Onko tosiaan mahdotonta jättää kännykän käyttö autoa ajaessa. Seurasin Raumalla Nummenkadun liikenneympyrässä ajavia autoja puolituntia. Vähintään 4 autoilijaa kymmenestä puhui kännykkään tai tekstaili kännykällä. Mikä on konsti jolla kyseinen oheistoimintaa saadaan karsittua liikenteestä.
KÄNNYKÄT liikenteessä
15
99
Vastaukset
- 174
ONKO POLIIISIVALVONTA täysin kadoksissa Raumalla.
- ??????????????????
Miksi saa polttaa tupakkia autossa kun ajaa sitten?
- ........
Kuule jätä se kyttääminen poliisille !!!
Itse puhun työpaikallakin puhelimeen silloin kun siihen soitetaan !!! Joykin asiakkaat ovat huomauttaneet kännykän käytöstä mutta kun he eivät ole sellasia viran omaisia jotka valvoo niin olen sanonut etteivät ole siinä asemassa että keskustelisin asiasta heidän kanssa... ...kännykästä saattaa tulla sellanen tieto että bussi jää seuraavalle pysäkille ja asikkaille HV.- jukni
autoilija kirjoitti:
sano työnantajallesi, että hommaa bluetoothin
Ei en tarvitse ... ...läskikuorman saapi ihan kohta joku toinen ajaa... ...voin olla vuoden tai 2 olla jouten ja ottaa takasin päin välillä mitä on maksanut.
- Jo on kuvitelma!
jukni kirjoitti:
Ei en tarvitse ... ...läskikuorman saapi ihan kohta joku toinen ajaa... ...voin olla vuoden tai 2 olla jouten ja ottaa takasin päin välillä mitä on maksanut.
Bussikuski nettomaksajana? Kaikkea sitä vielä saa lukea!
- jukni
Jo on kuvitelma! kirjoitti:
Niin 1000-1200 joka kuukausi vero ja veroluontosia maksuja viedään palkan päältä joka on n.33-35%:a
- jukni
Jo on kuvitelma! kirjoitti:
Niin kuin moni muukin tavallinen duunari reilu 1/3 tai 2/5 osa palkasta mene veroihin ja veroluontosiin maksuihin
- näin on..
En siis aio puuttua jos joku tulee ryöstämään sinut, joku raiskaa lastasi,
koska jätän asian poliisien kyttäämiseksi, ok.
Näitä kansalaisia lisää, he ovat luultavasti keksineet aikoinaan pyörän,
ruudin jne. - rwesgerg
En siis aio puuttua jos joku tulee ryöstämään sinut, joku raiskaa lastasi,
koska jätän asian poliisien kyttäämiseksi, ok.
Näitä kansalaisia lisää, he ovat luultavasti keksineet aikoinaan pyörän,
ruudin jne.
- artcy
Mulle se autossa istuminen on pakollista "joutoaikaa" ja hoidan kaikki puhelinasiat autolla ajaessa, muulloin ei ole oikein aikaa, siksi autonikin on olleet jo 15-vuotta automaatteja, kun ei käsiä oikein riitä sen kepin vatkaamiseen.
Arviolta olen ajanut noin 450000 km luuri korvalla,ja peli jatkuu, kyseinen oheistoiminta ei siis lopu, mutta olisin vähän huolissani MOA,sta, kestääkö hänen päänsä kyseistä tosiasiaa?Ota huomioon että sinun huomiosi on muualla kuin liikenteessä kun puhut kännykkään. Autosi vauhti seilaa ja ajolinjat heiluu kyllä sen kaikki huomaavat kun kännyyn puhut
- Hyvä olis niitte
jättää puhelut autos,ketkä ei osaa vaa 2 asiaa yhtäaikaa!
- se siitä joo....
" """ liikenneympyrässä ajavia autoja puolituntia. Vähintään 4 autoilijaa kymmenestä puhui kännykkään tai tekstaili kännykällä. """"
Ei kukaan pysty naputtelemaan tekstiviestiä ja ajamaan samaan aikaan ympyrässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175006
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182686- 301820
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341775Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301608Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1531187
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81164Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43974