anteeksi jos kirjoitin otsikon väärin.minulla lukihäiriö ja jotkut sanat on vaiketa. :D :( elikkä tampereella kyseistä tuotetta ei myydä ja se on paras yskänlääke mulla.se auttaa ehdottomasti parhaiten! ennen oli aina kaapissa pullo semmoista.kokeilin mukamas vastaavaa, professorin perinteinen yo apteekista, se pisti vattan sekas kun otin puolikkaan vain annostusohjeesta....en halua sitä enkä muitakaan koska mulla toi tehoaa eniten.tampereella kaikki sanoo"emme me myy sitä. se oi pois markkinoilta" :O täh? tietääkö joku? se vaan auttaa parhaiten kaikille mun perheeni jäsenille.
saako mistään mustaparran yskänmikstuuraa?
6
7705
Vastaukset
- Ostaja10
Eikö se apteekki tee sen itse. Ostin muistaakseni Kuopion apteekista sitä.
Nimi taisi olla Vanha Apteekki, joka tapauksessa se taisi olla Maaherrankadulla.- vset
Mustaapartaa valmistaa Yliopiston apteekki josta apteekit sen tilaavat. Jotkut käyttävät ko. tuotetta väärin joten se voi olla ns. tiskin alla. Ei ole poistunut markkinoilta.
- Anonyymi
vset kirjoitti:
Mustaapartaa valmistaa Yliopiston apteekki josta apteekit sen tilaavat. Jotkut käyttävät ko. tuotetta väärin joten se voi olla ns. tiskin alla. Ei ole poistunut markkinoilta.
Yliopiston apteekki lopettanut valmistuksen, koska muutoin kukaan ei ostaisi muita yskänlääkkeitä. Näin ne hyvät lääkkeet poistetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yliopiston apteekki lopettanut valmistuksen, koska muutoin kukaan ei ostaisi muita yskänlääkkeitä. Näin ne hyvät lääkkeet poistetaan.
Salmiakkikossu on yhtä tehokasta ja löytyy jokaisesta Alkosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja toisaalta taas ei yskänlääke ota pois yskää, sillä yskä lähtee yskimällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja toisaalta taas ei yskänlääke ota pois yskää, sillä yskä lähtee yskimällä
Näin se vaan menee muut lääkevalmistajat painaapois markkinoilta liian hyvää Muut ei mene kaupaksi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2231397- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!62985Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809