voisiko näillä kriteereissä löytyä mies

sadankilon keiju

- Miestä ei haittaa vaikka minä painan yli 100kg
- Mies saisi olla myös itse pyöreä
- Osaa tehdä ruokaa (muuta kun eines ruokia)
- Ei viihdy baarissa ja on mieluummin kotona.
- Ei ole liian paljon kavereita ja pystyy hyväksymään että minulla on vähän kavereita.
- Tykkää matkustaa aina välillä suomen ulkopuolelle
- Haluaa seksiä
- Viihtyy myös luonnossa/maalla
- Ei ole lapsia
- Ei painosta minua laihduttamaan eikä harrastamaan liikuntaa.
- Ei haittaa vaikka olet työtön mutta olisi hyvä jos et vieroksu töitä.
- Osaa juoda alkoholia kohtuudella eikä mielellään tupakoi.

16

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kelpaa

      Ei yli 100 kg kans voi harrastaa seksiä,
      100 kg nainen ei syö muuta kuin eineksiä ja herkkuja, muuten ei olis niin lihava,

      jos 100kg nainen ei halua laihduttaa niin mitä sitten tekee, syö ja makaa sohvalla vai??

      100kg nainen ei ole pyöreä vaan todella lihava jolla huono terveys. Ei seurustelusta tulis mitään kun et jaksais tehdä mitään kun kuntosi on niin huono.

      Suosittelen laihdutusta heti.

    • joku vaa 30v

      Muuten täytän nuo hyvin mut en matkustele paljoa. Mut mitäs ikäluokkaa sen miehen pitäis olla?

    • sadankilon keiju

      22-37- vuotias.
      Olen itse 25v..

    • kiltti mies.

      Olen varmaan nirso kun ei kelpaa tuollainen sadan kilon keijukainen. No ei tuollaisia tapaa missään edes kun ne ei uskalla tulla esille. Mitäs jos mä painaisin yli 100kg niin haluisiko joku minuun tutustua? Ei varmaan haluisi koska ei muutenkaan halua vaikka käyn salilla. Naiset joskus huuteli mulle että laihduta läski laihduta. No minähän laihdutin ja loppui huutelut mutta ei siltin ketään kiinnostanut tutustua.

    • iijjbvvjjjiiijjbvvbj

      No todennäköisesti kyllä.
      En ole mikään kilojen kyttääjä mutta minusta miehen pitää olla parisuhteen isompi osapuoli, ja painoa minulla on kuitenkin sen 100-110. Myöskin kyetä nostelemaan ja kantamaan naista, joten siinä suhteessa tuo paino olisi "ongelma".

    • n-77 bmi19

      Viimestään 5 vuoden päästä ylipainosissa miehissä on tarjontaa jo vaikka millä mitalla. Hoikat tai edes normaalipainoset yli 35v on jo huippuharvinaisia.

    • "Osaa tehdä ruokaa (muuta kun eines ruokia)"
      Riippuu siitä jos tavallinen kotiruoka passaa niin onnistuu, erikoisemmat vain ohjetta seuraamalla.

      "Tykkää matkustaa aina välillä suomen ulkopuolelle"
      Ei ole tullut koskaan poistuttua rajan toiselle puolen...

      Muuten osuis ehkä nuo.

    • sadankilon keiju

      tarkoitan juuri tavallista kotiruokaa. :)

    • vinkuja

      Mies saisi olla siis pyöreä ei 180cm vois painaa 105 - 110kg.Sinä vastaavasti 160cm ja 100kg ? Taas kerran.. nainen hakee parempaa mitä itsellään on tarjota.

    • sadankilon keiju

      miehen pituus mitä etsin on 160-205cm.
      En hae parempaa.
      En halua edes sellaista salilla treenaavaa miestä jolla on lihakset.
      Mieluummin sellainen pehmeä mies joka ei treenaa salilla .

      • Tuokin osuu kyl... mistähän päin suomea haeskelet?


    • koe

      Varmaan löytys ottaja mutta ne on luoja ties missä. Suomessakin (tämän kokosessa pläntissä) aina se mielenkiintosin on varmaan toisella puolella suomee. Yritä siinä sitten etsiä. Tulee kallis kulta jos joutuu rahtautumaan jo ensi tapaamiselle hornankuuseen kahville. Miks ei joku lähistön putkimies, sähkömies... ja postimiehenkin pitäs olevinaan soittaa kahdesti joihin vois onnellisena sätkähtää:( Muttei kun laskuja vaan kaikilta

    • sadankilon keiju

      asun oulusta 338km päässä. :/

      • Harmi, mut jos se on siitä etelään päin sen verran niin nakkaas viestillä jos haluut kirjotella :)


    • koe

      Siinä sitä sulle onkin lentelemistä :D

    • sorry babe

      Aika mahdotonta jos sun kanssas menis naismisiin ja pitäis nostaa sut kynnyksen yli niin ei onnistu ihan helposti. Pitää kai alkaa bodaamaan urakalla ja lisäämään lihasta kehoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe