Ajattelin vaan kun luin tuota pelastussanomaa. Sen verran lennokasta tekstiä, että jää ilmataret kakkoseksi.
Täydet 10 pistettä.
onko Jarmo trolli?
4
120
Vastaukset
- Ei trolli
Enpä usko. Jokaisella, jolla omat sivustot on, saa kirjoittaa mitä haluaa. Siinä ei ole mitään ihmeellistä.
Ongelma on siinä, että psyk. pot. ja psykopaatti nostaa ja pitää niitä ivailun aiheena. Irvailee ja solvaa ymmärtämättä, että itse on psykiatrin tarpeessa.
Aivan kuten Xiina mielenter. palstalla kysyy ja itse vastaa.
Xiina
26.11.2011 19:05
Kysymys: Voiko kaksisuuntainen itse tajuta sairastavansa ko tautia ?
Vastaukseni: Ei välttämättä
Vastoin palstan sääntöjä ja aihetta on sopimaton ja solvaava kirjoittelu. Jos selaat nettiä niin taatusti löydät omituisia ajatuksenjuoksuja. Idea on siinä, että terveellä päällä antaa niiden olla ja osaa valikoida. Mutta harhainen sairas itse, niin siitäpä sitten aihetta mollata toista, niin tuntee itsensä oikein viisaaksi. - 15+12
totta turiset.
- Tuom.
jarmo pohtii ja julkituo tärkeitä asioita pelastumisesta ja sen ajan merkeistä sivustoillaan ja kirjoituksillaan. Niitä ja niistä voi aina kommentoida ja kritisoida.
Inhimillisenä kannanottona. Jarmo ei ole mitenkään mollaamisen väärti. Mutta jarmonkin on syytä alistua ihan asialliseen arviointiin. Ei meidän kenenkään kannata varsinkaan Jumalan nimissä esiintyä kovin viisaina. Muttei omissa nimissäkään viisaana tai muuten vaan irvaillen esiintyminen anna kovin hyvää kuvaa itsestä, eikä mistään.
- Psyk. Prof. Pot.
Samapa tuo, kunhan kakkujuttuja tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116998- 125906
- 93749
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501