Evokit ovat Repen johdolla vinkuneet määritelmää modernille tieteelliselle kreationismille. Määritelmä on hyvin yksinkertainen. Moderni tieteellinen kreationismi perustaa käsityksensä ja väitteensä puhtaasti tieteelliseen todistusaineistoon kreationismin puolesta. Eli kysymyksessä on siis uskomusvapaa faktatieteellinen lähestymistapa toisin kuin evolutionistien uskomustunteellisessa evoluutioteoriassa.
Puhtaasti tieteellisyyteen perustuvana mtk tekee selkeän pesäeron jenkkifundien epäraamatullisiin uskomuksiin perustuvaan kreationismiin .Tähän uskomusvapaaseen mtk:hon sisältyy siten myös se, että se ei tuomitse homoseksuaalisuutta kuten jenkkiuskovaisten valheellinen kreationismi. Itse olen päätynyt modernin tieteellisen kreationismin kannalle paitsi sen tiukan tieteellisyyden vuoksi, myös henkilökohtaisista syistä. Olen nykyään avoimeisti homoseksuaali ja elän onnellisessa parisuhteessa toisen mtk:ta kannattavan miehen kanssa.
Moderni tieteellinen kreationismi.
14
153
Vastaukset
Voi sitä vinkunaa ihan kohta, kun joku (jyrtsin mielestä tietysti taas minä, heh) näköjään "varasti" jyrtsiltä vielä tämän lukumies-nikinkin. Vääryys ja jumalattomuus rehottavat evokki-aborttimaailmassa!
Erityisen kauhean vääryydestä tekee se, että siitä pääsisi perin yksinkertaisesti nikin rekisteröinnillä. Siihenhän ei jyrtsi rupea, kun se vinkuminen on jotenkin vaan niin kivvaa.- lukumies
"Voi sitä vinkunaa ihan kohta, kun joku (jyrtsin mielestä tietysti taas minä, heh) näköjään "varasti" jyrtsiltä vielä tämän lukumies-nikinkin. "
Ja taas Repe vinkuu omiaan. Kyllä se minä avauksen aivan itse tein. Kun Repe huomasi että hänellä ei ole uskomustunteellisilla argumenteillaan mitään mahdollisuutta kumota mtk:n määritelmää hän yrittää kiinnittää huomion epäolennaisuuksiin. Ei mitään uutta evolutionistilta.
Hehe lukumies kirjoitti:
"Voi sitä vinkunaa ihan kohta, kun joku (jyrtsin mielestä tietysti taas minä, heh) näköjään "varasti" jyrtsiltä vielä tämän lukumies-nikinkin. "
Ja taas Repe vinkuu omiaan. Kyllä se minä avauksen aivan itse tein. Kun Repe huomasi että hänellä ei ole uskomustunteellisilla argumenteillaan mitään mahdollisuutta kumota mtk:n määritelmää hän yrittää kiinnittää huomion epäolennaisuuksiin. Ei mitään uutta evolutionistilta.
HeheMyönnän auliisti että sinä teit, mutta ei jyrtsi.
- Puolimutkateisti
RepeRuutikallo kirjoitti:
Myönnän auliisti että sinä teit, mutta ei jyrtsi.
"Myönnän auliisti että sinä teit, mutta ei jyrtsi."
Aivan. Kyllähän tuo muuten vois olla jyrtsin teksti, mutta hän ei palstalla suostuis myöntämään homouttaan. Puolimutkateisti kirjoitti:
"Myönnän auliisti että sinä teit, mutta ei jyrtsi."
Aivan. Kyllähän tuo muuten vois olla jyrtsin teksti, mutta hän ei palstalla suostuis myöntämään homouttaan.Niinpä.;)
Ei myöskään ole ennen käyttänyt sanaa uskomustunteellinen, vaikka toki voisi käyttää.
"Eli kysymyksessä on siis uskomusvapaa faktatieteellinen lähestymistapa "
Ööö...ja ne faktat laitat sitten tänne?
Kiitos!- lukumies
"Ööö...ja ne faktat laitat sitten tänne?
Kiitos!"
Arvasin. Joko se heti piti homokortti vetää esiin? Onko sinulla jotain meitä homoja vastaan? > Moderni tieteellinen kreationismi perustaa käsityksensä
> ja väitteensä puhtaasti tieteelliseen todistusaineistoon
> kreationismin puolesta.
Tätä helmeä ei jostain syystä kukaan vielä kommentoinut. Minä voin nyt kommentoida, niin saadaan tämäkin käytyä.
Koska hyväksytte ain puhtaasti tieteellisen todistustaineiston kreationismin puolesta, ei teillä vielä ole todistusaineistoa. Täten kaikki on mahdollista. Myös YEC.
Aika läpinäkyvä trolli. Sanoisin, että 6/10.
- Epäjumalienkieltäjä
"Moderni tieteellinen kreationismi perustaa käsityksensä ja väitteensä puhtaasti tieteelliseen todistusaineistoon kreationismin puolesta."
Eli se perustuu mielikuvitukseen.- lukumies
"Eli se perustuu mielikuvitukseen."
No tottakai mtk on pelkkää mielikuvitusta. On ollut mukavaa vedettää evoja kaikki nämä vuodet. Varsinkin Molochia ja Repeä. Homovastaisuutenikin on ollut pelkkää teeskentelyä. Tykkään miehistä :)
- ++++++++++++
Tieteellinen kreationismi on oksymoron, koska kreationismi on itsessään epätieteellinen.
>Tieteellinen kreationismi on oksymoron
Ettei olisi peräti oksennus.- >=3
"No tottakai mtk on pelkkää mielikuvitusta. On ollut mukavaa vedettää evoja kaikki nämä vuodet. Varsinkin Molochia ja Repeä. Homovastaisuutenikin on ollut pelkkää teeskentelyä. Tykkään miehistä :)"
Saatat siis olla tervejärkinen! Yay!- tieteenharrastaja
"Saatat siis olla tervejärkinen! Yay!"
Noin tuosta tekstistä voisi päätellä. Valitettavasti jyr-multinilkin riesana on ollut jo aikaisemmin nikkivoroja, jotka kirjoittelevat sillä parodiaa hänen trollauksistaan. Kuulostaa ehkä sekavalta, mutta niin on tämä palstakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426