apinoita edelleen vaikka naiset ovat kehittyneet evoluutiossa ihmisen tasolle jo.Naisetkaan ei sitten varmaan tee mitään ellei ole motiivina raha, tai joku vastaava omien tarpeiden tyydytys. Ihan turhaan valitat ettei miehet halua muuta kuin seksiä, kyllähän se jo tällä palstalla ollaan nähty miten miehet ovat paljon tunteekkaampia yksilöitä ja naiset ovat niitä tunteettomia kusipäitä kuten sinä, tai korkeintaan vihan tunnetta pystyt tuntemaan, mutta rakkaudesta et tiedä mitään.
- miesvihaaja
18+14 kirjoitti:
Naisetkaan ei sitten varmaan tee mitään ellei ole motiivina raha, tai joku vastaava omien tarpeiden tyydytys. Ihan turhaan valitat ettei miehet halua muuta kuin seksiä, kyllähän se jo tällä palstalla ollaan nähty miten miehet ovat paljon tunteekkaampia yksilöitä ja naiset ovat niitä tunteettomia kusipäitä kuten sinä, tai korkeintaan vihan tunnetta pystyt tuntemaan, mutta rakkaudesta et tiedä mitään.
Tunteet, välittäminen, rakastaminen, arjen jakaminen jonkun merkityksellisen henkilön kanssa, ne ovat niitä syitä minkä vuoksi nainen haluaa parisuhteen eikä mikään raha. Harmi että miehet voivat olla sellaisia vain kuvitelmissa ja oikeasti ovat tunteettomia kusipäitä jotka eivät tiedä rakkaudesta mitään vaan haluavat vain seksiä ja kuvittelevat sen olevan vissiin sitten rakkautta
- ..........
miesvihaaja kirjoitti:
Tunteet, välittäminen, rakastaminen, arjen jakaminen jonkun merkityksellisen henkilön kanssa, ne ovat niitä syitä minkä vuoksi nainen haluaa parisuhteen eikä mikään raha. Harmi että miehet voivat olla sellaisia vain kuvitelmissa ja oikeasti ovat tunteettomia kusipäitä jotka eivät tiedä rakkaudesta mitään vaan haluavat vain seksiä ja kuvittelevat sen olevan vissiin sitten rakkautta
Niin... Ja ongelma tuossa aiemmassa vastauksessani että "ei seksiä ennen aviolittoa" oli siis mikä? Sillähän tuon nyt näkisit että se mies ajattelee muutakin kuin seksiä. Ja sillä kumoaisit tuon ajattelun että mies haluaa vain seksiä.
Mutta oma vastauksesi oli siis että pointti ei ole että löydät elämääsi miestä. Et siis edes vaikka olisi sellainen mies, joka ei ole vihaamaasi seksin perässä juoksevaa tyyppiä?
No. Sitten ei muuta kuin onnea loppuelämääsi sinkkuna. Ilmeisesti et siis halua minkäänlaista miestä. Se pelkän seksin haluaminen miehissä on vain tekosyy jolla perustelet sitä, kun et oikeasti kelpuuttaisi edes toisenlaistakaan miestä.
Suosittelen että etsit itsellesi naisen kumppaniksi. Jos et halua seksiä naistenkaan kanssa, etsi itsellesi aseksuaalinen nainen kumppaniksi. Voitte sitten olla niitä kämppiksiä jotka jakavat tunteet ja arjen. Aseksuaali miestä sinun ei kannata kumppaniksi ottaa, sillä vihaisit häntä kuitenkin. - 23+34
.......... kirjoitti:
Niin... Ja ongelma tuossa aiemmassa vastauksessani että "ei seksiä ennen aviolittoa" oli siis mikä? Sillähän tuon nyt näkisit että se mies ajattelee muutakin kuin seksiä. Ja sillä kumoaisit tuon ajattelun että mies haluaa vain seksiä.
Mutta oma vastauksesi oli siis että pointti ei ole että löydät elämääsi miestä. Et siis edes vaikka olisi sellainen mies, joka ei ole vihaamaasi seksin perässä juoksevaa tyyppiä?
No. Sitten ei muuta kuin onnea loppuelämääsi sinkkuna. Ilmeisesti et siis halua minkäänlaista miestä. Se pelkän seksin haluaminen miehissä on vain tekosyy jolla perustelet sitä, kun et oikeasti kelpuuttaisi edes toisenlaistakaan miestä.
Suosittelen että etsit itsellesi naisen kumppaniksi. Jos et halua seksiä naistenkaan kanssa, etsi itsellesi aseksuaalinen nainen kumppaniksi. Voitte sitten olla niitä kämppiksiä jotka jakavat tunteet ja arjen. Aseksuaali miestä sinun ei kannata kumppaniksi ottaa, sillä vihaisit häntä kuitenkin.Aloittaja on joko trolli tai idiootti, vaikka tässä vaiheessa sillä ei ole enää eroa kumpi.
- miesvihaaja
.......... kirjoitti:
Suosittelen että etsit itsellesi naisen kumppaniksi. Jos et halua seksiä naistenkaan kanssa, etsi itsellesi aseksuaalinen nainen kumppaniksi. Voitte sitten olla niitä kämppiksiä jotka jakavat tunteet ja arjen. Aseksuaali miestä sinun ei kannata kumppaniksi ottaa, sillä vihaisit häntä kuitenkin.No luuletkos että on sellaisia miehiä jotka eivät harrastaisi seksiä ennen avioliittoa olisivat uskollisia tai eivät sitten painostaisi siihen avioliittoon mahd. pian että saisi pillua??
Kämppis minulla on ollut että eipä kyllä mikään kämppistely kiinnosta naisen eikä miehenkään kanssa, ihan kivaa oli joskus mutta mieluummin asun itsekseni. Ystävyys ei myöskään ole sama asia kuin rakkaus miehen ja naisen välillä (tai saman sukupuolen jos on sillä lailla suuntautunut sitten)
Siis miten sitä nyt voi olla niin vaikea käsittää että minä VIHAAN MIEHIÄ ja ketjun pointti alunperin oli keskustella muiden miesvihaajien kanssa eikä vihaamieni miesten kanssa!!! - nyyhkis
miesvihaaja kirjoitti:
No luuletkos että on sellaisia miehiä jotka eivät harrastaisi seksiä ennen avioliittoa olisivat uskollisia tai eivät sitten painostaisi siihen avioliittoon mahd. pian että saisi pillua??
Kämppis minulla on ollut että eipä kyllä mikään kämppistely kiinnosta naisen eikä miehenkään kanssa, ihan kivaa oli joskus mutta mieluummin asun itsekseni. Ystävyys ei myöskään ole sama asia kuin rakkaus miehen ja naisen välillä (tai saman sukupuolen jos on sillä lailla suuntautunut sitten)
Siis miten sitä nyt voi olla niin vaikea käsittää että minä VIHAAN MIEHIÄ ja ketjun pointti alunperin oli keskustella muiden miesvihaajien kanssa eikä vihaamieni miesten kanssa!!!No voi voi. Eikö meidän pikku miesvihaaja nyt saanut haluamaansa? Surku.
- Kis-kisu
Et ole ainoa miesvihaaja. Täältä löytyy toinen miehiä antaumuksella, sydämensä pohjasta vihaava.
- miesvihaaja
Hienoa! Ei tuossa miessukupuolessa ole juuri muita kuin vihattavia ominaisuuksia, hyvä että sen jotkut muutkin kuin minä ymmärtävät
- Ikisinkku M
miesvihaaja kirjoitti:
Hienoa! Ei tuossa miessukupuolessa ole juuri muita kuin vihattavia ominaisuuksia, hyvä että sen jotkut muutkin kuin minä ymmärtävät
Vihastaan huolimatta Kis-kisu kuitenkin on maireasti hymyillen valmis vastaanottamaan inhottavien miesten tarjoamia illallisia kunhan ne vain ovat riittävän laadukkaissa paikoissa ja mies tarjoaa.
- miesvihaaja
Ikisinkku M kirjoitti:
Vihastaan huolimatta Kis-kisu kuitenkin on maireasti hymyillen valmis vastaanottamaan inhottavien miesten tarjoamia illallisia kunhan ne vain ovat riittävän laadukkaissa paikoissa ja mies tarjoaa.
Ei tuossa mitään ristiriitaa ole jos Kis-Kisu haluaa käyttää inhottavia miehiä hyväkseen, onhan illallinen laadukkaassa paikassa kiva saada ilmaiseksi
- Ikisinkku M
miesvihaaja kirjoitti:
Ei tuossa mitään ristiriitaa ole jos Kis-Kisu haluaa käyttää inhottavia miehiä hyväkseen, onhan illallinen laadukkaassa paikassa kiva saada ilmaiseksi
Se olisi ihan ymmärrettävää partisaanitoimintaa jos siinä olisi jokin suurempi tarkoitus takana mutta kun ne illastelut tähtää vain itsekkäisiin nautintoihin olisi paljon kunnioitettavampaa miesvihaajalta kieltäytyä niistä ja vihollisen kanssa veljeilystä kokonaan.
- miesvihaaja
Ikisinkku M kirjoitti:
Se olisi ihan ymmärrettävää partisaanitoimintaa jos siinä olisi jokin suurempi tarkoitus takana mutta kun ne illastelut tähtää vain itsekkäisiin nautintoihin olisi paljon kunnioitettavampaa miesvihaajalta kieltäytyä niistä ja vihollisen kanssa veljeilystä kokonaan.
Hmmm mutta eikö hyväksikäyttö sitten voisi olla semmoinen suurempi tarkoitus? Tuossa tilanteessa mies menettää rahansa eli kärsii vähän niin jos haluaa purkaa vihaansa kostamiseksi niin onnistuuhan se vaikka niin että käyttää sitten miehen rahoja, eikö? En ole itse noin tehnyt mutta aika hyvä idea tosin en tiedä kärsisinkö olla hirveän miehen seurassa, ei varmaan se ruokakaan oikein maistuisi
- Ikisinkku M
miesvihaaja kirjoitti:
Hmmm mutta eikö hyväksikäyttö sitten voisi olla semmoinen suurempi tarkoitus? Tuossa tilanteessa mies menettää rahansa eli kärsii vähän niin jos haluaa purkaa vihaansa kostamiseksi niin onnistuuhan se vaikka niin että käyttää sitten miehen rahoja, eikö? En ole itse noin tehnyt mutta aika hyvä idea tosin en tiedä kärsisinkö olla hirveän miehen seurassa, ei varmaan se ruokakaan oikein maistuisi
todennäköisesti sillä miehllä kuitenkin on sen verran rahaa ettei Kis-kisu sitä kertaistumalta syö konkurssiin ja jos sen perinnöistä yksi illallisen hinta jää pois ei sillä ole mitään väliä, sensijaan se mies kuitenkin saattaa saada jonkinlaista mielihyvää Kis-kisun seurasta, kostamisen ajatus kumoutuu päinvastaiseksi ja Kis-kisu oikeastaan rumasti siinä sitten pettää aatesisariaan ja heidän asiaansa.
- 5+5
Ikisinkku M kirjoitti:
Sujauttaa risiiniöljyä miehen annokseen?
- miesvihaaja
Ikisinkku M kirjoitti:
todennäköisesti sillä miehllä kuitenkin on sen verran rahaa ettei Kis-kisu sitä kertaistumalta syö konkurssiin ja jos sen perinnöistä yksi illallisen hinta jää pois ei sillä ole mitään väliä, sensijaan se mies kuitenkin saattaa saada jonkinlaista mielihyvää Kis-kisun seurasta, kostamisen ajatus kumoutuu päinvastaiseksi ja Kis-kisu oikeastaan rumasti siinä sitten pettää aatesisariaan ja heidän asiaansa.
Niin mutta Kis-kisu voi kuitenkin antaa ymmärtää mutta ei anna niin sitten miestä ehkä jopa vituttaakin ja ehkä se pettymys ja vitutus on hauska nähdä miehen naamalta, ryystää sitten viinit loppuun ja lähteä tyytyväisenä kotiin
- mies 86
5+5 kirjoitti:
Sujauttaa risiiniöljyä miehen annokseen?
Aika ikävää luettavaa sulta Kiskisu.
- 1+5
miesvihaaja kirjoitti:
Niin mutta Kis-kisu voi kuitenkin antaa ymmärtää mutta ei anna niin sitten miestä ehkä jopa vituttaakin ja ehkä se pettymys ja vitutus on hauska nähdä miehen naamalta, ryystää sitten viinit loppuun ja lähteä tyytyväisenä kotiin
Ihania naisia. Varmaan ne ns. hyvät miehet etsii just tuollaisia.
- Ikisinkku M
miesvihaaja kirjoitti:
Onhan se varmasti varsin hauskaa mutta millä tavalla tuo muka eroaa ihan miestä vihaamattomienkin naisten käytöksestä?
- Ikisinkku M
1+5 kirjoitti:
Ihania naisia. Varmaan ne ns. hyvät miehet etsii just tuollaisia.
Ei ne varmaan tuollaisia etsi mutta tuollaisiin ne varmaankin aina törmää, hyvä syy olla harrastamatta nettideittailua.
miesvihaaja kirjoitti:
Tämmöstäkin täällä, ja feikki-kisukin kommentoinut ylempänä. ML-palstalla taitaa taas olla yksinäistä.
- Nyt nolottaa
kiskisu kirjoitti:
Tämmöstäkin täällä, ja feikki-kisukin kommentoinut ylempänä. ML-palstalla taitaa taas olla yksinäistä.
No ilmankos! Aiemmassa tekstissä olikin ripaus inhimillisyyttä mukana. Olisihan se pitänyt jo siitä osata arvata, mutta lankaan menimme.
- tykkää miehistä
En todellakaan vihaa miehiä. Päinvastoin :p Miehet ovat elämän suola, ne ovat usein söpöjä :) Olisi tylsää ilman miehiä.
Jämäpaskat eivät ole miehiä, mutten heitäkään vihaa. Mitättömyydet eivät herätä tunteita suuntaan eikä toiseen.
Mikäli suunnataan suurempiin ympyröihin, niin onhan aggressionkin kohteita. Olen haaveillut miten ihanaa olisi saada ne kuuluisat kolme toivomusta, ja upottaa talebanit konteissa mereen, arabimaissakin voisi tehdä pieniä säätöjä Afrikasta puhumattakaan. Ja kaikki eläinrääkkääjät lampun henki saisi hoidella Mooseksen lain mukaan sukupuolesta riippumatta ja Putin pitäisi kuohia. Mutta tämä taisi mennä jo yli aloittajan tarkoituksesta.- -------
Mikä on jämäpaska?
- jotain kaltaistasi..
Ihana nainen!
Kuohittu Putin :D - 11+19
------- kirjoitti:
Mikä on jämäpaska?
Jämäpaska on totuudenmukainen termi henkilöille, jotka kutsuvat itseään kunnon miehiksi ja naismaailmassa menestyneitä miehiä paskoiksi.
- Smegmaiset verhot
11+19 kirjoitti:
Jämäpaska on totuudenmukainen termi henkilöille, jotka kutsuvat itseään kunnon miehiksi ja naismaailmassa menestyneitä miehiä paskoiksi.
Jämäpaska on se mikä ei huuhtoudu pöntöstä vaikka kuinka yrittää. Monien naisien kotoa löytyy sellainen.
- Lassie, nouda dildo!
Taas olis koiralle ja dildolle tarvetta.
- miesvihaaja
Dildo minulla on ja eläinseksiä en harrasta, tuollaista ehdottelevat vain sairaat miehet!!!
- H. Imuri
miesvihaaja kirjoitti:
Dildo minulla on ja eläinseksiä en harrasta, tuollaista ehdottelevat vain sairaat miehet!!!
trol lol lol
- pimppaloora
En vihaa miehiä, päinvastoin!
Enkä vihaa naisiakaan. Itseasiassa en oikein varsinaisesti vihaa ketään.
Mutta en kyllä pidä tyhmistä ihmisistä ja se ei kyllä ole sukupuolisidonnaista. Tyhmiä ihmisiä löytyy niin miehistä kuin naisistakin.
Se, että joku mies sattuu olemaan tyhmä, ei tarkoita että kaikki miehet olisivat tyhmiä ja heitä kaikkia pitäisi vihata sen takia...
Aloittajan kannattaa könytä sieltä hiekkalaatikkoleikeistä jo pikkuhiljaa aikuisten maailmaan :)- miesvihaaja
Nimenomaan on yleistettävissä. Miehissä on suurin osa pippelillään ajattelevia vatipäitä ja hyvin hyvin harva kunnollinen yksilö.
Kerroppa sitten mitä siellä aikuisten maailmassa on jos en kerta siellä ole vielä? Kovasti nämä aikuiset miehetkin ovat vain pippelinsä vietävissä - 19+5
miesvihaaja kirjoitti:
Nimenomaan on yleistettävissä. Miehissä on suurin osa pippelillään ajattelevia vatipäitä ja hyvin hyvin harva kunnollinen yksilö.
Kerroppa sitten mitä siellä aikuisten maailmassa on jos en kerta siellä ole vielä? Kovasti nämä aikuiset miehetkin ovat vain pippelinsä vietävissäYleistäminen on älykkyyden merkki.
P.S. Et kuulosta katkeralta. - miesvihaaja
19+5 kirjoitti:
Yleistäminen on älykkyyden merkki.
P.S. Et kuulosta katkeralta.Maailma ja sen käsittäminen ei toimisi ilman yleistämistä jos kaikki ajateltaisiin vain yksittäistapauksina. Että jos on 999 negatiivistä yksittäistapausta niin se 1 positiivinen yksittäistapausko sitten kumoaa nuo kaikki muut
- oletpas vihainen
miesvihaaja kirjoitti:
Kerroppa sitten mitä siellä aikuisten maailmassa on jos en kerta siellä ole vielä? Kovasti nämä aikuiset miehetkin ovat vain pippelinsä vietävissäMitenkäs miehet sitten eroaa naisista? Vihaat varmaan naisiakin.
Koska jos suurin osa miehistä on pippelinsä vietävissä.
Niin suurin osa naisista on pimppinsä vietävissä.
Loogisesti pääteltynä: Vihaat varmasti naisiakin. - miesvihaaja
oletpas vihainen kirjoitti:
Mitenkäs miehet sitten eroaa naisista? Vihaat varmaan naisiakin.
Koska jos suurin osa miehistä on pippelinsä vietävissä.
Niin suurin osa naisista on pimppinsä vietävissä.
Loogisesti pääteltynä: Vihaat varmasti naisiakin.Miehet haluavat keskimäärin enemmän vain sitä seksiä ja naiset sen parisuhteenkin että naiset kyllä osaavat ajatella ja tuntea selvästi paremmin kuin miehet eivätkä ole vain pimppinsä vietävissä. En siis vihaa naisia
- käyttöaste
miesvihaaja kirjoitti:
Maailma ja sen käsittäminen ei toimisi ilman yleistämistä jos kaikki ajateltaisiin vain yksittäistapauksina. Että jos on 999 negatiivistä yksittäistapausta niin se 1 positiivinen yksittäistapausko sitten kumoaa nuo kaikki muut
Siinä ilmeisesti tulikin vastaus palstan vakiokysymykseen.
- loogista mutta totta
miesvihaaja kirjoitti:
Miehet haluavat keskimäärin enemmän vain sitä seksiä ja naiset sen parisuhteenkin että naiset kyllä osaavat ajatella ja tuntea selvästi paremmin kuin miehet eivätkä ole vain pimppinsä vietävissä. En siis vihaa naisia
Et vihaa naisia, koska pimppisi ei ole ole naisten vietävissä.
- miesvihaaja
loogista mutta totta kirjoitti:
Et vihaa naisia, koska pimppisi ei ole ole naisten vietävissä.
Tässäkin ketjussa miehet toinen toisensa jälkeen todistavat olevansa vihattavia, kuvottavia, iljettäviä ja moukkamaisia. Muun muassa
- olet ihana
miesvihaaja kirjoitti:
Tässäkin ketjussa miehet toinen toisensa jälkeen todistavat olevansa vihattavia, kuvottavia, iljettäviä ja moukkamaisia. Muun muassa
Onneksi sinä annat naisista fiksun, viehättävän ja sivistyneen mielikuvan.
- oletpas vihainen
miesvihaaja kirjoitti:
Miehet haluavat keskimäärin enemmän vain sitä seksiä ja naiset sen parisuhteenkin että naiset kyllä osaavat ajatella ja tuntea selvästi paremmin kuin miehet eivätkä ole vain pimppinsä vietävissä. En siis vihaa naisia
Naiset ovat pimppinsä vietävissä juuri siksi että haluavat keskimäärin enemmän sitä parisuhdetta. Se pimppi vetää parisuhteeseen, pippeli vetää seksisuhteisiin.
Katsos nyt. Ihan yhtä paljon ovat molemmat vietävissä. Molemmat vaan omalla tavallaan.
Naisia on myös syytä vihata juuri siksi että ovat tunteidensa vietävissä. Järjellä ei ole yleensä paljoa sijaa kun nainen ajattelee vaan tunteillaan.
Oikeastaan naiset ovat paljon miehiä pahempia pimppi-tunteidensa orjia. - miesvihaaja
olet ihana kirjoitti:
Onneksi sinä annat naisista fiksun, viehättävän ja sivistyneen mielikuvan.
Niin koska minä olen sitä mieltä että miehiä on syytä vihata niin se tekee minusta tyhmän? Epäviehättävän miesten silmissä, varmasti, mikäli aistivat vihani. Sivistyneisyys sitten on jo sen verran isompi käsite että sitä ei voi tämän ketjun perusteella päätellä
- miesvihaaja
Naiset ovat pimppinsä vietävissä juuri siksi että haluavat keskimäärin enemmän sitä parisuhdetta. Se pimppi vetää parisuhteeseen, pippeli vetää seksisuhteisiin.
Katsos nyt. Ihan yhtä paljon ovat molemmat vietävissä. Molemmat vaan omalla tavallaan.
Naisia on myös syytä vihata juuri siksi että ovat tunteidensa vietävissä. Järjellä ei ole yleensä paljoa sijaa kun nainen ajattelee vaan tunteillaan.
Oikeastaan naiset ovat paljon miehiä pahempia pimppi-tunteidensa orjia.Ei, ei ja EI!!! Naiset EIVÄT ajattele pimpillään vaan aivoillaan. Pimppi ei halua parisuhdetta vaan seksiä. Nainen, joka ajattelee aivoillaan, haluaa parisuhteen.
- oletpas vihainen
miesvihaaja kirjoitti:
Ei, ei ja EI!!! Naiset EIVÄT ajattele pimpillään vaan aivoillaan. Pimppi ei halua parisuhdetta vaan seksiä. Nainen, joka ajattelee aivoillaan, haluaa parisuhteen.
Mutta kun naiset haluavat parisuhdetta sen miehen kanssa minkä pimppi päättää. Eli ajattelevat ja päätyvät parisuhteeseen pimpin vietävänä, ihan niin kuin miehet päätyy seksiin pippelin vietävänä.
Parisuhteessa ei ole mitään järkeä, ei siihen päädytä järjen takia vaan tunteiden takia (ainakin täällä suomessa). Jos parisuhteisiin päädyttäisiin järjellä, niin sitten täälläkin harrastettaisiin järjestettyjä avioliittoja, koska ne on paljon järkiperäisempiä kuin tunneavioliitot. Mutta ei. Kun halutaan siihen parisuhteeseen tunteella. Pimppitunteella. - miesvihaaja
Mutta kun naiset haluavat parisuhdetta sen miehen kanssa minkä pimppi päättää. Eli ajattelevat ja päätyvät parisuhteeseen pimpin vietävänä, ihan niin kuin miehet päätyy seksiin pippelin vietävänä.
Parisuhteessa ei ole mitään järkeä, ei siihen päädytä järjen takia vaan tunteiden takia (ainakin täällä suomessa). Jos parisuhteisiin päädyttäisiin järjellä, niin sitten täälläkin harrastettaisiin järjestettyjä avioliittoja, koska ne on paljon järkiperäisempiä kuin tunneavioliitot. Mutta ei. Kun halutaan siihen parisuhteeseen tunteella. Pimppitunteella.Sinä et ymmärrä naisen tunteista mitään jos väität että ne muodostuvat pimpissä. No tietysti jos olet ätmi niin ethän sinä varmaan naisen kanssa ole ikinä tekemisissä ollutkaan
- oletpas vihainen
miesvihaaja kirjoitti:
Sinä et ymmärrä naisen tunteista mitään jos väität että ne muodostuvat pimpissä. No tietysti jos olet ätmi niin ethän sinä varmaan naisen kanssa ole ikinä tekemisissä ollutkaan
No mutta et sinäkään tiedä mihistä mitään jos väität että ne tunteet muodostuvat pippelissä. Vai mitenkä se pippeli muuten sitä miestä ohjaa.
- miesvihaaja
No mutta et sinäkään tiedä mihistä mitään jos väität että ne tunteet muodostuvat pippelissä. Vai mitenkä se pippeli muuten sitä miestä ohjaa.
Miehet ovat pippelinsä vietävissä ja ajattelevat pippelillään se on siis vertauskuva sille että miehet antavat seksiviettinsä ottaa heistä vallan eivätkä kykene ajattelemaan kuin seksiä
- oletpas vihainen
miesvihaaja kirjoitti:
Miehet ovat pippelinsä vietävissä ja ajattelevat pippelillään se on siis vertauskuva sille että miehet antavat seksiviettinsä ottaa heistä vallan eivätkä kykene ajattelemaan kuin seksiä
No nyt alkaa jo nukuttamaan. Ei ole kovin järkevää argumenttia tullut vähään aikaan.
Väite: Miehet ovat pippelinsä vietävissä. Perustelut: Niitä ei ole.
Väite: Naiset eivät ole yhtä paljoa pimppinsä vietävissä. Perustelut: Ei ole.
Laitapa seuraavaksi jotain oikeaa faktaa asiasta niin sitten voidaan aloittaa oikea keskustelu ja jättää tämä jankkaus. - pippelsmania
No nyt alkaa jo nukuttamaan. Ei ole kovin järkevää argumenttia tullut vähään aikaan.
Laitapa seuraavaksi jotain oikeaa faktaa asiasta niin sitten voidaan aloittaa oikea keskustelu ja jättää tämä jankkaus.Aloittajaa suututtaa, että hän on niin pahasti miesten pippelien vietävissä.
- miesvihaaja
Laitapa seuraavaksi jotain oikeaa faktaa asiasta niin sitten voidaan aloittaa oikea keskustelu ja jättää tämä jankkaus.Eivät sinunkaan perustelut ole mutuilua kummempaa:
"Mutta kun naiset haluavat parisuhdetta sen miehen kanssa minkä pimppi päättää."
Missä perustelu? Vastaus: ei ole.
Sinä voit vaikka aluksi tarkkailla tätä palstaa niin pääset vähän kärryille siitä mitä miehet naisesta haluavat. (Vastaus: seksiä, seksiä, seksiä. Kauniilta nuorelta neitsytnaiselta. Mitään muuta ei naisesta haluta.) - ystävälllinen neuvo
miesvihaaja kirjoitti:
Eivät sinunkaan perustelut ole mutuilua kummempaa:
"Mutta kun naiset haluavat parisuhdetta sen miehen kanssa minkä pimppi päättää."
Sinä voit vaikka aluksi tarkkailla tätä palstaa niin pääset vähän kärryille siitä mitä miehet naisesta haluavat. (Vastaus: seksiä, seksiä, seksiä. Kauniilta nuorelta neitsytnaiselta. Mitään muuta ei naisesta haluta.)Et sinä miehiä vihaa. Sinä vain pelkäät heitä. Käy joskus ulkona sieltä kurpankammiostasi äläkä muodosta maailmankuvaasi suomikaksnelosen kirjoitusten perusteella.
- miesvihaaja
ystävälllinen neuvo kirjoitti:
Et sinä miehiä vihaa. Sinä vain pelkäät heitä. Käy joskus ulkona sieltä kurpankammiostasi äläkä muodosta maailmankuvaasi suomikaksnelosen kirjoitusten perusteella.
En ensinnkään ole kurppa vaan nuori ja käyn myös ulkona. Ja kyllä minä vihaan miehiä. Joitakin miehiä tietysti pelkään, sehän on ihan luonnollistaa (uhkaavasti käyttäytyviä, isokokoisia humalaisia miehiä esimerkiksi pelkää jokainen järkevä nainen vähän)
- oletpas vihainen
miesvihaaja kirjoitti:
Eivät sinunkaan perustelut ole mutuilua kummempaa:
Sinä voit vaikka aluksi tarkkailla tätä palstaa niin pääset vähän kärryille siitä mitä miehet naisesta haluavat. (Vastaus: seksiä, seksiä, seksiä. Kauniilta nuorelta neitsytnaiselta. Mitään muuta ei naisesta haluta.)Niinpä. Perusteluni ontuvat ihan yhtä paljon kuin sinunkin. Mutta en olekaan postailemassa aloituksia siitä että naiset ovat ällöttäviä pimppinsä vietävissä olevia otuksia.
Ja olen kyllä nähnyt tämän palstan postauksia. Tiedän että mitä miehet naisista haluavat. Olen lukenut sen verran että tiedän myös mitä naiset miehistä haluavat.
Aina ei halut täysin kohtaa. Se nyt on vaan se miten asiat luonnossa toimii. Ja se on ilmeisesti se koko homman jujukin. Kaikki urokset yrittää siittää mahdollisimman monta naarasta, ja kaikki naaraat yrittää saada sen alfauroksen siittämään itsensä ja suojelemaan itseään ja jälkeläisiään.
Onko tossa nyt jotain ihmeellistä? Joko siihen voi sopeutua, tai sitten huudella täällä palstalla kuinka suuri vääryys se on että ihmiset (naiset ja miehet) käyttäytyy edelleen kuin apinat.
Ottaahan se päähän. Sellasia miehiä jotka on siellä nokkimisjärjestyksen pohjalla ja yksikään nainen ei niitä halua seksiin eikä parisuhteeseen. Ja sellaisia naisia, jotka ei kiinnosta miehiä muuhun kuin pikaiseen seksiin muttei parisuhteeseen. (Koska se suurin motivaatio miehelle ryhtyä parisuhteeseen on taattu seksin saanti. Jos ei seksiä ole luvassa, tai mies uskoo saavansa suhteeseen paremman naisen antamaan seksiä, niin ei tule suhdettakaan.)
Poikkeuksena sitten mm. aseksuaalit. Tai homot ja lesbot. Jotka omalla tavallaan tuota rikkovat. Ja muutamat muut jotka eivät ole eläimellisten halujensa orjia. Ne on kyllä harvassa. Sekä miehissä että naisissa. Ihan turha väittää toista kun sen käytöksen näkee kaikkialla ympärillä.
Ei siis mitään uutta ollut tässäkään ketjussa. AP vaan selvästi ei kestä sitä että me kaikki ollaan vain karvattomia eläimiä. - ystävällinen neuvo
miesvihaaja kirjoitti:
En ensinnkään ole kurppa vaan nuori ja käyn myös ulkona. Ja kyllä minä vihaan miehiä. Joitakin miehiä tietysti pelkään, sehän on ihan luonnollistaa (uhkaavasti käyttäytyviä, isokokoisia humalaisia miehiä esimerkiksi pelkää jokainen järkevä nainen vähän)
No sitten säälin sinua, jos olet jo nuorena kurppaantunut.
- miesvihaaja
Niinpä. Perusteluni ontuvat ihan yhtä paljon kuin sinunkin. Mutta en olekaan postailemassa aloituksia siitä että naiset ovat ällöttäviä pimppinsä vietävissä olevia otuksia.
Ja olen kyllä nähnyt tämän palstan postauksia. Tiedän että mitä miehet naisista haluavat. Olen lukenut sen verran että tiedän myös mitä naiset miehistä haluavat.
Aina ei halut täysin kohtaa. Se nyt on vaan se miten asiat luonnossa toimii. Ja se on ilmeisesti se koko homman jujukin. Kaikki urokset yrittää siittää mahdollisimman monta naarasta, ja kaikki naaraat yrittää saada sen alfauroksen siittämään itsensä ja suojelemaan itseään ja jälkeläisiään.
Onko tossa nyt jotain ihmeellistä? Joko siihen voi sopeutua, tai sitten huudella täällä palstalla kuinka suuri vääryys se on että ihmiset (naiset ja miehet) käyttäytyy edelleen kuin apinat.
Ottaahan se päähän. Sellasia miehiä jotka on siellä nokkimisjärjestyksen pohjalla ja yksikään nainen ei niitä halua seksiin eikä parisuhteeseen. Ja sellaisia naisia, jotka ei kiinnosta miehiä muuhun kuin pikaiseen seksiin muttei parisuhteeseen. (Koska se suurin motivaatio miehelle ryhtyä parisuhteeseen on taattu seksin saanti. Jos ei seksiä ole luvassa, tai mies uskoo saavansa suhteeseen paremman naisen antamaan seksiä, niin ei tule suhdettakaan.)
Poikkeuksena sitten mm. aseksuaalit. Tai homot ja lesbot. Jotka omalla tavallaan tuota rikkovat. Ja muutamat muut jotka eivät ole eläimellisten halujensa orjia. Ne on kyllä harvassa. Sekä miehissä että naisissa. Ihan turha väittää toista kun sen käytöksen näkee kaikkialla ympärillä.
Ei siis mitään uutta ollut tässäkään ketjussa. AP vaan selvästi ei kestä sitä että me kaikki ollaan vain karvattomia eläimiä.En kestäkään, koska ihmisillä kuitenkin on kehittyneet aivot joilla pitäisi osata ajatella muutakin kuin pippelin työntämistä pimppiin. Ilmeisesti aivot kuitenkin ovat kehittyneet tarpeeksi vain naisilla ja miehet sen sijaan edelleenkään eivät voi toisessa sukupuolessa arvostaa mitään muuta kuin sitä tunnetta minkä saa siitä kun työnnetään muna sisään. Tunnen myös paljon IHMISIÄ, mutta nämä ovat poikkeuksetta naisia. Miehet ovat jääneet siinne apinan tasolle ja kyllä se vituttaa tietysti ettei miehiä voi kuin vihata
- miesvihaaja
ystävällinen neuvo kirjoitti:
No sitten säälin sinua, jos olet jo nuorena kurppaantunut.
Mitä tämä kurppaantuminen sitten tarkoittaa, miesvihaako? En nimittäin ole myöskään ruma enkä vanhan näköinen
- oletpas vihainen
miesvihaaja kirjoitti:
En kestäkään, koska ihmisillä kuitenkin on kehittyneet aivot joilla pitäisi osata ajatella muutakin kuin pippelin työntämistä pimppiin. Ilmeisesti aivot kuitenkin ovat kehittyneet tarpeeksi vain naisilla ja miehet sen sijaan edelleenkään eivät voi toisessa sukupuolessa arvostaa mitään muuta kuin sitä tunnetta minkä saa siitä kun työnnetään muna sisään. Tunnen myös paljon IHMISIÄ, mutta nämä ovat poikkeuksetta naisia. Miehet ovat jääneet siinne apinan tasolle ja kyllä se vituttaa tietysti ettei miehiä voi kuin vihata
Hah. AP taas vastasi postaukseen hienon valikoivasti. Otti kyllä sen osuuden aiemmasta viestistäni että miehet ovat edelleen apinoita, mutta ei uskonut sitä samaa naisista. Niinpä. Taitaa olla menetetty tapaus. Ja tosiaan, todistaa myös sen että naisten aivotkaan ei ole tarpeeksi tainneet kehittyä kun eivät kykene luettua ymmärtämään muuta kuin valikoivasti alkeellisten tunteiden perusteella. Ainakin AP:n tapauksessa siis.
- miesvihaaja
Hah. AP taas vastasi postaukseen hienon valikoivasti. Otti kyllä sen osuuden aiemmasta viestistäni että miehet ovat edelleen apinoita, mutta ei uskonut sitä samaa naisista. Niinpä. Taitaa olla menetetty tapaus. Ja tosiaan, todistaa myös sen että naisten aivotkaan ei ole tarpeeksi tainneet kehittyä kun eivät kykene luettua ymmärtämään muuta kuin valikoivasti alkeellisten tunteiden perusteella. Ainakin AP:n tapauksessa siis.
En tietenkään usko sitä samaa naisista koska se ei pidä paikkaansa kaiken sen puolesta mitä olen elämässä nähnyt. Naiset eivät ajattele pimpillään. Kommenttisi pointti oli, että ihmiskunnan edustajat käyttäytyvät kuin apinat ja perustelet kaiken biologialla ja luonnollisuudella. Mutta osalla ihmisistä (yleensä siis naisilla, yhtään kehittynyttä miestä ei ole vastaan tullu) aivot on sen verran kehittynyt että EI TARVITSE olla pelkästään seksivietin ohjattavissa!! Naiset eivät sitä parisuhdetta halua pelkän seksin toivossa toisin kuin miehet!!
- oletpas vihainen
miesvihaaja kirjoitti:
En tietenkään usko sitä samaa naisista koska se ei pidä paikkaansa kaiken sen puolesta mitä olen elämässä nähnyt. Naiset eivät ajattele pimpillään. Kommenttisi pointti oli, että ihmiskunnan edustajat käyttäytyvät kuin apinat ja perustelet kaiken biologialla ja luonnollisuudella. Mutta osalla ihmisistä (yleensä siis naisilla, yhtään kehittynyttä miestä ei ole vastaan tullu) aivot on sen verran kehittynyt että EI TARVITSE olla pelkästään seksivietin ohjattavissa!! Naiset eivät sitä parisuhdetta halua pelkän seksin toivossa toisin kuin miehet!!
Ah. ollaan siis jumissa sillä itse olen elämässäni nähnyt lähinnä ihan järkeviä miehiä jotka eivät ole pippelinsä ohjailtavana. Olen sitten nähnyt myös niitä miehiä jotka ovat sen pippelinsä ohjailtavissa.
Ja olisin myös voinut etukäteen kertoa miehen olemuksesta jo ketkä ovat minkäkinlaisia miehiä. Samaa ei ole ehkä voinut sanoa niistä naisista, jotka ovat niiden pettäjämiesten pariksi ryhtyneet. Tai jos naiset ovat sen saman niistä miehistään tienneet, niin ovatpa silti olleet niin tunteidensa orjia (eli pimppinsä vietävissä) että eivät ole halunneet tehdä muuta päätöstä.
Valitettavasti naisten aivot eivät myöskään ole varsinaisesti sen kehittyneempiä kuin miestenkään. Esim. älykkyysosamäärä on naisilla tutkimuksista riippuen keskimäärin joko sama kuin miehillä tai hieman alhaisempi.
Jospa nyt oikeasti vaan käsittelisit niitä vihan tunteitasi jonkun ammattilaisen kanssa, jos et pysty muuten loogisesti miettimällä sitä asiaa käsittelemään. - miesvihaaja
Ah. ollaan siis jumissa sillä itse olen elämässäni nähnyt lähinnä ihan järkeviä miehiä jotka eivät ole pippelinsä ohjailtavana. Olen sitten nähnyt myös niitä miehiä jotka ovat sen pippelinsä ohjailtavissa.
Ja olisin myös voinut etukäteen kertoa miehen olemuksesta jo ketkä ovat minkäkinlaisia miehiä. Samaa ei ole ehkä voinut sanoa niistä naisista, jotka ovat niiden pettäjämiesten pariksi ryhtyneet. Tai jos naiset ovat sen saman niistä miehistään tienneet, niin ovatpa silti olleet niin tunteidensa orjia (eli pimppinsä vietävissä) että eivät ole halunneet tehdä muuta päätöstä.
Valitettavasti naisten aivot eivät myöskään ole varsinaisesti sen kehittyneempiä kuin miestenkään. Esim. älykkyysosamäärä on naisilla tutkimuksista riippuen keskimäärin joko sama kuin miehillä tai hieman alhaisempi.
Jospa nyt oikeasti vaan käsittelisit niitä vihan tunteitasi jonkun ammattilaisen kanssa, jos et pysty muuten loogisesti miettimällä sitä asiaa käsittelemään.Siis sinä edelleen väität että naisella rakkauden, kiintymyksen ja välittämisen tunteet muodostuvat PIMPISSÄ?! Et todellakaan ymmärrä naisista saatikka sitten tunteista yhtään mitään... oivallinen esimerkki siitä, miten kuvottavia miehet ovat.
Älykkyysosamäärällä nyt ei ole esim. tunneälyn kanssa yhtään mitään tekemistä mutta miehillä nyt ei ilmeisesti ole mitään muita tunteita muutenkaan kuin panetus, ja se on se tunne mikä muodostuu sukupuolielimissä (tosin naisilla btw sitäkin ohjailee myös aivot, miehillä ei)
- miehen puutetta
niin he vihaavat miehiä koska ei ole vielä tavannut sitä herra oikeaa mutta kun tapaa niin naikkoset ovat kyllä eri mieltä he ovat nyt vaan villejä ja vapaita mutta tarvitsevat herra oikean joka rauhoittaa heidät nyttenkin he joutuisivat pussailemaan ja olla hemmoteltavina
- miehen puutetta
kyllä se yksi ja ainut mies muuttaa kaiken
- miesvihaaja
Miksi yksi ja ainoa mies muuttaisi sen että sadat tuhannet muut miehet ovat pippelinsä vietävissä olevia reikäaivoja?
- 10+9
miesvihaaja kirjoitti:
Miksi yksi ja ainoa mies muuttaisi sen että sadat tuhannet muut miehet ovat pippelinsä vietävissä olevia reikäaivoja?
Eli sinulle ei kelpaa yksi fiksu mies, vaan haluat mieluummin sata tuhatta miestä. Taidat olla pimppisi vietävissä oleva tyhjäpää.
- miesvihaaja
10+9 kirjoitti:
Eli sinulle ei kelpaa yksi fiksu mies, vaan haluat mieluummin sata tuhatta miestä. Taidat olla pimppisi vietävissä oleva tyhjäpää.
En halua... siis kyllä te miehet olette oksettavia! Tämäkin ketju on pitänyt heti kääntää siihen että olen joku puutteessa vänisevä lutka?! Vaikka se on täääysin kaukana totuudesta. Ette vain kestä sitä että naiset voivat vihata teitä!!
- oletpas vihainen
miesvihaaja kirjoitti:
En halua... siis kyllä te miehet olette oksettavia! Tämäkin ketju on pitänyt heti kääntää siihen että olen joku puutteessa vänisevä lutka?! Vaikka se on täääysin kaukana totuudesta. Ette vain kestä sitä että naiset voivat vihata teitä!!
Kyllä kestetään. Tää on paljon parempaa kuin normaalien naisten "oot ihan mukava" lässytys. Tämä "olette inhottavia oksettavia letkuotuksia" juttu on paljon hauskempaa. Lisää, lisää! :D
- 10+9
miesvihaaja kirjoitti:
Miksi sinua sitten kiinnostaa ne sadat tuhannet muut miehet jos olisit löytänyt sen yhden hyvän?
Olet huono ja epäjohdonmukainen trolli. Tai sitten se pimppinsä vietävissä oleva tyhjäpää. Päätä itse. - miesvihaaja
Kyllä kestetään. Tää on paljon parempaa kuin normaalien naisten "oot ihan mukava" lässytys. Tämä "olette inhottavia oksettavia letkuotuksia" juttu on paljon hauskempaa. Lisää, lisää! :D
No minulle ei kyllä ole kauhesti mitään hauskaa siinä että miehet ovat oksettavia letkuotuksia joille ei ole elämässään mitään muuta tarvetta kuin työntää letkua reikään, koska kuten sanoin alussa niin en ole myöskään lesbo enkä aseksuaali. Mutta miehiä ei voi kuin vihata tuon pippelillä ajattelemis-ominaisuuden takia!
- miesvihaaja
10+9 kirjoitti:
Miksi sinua sitten kiinnostaa ne sadat tuhannet muut miehet jos olisit löytänyt sen yhden hyvän?
Olet huono ja epäjohdonmukainen trolli. Tai sitten se pimppinsä vietävissä oleva tyhjäpää. Päätä itse.Koska se yksi mies ei muuttaisi sitä FAKTAA että suurin osa miehistä on läpimätiä ja naiset kärsivät siitä ympäri maailman! Muualla vielä paljon paljon pahemmin kuin Suomessa. Siksi.
- 10+9
miesvihaaja kirjoitti:
Koska se yksi mies ei muuttaisi sitä FAKTAA että suurin osa miehistä on läpimätiä ja naiset kärsivät siitä ympäri maailman! Muualla vielä paljon paljon pahemmin kuin Suomessa. Siksi.
Niin kai sitten. Harmi vaan kun joku mies menettää kaltaisesi ihanan ja fiksun naisen.
- .....
Minusta tuli miesten vihaaja sen jälkeen kun olimme ystävättärien kanssa vähän viihteellä baarissa eikä yksikään mies tullut juttelemaan minulle.
- miesvihaaja
Minusta taas tuli miesten vihaaja kun huomasin että miehet käyttävät ajattelemiseen väärää elintä
- .....
miesvihaaja kirjoitti:
Minusta taas tuli miesten vihaaja kun huomasin että miehet käyttävät ajattelemiseen väärää elintä
Pliis, ole todellinen. En jaksa jos olet taas yksi palstahinurin "opettavaisista" trollauksista.
- Astgsf
Monelle ätmiintyneelle kävi samoin.
- miesvihaaja
..... kirjoitti:
Pliis, ole todellinen. En jaksa jos olet taas yksi palstahinurin "opettavaisista" trollauksista.
Siis mitä nämä palstahinurin muka opettavaiset trollaukset ovat??
- .....
miesvihaaja kirjoitti:
Siis mitä nämä palstahinurin muka opettavaiset trollaukset ovat??
Esim. tämä sun naisätmiksi tekeytyminen olisi hyvä esimerkki sellaista. "Katsokaa, tältä ne teidän tyhmät kirjoitukset näyttää!"
- mies 86
Saa toki vihata, en minä ainakaan siitä tuomitse. Monet omat sukupuoleni edustajat ovat itsekkäitä ja narsistisia kusipäitä, jotka harjoittavat niin fyysistä kuin henkistäkin väkivaltaa. Joissain tapauksissa myös vievät käsiaseella ihmishenkiä tai ottavat naisia väkisin. Naiset saattavat olla petollisia ja kaksinaamaisia miehiä kohtaan, käyttää niitä hyväkseen viehätysvoimallaan ja vieläpä tehdä heistä naurunalaisen. Mutta ihmiskunnan historiaa ajatellen miehet vetävät pahuudellaan kuitenkin paljon pidemmän korren. Tähän on vaikea esittää vastaväittämiä.
Joten itse miespuolisena katsottuani aika tarkalleen 28 vuoden ajan sukupuolten välistä sotaa (täytän vuosia arviolta puolen tunnin päästä) annan sinulle täyden vapauden vihata miessukupuolta koko sielultasi, jos niin toivot. Mutta älä kuitenkaan loppuiäksesi katkeroidu - et varmasti ole sitä ansainnut. On meitä ihan mukavia ja rakastaviakin miehiä, joiden hartain toive on päästä jakamaan oma elämänsä sen oman paremman puoliskonsa kanssa ja ehkä tuottaa jälkipolveakin siinä sivussa. - miehen puutetta
miesten vihaaja sinun täytyy sitten miettiä kysymystäsi uudestaan kysymystäsi miksi yksi mies muuttaa kaiken niin kysy itseltäsi sitten kun olet ollut sen ainoan ja oikean kanssa aito rakkaus muuttaa kaiken ja muistakin miehistä tulee kivoja mutta erityisen kiva onkin se herra oikea mutta jos et usko minua niin sitten saat vastauksen kun tapaat tulevan miehesi
- miesvihaaja
Mitä hevon helvettiä tuo sinun kohtalo uskovaisuus on?? Todellakaan ei kovin moni nainen tapaa unelmiensa miestä koska hyviä miehiä on ehkä 1/100000 jos niinkään monta! Miehet ovat vihattavia ja iljettäviä letkuotuksia
- 17+17
miesvihaaja kirjoitti:
Mitä hevon helvettiä tuo sinun kohtalo uskovaisuus on?? Todellakaan ei kovin moni nainen tapaa unelmiensa miestä koska hyviä miehiä on ehkä 1/100000 jos niinkään monta! Miehet ovat vihattavia ja iljettäviä letkuotuksia
Hihi. Oot söpö kun oot vihainen tai kännisellä trollailutuulella. :D
- miesvihaaja
17+17 kirjoitti:
Hihi. Oot söpö kun oot vihainen tai kännisellä trollailutuulella. :D
Vittu ku oisinkin kännissä niin olisi paljon hauskempi tämäkin ilta!!
- sadface :(
miesvihaaja kirjoitti:
Vittu ku oisinkin kännissä niin olisi paljon hauskempi tämäkin ilta!!
Pöh. Käytit sanaa vittu. Nyt meni kaikki uskottavuus. Oot vaan yksi palstan ätmitrolleista. :(
- söpö ätmitrolli :(
sadface :( kirjoitti:
Pöh. Käytit sanaa vittu. Nyt meni kaikki uskottavuus. Oot vaan yksi palstan ätmitrolleista. :(
Kyllä ätmitrollikin voi olla söpö.
- miesvihaaja
sadface :( kirjoitti:
Niin koska naiset eivät koskaan kiroile. Sinunkin uskottavuutesi meni juuri, koska samalla logiikalla miehet eivät käytä hymiöitä :(
- happy happy :D
miesvihaaja kirjoitti:
Niin koska naiset eivät koskaan kiroile. Sinunkin uskottavuutesi meni juuri, koska samalla logiikalla miehet eivät käytä hymiöitä :(
Minä olenkin ätmi. Se on melkein sama kuin kastroitu palliton eunukki.
Siksi minä voi käyttää hymiötä. :) - miesvihaaja
happy happy :D kirjoitti:
Minä olenkin ätmi. Se on melkein sama kuin kastroitu palliton eunukki.
Siksi minä voi käyttää hymiötä. :)No se on totta. Minä kuitenkin olen ihan nainen, uskoit sitä sitten tai et
- miehen puutetta
no ei keskustella asiasta enempää näkee selvästi että et ole tavannut vielä sitä oikeaa ja et tiedä mitä aito rakkaus on mutta hyviä jatkoja sinulle ja toivottavasti löydät elämäsi miehen pian
- femakkoviha
Voi jeesus tää on taas jotain femakkoshaibaa.
Olet tainnut jäädä ilman miesten huomiota liian usein. Viekö sun kauniimmat kaverit aina ne miehet joista olet kiinnostunut?
Itse jäät seinäruusuksi joka paikassa.
Sekö on syy vihata miehiä, että ne ei ole kiinnostuneita sun näköisestä naisesta? Kato peiliin, siihen on syy! Ylipainoinen, lesbotukka tai joku muu angstitukka, lävistyksiä kasvoissa, pelottavat meikit, hirveät vaatteet, kova ääni, tatuointeja...- se tavallinen tarina
Tai sitten jännämiesten perässä juossut tavis päätti että kaikki miehet on pelkän pillun perässä kun jännämiehet eivät halunneetkaan sitoutua taviksen kanssa.
- 16+9
se tavallinen tarina kirjoitti:
Tai sitten jännämiesten perässä juossut tavis päätti että kaikki miehet on pelkän pillun perässä kun jännämiehet eivät halunneetkaan sitoutua taviksen kanssa.
Jep. Jännämies varmaan lähti paneskelemaan toista naista. Senhän nyt ois jokainen mies täällä voinu jo etukäteen kertoa. Koska eivät ole pimpin vietävissä ja eivät koe jännämiehiä housuja kostuttaviksi.
- miesvihaaja
Ensinnäkään minulla ei ole mitään noista mainitsemistasi ominaisuuksista enkä muutenkaan ole ruma. Tätähän en voi sinulle todistaa koska en aio laittaa kuvaani tänne joten on ihan sinusta kiinni mitä haluat uskoa
Miten niin femakkoshaibaa?? Naisilla pitääkin olla oikeuksia. Puhutko sinä sitten jotain sovinismishaibaa vai? - miesvihaaja
16+9 kirjoitti:
Jep. Jännämies varmaan lähti paneskelemaan toista naista. Senhän nyt ois jokainen mies täällä voinu jo etukäteen kertoa. Koska eivät ole pimpin vietävissä ja eivät koe jännämiehiä housuja kostuttaviksi.
En juokse jännämiesten seurassa. Miehissä EI OLE sellaisia yksilöitä joihin edes haluaisin tutustua koska miehet ovat pippelillään ajattelevia mulkeroita eikä tämän tajuamiseksi tarvitse kuin vaikka lukea uutisia!
- trolololololo?
miesvihaaja kirjoitti:
Ensinnäkään minulla ei ole mitään noista mainitsemistasi ominaisuuksista enkä muutenkaan ole ruma. Tätähän en voi sinulle todistaa koska en aio laittaa kuvaani tänne joten on ihan sinusta kiinni mitä haluat uskoa
Miten niin femakkoshaibaa?? Naisilla pitääkin olla oikeuksia. Puhutko sinä sitten jotain sovinismishaibaa vai?Olisi kyllä aivan ihanan rakastettavaa jos täällä palstalla olisi jotain uusia fundamentalisti feministihihhuleita tai mitä lie piilolesboja. Tulisi vähän uutta säpinää tähän jatkuvaan normaaliin ätmien huuteluun. Mutta kun trollit... Oi ne trollit...
- miesvihaaja
trolololololo? kirjoitti:
Olisi kyllä aivan ihanan rakastettavaa jos täällä palstalla olisi jotain uusia fundamentalisti feministihihhuleita tai mitä lie piilolesboja. Tulisi vähän uutta säpinää tähän jatkuvaan normaaliin ätmien huuteluun. Mutta kun trollit... Oi ne trollit...
En ole fundamentalisti feministihihhuli enkä piilolesbo enkä trolli. Vihaan miehiä edelleenkin koska he ajattelevat pippelillään ja tässäkin ketjussa on saatu moneen kertaan nähdä kuinka pitää jäädä jankkaamaan siitä että naisetkin muka ovat pimppinsä vietävissä (eivät ole ollenkaan siinä määrin kuin miehet) ja sitten menty henkilökohtaisuuksiin että olisin ruma ja moneen kertaan puhkipantu lutka.
Eli hyvin olette todistaneet tässäkin ketjussa, että miehiä kannattaa jatkossakin vihata! Harmi ettei paikalle tullut niitä joita aloituksessa peräänkuulutin eli muita miesvihaajia keskustelemaan tuntemuksistaan kun Kis-kisukin poistui heti
- Tyttö iki sinkku
Tyttö on aivan huu.Mielenvikainen,siksi ei kelpaa miehille
- 11+12
Melkein toivon että on vaan trolli. Koska muuten käy sääliksi tuotakin ihmisrauniota.
- miesvihaaja
11+12 kirjoitti:
Melkein toivon että on vaan trolli. Koska muuten käy sääliksi tuotakin ihmisrauniota.
Mielenterveyteni on kunnossa, kiitos vaan. Tässä tämä taas nähdään: siis jos vihaa miehiä siksi koska on huomannut että miehissä on vain vihattavia ominaisuuksia, niin olen mielenvikainen? Keksi edes joku uusi haukkumasana
- että tiedä sä se
miesvihaaja kirjoitti:
Mielenterveyteni on kunnossa, kiitos vaan. Tässä tämä taas nähdään: siis jos vihaa miehiä siksi koska on huomannut että miehissä on vain vihattavia ominaisuuksia, niin olen mielenvikainen? Keksi edes joku uusi haukkumasana
Sussa on potentiaalia uudeksi palstalegendaksi. Pidä toi.
- onttokoppa
miesvihaaja kirjoitti:
En sääli aloittajaa ja en ketään muutakaan, koska sääli on ylimielisyyttä.
Rauhallista yötä, trolli tai ei. - 11+12
että tiedä sä se kirjoitti:
Sussa on potentiaalia uudeksi palstalegendaksi. Pidä toi.
On kyllä aika legendaarinen. Harvinaisen hyvä. Ei pysty sanomaan onko vaan kuningastrolli, vai muuten vaan ihan omissa sfääreissään.
- ystävä
ystävä neuvoo mene lääkäriin tänään ja sano että vihaat miehiä et siedä niitä ja ne saa sinut raivoon oikein raivohulluksi niin lääkäri osaa neuvoa ja lähettää hoitoon ja saat keskustella mistä johtuu viha miehiä kohtaan ja saat lääkityksen ja elämä hymyilee jälleen miksi vihaat miehiä
- miesvihaaja
Siis voi helvatan kuustoista opettele edes kirjottamaan, tuossa sinun tekstissäsi ei ole päätä eikä häntää. Vihaan miehiä koska niissä on vain vihattavia ominaisuuksia joihin voit tutustua vaikka lukemalla tämän ketjun läpi!
- ystävä
eikö mielestäsi miehen kikkeli ole komea ja vaikka miehet sanovat haluavansa seksiä niin tarkoittavat hyvää jos kyrpä seisoo kauniin naisen kanssa niin haluaahan mies seksiä ja jos nainen on mukava ja kiltti jokainen mies haluaa seurustella saada vaimon itselleen ja olla uskollinen naisellensa ja rakastaa tätä miksi seisova ja komea kikkeli ei kiihota sinua
- miesvihaaja
No vaikka siksi että sen seisovan ja komean kikkelin jatkeena on vielä isompi mulkku eli mies. Katsos kun nainen haluaa jotain muutakin kuin sen seisovan komean kikkelin, tai jos haluaa vain sen niin sitten voi hankkia dildon joka näyttää keskivertokikkeliä komeammalta
- ystävä
mitä muuta haet jos mies kunniottaa sinua rakastaa sinua haluaa vaimoksi lastensa äidiksi ja sinusta rakkaimman maailman parhaimman ystävän jonka kanssa perustaa rakastava tasavertainen koti jossa kumpikin olette onnellisia ja haluaa vain ja ainoastaan kanssasi seksiä ei kenenkään muun naisen kanssa onko mies siltikin apina mulkvisti
- miesvihaaja
Tuollaisia miehiä ei ole olemassa ja en halua lapsia
- ystävä
ehkä meillä on eri käsitys sitten rakkaudesta mutta mitä nainen sitten haluaa seksin lisäksi
- miesvihaaja
Kirjoitin jo tuolla toisellekkin kommentin että
"Tunteet, välittäminen, rakastaminen, arjen jakaminen jonkun merkityksellisen henkilön kanssa, ne ovat niitä syitä minkä vuoksi nainen haluaa parisuhteen"
Näiden lisäksi sitten seksi. Mutta miehet haluavat vain seksiä ja se ei riitä että näkee naisen ensisijaisesti vain reikänä - ystävä
onhan niitä suuremmaksi osaksi minäkin olen sellainen jos rakastun niin sitten olette lapseton pari mutta mielesi voi vielä muuttua aito rakkaus tosiaan muuttaa kaiken ja kaikki tuntemani miehet ja naiset on uskollisia onnellisesti yhdessä
- ystävä
no ehkä miehet joskus liioittelevat ja onhan se helppo kirjoitella että muka vain seksiä mutta oikeasti kun tavataan niin ääni muuttuukin kellossa koska tunteet ja naisen kunnioitus tulevat mukaan ja vaikka joku esittää muuta niin kyllä naisten mielipide on tosi tärkeä ja vaikka mies haluaisi just nyt pussailla ja sinä käsi kädessä kävelemään teatteriin niin oikeasti mies on tosi iloinen ja onnellinen kanssasi käsi kädessä kulkea teatteriin en osaa kirjoittaa paremmin
- ystävä
lopettelen onneksi on iltavuoro muuten tulisi nukkumaton yö hyvää yötä
- nääh :-/
Röllin', röllin' on the river...
- siira
On varmasti vaikeata, jos on jo päättänyt nähdä toisen sukupuolen silmissään tietynlaisena. Niihän täällä monikin tekee. Ätmit (ainakin osa) näkee naiset kamalina otuksina, joka on ihan saman ilmiön seurausta. Minua jäi kyllä kiinnostamaan, että minkälaiset kokmeukset ovat tehneet miestenvihaajasta miestenvihaajan? Varmasti miesten on jotenkin pitänyt häntä todella pahasti loukata, koska viha on niin voimakas tunne.
- tykkään ap:stä
En vihaa itseäni, mutta mielelläni kyllä panisin ihanaa pilluasi. :-) Alkoi seistä kun luin söpöjä avautumisiasi!
- Entitled much?
Vihaat siis miehiä, koska et saa heiltä mitä haluat? Toisin sanoen mielestäsi miehet ovat olemassa vain sinun itsekkäitä halujasi varten. Kiva kuulla, että olet törmännyt vain kaltaisiisi.
- miesvihaaja
Vihaan miehiä koska miehet haluavat naisesta VAIN seksiä ja on kuvottavaa että eivät kykene näkemään naista ihmisenä vaan pelkkänä reikänä. Maailmalla tästä on paljon hirvittäviä esimerkkejä, Suomessa onneksi naisten oikeudet ovat paremmalla tolalla!
- Asek.mies
miesvihaaja kirjoitti:
Vihaan miehiä koska miehet haluavat naisesta VAIN seksiä ja on kuvottavaa että eivät kykene näkemään naista ihmisenä vaan pelkkänä reikänä. Maailmalla tästä on paljon hirvittäviä esimerkkejä, Suomessa onneksi naisten oikeudet ovat paremmalla tolalla!
Jälleen kerran pitää nostaa sormi pystyyn ja huomauttaa, että on miehiä, joille nainen ei ole vain "pelkkä reikä". Luultavasti suurin osa miehistä on sellaisia, ainoastaan äänekkäimpiä ovat ne törkeimmät tapaukset, jotka saattavat kuulla aukoa suutaan ihan vain machoillakseen - kiitos jonkinlaisen sukupuolia syrjivän ja kärjistävän kasvatuksen, sillä juuret monenlaisessa ylimaskuliinisessa kasvatuksessa ulottuvat hyvin pitkälle historiaan. Ihminen elää siis elämäänsä sellaisen psykologisten vaikutteiden alaisena, ettei koko elämänsä aikana havaitse tai tahdo havaita itseensä vaikuttaneita ulkopuolisia tekijöitä, jotta pääsisi haitallisista vaikutuksista eroon.
Ja jos ei vakuuttelut vakuuta, niin löytyy homoseksuaaleja ja aseksuaaleja, joita ei kiinnosta naisen reikä. Vain se, mikä löytyy naisen korvien välistä. Mutta valitettavasti vaikutat samanlaiselta kuin ne miehet, jotka ovat vain reiän perässä, siksi reiästä kiinnostumattomat eivät välttämättä tahdo olla kanssasi tekemisissä. Ei sille voi mitään, mikä sattuu olemaan oma sukupuoli. Omalle kasvatuksellekaan ei voi mitään. Voi vain vaikuttaa siihen mitä tekee tässä ja nyt. Eikä aina silloinkaan ole tietoisesti tekemässä täysin vapaita päätöksiä. Ihminen on hyvin monimutkainen eläin.
- alavihaa
Onko sinulla omakohtaisia huonoja kokemuksia, joista voisit keskustella meille? Ulkopuoliselle avautuminen voi toimia terapeuttisena apuna. On myös olemassa ammattiapua mikäli tunnet sen tarpeelliseksi. Anonyymien kirjoituksia ei välttämättä kannata ottaa tosissaan, tai muita yleistyksiä mitä netissä kirjoitellaan. Kehotan pääsemään näistä ajatuksista kuitenkin eroon sillä ihmisiä ne miehetkin ovat. Jokainen olemme erilaisia yksilöitä. Jos olet vielä nuori ja kokematon niin et voi tietää mitä maailma todellisuudessa on. Ei kannata kieriä vihassa ja katkeruudessa muutaman yleistyksen takia. Toivotan kaikkea hyvää ja jaksamista aloituksen pitäjälle. Toivottavasti löydät elämästä myös niitä positiivisia voimavaroja.
- Freudd
Jokaisen naisvihaajan taustalla on nainen eli huono äiti. Naisviha on siis naisten syytä. MOT
- Kirgisia
Voi lörpön lörpön, kaksi naista kertoo olevansa miesvihaajia ja joukko naisvihaajia hyökkää kimppuun moralisoiden, kai se on todella niin, että tyhmät miehet jää ilman naista...täällähpn ne. Ettekö edes tajua, että kommenttinne ovat niin kuvottavia (kuten aina), että juttunne vain todistavat miesvihaajien olevan oikeassa. Valkovuotoo, haa haa-taso. Minusta saa vihata miehiä, koska perusteet ovat sen verran hyvät verrattuna naisvihaajien perusteluihin, jotka ovat mielikuvituksen tuotetta, mutta en sitten tiedä miksi tunnen ihan ok miehiä tai ainakin aviomieheni...
- Absurdistan
Aloittaja vaihtoi nimimerkkiä kun ei muuten saanut tukea kirjoituksilleen. Yhden ihmisen kansanliike!
- ...........
Niin, kumpien käytös lienee ollut huonompaa.
Naisten jotka sanovat että vihaavat kaikkia miehiä koska ne kaikki ovat pippelinsä vietävissä olevia ällötyksiä.
Vai miesten jotka yrittävät syystäkin perustella asian olevan toisin.
Myönnetään että osa kyllä vaan rölläilee. - miesvihaaja
Ensimmäinen kunnollinen vastaus tähän ketjuun, kiitos Kirgisia! (Ei ollut minun viesti siis, sen kun kuvittelette ihan rauhassa mitä haluatte mutta ainakin minä ja tuo toinen kirjoittaja tiedämme että ollaan eri henkilöitä)
- kiltti mies.
NAiset ei ainakaan rakasta mua. Ei se haittaa.
- eikenenkäänvihaaja
Olet ilmeisesti päättänyt tutustua vain tietyntyyppisiin miehiin ja jättää kaikki muut huomiotta. Se on asia, josta voit syyttää vain ja ainoastaan itseäsi. Lapsellinen viestisi kertoo paljon enemmän sinusta kuin miehistä.
Minäkin olen törmännyt lukuisiin tyhjäpäisiin naisiin, mutta olen jättänyt heidät omaan arvoonsa ja etsinyt parempaa seuraa. Suosittelen samaa sinullekin. - Anonyymi
Olet kuitenkin piilolepakko tai kateellinen vanhapiika : )
- Anonyymi
Olet kuitenkin piilo lepakko, tai piinttynyt vanhapiika : )
Siirakin kirjassa (kuuluu VT:n laajempaan kaanoniin) sanotaan, että enemmän on annettu ihmisen nähdä, kuin ihminen ymmärtää. 🌹👀
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645230Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti672465- 2682406
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362359Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191694Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191478Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai511077Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131033- 891016
- 66947