Huomasin, että Lohjalla esiintyy Kolmas Nainen ensi lauantaina. Olen ulkopaikkakuntalainen enkä äkkiseltään netistä löytänyt mitään tietoa, että Onko tuo jokin baari Vai toritapahtuma Vai mikä? Maksullinen tapahtuma?
Mitä tarkoitetaan Lohjan keskusaukiolla?
9
482
Vastaukset
- Pauli Alavuudelta
Tarkoittaa varmaan Opus K:ta. Pieni keskiolutkapakka torin laidalla. Sisään mahtuu jotain 70 rapakaljan ystävää. Asiakaskanta keski-ikäistä, voimakkaasti alkoholisoitunutta. Kiukuttelevat, kun nuoriso-orkesteri Kolmas Nainen aloittaa mekastuksensa.
- Narpa Kyymä
Kun vielä asuin Lohjalla (pääsin tästä sisäänpäinkääntyneisyyden Mekasta vuonna 1981) niin keskusaukio oli Laurinkadun ja Suurlohjankadun ns. kulmassa oleva puistonkaltainen alue jossa oli pensaita ja muutama penkki, joskus myöhemmin siihen rakennettiin Lohjan Tähti (kuka urpo luuli tuon olevan fiksua tai vitsikästä :D)
- Kiitos tiedosta
Noin kauan aikaa on kulunut, mutta vielä tulet Lohja-palstalle lukemaan juttuja ja jaksat vastatakin.
Kiitos tuosta tiedosta, minä en asunut Lohjalla vielä silloin kun Lohjan Tähti rakennettiin. On tainnut Lohjan väkiluku kasvaa paljon noista ajoista. Väki on muutenkin vaihtunut, toisia on lähtenyt ja paljon uusia on tullut. - Narpa Kyymä
Kiitos tiedosta kirjoitti:
Noin kauan aikaa on kulunut, mutta vielä tulet Lohja-palstalle lukemaan juttuja ja jaksat vastatakin.
Kiitos tuosta tiedosta, minä en asunut Lohjalla vielä silloin kun Lohjan Tähti rakennettiin. On tainnut Lohjan väkiluku kasvaa paljon noista ajoista. Väki on muutenkin vaihtunut, toisia on lähtenyt ja paljon uusia on tullut.Lohjalla syntynyt ei pääse taakastaan irti kuin vasta haudassa :D
- Asseri Karkasi
Samaa tiedon puutetta tuskailin hetken, mutta täältä http://www.kolmasnainen.net/ kuitenkin löytyi tieto, että kyseessä on Lohjan Tori. Tuskin tuo voi maksullinen olla.
- Kesähessu
Lohjan tori on Lohjantähden vieressä. Kauppakatu 5 vaikkapa on lähempänä oikeaa osoitetta. Keskusaukio on edelleenkin siinä aiemman vastaajan mainitsemassa paikassa.
- ulkomaillaasuva
Lohjantähteä ei rakennettu Keskusaukion kohdalle. Aukio on edelleen aukio. Pientä tarkistusta ennenkuin lähtee täällä jaabaamaan kakkaa.
- Mie vaan
Mitä turhia tarkastaa tietojaan, kun tuntuu tämä suomi24:n lohja osuus olevan lähinnä nummelalaisten yms. lähikylien teinien "kuka keksii typerimmän lohja morkkauksen" palsta.
Älkää hyvät ihmiset uskoko näitä teinejä vaan tarkistakaa asiat itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa3612351Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi6273183- 1662207
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa1891928- 1051539
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1091312- 1081300
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon2991199- 791197
- 411112