Tarjolla on vapaa autoetu palkan päälle.
Verotuksessa häviäisin vuodessa 5160 € jos ottaisin vapaan autoedun.
Kilometrikorvauksia maksetaan vuodessa 16500 €
Oman auton toteutuneet kulut ovat vuodessat 12656 €
Omalla autolla jää plussan puolelle 9095€ vuodessa. Eli oma auto on erittäin kannattava omalta kohdaltani.
Omalla ajellaan
myyntimies pks
1
160
Vastaukset
- Vanhalla halvalla
Täällä toinen esimerkki, jossa työsuhdeautossa ei ole järkeä kenenkään kannalta.
Työajoa 15000 km vuodessa, omia 3000. Auton arvo ehkä 2000 euroa.
Kustannukset vuodessa yhteensä 4300 euroa. Työnantaja maksaa minulle 6200 vuodessa, joten saan ajaa omat ajoni ilmaiseksi ja jää vielä pari tonnia taskurahaa.
Samalla hinnalla firman olisi varmasti aika vaikea saada liisaria polttoaineineen vuodeksi. Eikä minuakaan kiinnostaisi ajaa jollakin hinta-asteikon pohjalta kaivetulla koppimopolla ja joutua vielä maksamaan siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223057- 402674
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381513- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä401009Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125913- 33829
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29663Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621