Hei suositelkaas jotain hienostuneita viinejä illanistujaisiin. Hintaa ei saisi olla liikaa ja viinin pitäisi olla oikeasti maukasta.
Tällä hetkellä olen ostanut omia lempiviinenäji eli gambiinaa ja dorista, mutta tahtoisin vielä paria muuta laadukasta viiniä.
Onko valdemar mistään kotoisin? Entäs el tiempo?
Raha ei ole este joten ehdotelkaas reilusti! Olen myös katsellut hintavampia porvariviinejä kuten marabelloa.
Ehdottakaas!
Hakusessa hienostuneita viinejä!
10
190
Vastaukset
- laatu 1
Mulla vois olla todella hyvää omatekoista valkkaria ja punkkuakin löytyy... Jagues walgowiin..
- rohkenisko
No tota mun mielestä toi alkon väkevä kirsikka ja mustaherukkaviini on mitä parhaita iltaan ja ne sopivasti nautittuna saa vaik mitä mieleen illan/yön aikaan...siis hyvässä seurassa..
- gittemmi
Alkosta on helppo löytää hienostuneet viinit ,kun menet valitsemaan hyväksi kokemani sääntö valita hienostunut viini,älä kyykisty.
- Anselmina
gittemmi kirjoitti:
Alkosta on helppo löytää hienostuneet viinit ,kun menet valitsemaan hyväksi kokemani sääntö valita hienostunut viini,älä kyykisty.
Kyllä ohjeesi pätee. Alkossakin pätee sääntö, "Köyhät kyykkyyn"!
- Viineistä kiinnostun
Anselmina kirjoitti:
Kyllä ohjeesi pätee. Alkossakin pätee sääntö, "Köyhät kyykkyyn"!
Kyllä, en itsekään pidä köyhiä juuri minään ja siksi olenkin miettinyt marabello viiniä yhdeksi vaihtoehdoksi, sillä en halua, että naapurit täällä Westendissä pitäisivät meitä köyhinä. Sehän vasta törkeää olisi!
- Et tonto
Laitan olmin pulloon ja tarjoat se Dorikselle - toimii.
Kiinnostaa kuin kilo ..... - viineistä kiinnostun
Kertokaas nyt niitä vinkkejä! Pidot lähestyy ja pitäisi saada tietoa!
Mikä on Jagues walgowi??? Onko gambinan veroista?
Olen nyt vähän kahven vaiheilla, vaihtoehtona on DRC:n Romanée-Conti tai sitten Marabello. Hitsi kun en näistä tiedä, niin en osaa päättää. - Veneto
Amarone sopii joka tilanteeseen :)
- viineistä kiinnostun
Kiitos! Täytyy ehdottomasti tarkistaa tuo kyseinen viini!
PS. Onko kokemuksia Jormasta?
- pärreonhumalanjumala
Jumankekka, vain tyhmä käy alkossa.
Suosittelen tekemään pärreä !
Tästä löytyy kuule ammattilaisen ohjeet laatujuoman valmistamiseen, jota tarjoamalla olet illan kuningas !
https://www.youtube.com/watch?v=Gf95Amqi0vY
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097