saako mistään mustaparran yskänmikstuuraa?

köh ja köh ja pah!

anteeksi jos kirjoitin otsikon väärin.minulla lukihäiriö ja jotkut sanat on vaiketa. :D :( elikkä tampereella kyseistä tuotetta ei myydä ja se on paras yskänlääke mulla.se auttaa ehdottomasti parhaiten! ennen oli aina kaapissa pullo semmoista.kokeilin mukamas vastaavaa, professorin perinteinen yo apteekista, se pisti vattan sekas kun otin puolikkaan vain annostusohjeesta....en halua sitä enkä muitakaan koska mulla toi tehoaa eniten.tampereella kaikki sanoo"emme me myy sitä. se oi pois markkinoilta" :O täh? tietääkö joku? se vaan auttaa parhaiten kaikille mun perheeni jäsenille.

6

10358

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ostaja10

Eikö se apteekki tee sen itse. Ostin muistaakseni Kuopion apteekista sitä.
      Nimi taisi olla Vanha Apteekki, joka tapauksessa se taisi olla Maaherrankadulla.

• vset

Mustaapartaa valmistaa Yliopiston apteekki josta apteekit sen tilaavat. Jotkut käyttävät ko. tuotetta väärin joten se voi olla ns. tiskin alla. Ei ole poistunut markkinoilta.

• Anonyymi
        vset kirjoitti:

Mustaapartaa valmistaa Yliopiston apteekki josta apteekit sen tilaavat. Jotkut käyttävät ko. tuotetta väärin joten se voi olla ns. tiskin alla. Ei ole poistunut markkinoilta.

Yliopiston apteekki lopettanut valmistuksen, koska muutoin kukaan ei ostaisi muita yskänlääkkeitä. Näin ne hyvät lääkkeet poistetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yliopiston apteekki lopettanut valmistuksen, koska muutoin kukaan ei ostaisi muita yskänlääkkeitä. Näin ne hyvät lääkkeet poistetaan.

Salmiakkikossu on yhtä tehokasta ja löytyy jokaisesta Alkosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja toisaalta taas ei yskänlääke ota pois yskää, sillä yskä lähtee yskimällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja toisaalta taas ei yskänlääke ota pois yskää, sillä yskä lähtee yskimällä

Näin se vaan menee muut lääkevalmistajat painaapois markkinoilta liian hyvää Muut ei mene kaupaksi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      20
      1771
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      146
      1748
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      321
      1433
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1118
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      209
      1102
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      139
      1058
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      975
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      959
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      955
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      77