Poskiontelotulehdus ongelmia

Nenä dugossa

Eli mulla todettiin poskiontelotulehdus viikko sitten johon sain lääkkeeksi amorin-nimistä lääkettä sekä sarvikuonokannun ja duact allergia lääkettä. Viikon käytön jälkeen kuitenkin vain yskiminen on loppunut, ja päänsärkyä sekä nenän ja korvien tukkoisuutta ilmenee yhä. Mitä kannattaa tehdä seuraavaksi? Voiko kyseessä olla otsaontelo tulehdus, sillä nenäkannua käytettäessä ei tule lainkaan limaa ulos

7

1091

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nenä dugossa

Ja kaikki poskiontelo tulehdusta koskeva informaatio on tervetullutta sillä en ole aiemmin vaivasta kärsinyt

• Njet ponimaj

Mistä sitä ilmaa pitäisi tulla ulos nenäkannua käytettäessä? Nenäkannuun laitetaan vesisuolaliuosta ja sitähän sitten valuu myös ulos.

• mistä johtuu?

Mitäpä jos vaivasi onkin allergiaa...

• nenä dugossa
        Njet ponimaj kirjoitti:

Mistä sitä ilmaa pitäisi tulla ulos nenäkannua käytettäessä? Nenäkannuun laitetaan vesisuolaliuosta ja sitähän sitten valuu myös ulos.

Eikö suolaliuoksen tarkoitus ole puhdistaa poskiontelot, jolloin limaa pitäisi tulla sen mukana ulos? Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?

• nenä dugossa
        mistä johtuu? kirjoitti:

Mitäpä jos vaivasi onkin allergiaa...

Ainakaan duact ei ole auttanut...

• mistä johtuu?
        nenä dugossa kirjoitti:

Ainakaan duact ei ole auttanut...

Duact vähentää liman eritystä, mutta ainakaan minulla se ei auttanut allergia oireisiin. Voihan olla, ettei tulehdus ole mennyt saamallasi kuurilla ohi tai sitten kyseessä on allergia. Apteekista voi ostaa ilman reseptiä, kausiluonteiseen allergiaan tarkoitettuja setiritsiini-allergialääkkeitä esim. zyrtec, heinix jne.

• nainen40+
        mistä johtuu? kirjoitti:

Duact vähentää liman eritystä, mutta ainakaan minulla se ei auttanut allergia oireisiin. Voihan olla, ettei tulehdus ole mennyt saamallasi kuurilla ohi tai sitten kyseessä on allergia. Apteekista voi ostaa ilman reseptiä, kausiluonteiseen allergiaan tarkoitettuja setiritsiini-allergialääkkeitä esim. zyrtec, heinix jne.

Käytän Pycnogenol kapseleita allergisiin oireisiin ja en käytä enää zyrtec tabletteja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5983
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3764
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2607
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2131
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1912
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1878
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1775
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1488
    Aihe