Saako The Sims 2:seen jo netistä lisää esineitä ja varsinkin lattioita ja seiniä?? Mihin ne pitää laittaa, ku oon kokeillu montaa eri paikkaa eikä näy..? Ja käykö sims 1:n esineet ym. sims 2:een? Ku olis kiva saada uusia tapetteja ja lattioita ku mun mielestä ne on niin tylsiä ne alkuperäiset.
HUOMIO! :))
2
453
Vastaukset
Kyllä niitä varmaan saa kun jotkut on niistä puhunu mutta ite en ole nähnyt kun ei ole ollut tarvetta.
Sims 1:en tavarat ja semmoset ei käy Sims 2:een.- *lumina*
Ei varmaan vielä löydy ainakaan paljoa. Ite koitin etsiä skinejä ja sivuja kyllä löyty mutta jokaisella oli hirveen vähä ladattavaa ku sivujen Sims2 osiot oli vasta avattu. Kaikki kamat mitä sielläki oli, oli ainoostaan toisen värisiä versioita Maxissien tekemistä skineistä.
Kannattaa jaksaa oottaa, kohta ihmiset puutuu pelaamaan sitä simmssiä ja alkaa tehä siihen lisää kamaa niin että hohto säilyy :)
Jos joku muu on jo löytäny hyviä sivuja ni ilmotelkaa niistä, minäki haluan tietää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162310- 1682249
- 1121808
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791389- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa420933- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä236874