Kuinka läheltä (km) hänen pitää olla?

N40+

Kysymys lähinnä niille, jotka eivät ole hakemassa etäsuhdetta.

Asun pääkaupunkiseudulla ja nettideittiviestejä tulee jos miltä etäisyydeltä, vaikka profiilissa lukee selkeästi että alle 10 km:n päästä x-paikasta. Ei ole mahdollisuutta sen pidemmäksi lähteä seurustelemaan ja vakaasti uskon, että alueella asuu sen verran populaa ettei tämä kriteeri ole mahdoton.

15

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkkumies.

      Niillä kauempana asuvilla on vaimo tai rakastaja tai haluavat vain seksisuhteen. On vaikea löytää luotettavaa miestä joka haluaa parisuhteen. Naiset saa vaikka norjasta vastauksia koska ovat naisia.

      • Aloittaja. .

        Kiitos rehellisestä kommentista. Niin se varmaan menee.
        Ja kun etäisyys aiheuttaa yöpymispakon, niin siitä voi siinä sivussa saada seksiä. Voi miten kätevää.


    • melkein Mansesta

      Lukemattomien miesten kanssa olen käynyt läpi että minulla ei ole varaa matkustella pitkiä matkoja, ja etten halua seurustella siihen tyyliin että heti aletaan suurinpiirtein leikkimään kotia kun pitkän matkan vuoksi miehen ehkä pitäisi sitten yöpyäkin luonani. Ei tunnu menevän kaikille nämä perille, intetään vaan että minä voin ihan helposti ajaa täältä [hevon kuusesta] luoksesi.

      Väkisinkin uskoo tässä tosiaan että seksinhakureissusta siinä vaan on kyse.

      Itse haen Tampereen seudulta kumppania ja hakualueena on kaikki ne kuusi kuntaa/kaupunkia joihin pääsee paikallisella bussilipulla. Luulisi että tällaisesta väkimäärästä jo joku löytyy, mutta katinkontit. Jos silloin tällöin onkin joku tamperelainen mies hollilla, niin mielenkiinto tuntuu heikäläisillä olevan melkoisen olematonta. Ilmeisesti naistarjonta on niin laajaa täällä että on varaa valita, eikä tarvitse joka harpusta innostua. Paitsi jos se vaikuttaa antavaiselta...

      Helsingin seudulla lienee jokin oma joukkoliikenteen lippunsa, joten eikö sillä pääse vähän laajemmalle kuin 10 km päähän?

    • 10 kilometriä? Mikä ihmeen logiikka tuossa on?

      Jos molemmat asuvat metrolinjan varrella, niin toistakymmentä kilometriä hurauttaa muutamassa minuutissa. Jos joutuu käyttämään poikittailiikennettä niin viiteen kilometriinkin voi mennä pitkä aika. Ja lippu maksaa tosiaan saman verran, vaikka asuisi eri puolilla kaupunkia.

      No, hyvin menee, jos tuolla rajauksella saat riittävästi vastauksia. Minä en saanut, vaikka kokeilin koko Suomea.

      • Aloittaja .

        Metro on asia erikseen, mutta eipä se kulkuväline kosketa edes kaikkia helsinkiläisiä eikä Länsimetro kaikkia espoolaisia. Harvojen herkkua.
        Fakta on se, että töiden jälkeen olen kotona aikaisintaan klo 16:30 ka sielä sitten ruokitaan koululaiset , jonka jälkeen voi sitten lähteä treffeille. Jos lähtö on klo 17:30 niin ei siinä jaksa ajella Keravalle, Itä-Helsinkiin eikä edes Helsingin keskustaan, koska perillä olisi klo 18 jälkeen. 2 tunnin treffien jälkeen sitten autolla kotiin ja kello onkin sitten 20:30. Ja kuka edes jaksaa panostaa/sopia/suunnitella 2 tunnin treffejä?


        Jos asutaan lähellä ja tapaaminen käy spontaanisti, niin tuollaiset parin tunnin treffit ovat kivoja.


      • melkein Mansesta
        Aloittaja . kirjoitti:

        Metro on asia erikseen, mutta eipä se kulkuväline kosketa edes kaikkia helsinkiläisiä eikä Länsimetro kaikkia espoolaisia. Harvojen herkkua.
        Fakta on se, että töiden jälkeen olen kotona aikaisintaan klo 16:30 ka sielä sitten ruokitaan koululaiset , jonka jälkeen voi sitten lähteä treffeille. Jos lähtö on klo 17:30 niin ei siinä jaksa ajella Keravalle, Itä-Helsinkiin eikä edes Helsingin keskustaan, koska perillä olisi klo 18 jälkeen. 2 tunnin treffien jälkeen sitten autolla kotiin ja kello onkin sitten 20:30. Ja kuka edes jaksaa panostaa/sopia/suunnitella 2 tunnin treffejä?


        Jos asutaan lähellä ja tapaaminen käy spontaanisti, niin tuollaiset parin tunnin treffit ovat kivoja.

        Tästä näkee miten suhteellisia ihmisten vaikeudet löytää haluamansalaista seuraa ovat. Itse olen suhtautunut varovaisesti esim. siihen että joku Hämeenlinnasta tai Sastamalasta kyselee tapaamista, kun asun täällä Tampereen nurkilla. Kuitenkin matka täkäläisille miehille olisi heidän väitteensä mukaan vielä ihan ok. Aikoinaan olin parisuhteessa jossa välimatkaa oli 50 km ja minusta vähän tuntui että mies ei kauhean iloinen aina ollut joutuessaan raskaan työpäivän päälle ajamaan sitä väliä. (Eräässä vaiheessa mies asui velkojensa takia äitinsä luona, joten ei olisi voitu tavatakaan kuin minun asunnossani.)

        Mutta tosiaan nykyään en halua alkaa seurustelemaan siihen tyyliin että pitää välittömästi olla heti pari kolme päivää yhteenputkeen miehen kanssa kimpassa, ihan kuin asuttaisiin yhdessä. Haluaisin tapailla kepeästi kuten aloittaja, mikä ei tarkoita että minulle riittää pelkät seksitreffit.

        10 kilometriin kuitenkin jos tyytyisin, niin valinnanvarana on vanhat ukot ja muut juntit.

        Käytännössä se tuntuu kyllä olevan sama juttu vaikka ottaisin pinta-alaksi 1000 kilometriä, koska muuthan ei minuun yhteyttä ota... Ja itse jos otan oikeasti kiinnostaviin miehiin, vastauksena on mykkäkoulua.

        Niin, kerroinko että olen jo 40 ...


    • hyötyliikunta

      pöh.. fillarilla jaksaa polkee ainakin 20 km suuntaansa varsinkin keväällä , kesällä ja syksyllä. Javoihan toisella olla auto vaikka asuis naapurikaupungissa. Kai ne jäppiset voi likahtaa vaikka puoleen väliin jos niikseen tulee

      • Aloittaja .

        "Varsinkin keväällä" , niin tosiaan voihan sitä vaikka 20 km päähän vaikka polkasta kerran, mutta sitten se arki koittaa. Jos mies asuu suht lähellä niin ei tarvitse valita tapaamisia vuodenajan tai sään mukaan. Kun asutaan lähekkäin, niin voi vaikka lähteä vesisateeseen kävelemään keskellä yötä. Treffit voi sopia nopeasti sen kummemmin suunnittelematta. Jos valitset etämiehen, niin joudut säätelemään liikaa aikataulujen kanssa.


      • elät harhoissa
        Aloittaja . kirjoitti:

        "Varsinkin keväällä" , niin tosiaan voihan sitä vaikka 20 km päähän vaikka polkasta kerran, mutta sitten se arki koittaa. Jos mies asuu suht lähellä niin ei tarvitse valita tapaamisia vuodenajan tai sään mukaan. Kun asutaan lähekkäin, niin voi vaikka lähteä vesisateeseen kävelemään keskellä yötä. Treffit voi sopia nopeasti sen kummemmin suunnittelematta. Jos valitset etämiehen, niin joudut säätelemään liikaa aikataulujen kanssa.

        Asumme uudehkon treffattavani kanssa n. 4km välimatkan päässä toisistamme. Kyllä vaan on aikatauluja silti, joita noudattaa, kun molemmilla on työt, harrastukset, liuta lapsia harrastuksineen ja muita henk.koht. menoja.

        Keskellä yötä en lähde kävelemään, varsinkaan mukavuussyistä vesisateeseen, kun on pieniä lapsia nukkumassa kotona.

        Treffejä ei voi sopia nopeasti sen kummemmin suunnittelematta, kyllä lähisuhteessakin on omat menonsa kummallakin.

        Kaukosuhteeseen en enää edes lähtisi, näkemiset olisivat vielä harvemmassa, kuin lähisuhteessa.


    • 2-3 tuntia autolla on semmonen matka joka on mahdollista pitemmäksi meneminen ei oikeen luonnistu.

      • Aloittaja. .

        Ajeletko 2-3 tuntia montakin kertaan pelkän keksin perässä? Kyllä ne 2 - 3 h ajelut taitaa olla pelkän irtoseksin toivossa tehtyjä reissuja.


      • Aloittaja. . kirjoitti:

        Ajeletko 2-3 tuntia montakin kertaan pelkän keksin perässä? Kyllä ne 2 - 3 h ajelut taitaa olla pelkän irtoseksin toivossa tehtyjä reissuja.

        Kyllä on tullu ajeltua, kun on tarkotuksena myös tapaaminen ja näkeminen ym. Ihan extemporeekin voi lähteä tapaa toista vapaa-aikana. Sitä kun ei ole sidottuna mihinkään rytmiin vapaalla toisin kuin työaikana.


    • Kummastelija_

      Onhan se muuttaminenkin keksitty jos liian kaukana asuu?

    • turhaapörraamitä ei

      Minulla on n. 50km sellainen matka, että lähden suhaamaan
      kahveille, koska kuvat ja muut valehtelut, on yksi suurimpia
      ongelmia, eli ihan eri ihminen mönkii paikalle, joo on se
      hauskaa todeta, että hyvästi.

    • ,,,,,,,,,,

      ,,,,,,,,,,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      216
      3286
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      119
      1969
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      94
      1453
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      195
      1322
    5. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      33
      1154
    6. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      20
      1095
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      98
      1066
    8. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1063
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      46
      1017
    10. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      990
    Aihe