Miltä miehestä tuntuu, jos hän "vie" kauniin naisen toiselta mieheltä itselleen?
Naisen vieminen toiselta mieheltä
20
192
Vastaukset
- Raha-Ratikka(kok)
En huolisikaan itselleni sellaista rahareikää, kumireikä on kalli ostaa noin50€
mutta käyttökulut kohtuulisia ja säästyy paljon rahaa patjan pehmusteeksi uskoisin että pahalta
- so sad too bad
Et ilmeisesti ymmärtänyt kysymystä?
- Bueno
No ihan hyvä juttu päästä idiootista eroon.
eiköhän se nainen saa itsekin päättää kenen kanssa haluaa olla,
ei ketään voi "viedä" keneltäkään.
mur- purrinmerkele
murrinperkele taas femuilee jonnin joutavia, ettäkö muka itse päättäisi mitä annetaan
Tuota samaa minäkin jo naapuripalstalle kopioituun kysymykseen ihmettelin. Ihan kuin joku olisi niin tahdoton vätys, että sen voisi hyvästä suhteesta vain viedä. Mutta eihän siinä omassa uskottomassa mussukassa tai suhteessa mitään vikaa voi olla vaan siinä tuntemattomassa ilmestyskirjan pedossa...
Ratikkakuski kirjoitti:
Tuota samaa minäkin jo naapuripalstalle kopioituun kysymykseen ihmettelin. Ihan kuin joku olisi niin tahdoton vätys, että sen voisi hyvästä suhteesta vain viedä. Mutta eihän siinä omassa uskottomassa mussukassa tai suhteessa mitään vikaa voi olla vaan siinä tuntemattomassa ilmestyskirjan pedossa...
Samoilla linjoilla murrin ja ratikan kanssa.
Jos heitetään naisille vastakysymys: mitä jos vieras nainen vie komean puolison toiselta itselleen, niin moniko mies tulee vinkumaan että joo; se kurja ilmestyskirjan peto tuli yllättäen, sieppasi ja väkisin raahasi mukanaan?purrinmerkele kirjoitti:
murrinperkele taas femuilee jonnin joutavia, ettäkö muka itse päättäisi mitä annetaan
no siis eihän sitä voi päättää mitä annetaan, vaan sen ottaako sitä vastaan..
eikä tällä ole feminismin kanssa mitään tekemistä, sama pätee toisinkin päin.
mur
Ei ketään voi viedä itselleen. Aikuinen ihminen päättää itse kenen kanssa on suhteessa ja miten sen toteuttaa. Aidosti aikuinen myös muistaa, että kantaa päätöksistään vastuun...
En tiedä miltä se tuntuu. Epäilyttää suuresti onnen kestävyys naisen kanssa, joka on suhteessa ollessaan vietävissä. Tai halukas lennosta vaihtamaan miestä noin täsmällisemmin sanottuna. Ei kiinnosta ajatuksena pätkääkään.
- runontaja off
Kolme tapausta nähneenä, yksi masentui, toinen kohautti olkapäitään ja kolmas veti pelimiestä niin kauan turpiin, kunnes tyttöystävänsä oli pukeutunut.
Kukin noista kolmesta edelleen hengissä - Tuija muija
Aloittaja taitaa olla vähän vinksahtanut. Kukaan ei voi omistaa toista ihmistä, oli sitten avioliitossa tai ei.
Ihme pilkun nussimista täällä.
Ja miltä se sitten miehestä tuntuu, jos hän onnistuu viettelemään toisen partnerin.
Tuota tuskin tarvitsee kysyä.- no miltä?
hullu_ukko kirjoitti:
Ihme pilkun nussimista täällä.
Ja miltä se sitten miehestä tuntuu, jos hän onnistuu viettelemään toisen partnerin.
Tuota tuskin tarvitsee kysyä.Ehkä siinä voisi vähän omatunto kolkuttaa tai niin kuin eräskin epäili, ettei paljoa kiinnosta ajatuskaan naisesta, joka noin helposti lähtisi toisen matkaan ja jos olisi tullut kuitenkin epähuomiossa vietyä jonkun toisen nainen, niin ei se kivalta tuntuisi. Toisaalta joku toinen voisi olla onnessaan, kun olisi saanut vieteltyä kauniin naisen, eikä välittäisi mitään sen toisen miehen tunteista tai naisen helppoudesta.
no miltä? kirjoitti:
Ehkä siinä voisi vähän omatunto kolkuttaa tai niin kuin eräskin epäili, ettei paljoa kiinnosta ajatuskaan naisesta, joka noin helposti lähtisi toisen matkaan ja jos olisi tullut kuitenkin epähuomiossa vietyä jonkun toisen nainen, niin ei se kivalta tuntuisi. Toisaalta joku toinen voisi olla onnessaan, kun olisi saanut vieteltyä kauniin naisen, eikä välittäisi mitään sen toisen miehen tunteista tai naisen helppoudesta.
Minä vähän luulen, että enemmistö ei piittaisi pätkääkään sen toisen miehen tunteista.
- Miltä se tuntuu?
Haluaisin myös haastalella tällaista viejä miestä - joka vie toisen naisen.
Tunnen naisen joka ei osaa itse etsiä miestä itselleen - mutta hän asettuu aina flirttaamaan likkakavereidensa miesystäviä ja hän tekee sen todella häijyllä tavalla. Hänessä on aina paikalla jokin musta siivu. En osaa selittää sitä. - Sheikki Baawo Baari
Mitäpä Saharan hiekkaan kaatunutta kamelin kermaa turhaan suremaan?
Kerran veimme haaremin ämmät Niilin haarajoelle, Oasisjoen keitaalle karavaanin
kamelit bunkraamaan vettä ja itseänikin vilvoittelemaan raikkaaseen jokiveteen
kun villi beduiinilauma kidnappasi haaremini lempparivaimoni Marikan
Ensin surinkovemmin, kuin ravurikamelini ruokamykrytyxeen kuolemista
Vaan kun Alexandriassa ostin just myyntiin tulleita läppäreitä orjilleni Bill Geitsiltä
(hassu jätkä muuten----------luulee itseänsä rikkaaksi kuin hölmö raha-ratikkakin
omistamatta yhtäkään öljykenttää, joitaa minulla on Saudina puolet Arabian niemimaasta:-D )
Yx haaremini suomlainen simppeli blondi tuli näyttämään ihanan Marikan treffi-ilmoitusta...........innostuin kovasti jälleen näkemisestä ja privaatti suihkukoneeni
haki Marikan Ruskon lentokentältä kotiinsa Istanbuliin kissat mukanansa
beduiiniteltassani kohtasimme jälleen ja se yö oli ihmeellinen aamupuuroon saakka---------nyt olen taas rakkaudesta onnelinen , ihanan Marikan kanssa
http://www.youtube.com/watch?v=IbVf-85VWLY
Saamme lapsia............siis suloisia kissanpentuja Juhannuxena
ovat syntyessänsä ji kokoomusnuoria, mutta silmät aukenvat 3-4 viikossa
näkemään todllisen maailman ihan yksikertaista hän ei osaa asettua toisen miehen rooliin.
yleensä se kertoo vain kilpailu vietistä ja kylmyydestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo696640Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583103- 322289
- 201858
- 131857
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto211856Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131582- 181549
- 521538
- 101529