Miksi pastorin_poika poistelee aloituksiaan?

Astuiko hän liian suurille varpaille?

62

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omapa on syysi! Miksi tulit minulle rienaamaan, että en uskalla mennä pastorin pojan aloituksiin:

Devoit
      6.6.2014 10:01

Pelkuruudenhenkikö se estää Teuvoa vastaamasta pastorinpojalle? Löysitpäs parempasi :-)

Kun sinne sitten menin ja muutaman viestin hänelle totuutta linkitin ja paljastin hänen henkensä Saa-ta-nan hengeksi.

Tuollaista se Saa-ta-nan pelkuruuden henki teettää. Ei siinä pitäisi olla mitään uutta sinullekaan.

• Pastorin-poika yritti läestyä sinua pimeyden henkien sanansaattajaa kristillisessä rakkaudessa ja sai heti sinulta nimen saatanan tekopyhitetty.

• Sinun tiedoksesi Teuvo,

Devoit on valinnut terveellä mielellä yhtyä puheisiini, sillä hän tietää, että molemmat kuulutaan Jeesuksen seuraajien puolelle.

Sinä olisit onnekas, jos sinulla olisi hänen kaltainen ystävä. Joten, lakkaa hyvä mies haukkumasta kaikkia saatanan hengen kantajiksi.

Sanotaanhan raamatussa, että:

(Evankeliumi Matteuksen mukaan 12:34 - "Mitä sydän on täynnä, sitä suu puhuu.")

Päätelkää siitä.

• Tyhjää uhoa:-)

Sehän oli kova kolaus teille hurskastelijoille, kun idolinne ei ollutkaan niin "suuri sankari", kuin ehditte hehkuttaa:-)

• Pastorin poika omaa erittäin fiksut käytöstavat, mutta teillehän fiksuus merkitsee vain heikkoutta.

Pastorin poika ei näytä ymmärtävän että on sota hyvän ja pahan henkimaailman välillä, mutta toisaalta, onhan sekin fiksua että yrittää ensin hyvällä.

• Devoit kirjoitti:

Pastorin poika omaa erittäin fiksut käytöstavat, mutta teillehän fiksuus merkitsee vain heikkoutta.

Pastorin poika ei näytä ymmärtävän että on sota hyvän ja pahan henkimaailman välillä, mutta toisaalta, onhan sekin fiksua että yrittää ensin hyvällä.

Sinullekin rakkaat riivaajahenget ja demonit häipyivät, kun Totuuden Henki ne paljasti.

Mene ihmeessä perässä hänen, noiden henkien täyttämälle kotisivulleen, sieltä löydät fiksun ystävän.

• Väärin. Näitten "hurskastelijoiden" idoli on Jumala. Minä olen taas yksi heistä - Jeesuksen seuraajia.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Sinullekin rakkaat riivaajahenget ja demonit häipyivät, kun Totuuden Henki ne paljasti.

Mene ihmeessä perässä hänen, noiden henkien täyttämälle kotisivulleen, sieltä löydät fiksun ystävän.

Ja sinä voisit Teuvo avaa seuraavan kerran suusi silloin kun olet vastannut minun henkilökohtaiseen viestiini. Poistin edellisen viestin sen tähden, että voitaisiin jutella kahden. Sivullisia oli aivan liikaa, eikä minua erityisesti miellyttänyt se, että haukuit minua saatanan epäpyhittämäksi.

Joten, miten olisi? Juttuhan on se, että me voidaan täälläkin jutella, mutta se on mielestäni turhaa.

• TMarko
        pastorin_poika kirjoitti:

Ja sinä voisit Teuvo avaa seuraavan kerran suusi silloin kun olet vastannut minun henkilökohtaiseen viestiini. Poistin edellisen viestin sen tähden, että voitaisiin jutella kahden. Sivullisia oli aivan liikaa, eikä minua erityisesti miellyttänyt se, että haukuit minua saatanan epäpyhittämäksi.

Joten, miten olisi? Juttuhan on se, että me voidaan täälläkin jutella, mutta se on mielestäni turhaa.

Mulle tulee jotenkin nyt sellainen tunne, ettei Teuvo taida tietää miten rekistetöityneet henkilöt voivat toisilleen viestitellä kahden kesken omalta profiilisivultaan? Olenkohan oikeassa.

• Devoit kirjoitti:

Pastorin poika omaa erittäin fiksut käytöstavat, mutta teillehän fiksuus merkitsee vain heikkoutta.

Kiitos, että puolustat, Devoit, mutta tiedän hyvinkin, että kyseessä on sota hyvää ja pahaa vastaan. Tiedän sen itse asiassa todella yksityiskohtaisesti:

(Kirje efesolaisille 6:12 - "Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.")

Ja, mikäli et tiennyt Devoit, raamatussa sanotaan myös tarkemmin siitä, että keitä meidän todella kuuluu pelätä:

(Evankeliumi Matteuksen mukaan 10:28 - "Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.")

Harmittaa ettei Teuvo puhu kanssani kahden. Valehtelee sen sijaan ettei muka saa viestejä.

• pastorin_poika kirjoitti:

Ilmoitettu on:

" Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.

Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."

Jos olisi JUmalan valittu ollut, ja vielä vailla Kristukselta saatua Henkeä ja tehtävää näihin keskusteluihin tullut, et varmasti olisi suuttunut, kun Totuuden Henki paljasti sinut Saa-ta-nan hengen pettämäksi.

Eivät opetuslapsetkaan Jeesukselle suuttuneet, kun hän paljasti heidän henkensä Saa-ta-nan hengeksi:

"Väisty tieltäni, Saa-ta-na! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta vaan ihmisestä."

Missä se sinun henkilökohtainen veistisi minulle on, kun en ole sitä missään nähnyt?

Jos se on sinun riivaajien ja demonien kotisivullasi, niin sinne ei Totuuden Hengellä ole mitään asiaa.

Niin ovat sinunkin ajatuksesi:

• TMarko

"Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet ojentanut häntä kerran tai kahdesti."

Siinä on viisas neuvo jonka läksyn Paavalikin oli elämässään oppinut. Ja hyvä olisi täälläkin monen oppia. Moni on saanut isoja vahinkoja sielulleen ja uskolleen kun ei ole tuota viisautta ajoissa tajunnut. Mutta Herra on pitkämielinen ja täälläkin monia omiansa opettaa ankaran kurituksen kautta suuressa rakkaudessaan tuonkin viisauden sisäistämiseen ja oppimiseen.

Siunausta

• Tämäkin kuuluu tähän Jumalan lähettämään lopun ajan rajuun eksytykseen, kun kaltaisesi harhaoppiset ojentavat toisia harhaoppisia.

Ja kaiken huippuna yrittävät ojentaa valheillaan Totuuden Henkeä. Tajuamatta lainkaan että se on täydellistä Pyhän Hengen pilkkaa.

"Älkää välittäkö heistä, he ovat sokeita sokeiden taluttajia. Ja kun sokea taluttaa toista sokeaa, molemmat putoavat kuoppaan."

• Teuvo, voin kertoa sinulle jotakin eksytyksestä. Ja voin kertoa myös sen että potkit pelkästään omia maaleja näillä palstoilla.

Useammat haukkuvat minua Jeesustelijaksi jos lainaan raamattua. Minä lähestyin sinua hyvällä tarkoituksella, lainasin raamattua, ja sinä joka väität olevasi uskovainen, haukut minua saatanan epäpyhittämäksi.

Ja jos menen ja selaan raamattua, etsin sieltä sinun oloisen ihmisen, törmään tähän raamatunkohtaan:

(Evankeliumi Matteuksen mukaan 7:15 - "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.")

Teuvo, voin kertoa sinulle jotakin eksytyksestä. Ja voin kertoa myös sen että potkit pelkästään omia maaleja näillä palstoilla.

Useammat haukkuvat minua Jeesustelijaksi jos lainaan raamattua. Minä lähestyin sinua hyvällä tarkoituksella, lainasin raamattua, ja sinä joka väität olevasi uskovainen, haukut minua saatanan epäpyhittämäksi.

Ja jos menen ja selaan raamattua, etsin sieltä sinun oloisen ihmisen, törmään tähän raamatunkohtaan:

(Evankeliumi Matteuksen mukaan 7:15 - "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.")

Minä en varmasti ole lähestynyt täällä ketään ihmisiä kiinnostavilla rakkauden lupauksilla, joita lipeväkieliset palkkapaimenet ja heidän poikansa harrastavat.

Otetaan nyt esimerkki sinun idolistasi Paavalista:

Hän sai kyllä Pyhän Hengen opetuksena tietoonsa totuuden:

"Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."

Jos hän olisi pystynyt jatkamaan Totuuden tietä, ei täällä kukaan häntä rakastaisi, koska hänestä olisi tullut myöskin riidanhaastaja.

Jeesuksen ilmoituksen mukaisesti:

"Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!"

Mutta tämä totuus jäi toteutumatta, kun Saa-ta-na antoi erinomaisen ilmestyksen siitä, miten ihmisistä saadaan ystäviä:

"Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.

Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.

Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.

Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."

• TeuvoSuni kirjoitti:

Minä en varmasti ole lähestynyt täällä ketään ihmisiä kiinnostavilla rakkauden lupauksilla, joita lipeväkieliset palkkapaimenet ja heidän poikansa harrastavat.

Otetaan nyt esimerkki sinun idolistasi Paavalista:

Hän sai kyllä Pyhän Hengen opetuksena tietoonsa totuuden:

"Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."

Jos hän olisi pystynyt jatkamaan Totuuden tietä, ei täällä kukaan häntä rakastaisi, koska hänestä olisi tullut myöskin riidanhaastaja.

Jeesuksen ilmoituksen mukaisesti:

"Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!"

Mutta tämä totuus jäi toteutumatta, kun Saa-ta-na antoi erinomaisen ilmestyksen siitä, miten ihmisistä saadaan ystäviä:

"Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.

Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.

Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.

Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."

Ennen kun Paavali tuli uskoon, hän vainosi kristuksen seuraajia. Mutta arvaa mitä? Hän sai syntindä anteeksi. Teloitukset jne. Paavali sai paljot synnit anteeksi, joten hän rakasti paljon. Niin kuin raamattuun on kirjattu.

Se että sinä sanot että Paavalin puheet olivat valheellisia, merkitsee sitä että sinun mielestäsi raamattuun, Jumalan sanaan kirjattu, on osittain valhetta. Myönnätkö siis että Jumalan sana on valhetta?

Kertoo sinusta jotakin, hyvä mies

Ennen kun Paavali tuli uskoon, hän vainosi kristuksen seuraajia. Mutta arvaa mitä? Hän sai syntindä anteeksi. Teloitukset jne. Paavali sai paljot synnit anteeksi, joten hän rakasti paljon. Niin kuin raamattuun on kirjattu.

Se että sinä sanot että Paavalin puheet olivat valheellisia, merkitsee sitä että sinun mielestäsi raamattuun, Jumalan sanaan kirjattu, on osittain valhetta. Myönnätkö siis että Jumalan sana on valhetta?

Kertoo sinusta jotakin, hyvä mies

Jumalan sanat eivät ole valhetta, mutta Saa-ta-nan Paavalille sanelemat sanat kyllä.

Paavalihan jäi synnin siteisiin samasta syystä kuin sinäkin olet jäänyt:

Montako kertaa tämä on toistettava?

Saul sai Jeesukselta sen kolmen vuoden koulutuksen, jonka opetuslapsetkin. Ja jonka minäkin olen saanut.

Paavalin tie Jeesuksen puhdistettavaksi, ja hänen Henkensä omistajaksi päättyi siihen, kun hän ei pystynyt puhdistamaan itseään isiltä perimistään uskomuksista, vaikka Jeesuksen käskyn ja puhdistusmenetelmän varmasti tiesi:

"Jos joku tulee minun luokseni, mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla opetuslapseni."

"Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?

Voivatko Kristus ja Beliar* olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskovan sellaiseen, joka ei usko?

Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut: -- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani.

Siksi Herra sanoo: -- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen, niin otan teidät vastaan ja olen oleva teidän Isänne, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.

Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle. "

Juutalaisuuden vangiksi hän lopullisesti jäi, sitä todistaa hänen lausuntonsa Rooman vankeudessa:

"Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."

Tämän parempaa todistusta ei Paavalista voi antaa, että hän todella oli loppuunsa asti sidoksissa Jumalan paaduttaman kansan oppeihin, eli Saatanaan, kuten Jeesus tämän näin selvästi omalle kansalleen sanoi.

"Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?

Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää.Saa-ta-na on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

Tässä on myös todistus sille, miksi Saul, ei vielä neljän vuoden Pyhän Hengen koulutuksen jälkeen voinutkaan lähteä Kristuksen valittuna, vaan vasta 10 vuoden Saatanan koulutuksen jälkeen täynnä syntiä, Saatanan lähettiläänä. Joka vaati Saulia myös vaihtamaan nimensä, jolla ei ollut mitään sidoksia Jeesukseen Kristukseen, joka Saulin kutsui.

Siksi tämä pysyi Paavalissa loppuun saakka:

"Tiedänhän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.

En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."

Sen takasi vielä Jumalan käsky Saatanalle jatkaa Paavalin kuritusta.

"Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi."

Jumala ei varmasti omien ilmestysten ja jopa niistä ylpeilemisen takia määrää Saatanaa ketään omaansa kurittamaan:

"Älköön viisas kerskuko viisaudellaan, älköön väkevä voimillaan, älköön rikas rikkaudellaan.

Joka haluaa kerskua, kerskukoon sillä, että tuntee minut ja tietää mitä minä tahdon.

Sillä minä olen Herra, minun tekoni maan päällä ovat uskollisuuden, oikeuden ja vanhurskauden tekoja.

Niitä minä tahdon myös teiltä, sanoo Herra."

Tämän Paavali puki sanoiksi: "Joka ylpeilee, ylpeilköön Herrasta."

Paavalin liha oli juutalaisen perinnön mukaan ympärileikattu, mutta tämä Kristuksen Hengen ympärileikkaus jäi häneltä haaveeksi:

"Häneen teidät on yhdistänyt ympärileikkaus, jota ei ole ihmiskäsin tehty, Kristuksen ympärileikkaus, jossa syntinen luonto riisutaan pois."

• TeuvoSuni kirjoitti:

Jumalan sanat eivät ole valhetta, mutta Saa-ta-nan Paavalille sanelemat sanat kyllä.

Paavalihan jäi synnin siteisiin samasta syystä kuin sinäkin olet jäänyt:

Saul sai Jeesukselta sen kolmen vuoden koulutuksen, jonka opetuslapsetkin. Ja jonka minäkin olen saanut.

Paavalin tie Jeesuksen puhdistettavaksi, ja hänen Henkensä omistajaksi päättyi siihen, kun hän ei pystynyt puhdistamaan itseään isiltä perimistään uskomuksista, vaikka Jeesuksen käskyn ja puhdistusmenetelmän varmasti tiesi:

"Jos joku tulee minun luokseni, mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla opetuslapseni."

"Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?

Voivatko Kristus ja Beliar* olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskovan sellaiseen, joka ei usko?

Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut: -- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani.

Siksi Herra sanoo: -- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen, niin otan teidät vastaan ja olen oleva teidän Isänne, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.

Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle. "

Juutalaisuuden vangiksi hän lopullisesti jäi, sitä todistaa hänen lausuntonsa Rooman vankeudessa:

"Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."

Tämän parempaa todistusta ei Paavalista voi antaa, että hän todella oli loppuunsa asti sidoksissa Jumalan paaduttaman kansan oppeihin, eli Saatanaan, kuten Jeesus tämän näin selvästi omalle kansalleen sanoi.

"Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?

Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää.Saa-ta-na on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

Tässä on myös todistus sille, miksi Saul, ei vielä neljän vuoden Pyhän Hengen koulutuksen jälkeen voinutkaan lähteä Kristuksen valittuna, vaan vasta 10 vuoden Saatanan koulutuksen jälkeen täynnä syntiä, Saatanan lähettiläänä. Joka vaati Saulia myös vaihtamaan nimensä, jolla ei ollut mitään sidoksia Jeesukseen Kristukseen, joka Saulin kutsui.

"Tiedänhän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.

En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."

"Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi."

Jumala ei varmasti omien ilmestysten ja jopa niistä ylpeilemisen takia määrää Saatanaa ketään omaansa kurittamaan:

"Älköön viisas kerskuko viisaudellaan, älköön väkevä voimillaan, älköön rikas rikkaudellaan.

Joka haluaa kerskua, kerskukoon sillä, että tuntee minut ja tietää mitä minä tahdon.

Sillä minä olen Herra, minun tekoni maan päällä ovat uskollisuuden, oikeuden ja vanhurskauden tekoja.

Paavalin liha oli juutalaisen perinnön mukaan ympärileikattu, mutta tämä Kristuksen Hengen ympärileikkaus jäi häneltä haaveeksi:

"Häneen teidät on yhdistänyt ympärileikkaus, jota ei ole ihmiskäsin tehty, Kristuksen ympärileikkaus, jossa syntinen luonto riisutaan pois."

Sinulla on yksi jäätävän huono tapa, mikä tekee sinusta hankalan keskustelijan. Kun sinulta kysyy jotakin, liität tänne kokonaisen romaanin, mikä on jo luettu sinun edellisistä viestiketjuistasi.

Miten olisi ja vastaisit siihen henk.koht. viestiin jonka lähetin sinulle. Niitä on jo kaksi sinulla postilaatikossa, joten älä valehtele taas ja sano ettei niitä ole. Voin liittää ne tännekin jos ei muuta.

Osaatko sinä käyttää S24:sen postia?

Sinulla on yksi jäätävän huono tapa, mikä tekee sinusta hankalan keskustelijan. Kun sinulta kysyy jotakin, liität tänne kokonaisen romaanin, mikä on jo luettu sinun edellisistä viestiketjuistasi.

Miten olisi ja vastaisit siihen henk.koht. viestiin jonka lähetin sinulle. Niitä on jo kaksi sinulla postilaatikossa, joten älä valehtele taas ja sano ettei niitä ole. Voin liittää ne tännekin jos ei muuta.

Osaatko sinä käyttää S24:sen postia?

Kristuksen totuus se tekee valitusta hankalan keskustelijan tämän maailman jumalan tekopyhittämään maailmaan:

Miksi tämä Kristuksen ilmoittama totuus kohdistuu tällä palstalla vain yhteen ainoaan, häneltä Hengen ja tehtävän saaneeseen ihmiseen:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

• TeuvoSuni kirjoitti:

Kristuksen totuus se tekee valitusta hankalan keskustelijan tämän maailman jumalan tekopyhittämään maailmaan:

Miksi tämä Kristuksen ilmoittama totuus kohdistuu tällä palstalla vain yhteen ainoaan, häneltä Hengen ja tehtävän saaneeseen ihmiseen:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

Jeesus ei ainakaan ollut mikään hankala keskustelija. Ehkä fariseuksien mielestä, koska olihan lopputuloksena se, että ne pistivät lopulta hänet tuomarin eteen, jotta Jeesus ristiinnaluttaisiin.

Mutta Teuvo, ihan tosissaan. Ei ole Jumalasta sinun mennä sanomaan yhtään kenellekään, että joku on saatanan epäpyhittämä. Se ei todellakaan ole sinun tehtäväsi. Ei myöskään minunkaan. Jumala menköön itse ihmiselle niin sanomaa, koska se on todella jyrkästi sanottu. Kaikenlisäksi, jos sinä ja minä ollaan molemmat uskovia, se tekee meistä hengenveljiä. Raamatussa sanotaan pelkästään siitä, että jos kutsuu toista hulluksi, ansaitsee helvetin tulen.

Teuvo. Älä oleta että jään tänne kääntämään kättä loputtomiin. Jumala itse asiassa sanoo sanassaan, että turhia riitoja on vältettävä.

Sano siis minulle, Teuvo - hengenveljet keskenään - onko tämä turha riita?

Koska minä uskon, että Jumala kutsuu sinua tänä päivänä tekemään parannuksen sanoistasi. Jokaisesta turhasta sanasta joutuu tekemään tilin Jumalalle. Eikä ole turhempaa kuin kutsua hengenveljeä saatanan epäpyhittämäksi.

Jeesus ei ainakaan ollut mikään hankala keskustelija. Ehkä fariseuksien mielestä, koska olihan lopputuloksena se, että ne pistivät lopulta hänet tuomarin eteen, jotta Jeesus ristiinnaluttaisiin.

Mutta Teuvo, ihan tosissaan. Ei ole Jumalasta sinun mennä sanomaan yhtään kenellekään, että joku on saatanan epäpyhittämä. Se ei todellakaan ole sinun tehtäväsi. Ei myöskään minunkaan. Jumala menköön itse ihmiselle niin sanomaa, koska se on todella jyrkästi sanottu. Kaikenlisäksi, jos sinä ja minä ollaan molemmat uskovia, se tekee meistä hengenveljiä. Raamatussa sanotaan pelkästään siitä, että jos kutsuu toista hulluksi, ansaitsee helvetin tulen.

Teuvo. Älä oleta että jään tänne kääntämään kättä loputtomiin. Jumala itse asiassa sanoo sanassaan, että turhia riitoja on vältettävä.

Sano siis minulle, Teuvo - hengenveljet keskenään - onko tämä turha riita?

Koska minä uskon, että Jumala kutsuu sinua tänä päivänä tekemään parannuksen sanoistasi. Jokaisesta turhasta sanasta joutuu tekemään tilin Jumalalle. Eikä ole turhempaa kuin kutsua hengenveljeä saatanan epäpyhittämäksi.

Miksi te usko mitä olen täällä avoimesti itsestäni kertonut?

Kristuksen ensimmäinen ilmestyminen 11.8.1985 ja opetuslapseksi ottaminen.

Ahtaan portin tuska ja Pyhän Hengen saaminen 31.1.1988.

Kristukselta tehtävän saaminen 8.11.1988.

Kaikki nuo kirjoitukset ovat luettavissa palstalla olevan Laajan haun kautta. Siellä on taltioituina tällä hetkellä 28066 kirjoitustani.

Minua et saa ikinä syyllistymään Pyhän Hengen pilkkaan, ja tekemään parrannusta jonkun porttoseurakunnan oppien mukaan.

Joten täysin turhaa on sinun minulle tekopyhyyttäsi tarjota ja esitellä.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Kaikki nuo kirjoitukset ovat luettavissa palstalla olevan Laajan haun kautta. Siellä on taltioituina tällä hetkellä 28066 kirjoitustani.

Minua et saa ikinä syyllistymään Pyhän Hengen pilkkaan, ja tekemään parrannusta jonkun porttoseurakunnan oppien mukaan.

Päivän päätteeksi vielä tämä Pastorin pojalle:

Älä kuvittele itsesäsi jotakin suurta, että olisit Totuuden Hengen veli.

Valhe veli sinä olet.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Kuinka paljon sinulle Jumalan rakkaudesta puhuminen hengenveljeltä toiselle on Jumalan pilkkaa? Osaatko sinä puhua nykyään mistään muusta kuin saa.tanasta, tämän epäpyhittämistä, siitä mitenkä Paavali oli valheellinen? Jaat tosi jyrkkiä loukkauksia uskoville, joiden pitäisi ainakin olla sinun puolellasi. Mitenkä ihmeessä voisit sanoa, etteikö jokin olisi pielessä?

• TeuvoSuni kirjoitti:

Päivän päätteeksi vielä tämä Pastorin pojalle:

Älä kuvittele itsesäsi jotakin suurta, että olisit Totuuden Hengen veli.

Valhe veli sinä olet.

Selvä. Voin pistää sinulle myös jotakin. Eikä vain päivän päätteeksi. Raamatussa sanotaan, että "Vältelkää turhia riitoja." Teen niin kuin raamatussa sanotaan, ja jätän sinulle tämän raamatunkohdan:

1. Joh 2:3-5 - Joka väittää olevansa valossa mutta vihaa veljeään, on yhä pimeydessä. Joka rakastaa veljeään, pysyy valossa, eikä hänessä ole mitään, mikä veisi lankeemukseen. Mutta se, joka vihaa veljeään, on pimeydessä. Hän vaeltaa pimeässä eikä tiedä, minne on menossa, sillä pimeys on sokaissut hänen silmänsä.

Toivon sinulle, Teuvo, Jumalan siunausta.

Harmi, että vaellat pimeydessä, etkä sitä itsekään käsitä.

Selvä. Voin pistää sinulle myös jotakin. Eikä vain päivän päätteeksi. Raamatussa sanotaan, että "Vältelkää turhia riitoja." Teen niin kuin raamatussa sanotaan, ja jätän sinulle tämän raamatunkohdan:

1. Joh 2:3-5 - Joka väittää olevansa valossa mutta vihaa veljeään, on yhä pimeydessä. Joka rakastaa veljeään, pysyy valossa, eikä hänessä ole mitään, mikä veisi lankeemukseen. Mutta se, joka vihaa veljeään, on pimeydessä. Hän vaeltaa pimeässä eikä tiedä, minne on menossa, sillä pimeys on sokaissut hänen silmänsä.

Sinä olet samanlainen kirjoitusten tukija kuin kaikkia ,muutkin, kaltaisesi, jotka eivät ole Kristukselta Henkeä ja tehtävää saaneet.

Kuten Jeesus sanoo:

"Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.
        Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän

En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Minä tunnen teidät, teissä ei ole rakkautta Jumalaan.

Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.

Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."

Et ole kertaakaan maininnut sitä, miten tämä Jeesuksen Kristuksen ensimmäinen pelastuksen ehto on sinun elämässäsi tapahtunut:

Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

Puhumattakaan tästä pelastuksen portista:

"Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.

Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!"

Kuinka paljon sinulle Jumalan rakkaudesta puhuminen hengenveljeltä toiselle on Jumalan pilkkaa? Osaatko sinä puhua nykyään mistään muusta kuin saa.tanasta, tämän epäpyhittämistä, siitä mitenkä Paavali oli valheellinen? Jaat tosi jyrkkiä loukkauksia uskoville, joiden pitäisi ainakin olla sinun puolellasi. Mitenkä ihmeessä voisit sanoa, etteikö jokin olisi pielessä?

Todellinen Jumalan rakkaus on rakkautta totuuteen, eikä valheeseen, kuten sinulla.

Täsä vielä sinulta kysyn, pystytkö kertomaan totuuden:

Tässä näitä Saa-ta-nan Paavalille sanelemalla armo-opilla tähän maahan perustettuja uskonlahkoja, mikä näistä on isäsi ja sinun hengellinen kotisi:

adventistit
        aglikaanit
        agrigolalaiset
        arkkimunkkilaiset
        armonvirtalaiset
        baalbelklaiset
        babtistit
        birkittalaissisaret
        branhamilaiset
        cityseurakuntalaiset
        dominikaanit
        elämänsanalaiset
        slevy:n miespapit
        slevy:n naispapit
        elämänlähdeläiset
        eläväsanalaiset
        ekumeeniset
        exoduslaiset
        gnostilaiset
        henotesläiset
        helluntailaiset
        hengenuudistuslaiset
        heränneet
        esikoiset
        ilosanomalaiset
        israelinystävät
        jehovalaiset
        Jeesuksen pyhän veren papit
        Jeesuksen ruumislaiset
        Jeesus on herralaiset
        katolilaiset kylväjät
        kansanraamattuseuralaiset
        kalleimman veren sisaret
        kansanlähetysläiset
        Kellonkartanolaiset
        koivuniemiläiset
        korpelaiset
        kotikirkkolaiset
        kulmakivenseurakuntalaiset
        kulmakiviseurakuntalaiset
        kuninkaansoturit
        kristilliset eläkeläiset
        kriisipalvelulaiset
        kotisatamalaiset
        luterilaiset
        lähetysseurakuntalaiset
        luthersäätiöläiset
        lasarusveljet
        lähdekalliolaiset
        lännenhunttarilaiset
        maranatalaiset
        majakkalaiset
        metodistit
        mormoonit
        munkkiluostarin munkit
        nunnaluostarin nunnat
        nokialaismissiolaiset
        onewayhouselaiset
        ortodoksit
        pelastusarmeijalaiset
        patmoslaiset
        palatsiseurakuntalaiset
        paavalinsynodilaiset
        paratiisikotilaiset
        petripaavolalaiset
        pikkuesikoiset
        priskillalaiset
        pyhänikolauslaiset
        perjantaikristuksellelaiset
        raamattupuhuulaiset
        radiodeiläiset
        rauhansanalaiset
        rauhanyhdistysläiset
        ristiinnaulitut
        risteyspaikkalaiset
        ristiretkeläiset
        riverseurakuntalaiset
        ropolaiset
        rukouspalvelulaiset
        rukousystäväläiset
        ruusuristiläiset
        ristiinnaulittulaiset
        saalemilaiset
        sanansaattajalaiset
        sanajaylistysläiset
        savenvalajalaiset
        scientologilaiset
        siloalaiset
        stefanuslaiset
        suomenraamattuopistolaiset
        teologisetinstuuttilaiset
        tabernaakkelilaiset
        takeitnowlaiset
        timoteusyhteisöläiset
        tuomasmessulaiset
        totuudenystäväläiset
        tunnustukselliset luterilaiset
        torontonsiunaajalaiset
        uusheränneet
        uusapostoliset
        uusiviiniläiset
        valon enkelit
        vapaakirkolliset
        vanhauskoiset
        vapaamuurarit
        viadolorosalaiset
        vineyardilaiset
        yhteyskristuksessalaiset
        yhteysliikeläiset
        yeshualaiset

• Näinsevaanon.
        pastorin_poika kirjoitti:

Teuvo on narsisti. Sen takia hän ei ikinä myönnä olevansa väärässä missään asiassa. Sellaisia narsistit ovat.

• Muistavainen
        TeuvoSuni kirjoitti:

Todellinen Jumalan rakkaus on rakkautta totuuteen, eikä valheeseen, kuten sinulla.

Täsä vielä sinulta kysyn, pystytkö kertomaan totuuden:

Tässä näitä Saa-ta-nan Paavalille sanelemalla armo-opilla tähän maahan perustettuja uskonlahkoja, mikä näistä on isäsi ja sinun hengellinen kotisi:

adventistit
        aglikaanit
        agrigolalaiset
        arkkimunkkilaiset
        armonvirtalaiset
        baalbelklaiset
        babtistit
        birkittalaissisaret
        branhamilaiset
        cityseurakuntalaiset
        dominikaanit
        elämänsanalaiset
        slevy:n miespapit
        slevy:n naispapit
        elämänlähdeläiset
        eläväsanalaiset
        ekumeeniset
        exoduslaiset
        gnostilaiset
        henotesläiset
        helluntailaiset
        hengenuudistuslaiset
        heränneet
        esikoiset
        ilosanomalaiset
        israelinystävät
        jehovalaiset
        Jeesuksen pyhän veren papit
        Jeesuksen ruumislaiset
        Jeesus on herralaiset
        katolilaiset kylväjät
        kansanraamattuseuralaiset
        kalleimman veren sisaret
        kansanlähetysläiset
        Kellonkartanolaiset
        koivuniemiläiset
        korpelaiset
        kotikirkkolaiset
        kulmakivenseurakuntalaiset
        kulmakiviseurakuntalaiset
        kuninkaansoturit
        kristilliset eläkeläiset
        kriisipalvelulaiset
        kotisatamalaiset
        luterilaiset
        lähetysseurakuntalaiset
        luthersäätiöläiset
        lasarusveljet
        lähdekalliolaiset
        lännenhunttarilaiset
        maranatalaiset
        majakkalaiset
        metodistit
        mormoonit
        munkkiluostarin munkit
        nunnaluostarin nunnat
        nokialaismissiolaiset
        onewayhouselaiset
        ortodoksit
        pelastusarmeijalaiset
        patmoslaiset
        palatsiseurakuntalaiset
        paavalinsynodilaiset
        paratiisikotilaiset
        petripaavolalaiset
        pikkuesikoiset
        priskillalaiset
        pyhänikolauslaiset
        perjantaikristuksellelaiset
        raamattupuhuulaiset
        radiodeiläiset
        rauhansanalaiset
        rauhanyhdistysläiset
        ristiinnaulitut
        risteyspaikkalaiset
        ristiretkeläiset
        riverseurakuntalaiset
        ropolaiset
        rukouspalvelulaiset
        rukousystäväläiset
        ruusuristiläiset
        ristiinnaulittulaiset
        saalemilaiset
        sanansaattajalaiset
        sanajaylistysläiset
        savenvalajalaiset
        scientologilaiset
        siloalaiset
        stefanuslaiset
        suomenraamattuopistolaiset
        teologisetinstuuttilaiset
        tabernaakkelilaiset
        takeitnowlaiset
        timoteusyhteisöläiset
        tuomasmessulaiset
        totuudenystäväläiset
        tunnustukselliset luterilaiset
        torontonsiunaajalaiset
        uusheränneet
        uusapostoliset
        uusiviiniläiset
        valon enkelit
        vapaakirkolliset
        vanhauskoiset
        vapaamuurarit
        viadolorosalaiset
        vineyardilaiset
        yhteyskristuksessalaiset
        yhteysliikeläiset
        yeshualaiset

Niin, ja: sunilaiset. Ai jai kun sinä aina unohdat. Vai onko se vaan vaatimattomuutta?

• erehdyksesi nähnyt

"Ja kaiken huippuna yrittävät ojentaa valheillaan Totuuden Henkeä."

Tuolla lauseella tunnut samastavan itsesi Totuuden Hengeksi. Oletko sinä nimimerkki TeuvoSuni Totuuden Henki?

Minä ajattelen, että sinä olet tavallinen kuolevainen ja monessa kohdin erehtyväinen ihminen, niin kuin Raamattu ihmisestä todistaa. Ei yksikään ihminen, vaikka olisi Totuuden Hengen johdatusta saanutkin maistaa, voi tätä Henkeä käskeä ja vallita. Ei siis voi omistaa vaan päästä osalliseksi. Siinä on suuri ero.

• Diaktoossi
        erehdyksesi nähnyt kirjoitti:

"Ja kaiken huippuna yrittävät ojentaa valheillaan Totuuden Henkeä."

Tuolla lauseella tunnut samastavan itsesi Totuuden Hengeksi. Oletko sinä nimimerkki TeuvoSuni Totuuden Henki?

Minä ajattelen, että sinä olet tavallinen kuolevainen ja monessa kohdin erehtyväinen ihminen, niin kuin Raamattu ihmisestä todistaa. Ei yksikään ihminen, vaikka olisi Totuuden Hengen johdatusta saanutkin maistaa, voi tätä Henkeä käskeä ja vallita. Ei siis voi omistaa vaan päästä osalliseksi. Siinä on suuri ero.

Napoleon-syndrooma. Sitä se on.

• Devoit,

Yritin pistää sinut kavereiksi täällä S24:ssa, mutta profiilisi on yksityinen, joten joudun jättämään viestin sinulle näin julkisesti.

Teuvo on valitettavasti tosi syvällä pimeydessä. Kummittelu palstoilla porukka sanoi, että siinä voisi olla minulle hyvä haaste - mm. ajaa hänestä riivajanhenkiä ulos. Sanoin, etten ryhdy sellaiseen, jollei minulta henk.koht. pyydetä. Koska mikäli joku ei tee niin, niin tämä ei todellakaan pääse eroon pahuudesta, jollei suostu itse päästämään siitä irti. Teuvo on pahojen henkien johdosta pistetty ketjuihin kiinni, ja Teuvo pitää niistä itsekin kiinni. Hän saattaa myös vanhuuden johdostakin olla mieleltään hieman särkynyt, en tiedä.

Mutta Jumala paljasti minulle, että Hän ei välitä niinkään demoneista jotka pörräävät Teuvon ympärillä. Jumalaa kiinnostaa ennemminkin hänen sydän. Ja Jumala kutsui Teuvoa, muttei hän suostu myöntämään virheitään. Mm. sitä ettei tekisi sillä mitään väärää, että kutsuu hengenveljeään saatanan epäpyhittämäksi. Se on hänen mielestään täysin normaalia.

Tein kuitenkin tehtäväni. Raamatussa sanotaan, että turhia riitoja on vältettävä. Teen sen nyttenkin. En käytä Teuvoon enempää energiaa, koska se olisi turhaa.

Pistä minut kuitenkin kaveriksi jos huvittaa.

- Pastorin Poika

Ps. Tarkoitin sinulle vain hyvää, Teuvo. Lähestyin sinua Jumalan rakkaudella. Mutta käännytit hengenveljesi pahoilla sanoilla. Jatkan nyt sinne minne Herra minut johtaa.

Sinausta kaikille

• TMarko

Viisas, Jumalan tahdon mukainen päätös.

• Kun Pyhä Henki minut vuonna 2005 näihin keskusteluihin johdatti sanoen:

"Kokeile, mitä täällä saa aikaan totuus!"

Niin kymmeniä kaltaisiasi on tänä aikana kimppuuni käynyt, ja aikansa riehuttuaan ovat poistuneet kuin selkäänsä saanut koira.

Syynä Kristukselta saatu viisaus:

"Minä annan teille viisauden puhua niin, ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanojanne."

• TMarko kirjoitti:

Viisas, Jumalan tahdon mukainen päätös.

Paraskin valehtelija, kun itsekin olet samalla tavoin joutunut perääntymään.

• TMarko
        TeuvoSuni kirjoitti:

Paraskin valehtelija, kun itsekin olet samalla tavoin joutunut perääntymään.

"Kupariseppä Aleksandros on tehnyt minulle paljon pahaa, mutta Herra kyllä maksaa hänelle hänen tekojensa mukaan. Varo sinäkin häntä, sillä hän on vastustanut kiivaasti meidän opetustamme. "

Jokainen voi varmasti nähdä yhtäläisyyksiä tälläkin palstalla tapahtuviin asioihin ylläolevan kanssa. Ei siis mitään uutta auringon alla. Kannattaa pysyä apostolien opetuksessa eikä lähteä riitelemään näiden vieraiden oppien tuojien kanssa jotka kiivaasti vastustavat apostolien opetusta. Raamattuun uskova voi olla luottavaisella mielellä Paavalin ja Pietarin opetuksen suhteen. Ne on jumalasta ja asiat kannattaa jättää aina Herran käsiin. Hän maksaa palkan jokaiselle aikanaan.

• TMarko kirjoitti:

"Kupariseppä Aleksandros on tehnyt minulle paljon pahaa, mutta Herra kyllä maksaa hänelle hänen tekojensa mukaan. Varo sinäkin häntä, sillä hän on vastustanut kiivaasti meidän opetustamme. "

Jokainen voi varmasti nähdä yhtäläisyyksiä tälläkin palstalla tapahtuviin asioihin ylläolevan kanssa. Ei siis mitään uutta auringon alla. Kannattaa pysyä apostolien opetuksessa eikä lähteä riitelemään näiden vieraiden oppien tuojien kanssa jotka kiivaasti vastustavat apostolien opetusta. Raamattuun uskova voi olla luottavaisella mielellä Paavalin ja Pietarin opetuksen suhteen. Ne on jumalasta ja asiat kannattaa jättää aina Herran käsiin. Hän maksaa palkan jokaiselle aikanaan.

Minä pysyn Kristuksen opetuksissa, ja siksi minua täällä vihataan.

Paavalin opetuksista ravintonsa saavia täällä rakastetaan, koska Paavilkaan ei päässyt irti synnin siteistä.

Miksi sinäkin vetoat vain Raamatun opetuksiin, etkä Jeesuksen Kristuksen opetuksiin.

Siksi, koska Saa-ta-na sai Paavalin tämän oppinsa orjaksi:

"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."

Tämä on täydellistä Pyhän hengen pilkkaa, koska se kumoaa kaikki Jeesuksen Kristuksen pelastuksen ehdot.

Jos tuota ei olisi Raamattuun kirjoitettu, en usko, että sinäkään niin tyhmä olisit, että ottaisit sen todesta, jos minä olisin aloittanut täällä tuollaisen opin levittämisen.

Jos minä olisin täällä syyllistynyt Saa-ta-nan valheiden levittämiseen, kuten Paavali. Olisin jo aikoja sitten saanut seuraksen Saa-ta-nan enkelin itseäni kurittamaan.

Ja silloin sinäkin huutelisit aamenia kirjoitusteni perään.

• TMarko
        TeuvoSuni kirjoitti:

Minä pysyn Kristuksen opetuksissa, ja siksi minua täällä vihataan.

Paavalin opetuksista ravintonsa saavia täällä rakastetaan, koska Paavilkaan ei päässyt irti synnin siteistä.

Miksi sinäkin vetoat vain Raamatun opetuksiin, etkä Jeesuksen Kristuksen opetuksiin.

Siksi, koska Saa-ta-na sai Paavalin tämän oppinsa orjaksi:

"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."

Tämä on täydellistä Pyhän hengen pilkkaa, koska se kumoaa kaikki Jeesuksen Kristuksen pelastuksen ehdot.

Jos tuota ei olisi Raamattuun kirjoitettu, en usko, että sinäkään niin tyhmä olisit, että ottaisit sen todesta, jos minä olisin aloittanut täällä tuollaisen opin levittämisen.

Jos minä olisin täällä syyllistynyt Saa-ta-nan valheiden levittämiseen, kuten Paavali. Olisin jo aikoja sitten saanut seuraksen Saa-ta-nan enkelin itseäni kurittamaan.

Ja silloin sinäkin huutelisit aamenia kirjoitusteni perään.

Jos sinä sanot pysyväsi Kristuksen opetuksessa niin miksi kiellät Paavalia pysymästä:

"Silloin Jeesus puhui kansalle ja opetuslapsilleen
        sanoen: "Mooseksen istuimella istuvat kirjanoppineet ja fariseukset.
        Sentähden, kaikki, mitä he sanovat teille, se tehkää ja pitäkää; mutta heidän tekojensa mukaan älkää tehkö, sillä he sanovat, mutta eivät tee. "

"Paavali torjui syytökset ja sanoi: "Minä en ole mitään rikkonut juutalaisten lakia enkä pyhäkköä enkä keisaria vastaan". "

• TMarko kirjoitti:

Jos sinä sanot pysyväsi Kristuksen opetuksessa niin miksi kiellät Paavalia pysymästä:

Sentähden, kaikki, mitä he sanovat teille, se tehkää ja pitäkää; mutta heidän tekojensa mukaan älkää tehkö, sillä he sanovat, mutta eivät tee. "

"Paavali torjui syytökset ja sanoi: "Minä en ole mitään rikkonut juutalaisten lakia enkä pyhäkköä enkä keisaria vastaan". "

Itse sen sanoit, vaikka et ymmärrä:

"Paavali torjui syytökset ja sanoi: "Minä en ole mitään rikkonut juutalaisten lakia enkä pyhäkköä enkä keisaria vastaan".

Tässä todellinen syy siihen, miksi Paavali jäi synnin siteisiin, samasta syytä niin kuin tämä pastorin poikakin.

Toivon, että pystyt tämän lukemaan:

• TMarko
        TeuvoSuni kirjoitti:

Itse sen sanoit, vaikka et ymmärrä:

"Paavali torjui syytökset ja sanoi: "Minä en ole mitään rikkonut juutalaisten lakia enkä pyhäkköä enkä keisaria vastaan".

Tässä todellinen syy siihen, miksi Paavali jäi synnin siteisiin, samasta syytä niin kuin tämä pastorin poikakin.

Toivon, että pystyt tämän lukemaan:

Lue huolella yllä olevani viestini ja tutki sitä rehellisesti sydämessäsi. Miksi vihaat Paavalia siitä, että hän oli kuuliainen juutalaisena miehenä Jeesukselle tuossakin asiassa jonka toin esille. Samoin tekivät kaikki muutkin apostolit.
        Jokainen itselleen rehellinen näkee että Paavali on toiminut Herransa käskyn mukaan. Isästä, äidistä, lapsista tai veljistä ja siskoista luopumisella ei ole mitään tekemistä tuon asian kanssa.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Kun Pyhä Henki minut vuonna 2005 näihin keskusteluihin johdatti sanoen:

"Kokeile, mitä täällä saa aikaan totuus!"

Niin kymmeniä kaltaisiasi on tänä aikana kimppuuni käynyt, ja aikansa riehuttuaan ovat poistuneet kuin selkäänsä saanut koira.

Syynä Kristukselta saatu viisaus:

"Minä annan teille viisauden puhua niin, ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanojanne."

Lopuksi kiitos pastorin pojalle!

Kiitos. että rohkenit ilmoittaa minulle nimesi, vaikka et uskaltanut tulla omalla nimelläsi näihin keskusteluihin:

"Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa, hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi."

Löysin netistä paljon kuvia ja kirjoituksia, eräältä hiekkarannalta alkaen.

Myöskin tietoa isästäsi, ja siitä selvisi syy, miksi Paavalin tavoin olet jäänyt osattomaksi Kristuksen Hengestä:

"Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni.

Joka ei kanna ristiään ja kulje minun jäljessäni, ei voi olla minun opetuslapseni."

Ja tuo risti ei roiku yhdenkään tekopyhitetyn ihmisen kaulassa.

• TMarko kirjoitti:

Lue huolella yllä olevani viestini ja tutki sitä rehellisesti sydämessäsi. Miksi vihaat Paavalia siitä, että hän oli kuuliainen juutalaisena miehenä Jeesukselle tuossakin asiassa jonka toin esille. Samoin tekivät kaikki muutkin apostolit.
        Jokainen itselleen rehellinen näkee että Paavali on toiminut Herransa käskyn mukaan. Isästä, äidistä, lapsista tai veljistä ja siskoista luopumisella ei ole mitään tekemistä tuon asian kanssa.

Valehteliko Jeesus opettaessaan:

"Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni.

Joka ei kanna ristiään ja kulje minun jäljessäni, ei voi olla minun opetuslapseni."

Eikä yksikään Jeesukselta Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut kulje loppuelämäänsä Saatanan enkelin kuritettavana.

Muut opetuslapset saivat Kristuksen Hengen tämän hänen ilmoituksensa mukaisesti noin kolmen vuoden kuluttua.

Ja tämä kävi toteen myöskin minun kohdallani:

"Ja hän puhui heille tämän vertauksen: "Eräällä miehellä oli viikunapuu istutettuna viinitarhassaan ja hän tuli etsimään hedelmää, mutta ei löytänyt.

Niin hän sanoi viinitarhurille: 'Katso, kolmena vuotena minä olen käynyt etsimässä hedelmää tästä viikunapuusta, mutta en ole löytänyt.

Mutta tämä vastasi ja sanoi hänelle: 'Herra, anna sen olla vielä tämä vuosi: sillä aikaa minä kuokin ja lannoitan maan sen ympäriltä. Ehkä se ensi vuonna tekee hedelmää: mutta jos ei, niin hakkaa se pois.'

Miksiköhän Paavali, vielä 13 vuoden kuluttua. vuonna 56, yhä odotti tuota Henkeä:

"Mutta hän on vastannut minulle: "Minun armoni riittää sinulle. Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa." Sen tähden ylpeilen mieluimmin heikkoudestani, jotta minuun asettuisi Kristuksen voima."

• TMarko
        TeuvoSuni kirjoitti:

Valehteliko Jeesus opettaessaan:

Eikä yksikään Jeesukselta Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut kulje loppuelämäänsä Saatanan enkelin kuritettavana.

Muut opetuslapset saivat Kristuksen Hengen tämän hänen ilmoituksensa mukaisesti noin kolmen vuoden kuluttua.

Ja tämä kävi toteen myöskin minun kohdallani:

"Ja hän puhui heille tämän vertauksen: "Eräällä miehellä oli viikunapuu istutettuna viinitarhassaan ja hän tuli etsimään hedelmää, mutta ei löytänyt.

Niin hän sanoi viinitarhurille: 'Katso, kolmena vuotena minä olen käynyt etsimässä hedelmää tästä viikunapuusta, mutta en ole löytänyt.

Mutta tämä vastasi ja sanoi hänelle: 'Herra, anna sen olla vielä tämä vuosi: sillä aikaa minä kuokin ja lannoitan maan sen ympäriltä. Ehkä se ensi vuonna tekee hedelmää: mutta jos ei, niin hakkaa se pois.'

Miksiköhän Paavali, vielä 13 vuoden kuluttua. vuonna 56, yhä odotti tuota Henkeä:

"Mutta hän on vastannut minulle: "Minun armoni riittää sinulle. Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa." Sen tähden ylpeilen mieluimmin heikkoudestani, jotta minuun asettuisi Kristuksen voima."

Ei Jeesus valehdellut, mutta sinä puhut valehdellen Paavalista pahaa kun et pysty myöntämään että Paavali oli Jeesuksen käskylle kuuliainen.

Sitten kun tuon totuuden pystyt itsellesi myöntämään ja luovut väärämielisistä syytöksistäsi Paavalin suhteen tässä asiassa niin katsotaan muita kohtia. Mutta jos tästä valheellisesta väittämästäsi et edes kykene luopumaan niin turha sinun kanssasi on tosiaan tätä jankutusta jatkaa..

Jumala sinua siunatkoon taipuisuudella totuuden edessä.

• TMarko kirjoitti:

Ei Jeesus valehdellut, mutta sinä puhut valehdellen Paavalista pahaa kun et pysty myöntämään että Paavali oli Jeesuksen käskylle kuuliainen.

Sitten kun tuon totuuden pystyt itsellesi myöntämään ja luovut väärämielisistä syytöksistäsi Paavalin suhteen tässä asiassa niin katsotaan muita kohtia. Mutta jos tästä valheellisesta väittämästäsi et edes kykene luopumaan niin turha sinun kanssasi on tosiaan tätä jankutusta jatkaa..

Jumala sinua siunatkoon taipuisuudella totuuden edessä.

Jeesus Kristus taivutti minut totuuteen ahtaan portin tuskissa jo 31.1.1988.

Ja 8.11. samana vuonna antoi tämän tehtävän:

"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo,mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.

Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua .Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.

Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

Vaikka tätä olin jo lähes vuoden odottanut, en sittenkään tätä tehtävää iloiten vastaanottanut, koska Pyhän hengen opetuksen myötä tulin tietämään mikä Jumalan valittuja tässä Saa-ta-nan hallitsemassa maailmassa odottaa:

"Kiitos ei, kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen tähänkin asti puhunut, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua."

Ja vastaus tuli: "Sinä lupasit!"

Ja niin olin todella luvannut jo silloin, kun hän minut opetuslapseksi otti ja paransi kaikki menneisyyden haavat. Mutta Jumala ei kutsumistaan perunut, eikä muuttanut vaan pisti päälle tällaisen remmin: ei maistunut, ruoka eikä uni, ja korvissani soi lähes yötä päivää: "Sinä lupasit!"

Ja kolmen kuukauden kuluttua, helmikuun lopulla vuonna 1989 olin vuoteen pohjalla niin heikossa kunnossa, että oli pakko huutaa: "Tässä olen, omapa on valintasi!"

Ja tässä nyt olen, luontaisetujen kera, vastaanottamassa sitä, mikä tähän "koiranvirkaan" kuuluu:

Montako kertaa sinä aiot täältä poistua "häntä koipien välissä, niin kuin selkäänsä saanut koira"?

Ihanko seitsemän kertaa? Ainakin jo yhden kerran olet jo totuudelle hatkat antanut.

Ja täsmälleen samanlainen kohtalo kuin Jeesuksella Kristuksella tässä maailmassa oli, se on samanlainen myös hänen valituillaan:

"Muistakaa, mitä teille sanoin: ei palvelija ole herraansa suurempi. Jos minua on vainottu, vainotaan teitäkin. Jos minun sanaani on kuultu, kuullaan myös teidän sanaanne.

Kaiken tämän ihmiset tekevät teille minun nimeni tähden, siksi etteivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt.

Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, he eivät olisi syyllisiä, mutta nyt heidän on mahdotonta puolustella syntiään.

Joka vihaa minua, vihaa myös Isääni."

Sinä voit täysin rinnoin nauttia maallisen vaelluksesi ajan Jumalan paaduttamien onnesta, sillä ei kaltaisiasi Pyhä Henki enää taivuta totuuden tielle.

• Sinulle Devout/Devoit:

Onko jälleen orpo olo?

Silloin kun kanssano 14 vuotta totuuden tietä kuljit, kerroin sinulle kaiken sen totuuden mitä Totuuden Henki oli siihen mennessä paljastanut.

Etkä kertaakaan syyttänyt minua valehtelijaksi.

Mutta kun pelkuruuden henki esti sinua pääsemästä sisään Kristuksen ahtaasta portista, alkoivat valheelliset syytöksesi minua vastaan.

Valheen henki sinuun tuli tuon edesmenneen lahkojohtajan kädenpuristuksesta. Hän otti ja kuoli.

Sitten turvasi palstalla riehuneeseen helluntailaiseksi kastettuun Semper. Fidelikseen. Ja poissa on hänkin palstalta.

Sitten tartuit kuin hukkuva oljenkorteen, kun palstalle ilmestyi hetkeksi pastorin poika:

Ja uskoit viimein saaneesi ikuisen ystävän:

"Devoit
      6.6.2014 10:01

Pelkuruudenhenkikö se estää Teuvoa vastaamasta pastorinpojalle? Löysitpäs parempasi :-)"

"Devoit
      9.6.2014 20:12

Pastorin-poika yritti läestyä sinua pimeyden henkien sanansaattajaa kristillisessä rakkaudessa ja sai heti sinulta nimen saatanan tekopyhitetty."

"Devoit
      9.6.2014 20:20

Pastorin poika omaa erittäin fiksut käytöstavat, mutta teillehän fiksuus merkitsee vain heikkoutta."

Siinä hieman menneisyyttäsi, josta et enää ikinä pysty paljastamaan totuutta siitä, miten ystävyytemme alkoi.

Aika näyttää, kuka on se seuraavaa ihminen, johon sinä toivosi panet?

• Jarski-66

Mikset sinä kerro miten ystävyytenne alkoi.
        Onhan tällä pastalla tultu huomaamaan, että Devoit vaikenee hänelle kiusallisista asioista.

• Näinsevaanon.
        Jarski-66 kirjoitti:

Onhan tällä pastalla tultu huomaamaan, että Devoit vaikenee hänelle kiusallisista asioista.

Olisikin hyvin tyypillistä Teuvolta puukottaa selkään. Niin hän on usein tehnyt niille, jotka ensin ovat kertoneet Teuvolle luottamuksellisia asioita, mutta sitten huomanneet Teuvon valheellisuuden ja epäraamatullisuuden. Sellainen mies Teuvo on.

• Jarski-66 kirjoitti:

Odotetaan vielä muutama päivä, jos hänen tunnustusta ei tule, niin kerron sitten.

Vaikka hän tapansa mukaan leimaa senkin valheeksi.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Odotetaan vielä muutama päivä, jos hänen tunnustusta ei tule, niin kerron sitten.

Tässä se valhe tuli puskakirjoituksena, kun totuus alkaa jälleen pelottaa:

Näinsevaanon.
        12.6.2014 21:27

Olisikin hyvin tyypillistä Teuvolta puukottaa selkään. Niin hän on usein tehnyt niille, jotka ensin ovat kertoneet Teuvolle luottamuksellisia asioita, mutta sitten huomanneet Teuvon valheellisuuden ja epäraamatullisuuden. Sellainen mies Teuvo on.

• Jarski-66
        Näinsevaanon. kirjoitti:

Miten tuo panettelusi liittyy esittämääni kysymykseen?

• On huomattu
        TeuvoSuni kirjoitti:

Näinsevaanon.

Tälle tyypille on tyypillistä, että kirjoittaa jotenkuten asialliset kommenttisa "rekatulla nikillään", ja valheet törkeydet ja itsensä kehumiset "puskasta räkien"
        Sillälaillahan kieroutunut luonne voi pyörittää melkoista sirkusta.

• Nähty on
        On huomattu kirjoitti:

Tälle tyypille on tyypillistä, että kirjoittaa jotenkuten asialliset kommenttisa "rekatulla nikillään", ja valheet törkeydet ja itsensä kehumiset "puskasta räkien"
        Sillälaillahan kieroutunut luonne voi pyörittää melkoista sirkusta.

Susi on jo monta kommenttia peräkkäin purkanut tänne Devoit-kaunaansa. -Helpottiko?

• Nähty on
        TeuvoSuni kirjoitti:

"Vaikka hän tapansa mukaan leimaa senkin valheeksi. "

Olethan itse sanonut että saat valehdella kenelle vaan. Kuka sinua uskoisi?

• On huomattu
        Nähty on kirjoitti:

Susi on jo monta kommenttia peräkkäin purkanut tänne Devoit-kaunaansa. -Helpottiko?

Mikä ihmeen susi? Oletko vainoharhainen susien(kin) suhteen? Onko ne tappaneet teiltä joskus lampaita?

• Näinsevaanon.
        Jarski-66 kirjoitti:

Miten tuo panettelusi liittyy esittämääni kysymykseen?

Totuuden kertominen ei ole panettelua. Voihan se toki tuntua ikävältä väärintekijän mielessä. Ymmärrän siksi sinua.

• Näinsevaanon.
        TeuvoSuni kirjoitti:

Näinsevaanon.

Totuus on totuus, vaikka se tulisikin sinunkaltaisesi väärintekijän kopioimana.

• Jarski-66
        Näinsevaanon. kirjoitti:

Totuuden kertominen ei ole panettelua. Voihan se toki tuntua ikävältä väärintekijän mielessä. Ymmärrän siksi sinua.

Millä oikeudella sinä haukut ihmisiä väärintekijöiksi, toki ymmärrän sinua, jos olet syyntakeeton.

• Näinsevaanon.
        Jarski-66 kirjoitti:

Millä oikeudella sinä haukut ihmisiä väärintekijöiksi, toki ymmärrän sinua, jos olet syyntakeeton.

Sinä, minä ja me kaikki olemme väärintekijöitä. Se on Raamatun totuus. Silti, Raamattu kehottaa mielenmuutokseen. Ilman sitä ihminen on kadotettu.

• Toteavainen
        TeuvoSuni kirjoitti:

Näinsevaanon.

Olet ominut itsellesi oikeuden valehdella tarpeen tullen. Sitä sinun on mahdotonta kiistää. Sellaista oikeutta et kuitenkaan ole Jumalalta saanut, vaan per.keleeltä, joka on alusta lähtien ollut valehtelija. Etkö tosiaan tajua, ketä palvelet?
        Jos et minua usko, usko edes Jeesusta!

Joh. 8:44
        "Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä."

• sunin valheet tutut
        Nähty on kirjoitti:

"Vaikka hän tapansa mukaan leimaa senkin valheeksi. "

Olethan itse sanonut että saat valehdella kenelle vaan. Kuka sinua uskoisi?

TeuvoSuni on sanonut: "Saatanalle valehtelu ei ole syntiä."

Lause on kaksimerkityksinen.

Ensiksikin se tarkoittaa sitä, että Sielunvihollinen valehtelee.
        Toiseksi, TeuvoSuni haluaa tarkoittaa tällä, että kun hän on ensin määritellyt lähimmäisensä saatanaksi, hän saa valehdella tälle lähimmäisellensä mielin määrin tekemättä itse vähääkään syntiä Jumalaa vastaan.

• Alkuperäinen palstal
        sunin valheet tutut kirjoitti:

Toiseksi, TeuvoSuni haluaa tarkoittaa tällä, että kun hän on ensin määritellyt lähimmäisensä saatanaksi, hän saa valehdella tälle lähimmäisellensä mielin määrin tekemättä itse vähääkään syntiä Jumalaa vastaan.

Alkuperäisestä asiayhteydestä otettuna Teuvon väite tarkoittaa kuitenkin vain yhtä asiaa, eli että hän saa vapaasti valehdella muille ihmisille.

• Ei löydy täältä
        Alkuperäinen palstal kirjoitti:

Alkuperäisestä asiayhteydestä otettuna Teuvon väite tarkoittaa kuitenkin vain yhtä asiaa, eli että hän saa vapaasti valehdella muille ihmisille.

Onko täällä joku puhunut joskus tottakin, en minä ainakaan ole huomannut? Totuus lienee senverran kallista kamaa, ettei sitä kannata käyttää tällaisilla huuhaa palstoilla.

• sunin valheet tutut kirjoitti:

Tämä, entisen ystäväni liikkelle pistämä valhe on varmasti jokaisen Saatanan tekopyhittämän rakkain oppi, jota he vuodesta toiseen täällä levittelevät.

Jos minä, Paavalin tavoin, olisin täällä valheita totuutena levittänyt, olisin, Paavalin tavoin, teidän kaikkien rakastama, syntiin sidottu ihminen, joka Saatanan enkelin kurituksen alla levittelisi valheita, jotka teille kaikille ovatkin totta.

Saa-ta-na on teidän aivonne pessyt pois kaikesta totuudesta, niin kuin tästäkin Jeesuksn todistuksesta:

"Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.

Saa-ta-na on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä."

Siksi te myös rakastatte kaikkia valheita, joita nuon valheen puhumisen mestarit - teille rakennuttamissa jumalanhuoneissa vuodesta toiseen julistavat. Vaikka Jumalan on heistä näin selvän todistuksen profeetoilleen antanut:

"Älkää luottako valheen puhujiin, jotka hokemalla hokevat: 'Tämä on Herran temppeli, Herran temppeli, Herran temppeli!'"

"Papit ovat kuin rosvojoukko, joka on asettunut väijyksiin. He tekevät murhia Sikemin tiellä, heidän tekonsa ovat iljettäviä!

"Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.

Näin sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät tilille lampaistani. Enää he eivät saa olla laumani paimenia, enää he eivät saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan. Minä pelastan lampaani heidän hampailtaan, enää ne eivät joudu heidän ruoakseen.

"Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.

Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."

Tämän lupauksen mukaan minutkin haettiin turvaan, pois kadotuksen kuopasta. Luterilaisen porton penkistä:

"Kiitos olkoon Jumalalle, Karitsalle, olen armoliitossa! Minut kalliisti hän osti, minut nosti, kadotuksen kuopasta."

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2268
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      1933
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1475
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1354
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      120
      1336
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1045
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      884
    9. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      863
    10. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      74
      846
    Aihe