onko jollakin ollut mahakipua joka ottaa kipeää silleen aalloittain ja tulee kylmiä väreitä, ja siihen liittyy pääkipu ja hikoilu, mistä se johtuisi?. ei okseta eikä vessata. nyt oon tätä kestänyt vuorokausi. epäilin syöneeni jotain pilaantunutta, mutta alan jo pelätä jotain pahempaa, ku tää kestää niin kauan. oon ottanu buranaa,vaikka ei sais. paljon helpompi olla kuitenki. Auttakaa..en jaksais lääkäriin mennä jonottaan tällä ololla, ja ku ne ei kummiskaa löydä sieltä mitään..kiitos
mahakipu
4
4981
Vastaukset
- katja
voisko olla stressiä? tai piilostressiä jostain?
- kiputtaja
HEI!
Mulla on samoja vatsakipu oireita ollut jo monen vuoden ajan. Ne tulee silloin tällöin ja ovat tosi kivuliaita. Maha kipu kohtauksia kestää yleensä 2-4 päivää putkeen. lääkäreillä on rampattu ja mitään ei ole löydetty. Vatasakivun yhteydessä tulee myös heikotus kohtauksia. Huimaa, sydän hakka ja tuntuu, että taju lähtee.
Olen todennut, että jos herään liian aikaisin esim. aamu 6 ja 7 aikoihin niin se päivä on sitten pilalla kipujen takia, mutta jos herään esim 10 aikoihin niin päivä on mitä parhain.
Olen siis todennut, että tämä on kai jokin hemmetin stressi vatsa tai sitten vatsani ei jaksa herätä aamuisin niin aikaisten.- asju
Minulla on ollu samanlaisia oireita jo jonkin ajan ja on todella epämiellyttäviä. Lääkärit on läpi käyty ja sanovat ainakin et ei oo mitään vikaa..
- Rrreksu
Hei täälä myös yks joka kärsii mahakivuista jos herään liijjan aikasin justiin 6-7 aikaan mut jos 10-11 nii sitte ei oo mtn. Miettiny kans et mistä johtuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759