KAIKKI MUKAAN NYT

Ano-Nyymi

Tuosta Sukuhutkijan upeasta synttäritarinasta nyt sain idiksen aloitukselle.

Mitäpä jos nyt kaikki hieman raottaisivat salaisia huoneitaan ja kirjoittaisivat kaikelle kansalle ihmeteltäväksi ja toisiensa iloksi Rakkaudesta, tai rakastumisesta kertomuksen.
Voi olla runo, novelli tai muoto mikä vaan.

Voisi vähän saada muidenkin kokemusta,että miksi juuri tuo, joku ihminen ne syvät vedet herättää ja saa sielun väräjämään, tai menettämään järkensä tai tulemaan järkiinsä...ihan miten vaan.

Nyt runosuonet sykkimään ja kynät sauhuamaan.
Suuret tunteet esiin ja räjähtävät orgut näkösälle.

...hus,,,hus kirjoittamaan...!!!!

17

1111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A..N....

...hyvää lääkintää syysmasennuksen estoon:-)))

• Ano...N...

...polosta porukkaa ..kun kukaan ei vielä ole uskaltanut juttua aloittaa....???????

...vaan niinhän se on ,,,ei se kukkokaan käskien laula....kurkusta on kuristettava, niin kirkaisee mokoma kummiskin....

• GoldeNeye

Eipäs hätäillä, kyllä tässä vastataan, kunhan ehditään. Noh, nyt unohdin jo avauksen aiheen, hetkinen.

• Ano-Nyymi
        GoldeNeye kirjoitti:

Eipäs hätäillä, kyllä tässä vastataan, kunhan ehditään. Noh, nyt unohdin jo avauksen aiheen, hetkinen.

...vaan muistella kaikkia rakastumisia ja sieltä se muisto pulpahtaa esille....ja sitten näpyttämään....

• HemmoH
        Ano-Nyymi kirjoitti:

...vaan muistella kaikkia rakastumisia ja sieltä se muisto pulpahtaa esille....ja sitten näpyttämään....

Rakkaus on ihanin ja luonnollisin asia mitä rahalla saa *muistelee*

Jos vaikka aloittaja aloittaisi?

• A..N...
        HemmoH kirjoitti:

Rakkaus on ihanin ja luonnollisin asia mitä rahalla saa *muistelee*

Jos vaikka aloittaja aloittaisi?

..ekana nuoremmuuttas tuota verbaalia tuohon enempi esille...kyllä minunkin juttuni tulee kunhan tasapainotan ekana tätä järki/tunne syndroomaa hieman nätimäksi kirjoittaa :-)))

• HemmoH
        A..N... kirjoitti:

..ekana nuoremmuuttas tuota verbaalia tuohon enempi esille...kyllä minunkin juttuni tulee kunhan tasapainotan ekana tätä järki/tunne syndroomaa hieman nätimäksi kirjoittaa :-)))

Max jo tiivisti tarinan ytimen. Ja rimmaten!
        Se jätkis on seurannu mua!

Vainoharhaisuudessa mä pieksen koko sakin.

Aihe on vähän liian hankala noviisille, mä tyydyn vain oikeuteen kommentoida...eiku ei mitään.

• A ja N
        HemmoH kirjoitti:

Max jo tiivisti tarinan ytimen. Ja rimmaten!
        Se jätkis on seurannu mua!

Vainoharhaisuudessa mä pieksen koko sakin.

Aihe on vähän liian hankala noviisille, mä tyydyn vain oikeuteen kommentoida...eiku ei mitään.

...JUTTU TULIKIN SIT HARVINAISEN SELVÄKSI!!!

...hyvinhän se kerran taas näköisekseen ilmestyikin ...se pieni ero, miehen ja naisen välisistä tunteista...joopa:-) JA JOO

• HemmoH
        A ja N kirjoitti:

...JUTTU TULIKIN SIT HARVINAISEN SELVÄKSI!!!

...hyvinhän se kerran taas näköisekseen ilmestyikin ...se pieni ero, miehen ja naisen välisistä tunteista...joopa:-) JA JOO

Minulla vain ei ole muuta asiaa tähän keskusteluun kuin mielenkiinto.

Mutta naikkosten ja miekkosten välisistä eroista rakkauden saralla kertonevat lukuisat laulut.

Listaapa 10 suosikkinyyhkypiisiä ja laske montako niistä on sanoittanut/säveltänyt mies.

Ja tee sitten vastaava lista siitä kuinka joku jätetään tai vaihdetaan ja laske naisten osuus.

Hyihyi tylyjä...

• GoldeNeye

Kirjoitin jo eilen Kadunmiehen loistavan novellin perään 'oman' versioni tapahtuneesta. Kadunmies ei tosin siihen mitään kommentoinut, ehkä pelästyi tai järkyttyi, kun ei osannut ollenkaan odottaa sellaista vastinetta.

Vai että rakkaudesta, hmm. Tulee heti mieleen tapaus, kun näin eilen entisen kumppanini kaupassa viereisessä kassajonossa. Olimme siis aikanaan seurustelleet muutaman kuukauden, mutta jätin hänet, kun löysin nykyiseni. Pari vuotta sitten tapasimme jälleen ja olemme nähneet aina silloin tällöin. Kaipaan häntä yhä ja tiedän hänen kaipaavan minua. Olemme molemmat tahoillamme naimisissa, joten pettämislinjalle emme lähde, ainakaan minä. Eilen kaupassa katsoimme toisiamme pitkään, kyllä siinä tuli mieleen, josko uskaltaisin häntä halata.

• A......N......

...loksahti leukaperätkin jo tässä...
        Mikähän ihmeen operointi nyt oikein on meneillään?
        KarmaNeuvosto* ilmeisesti on kokoontunut kesken lukukauden ja universaili amorinenlautakunta lähettää lemmennuolien tulituksen tänne ihmispoloisten sydämiin ja jos satut oleen hollilla, niin kunnolla saa sattuman.

On tässä mietittävää nyt itse kullakin. Osa-aikaistettu kumppanini ei kylläkään saa nyt minulta tietoa, tästä omasta rakastumisestani ja en yhtään tiedä kuinka tässä tulee käymään.!!!!

....pitelee jo sydäntään kaksin käsin.......

• max-life

Peräänkuulutit Rakkaustarinoita kaikelle kansalle jaettavaksi...?

Noh, tässä sametinpehmeää aistikkuutta ja lämpöä tulvivaa tunnetta...

Ossi

Ossi tuo pitäjän suurin sonni,
      Läks kylillä käymään, taskussa tonni.
      Suotta ei tuhlannut Ossimme aikaa,
      Ekaan kapakkaan ja laulu raikaa.

Sieltä matkaan varttunut impi,
      Ei ollu häävi, mut ammatti lempi.
      Punkka rytkyy, ei vauhti kiihdy
      kauaa ei Ossi päällä viihdy.

"tattista vaan, hyvä ol kyyti",
      tuumaa Ossi, mut tympee on lyyti.
      Vaan pian immellä kasvot loistaa
      Ossi kun kymppejä taskusta poistaa.

Raukeena Ossi kotiinsa matkaa,
      verkkaista eloaan jälleen jatkaa
      Vaan aikaa kun menee vikko kaksi,
      Käy tunne haaroissa tukalaksi.

Hellät on paikat ja tippuva hana,
      Ei auta huuto, ei kirosana
      Hyvä ol impi ja kelpo sen luisto
      Mut ikävä on tää rakkauden muisto.

• Ano-Nyymi

kultsi mussukkani:-)

Tän aloituksen tarkoituksena oli tuoda OMIA kokemuksiaan luettavaksi!!!
        Olikse nyt ihka*** varmana sun oma kokemusta:-)????

...kipittää hakeen nyt jasmiinin tuoksuista aromaattista öljyä ja sytyttää suitsekkeen ja asettelee kynttilöitä pöydälle.....

....mistähän saisi ajan nyt TANTRISEEN ESILEIKKIIN::::)))))???????

• Ano-N....

Oisko noin ,että viikonloppu tulossa ja useimille lempeä odotettavissa laffissakin, kun noin verkkaisesti tuo sukuvietti sanoiksi irtoilee...?

Vai ------mikä mättää????

Luulis tämän nyt alkuvirityksiin olevan hyvääkin harjoitusta----------

....odotellaan------

• ...mielenkiintoa avaustasi kohtaan ja omaa vastaamattomuuttani. Minusta avauksesi oli ihan hyvä ja itsessänikin se herätti sekä hyviä että kipeitä muistoja. Minulle nämä muistot ovat vaan niin henkilökohtaisia, ettei rohkeuteni toisin kuin sinulla riitä niiden julkaisemiseen. Sama syy saattoi vaikuttaa muidenkin vastaamatta jättämiseen. Eli tee ihmeessä jatkossakin rohkeasti avauksia, osallistumme niihin sitten taas mahdollisuuksiemme mukaan :-)

• Ano-Nyymi

...kuka meidät täällä tuntisi ja siksi ei niin haittaakkaan millaisia tarinoita**** täällä kirjoittelee:-)????

Onko rakastumiseen liittyvät tarinat aina niin kivuliata? Voisikko olla joku humoristinenkin tai muuten hauska? .....mietin löytäisinkö omista kätköistäni sellaisen.....

• ZeireeNi

kuivaksi jäi tää rakkausteema tässä nyt..

mää tossa viikonloppuna haukuin eksän pystyyn.. mutta se ei ollu milläsäkään eilen.. kun sen kans juttelin.. mikäs näitä miehiä oikein vaivaa, kun ne saa kuitenkin aina hyvälle tuulelle.. :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      238
      2292
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1828
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      67
      1557
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1245
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1124
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1108
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1018
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      1004
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      864
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      852
    Aihe