Voiko aikuiset simit kuolla vanhuuteen jos voi nii kuinka kauan siinä menee? ja Voiko lapsi kasvaa aikuiseksi ja jos voi niin kuinka kauan siinä menee? Vastatkaa!
Kiitos etukäteen
Simien kuolemisesta ja kasvamisesta pari kyssää!!!Vastatkaa
5
556
Vastaukset
- Migezi
Siis nyt kyseessä on sims 1
Tietääkseni siinä ei voi kasvaa mikään kanttura mihinkään :) Voin olla väärässäkin mutta vanhuuteen ne ei ainakaan kuole.
- Sick And Tired
lammas-jr kirjoitti:
Tietääkseni siinä ei voi kasvaa mikään kanttura mihinkään :) Voin olla väärässäkin mutta vanhuuteen ne ei ainakaan kuole.
Ei ne aikuiset tai lapset siitä mihinkään muutu vaikka pelaisit koko ikäs sims ykköstä! (Paitsi että vauvat kyllä kasvaa lapsiks mut sen jälkeen ne ei kyl kasva)
- Kika
Eivät kuole, ellei jossain onnettomuudessa tai nälkään. Eivätkä muuten kasva tai muutu, paitsi
vauvasta muuttuu lapsi.- Tiude91
lataat koneellesi jonkun Sins teen(?) ohjelman...
Jos joku haluu tarkempaa tietoo, ni kaivakaa täältä foorumista sen ohjelman nimi ja osoter, josta sen voi lasata...
Sims 2:sessahan vanheneminen on valmiina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023