Olen uneeni havainnut jotain. Heräämisen kynnyksellä arvuuttelen paikkaani, aikaani. Hamuan käteni aarteeni sängynpuoliskolle. Tunnustelen – ei ketään. Mutta joku on paikalla voimakkaasti. Aistin sen aukaisematta silmiäni. Ja minä tiedän kuka.
Avaan silmäni, ja sinä olet siinä aarteeni. Pukeutuneena leveään, kultaiseen lahjanauhaan, joka olet kiertänyt uumallesi. Sitonut vatsasi kummun kohdalle suuren rusetin, jonka avonaista päätä tarjoat hymyillen minulle. Riisun lahjani kääreestään, ja olet vierelläni. Tuoksusi on jonkun kalliin kylpyvaahdon, vaikka tällä hetkellä on minulle saman tekevää, vaikka haisisit paloöljylle.
Olet siinä vierelläni, poskiluuni sinun solisluusi kuopassa, käteni kaikkialla sinussa ja sinun minussa. Ja jälleen kerran koemme toisemme, unohdamme hetkeksi ympäröivän maailman. Tunnemme sen huuman ihanuuden, joka taannut ihmissuvun jatkuvuuden takaa vuosituhanten.
Nouset vierestäni. Kuiskaat:” Hyvää syntymäpäivää,” heilautat päätäsi, ja hiuksesi saavat aikaan ikkunan vastavalossa huikean värileikin. Mutisen hämilläni:” Kiitos,” kun katoat ylpeästi astellen kylpyhuoneeseen.
Sieluni huutaa: ”UUDELLEEN,” vaikka ruumiini ei heti uutta hurmiota jaksaisikaan.
hyvää syntymäpäivää
18
858
Vastaukset
- kadehdinko
Teitä..
- wirnix
sinä se osaat asetella sanat kauniisti. *tallentaa kiiruusti*
- Ano-Nyymi
norMix kirjoitti:
...tuollaisen synttärilahjan!
...millos sinulla ne synttärit olikaan?
Minä voin tulla sillon sulle ja sitten kun mun syntärit on, niin sinä voit sitten tulla mulle...
....tää olisi kivaa tää.......... Ano-Nyymi kirjoitti:
...millos sinulla ne synttärit olikaan?
Minä voin tulla sillon sulle ja sitten kun mun syntärit on, niin sinä voit sitten tulla mulle...
....tää olisi kivaa tää..........Näin tehdään! *Kuiskuttaa synttäripäivänsä* Ja millos taas ne sun synttärit on?
- Ano-Nyymi
norMix kirjoitti:
Näin tehdään! *Kuiskuttaa synttäripäivänsä* Ja millos taas ne sun synttärit on?
...tammikuussa , siis (vesimiesNainen).....
...ja mikä olikaan sinun tähtimerkkisi?
...sen saa sanoo täällä ihan julkisestikkin...... Ano-Nyymi kirjoitti:
...tammikuussa , siis (vesimiesNainen).....
...ja mikä olikaan sinun tähtimerkkisi?
...sen saa sanoo täällä ihan julkisestikkin.........olen härkä, vaikka muuten melkoinen vesipeto olenkin ;-) Siis tykkään käydä uimassa ja jopa avannossa.
- A..N....
norMix kirjoitti:
...olen härkä, vaikka muuten melkoinen vesipeto olenkin ;-) Siis tykkään käydä uimassa ja jopa avannossa.
..HITSIT:-))------
Etkä mitään kommentoinut tuohon sonninmullikkaan takapenkillä ....paitsi sillä hepo hirnunnalla:-)))))))):-))))))) nauraa,,,,, vai, että härkä ja vesipeto..... A..N.... kirjoitti:
..HITSIT:-))------
Etkä mitään kommentoinut tuohon sonninmullikkaan takapenkillä ....paitsi sillä hepo hirnunnalla:-)))))))):-))))))) nauraa,,,,, vai, että härkä ja vesipeto........eikö itselläsi tule identiteettikriisi, kun olet yhtäaikaa nainen ja vesiMIES ;-D
- Ano-Nyymi
norMix kirjoitti:
...eikö itselläsi tule identiteettikriisi, kun olet yhtäaikaa nainen ja vesiMIES ;-D
...ulkonäköni suhteen ei pahemmin mene arvailuksi:-))) Tämä merkki antaa vain sellaisen androgyynisen* vaikutelman (niin kuin toi Anonyymikin) ...siis sitä Jing ja Jang energiaa.... ja jos olet tutkinut noita horoskooppeja laajemmin niin sitäkin on tarkasteltava kokonaisuutena aina. Siispä minun naisenergiani ilmenee parhaimillaan Härän kuviossa, joka katsotaan astrologisesti, kaikkein naisellisempana ominaisuutena: aistillinen, kauneudentajuinen, suuret tunteet ja sydän....
....äidillinen....humoristinen....
Et kai mennyt sekaisin.....???? Ano-Nyymi kirjoitti:
...ulkonäköni suhteen ei pahemmin mene arvailuksi:-))) Tämä merkki antaa vain sellaisen androgyynisen* vaikutelman (niin kuin toi Anonyymikin) ...siis sitä Jing ja Jang energiaa.... ja jos olet tutkinut noita horoskooppeja laajemmin niin sitäkin on tarkasteltava kokonaisuutena aina. Siispä minun naisenergiani ilmenee parhaimillaan Härän kuviossa, joka katsotaan astrologisesti, kaikkein naisellisempana ominaisuutena: aistillinen, kauneudentajuinen, suuret tunteet ja sydän....
....äidillinen....humoristinen....
Et kai mennyt sekaisin.....????*Miettii, mitähän tuokin mahtoi tarkoittaa*
- A..N...
norMix kirjoitti:
*Miettii, mitähän tuokin mahtoi tarkoittaa*
...sinäkin äkertämään sitä rakastumis- tarinaasi..
..tämä aloitus tässä voitaisiin pyhittää kommenteille koskien aloituksen sisältöä ...ja ..
...just noin se menee ..Härät*** pyrkii viimeiseenkin vakoon saamaan siementä ...eku siis ymmärrystä... A..N... kirjoitti:
...sinäkin äkertämään sitä rakastumis- tarinaasi..
..tämä aloitus tässä voitaisiin pyhittää kommenteille koskien aloituksen sisältöä ...ja ..
...just noin se menee ..Härät*** pyrkii viimeiseenkin vakoon saamaan siementä ...eku siis ymmärrystä......uskot tähtimerkin määräävän ihmisen luonteen? Siis että samojen vanhempien lapset ovat tyystin erilaisia sen mukaan, koska ovat sattuneet maailmaan syntymään? Aika raskas vastuu siirtyy sitten lääkäreillekin, kun rajatapauksissa pystyvät päättämään lapsen luonteen valitessaan sektion ajankohdan.
Ja minähän en esim härkäpäinen ole yhtään. Ja sitäpaitsi, mitä väliä tuolla aloituksella on, minähän keskustelen mistä haluan ;-) Ja rakastumisestani kerron vaan, jos satun sillä päällä olemaan. Ja lauseen ekasanaksikin laitan ja, jos vaan minua itseäni huvitaa. Ja , ja, ja .....- Ano-Nyymi
norMix kirjoitti:
...uskot tähtimerkin määräävän ihmisen luonteen? Siis että samojen vanhempien lapset ovat tyystin erilaisia sen mukaan, koska ovat sattuneet maailmaan syntymään? Aika raskas vastuu siirtyy sitten lääkäreillekin, kun rajatapauksissa pystyvät päättämään lapsen luonteen valitessaan sektion ajankohdan.
Ja minähän en esim härkäpäinen ole yhtään. Ja sitäpaitsi, mitä väliä tuolla aloituksella on, minähän keskustelen mistä haluan ;-) Ja rakastumisestani kerron vaan, jos satun sillä päällä olemaan. Ja lauseen ekasanaksikin laitan ja, jos vaan minua itseäni huvitaa. Ja , ja, ja ........jo naurattaa:-)
Kyllähän minä sen nyt tiedän (astrologisena ilmiönä),että härkä rakastuu, niin viimesen päälle tosissaan ja kääntyy uralla vasta pellon päässä ja taas lähtee vakoa vetämään niska kyrmyssä....
...sulta se vasta liikuttava stoori irtookin ...
...on jo varautunut kahteen pakalliseen nessuja.... - tukkusutija
itsehän olet toivonut kauniisti aseteltuja sanoja.
kiitos, jos kelpasi. sama kaikille lukijoille. - wirnix
tukkusutija kirjoitti:
itsehän olet toivonut kauniisti aseteltuja sanoja.
kiitos, jos kelpasi. sama kaikille lukijoille.se oli niiiiin kaunista! En minä osaisi nuin nätisti kirjoittaa, mutta eipä minun tarttekaan. :D
- Ano-Nyymi
Olipas sähäkkä tunnelma........
....liikuttui ihan tuollaisesta......
....pyyhkii nessulla silmiään........
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332172Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601436Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611075
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832