voisiko näillä kriteereissä löytyä mies

sadankilon keiju

- Miestä ei haittaa vaikka minä painan yli 100kg
- Mies saisi olla myös itse pyöreä
- Osaa tehdä ruokaa (muuta kun eines ruokia)
- Ei viihdy baarissa ja on mieluummin kotona.
- Ei ole liian paljon kavereita ja pystyy hyväksymään että minulla on vähän kavereita.
- Tykkää matkustaa aina välillä suomen ulkopuolelle
- Haluaa seksiä
- Viihtyy myös luonnossa/maalla
- Ei ole lapsia
- Ei painosta minua laihduttamaan eikä harrastamaan liikuntaa.
- Ei haittaa vaikka olet työtön mutta olisi hyvä jos et vieroksu töitä.
- Osaa juoda alkoholia kohtuudella eikä mielellään tupakoi.

16

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kelpaa

      Ei yli 100 kg kans voi harrastaa seksiä,
      100 kg nainen ei syö muuta kuin eineksiä ja herkkuja, muuten ei olis niin lihava,

      jos 100kg nainen ei halua laihduttaa niin mitä sitten tekee, syö ja makaa sohvalla vai??

      100kg nainen ei ole pyöreä vaan todella lihava jolla huono terveys. Ei seurustelusta tulis mitään kun et jaksais tehdä mitään kun kuntosi on niin huono.

      Suosittelen laihdutusta heti.

    • joku vaa 30v

      Muuten täytän nuo hyvin mut en matkustele paljoa. Mut mitäs ikäluokkaa sen miehen pitäis olla?

    • sadankilon keiju

      22-37- vuotias.
      Olen itse 25v..

    • kiltti mies.

      Olen varmaan nirso kun ei kelpaa tuollainen sadan kilon keijukainen. No ei tuollaisia tapaa missään edes kun ne ei uskalla tulla esille. Mitäs jos mä painaisin yli 100kg niin haluisiko joku minuun tutustua? Ei varmaan haluisi koska ei muutenkaan halua vaikka käyn salilla. Naiset joskus huuteli mulle että laihduta läski laihduta. No minähän laihdutin ja loppui huutelut mutta ei siltin ketään kiinnostanut tutustua.

    • iijjbvvjjjiiijjbvvbj

      No todennäköisesti kyllä.
      En ole mikään kilojen kyttääjä mutta minusta miehen pitää olla parisuhteen isompi osapuoli, ja painoa minulla on kuitenkin sen 100-110. Myöskin kyetä nostelemaan ja kantamaan naista, joten siinä suhteessa tuo paino olisi "ongelma".

    • n-77 bmi19

      Viimestään 5 vuoden päästä ylipainosissa miehissä on tarjontaa jo vaikka millä mitalla. Hoikat tai edes normaalipainoset yli 35v on jo huippuharvinaisia.

    • itmies

      "Osaa tehdä ruokaa (muuta kun eines ruokia)"
      Riippuu siitä jos tavallinen kotiruoka passaa niin onnistuu, erikoisemmat vain ohjetta seuraamalla.

      "Tykkää matkustaa aina välillä suomen ulkopuolelle"
      Ei ole tullut koskaan poistuttua rajan toiselle puolen...

      Muuten osuis ehkä nuo.

    • sadankilon keiju

      tarkoitan juuri tavallista kotiruokaa. :)

    • vinkuja

      Mies saisi olla siis pyöreä ei 180cm vois painaa 105 - 110kg.Sinä vastaavasti 160cm ja 100kg ? Taas kerran.. nainen hakee parempaa mitä itsellään on tarjota.

    • sadankilon keiju

      miehen pituus mitä etsin on 160-205cm.
      En hae parempaa.
      En halua edes sellaista salilla treenaavaa miestä jolla on lihakset.
      Mieluummin sellainen pehmeä mies joka ei treenaa salilla .

      • Tuokin osuu kyl... mistähän päin suomea haeskelet?


    • koe

      Varmaan löytys ottaja mutta ne on luoja ties missä. Suomessakin (tämän kokosessa pläntissä) aina se mielenkiintosin on varmaan toisella puolella suomee. Yritä siinä sitten etsiä. Tulee kallis kulta jos joutuu rahtautumaan jo ensi tapaamiselle hornankuuseen kahville. Miks ei joku lähistön putkimies, sähkömies... ja postimiehenkin pitäs olevinaan soittaa kahdesti joihin vois onnellisena sätkähtää:( Muttei kun laskuja vaan kaikilta

    • sadankilon keiju

      asun oulusta 338km päässä. :/

      • Harmi, mut jos se on siitä etelään päin sen verran niin nakkaas viestillä jos haluut kirjotella :)


    • koe

      Siinä sitä sulle onkin lentelemistä :D

    • sorry babe

      Aika mahdotonta jos sun kanssas menis naismisiin ja pitäis nostaa sut kynnyksen yli niin ei onnistu ihan helposti. Pitää kai alkaa bodaamaan urakalla ja lisäämään lihasta kehoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      216
      3296
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      119
      1979
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      96
      1456
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      195
      1322
    5. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      33
      1154
    6. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      21
      1103
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      99
      1075
    8. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1063
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      46
      1017
    10. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      1000
    Aihe