En tiedä milloin oma elämäni on alkanut suistua sille raiteelle, jolla se nyt matkaa. Vähitellen olen omaksunut ikäänkuin mantrakseni sellaisen lausahduksen, joka sisältää sanat: "en todella tarvitse ketään".
Saatan törmätä mukaviin ihmisiin, sellaisiin joiden kanssa joku viettäisi loppuelämänsä, mutta en kykene tarttumaan kehenkään. En enää sure sitä, että uudet tuttavuuteni menevät ja tulevat. Oikeastaan ahdistun siitä, jos joku kiintyy minuun liikaa. "tutustumis-hylkäämisketju" jatkaa kasvuaan.
Edes seksi ei pidä mielenkiintoani yllä. Olen huomannut alkaneeni välttää sitä, sillä päinvastoin kuin ajatellaan, monille miehille se on rakkauden osoitus.
Kukaan samalla raiteella?
Raiteilta pois
3
762
Vastaukset
- .........
Siltähän tuo tuntuu...välillä on niin yksin että tekee mieli huutaa et joku tänne ja äkkiä....mutta sitten kun se joku tuleekin niin lähen äkkiä karkuun....ei uskalla enää näyttää tunteita vaikka niitä olisikin...asenne on sellainen että en tartte ketään...vaikka oikeesti tarttenkin....
- voipi
johtua myös iästä. Jossakin vaiheessa ihminen alkaa kiinnittämään enemmän huomiota itseensä, eikä elä muiden kautta, vaan itsensä. Se on ihan normaalia valmentautumista vanhemmuuteen. Ihmisessä tapahtuu fyysisiä ja psyykkisiä muutoksia siihen, mitä luonto odottaa, vaikka ei itse sitä lisääntymistä suunnittelisikaan. On aika ottaa itse vastuuta. On ihan tervettä irrottautua muista ihmisistä ja ymmärtää, ettei heidän kauttaa saa sitä mitä elämältä odottaa, vaan itsensä. Panosta itseesi ja siihen mitä haluat tehdä. Jos voit tehdä sen jonkun kanssa, niin hyvä. Mutta jos et, niin ei haittaa. On terveelistä, että elämä muuttuu siihen, että tekee itselleen hyvää, eikä painoarvona ole enää muut ihmiset. Näin voi antaa myös muille paljon pyyteettömämmin, kun teko on itse tarkoitus, eikä esim. tee sitä vain sen takia, että säilyttää ystävyyden tms.
- Hämmentynyt
Tiedän mitä tuolla raiteella olo on, pitkään samalla rataosuudella matkasin, jokainen ihminen oli mahdollisuus johon en osannut tarttua.Tuli ihminen, hyvin hiljaa, ei vaatinut, antoi aikaa, kuitenkin viestittäen välittämistään. Nyt huomaan etsiväni sivuraidetta jonne ehkä uskaltaisin hänen kanssaan - ehkä, mutta se on minulta jo hyvin paljon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23518Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a1003356"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin572863IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-592666Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.922475Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭542141Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!
Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä231357- 961298
Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen on selvä
On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen joten3641186Hämmentävä muutos tv:ssä: Roope Salminen OUT, Sointu Borg IN!
Roope OUT, Sointu IN! Mitä tykkäät tästä muutoksesta? Suositun Myyrä-seikkailusarjan alusta asti juontohommissa on oll171065