miten kukaan voi elaa noin tylsassa paikassa. ihmiset on tosi jyrkkia ja tiukka pipoja.
Kouvola
8
306
Vastaukset
- Sustututu
Eipäs.
- Kouvolassa on
Ydin-Kouvolassa palvelut ovat lähellä ihmisiä. Kymmenissä sivutaajamista ja kylistä viedään nekin vähät jäljellä olevat. Autottomat joutuvat muuttamaan keskustaan.
- kiloja karissut
Onneksi jotkut paikallisliikenteen vuorot ovat melko tiheitä. Jouduin luopumaan autosta pari vuotta sitten, mutta seutulipulla pääsee moneen taajamaan ja liikekeskuksiin halvalla pitkien matkojen takaakin. Aika moni onneksi asuu näiden reittien varsilla. Kävellen ja pyörällä pääsee aika moniin palveluihin, vaikka asuisi sivummallakin ja samalla tulee hyötyliikuntaa. Entinen vanha omakotitalomme oli kyllä sellaisessa motissa, että auto oli välttämätön.
- Uraaaaaaaaaaa!
Ummeljoki on paratiisi!
- who 2
Ostin Kouvolan halkotorilla auton, sokotan. Kuustuhatta. Se on kunnossa. Myyjä sanoi asuvansa Ummeljoella. Joitakin ihmisiä sen läheltä näkeminen.
Rekkarin numero on N U S 8.00 - ah Umppa!
Kaikilla ei oo varaa asua Umpalla. Käytän kaikki rahani lottoamiseen ja kenoon, että pääsisin Umpan menoon. Näen unia, että olen päässyt umppa-ihanuuteen.
Nyt herään pettyneenä vantaalla, posessa.
- UtinApina
Minäkin olen homo.
- 60v19cm
Saisko hehkeä ja potra kuusikymppinen mies piparia Umpassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764