Vaimo runkkasi minua tänään vimmatusti ja sperma lensi olohuoneen toiseen seinään ja verhotkin saivat osansa. Pituutta tuli hienot 4,7 metriä. Kassit olivat niin täynnä tavaraa pitkän työkomennuksen jälkeen, että päätimme tyhjentää ne välittömästi kun pääsin ovesta sisään.
Kuinka pitkälle saatte sperman lentämään?
8
943
Vastaukset
- Pihtari eukkoko?
Miksei vaimo ottanut sisäänsä?
- Et sillai meillä
Odotan aina Kerttu Kotakorven sääennustusta ja kun hän ilmestyy ruutuun, alkaa hirveä runkkaaminen. Usein mälli lentää sinne 3-4 metrin tietämille.
- Siisti mies
Minun lasti pysähtyy aina tyttöystäväni emättimen takaseinään. En ruiski seinille.
- T. Pitkä-Mäki
Olisitte odottaneet tuota kokkareiden puheenjohtajavaalin tulosta. Olisi tullut vielä kovempi tulos.
- ...
Huhujen mukaan Jeesus ylsi 300metriin.
- Kiinaan asti !
Kiinaan asti on SPERMANI lentänyt. DNA testillä on tulos varmisttu.
Äiti oli ollut rannalla ilkosillaan ottamassa aurinkoa ja tuntenut kuinka mälli meni sisään.
9 kuukauden kuluttua oli sitten iloinen syntymä tapahtuma - Anonyymi
Heti rysähdin sängylle ja revin auki farkun vyön ja napit ja vedin noin 10 kertaa oikein rivvakkaasti. Lensi tyttöystävän swag outfittiin.
- Anonyymi
Kun minulta lentää niin se läpäisee vielä kuuden askeleen päässä kannon nokassa seisovan tyhjän klubi-askin , ja siitä tulee sisiliskon mittaisia , pitkiä pruikkija n kissa kupillinen ... Olen king 🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273485Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122679Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1182632Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1142303Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761723Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501658Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261586Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001315- 1401293
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt111249