Viime kesänä tapasimme eka kerran mutta suhteesta ei tullut mitään eräästä syystä vaikka tunteet jäi molemmille. Sitten talvella seuraavan kerran, olimme yhdessä runsaan kuukauden, kaikki meni hyvin kunnes sitten eräänä päivänä tuli riitaa siitä kun hän roikkuu jatkuvasti deiteillään, ainakin kahdella, mullakin oli vielä silloin ne kaksi deittiä aktiivisena ja kävin ainoastaan 'vakoilemassa' milloin mies on siellä.. ja olihan se; heti töiden jälkeen, noin tunnin välein koko illan. Ja minä sain haukut kun olin siellä. No sitä en tiedä vakoiliko se minua vai oliko haku päällä.
Nyt muutaman kuukauden eron jälkeen ja pari kertaa viestiä lähetettyämme aloimme taas, vaikkakin vasta viikon ollan oltu ja kaikki on mennyt hyvin, mies vaikuttaa ihastuneelta, ei ole ollut levoton luonani, ei siis ole deittaillut paitsi pari kertaa kun käväisi kotonaan (tottakai vakoilin), tiiviisti ollaan oltu. Mulla ei enää ole yksikään deitti aktiivisena mutta pääsen katsomaan mutten enempää, se ei näe sitä. No siellähän se on kokoajan kun on kotonaan, siis näen suurinpiirtein kellonajat.
Mikähän on semmoinen aika jolloin pitäisi malttaa luopua deiteistä? En kaipaa nyt saarnoja että olen liian hätäinen jne. ja että ollaan oltu vasta näin vähän aikaa jne. Mutta kun viime kerralla suhde kaatui juuri tuosta syystä! Itse kun lopetin talvella deittailuni niin ei yhtään tehnyt kipeää, ehkä hälle on vaikeaa lopettaa kun ollut siellä vuoden-pari? tekosyitä on ollut mm että kun on maksanut sen ja sen ajan niin haluaa käyttää loppuun tai että kirjoittelee vaan ystävinä joidenkin kanssa. En halua jäädä odottamaan päivää kun mies sanoo että löytyikin joku 'parempi'. äkkiäkös mies lankeaa kun joku nainen pyytää treffeille.. Ja sitten vielä se jos joku tunnistaa miehen seurassani, liikumme julkisesti eri paikoissa. onhan tältäkin paikkakunnalta paljon deittiporukkaa ja miehellä kuvallinen profiili. nolottaisi pirusti jos joku näkisi meidät yhdessä.."ai tuossa menee tuo mies joka hakee seuraa..mahtaako naisensa tietää".
Kauanko katselen vielä tuota meininkiä, missä vaiheessa otan asian puheeksi jos ei profiilit poistu? jos siis suhteemme jatkuu, ja nyt tuntuu todella hyvältä, mies ei voi näytellä niin hyvin tunteitaan..
Olen ajatellut olla kuin en tietäisi mitään. mutta en kauaa.
Mies senkun jatkaa nettideittailuaan
11
382
Vastaukset
- ota rennosti
Nuo nettimiehet eivät koskaan lopeta etsimästä parempaa. Heidän kanssaan ollaan vain toistaiseksi.. Mutta eihän mikään suhde voi olla varmasti loppuelämän suhde joka tapauksessa.
Pidä hauskaa niin kauan kuin iloa kestää ;) - Tsemiä!
On täällä muidenkin suhteidet kaatunu ton syyn takia, että nyt kun kokemusta jo on, niin päätä vaan että vieläkö meinaat etsiä netistä seuraavankin tollon vai joko riittää.
- Ap...
No katselen nyt vaikka tämän kesän jos suhde muuten kestää, sen jälkeen panen poikki eikä selitykset kelpaa. mielestäni parikolme kuukautta on aika jolloin voi jo poistaa profiilinsa. Sanoin jo että seuraavaa kertaa ei tule että alkaisimme taas seukkaamaan, luulisi että pelkäisi jos on tosissaan suhteeni ja poistaisi profiilit, paitsi että se ei tiedä minun tietävän niiden olemassaolosta ja milloin se niillä käy. Minähän siinä varmaan taas syyt saisin mutta sillä ei silloin ole enää väliä.
- Entäs tämä
Eikö kannattaisi reippaasti hakea seuraa nyt vaikka deittipalstalta tai mistä vaan, pitää tuota miestä siinä sivussa varalla kunnes parempi löytyy :) Itsepä aloitti.
- Neuvo...
Älä katsele vaan siirry eteenpäin. Ei noihin tyyppeihin kannata tuhlata aikaansa. Saat vain mielipahaa. Muitakin on. Nimim. Kokemusta on
- Kusipäät.
Kerropas minkä ikäinen mies ja mistä? Tiedä vaikka olisi itse tyhmyyksissään yhteyksissä moiseen.
- Ap...
Päälle 50 v mies ja keski/pohjois-suomesta.
- Uusi hakuun!
heitä tuo tyyppi!
Roskakoriin!
Mitä sellaisella teet? - Et yhtään mitään!
Hanki uusi, sillä se!
Itseäs vain piinaat.
Jos se jätkä välittäisi sinusta, niin hän kosisi sinua ja loettaisi heti oitis hakusen!
Etkö älyä????
Bänksit heti ja saat pitää itsekunnioituksesi ja pääset uusille vesille!
Onnea sulle, uskalla heittää pöljä pellolle!
Roikkukoon siellä, sinä et! - JennyHjj
En katselisi päivääkään tuota että mies esiintyy sinkkuna netissä. Kokemusta on kahdesta tapauksesta ja se on kyl siinä, en enää mene sänkyyn seuraa muualta hakevan kanssa!
Ihan samanlaista toimintaa naisetkin saattavat harrastaa. Kun yksi vaihtoehto on löytynyt ei malteta valita sitä vaan odotetaan viläkin parempaa. Normaalit ihmiset kykenevät sanomaan että nyt on tarpeeksi hyvä mutta jotkut haluavat aina vaan parempaa. Toki kyse voi olla myös uutuuden viehätyksestäkin tai siitä ettei uskalleta sitoutua. Taustalla voi olla myös Ex, toisaalta myös se ettei sinua koeta tarpeeksi kiinnostavana mutta ei uskalleta päästää irti. Sitten ovat ne joiden mielestä asia on heidän oma ja yksityisensä ja että heillä on oikeus roikottaa ketä tahansa.
- kuluttavaa
kaksi vanhaa varista, oot kai jo luovuttanut? mulla meni melkein kolme vuotta tällaisen paskiaisen kanssa, ja suhde oli erittäin kuluttava. oma vika tietysti, kun otin paskiaisen aina takaisin, vaikka oli pistänyt poikki vaikka kuinka monta kertaa. roikkui koko ajan netissä, usealla sivustolla ja vaihteli sivustoja sen mukaan, missä milloinkin oli jäänyt kiinni. yritti jopa iskeä mun feikkiprofiileita useampaan kertaan. ihan älyvapaa jätkä. valehteli aina ihan suoraan silmiin katsoen. en vaan jaksanut lähteä uutta etsimään, siksi roikuin paskiaisessa. siitä ei mitään hyvää seuraa, joten kannattaa lähteä niin pian kuin mahdollista. nää paskiaiset ei muutu. oli elämäni kannalta parhaimpia juttuja, että pääsin tästä äijästä vihdoinkin eroon.
suojele itseäsi ja lähde!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894220
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032383Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342348Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972124Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281907- 321885
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881550- 291548
- 751304