Kyselit viimein,mult miks mua ei koskaan kirkos näy,niin aika vaikee tulla sinne,kun ei tiä millon saarnat pidetään edes?
millon ne on ja missä koko kirkon palsta ilmoitus on jossa ilmotettaas millon mitäki tapahtuu kirkossa?
ja eipähä mun vastaan ole kyllä kirkko kävelly;)heh,et enpä ole koko kirkkoo nähny tääl,liekö koko kirkkoo lainkaan,piät vain saarnojasi ihan jossain muualla,torilla kenties taikka seurakunta taloolla?
Vai onko papin rahat loppunu ja varat menny hukkaan,ettei ole varaa pitää kirkkoo;)???
kyllä mää voisin tulla kirkkoon,jos löytäisin mokoman vaan jostain;)ja mun kaveritki saisi tulla;)mukaan.
viron Papille kysymys vaan!!
Tytteli
1
148
Vastaukset
- Pappi
Virossa on perustettu kirkko ja siellä luistaa asiat hyvin.
joka saarnassa on kirkossa väkeä hakemassa saarnaa,parannusta ja anteeksi saamista
mutta
kun huuhaalla on saarna ja kirkko auki niin olen yksin ja benkin rivit töröttää tyhjänä
ja
sillon kun olen keikalla niin ovet on joka sunnuntaina auki ja sihteeri hoitaa asiat
mutta
kenelle hän saarnaa kun kukaan ei tule
terv
huuhaan palstan pappi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760