Hakusessa hienostuneita viinejä!

Viineistä kiinnostun

Hei suositelkaas jotain hienostuneita viinejä illanistujaisiin. Hintaa ei saisi olla liikaa ja viinin pitäisi olla oikeasti maukasta.

Tällä hetkellä olen ostanut omia lempiviinenäji eli gambiinaa ja dorista, mutta tahtoisin vielä paria muuta laadukasta viiniä.
Onko valdemar mistään kotoisin? Entäs el tiempo?
Raha ei ole este joten ehdotelkaas reilusti! Olen myös katsellut hintavampia porvariviinejä kuten marabelloa.

Ehdottakaas!

10

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laatu 1

Mulla vois olla todella hyvää omatekoista valkkaria ja punkkuakin löytyy... Jagues walgowiin..

• rohkenisko

No tota mun mielestä toi alkon väkevä kirsikka ja mustaherukkaviini on mitä parhaita iltaan ja ne sopivasti nautittuna saa vaik mitä mieleen illan/yön aikaan...siis hyvässä seurassa..

• gittemmi

Alkosta on helppo löytää hienostuneet viinit ,kun menet valitsemaan hyväksi kokemani sääntö valita hienostunut viini,älä kyykisty.

• Anselmina
        gittemmi kirjoitti:

Alkosta on helppo löytää hienostuneet viinit ,kun menet valitsemaan hyväksi kokemani sääntö valita hienostunut viini,älä kyykisty.

Kyllä ohjeesi pätee. Alkossakin pätee sääntö, "Köyhät kyykkyyn"!

• Viineistä kiinnostun
        Anselmina kirjoitti:

Kyllä ohjeesi pätee. Alkossakin pätee sääntö, "Köyhät kyykkyyn"!

Kyllä, en itsekään pidä köyhiä juuri minään ja siksi olenkin miettinyt marabello viiniä yhdeksi vaihtoehdoksi, sillä en halua, että naapurit täällä Westendissä pitäisivät meitä köyhinä. Sehän vasta törkeää olisi!

• Et tonto

Laitan olmin pulloon ja tarjoat se Dorikselle - toimii.
      Kiinnostaa kuin kilo .....

• viineistä kiinnostun

Kertokaas nyt niitä vinkkejä! Pidot lähestyy ja pitäisi saada tietoa!
      Mikä on Jagues walgowi??? Onko gambinan veroista?

Olen nyt vähän kahven vaiheilla, vaihtoehtona on DRC:n Romanée-Conti tai sitten Marabello. Hitsi kun en näistä tiedä, niin en osaa päättää.

• Veneto

Amarone sopii joka tilanteeseen :)

• viineistä kiinnostun

Kiitos! Täytyy ehdottomasti tarkistaa tuo kyseinen viini!

PS. Onko kokemuksia Jormasta?

• pärreonhumalanjumala

Jumankekka, vain tyhmä käy alkossa.

Suosittelen tekemään pärreä !
      Tästä löytyy kuule ammattilaisen ohjeet laatujuoman valmistamiseen, jota tarjoamalla olet illan kuningas !
      https://www.youtube.com/watch?v=Gf95Amqi0vY

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      105
      5127
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3353
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3185
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      438
      2407
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      247
      1490
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1271
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      80
      1237
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1188
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      131
      1097
    Aihe