Mitä tarkoitetaan Lohjan keskusaukiolla?

mimmuliini90

Huomasin, että Lohjalla esiintyy Kolmas Nainen ensi lauantaina. Olen ulkopaikkakuntalainen enkä äkkiseltään netistä löytänyt mitään tietoa, että Onko tuo jokin baari Vai toritapahtuma Vai mikä? Maksullinen tapahtuma?

9

482

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pauli Alavuudelta

Tarkoittaa varmaan Opus K:ta. Pieni keskiolutkapakka torin laidalla. Sisään mahtuu jotain 70 rapakaljan ystävää. Asiakaskanta keski-ikäistä, voimakkaasti alkoholisoitunutta. Kiukuttelevat, kun nuoriso-orkesteri Kolmas Nainen aloittaa mekastuksensa.

• Narpa Kyymä

Kun vielä asuin Lohjalla (pääsin tästä sisäänpäinkääntyneisyyden Mekasta vuonna 1981) niin keskusaukio oli Laurinkadun ja Suurlohjankadun ns. kulmassa oleva puistonkaltainen alue jossa oli pensaita ja muutama penkki, joskus myöhemmin siihen rakennettiin Lohjan Tähti (kuka urpo luuli tuon olevan fiksua tai vitsikästä :D)

• Kiitos tiedosta

Noin kauan aikaa on kulunut, mutta vielä tulet Lohja-palstalle lukemaan juttuja ja jaksat vastatakin.

Kiitos tuosta tiedosta, minä en asunut Lohjalla vielä silloin kun Lohjan Tähti rakennettiin. On tainnut Lohjan väkiluku kasvaa paljon noista ajoista. Väki on muutenkin vaihtunut, toisia on lähtenyt ja paljon uusia on tullut.

• Narpa Kyymä
        Kiitos tiedosta kirjoitti:

Noin kauan aikaa on kulunut, mutta vielä tulet Lohja-palstalle lukemaan juttuja ja jaksat vastatakin.

Kiitos tuosta tiedosta, minä en asunut Lohjalla vielä silloin kun Lohjan Tähti rakennettiin. On tainnut Lohjan väkiluku kasvaa paljon noista ajoista. Väki on muutenkin vaihtunut, toisia on lähtenyt ja paljon uusia on tullut.

Lohjalla syntynyt ei pääse taakastaan irti kuin vasta haudassa :D

• Asseri Karkasi

Samaa tiedon puutetta tuskailin hetken, mutta täältä http://www.kolmasnainen.net/ kuitenkin löytyi tieto, että kyseessä on Lohjan Tori. Tuskin tuo voi maksullinen olla.

• Kesähessu

Lohjan tori on Lohjantähden vieressä. Kauppakatu 5 vaikkapa on lähempänä oikeaa osoitetta. Keskusaukio on edelleenkin siinä aiemman vastaajan mainitsemassa paikassa.

• ulkomaillaasuva

Lohjantähteä ei rakennettu Keskusaukion kohdalle. Aukio on edelleen aukio. Pientä tarkistusta ennenkuin lähtee täällä jaabaamaan kakkaa.

• Mie vaan

Mitä turhia tarkastaa tietojaan, kun tuntuu tämä suomi24:n lohja osuus olevan lähinnä nummelalaisten yms. lähikylien teinien "kuka keksii typerimmän lohja morkkauksen" palsta.
        Älkää hyvät ihmiset uskoko näitä teinejä vaan tarkistakaa asiat itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      36
      12351
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      627
      3183
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      166
      2207
    4. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      189
      1928
    5. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      105
      1539
    6. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      109
      1312
    7. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      108
      1300
    8. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      299
      1199
    9. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      79
      1197
    10. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      41