Monestakin syystä, mutta ennen kaikkea niiden epäraamatullisuuden takia.
Niitä ovat mm.
- Teuvo väittää, että Jeesus Kristus uhrattiin saa,tanalle, vaikka Raamattu sanoo, että Jeesus uhrasi itsensä Jumalalle. Se on perustavanlaatuinen ero! Jumala ei ole koskaan kehottanut uhraamaan saa,tanalle, eikä epäjumalille, päinvastoin!
Hepr. 9:14
"kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!"
- Teuvo on väittänyt, että Pyhä Henki lähti pois Tellukselta Johanneksen kuoleman myötä. Sellaiselle väitteelle ei ole mitään raamatullista perustetta. Se on Teuvon mielikuvituksen tuotetta. Jeesus ilmoitti omilleen Pyhän Hengen tulosta. Varmasti hän olisi myös ilmoittanut Pyhän Hengen pois ottamisesta, jos hän niin olisi tehnyt.
Joh.16:7
"Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän."
- Teuvo on väittänyt, että Pyhä Henki olisi tullut hänen, siis Teuvon ( ! ) myötä takaisin Tellukselle. Niin megalomaaniseen väitteeseen pystyy vain ihminen, jolla on maksimoitunut Napoleon-syndrooma.
-Viime aikoina suurimman panostuksen Teuvo on laittanut apostoli Paavalin herjaamiseen ja mustamaalaamiseen.
Teuvon voi epäilyksettä sijoittaa ihmisryhmään, joka aikoinaan vannoi, etteivät syö ja juo, ennen kuin ovat tappaneet Paavalin. Sama murhahenki hallitsee heitä kaikkia.
Ap. t. 23:21
"Mutta älä sinä siihen suostu, sillä viidettäkymmentä miestä heidän joukostaan on häntä väijymässä, ja he ovat vannoneet valan, etteivät syö eivätkä juo, ennenkuin ovat tappaneet hänet. Ja nyt he ovat valmiina ja odottavat sinun suostumustasi."
Monen monta muuta järkyttävän epäraamatullista väittämää on Teuvo näppäimistöstänsä suoltanut. Tulkoon nyt tässä mainituksi vain nämä em. räikeämmästä päästä. Jokainen ymmärtäväinen ihminen tehköön ko. henkilön ajattelusta ja painotuksista omat johtopäätelmänsä.
Miksi Teuvon tekstit EIVÄT pure?
202
610
Vastaukset
- Palstalainen
Aika ajoin Teuvon valheista on laitettu esitelmä. Hyvä, että niitä taas joku laittaa, jotta palstalle hiljattain tulleet saavat käsityksen niistä.
- Niinpä.
Niinpä. Suden karvat saadaan esiin.
- 777
Kuka lienee tämä Teuvo, mutta Raamattu-palsta näyttää keskittyneen Raamatun sijasta Teuvoon.
- Pitkään palstalla
Teuvo on mies, joka pyrki perustamaan ympärilleen kannattajajoukon, mutta niin vain kävi, että yksi sun toinen väistyi pois, nähtyään Teuvon oppien mahdottomuuden ja hänen toimintatapansa.
- Pitkään palstalla
Pitkään palstalla kirjoitti:
Teuvo on mies, joka pyrki perustamaan ympärilleen kannattajajoukon, mutta niin vain kävi, että yksi sun toinen väistyi pois, nähtyään Teuvon oppien mahdottomuuden ja hänen toimintatapansa.
Teuvon rehvakkuus ja viimeisen päälle oikeassaolemisen tarve ei kestänyt joidenkin ex-kannattajien kyseenalaistamisia. Teuvo oli liian ylpeä omasta opistaan, eikä voinut hyväksyä sitä, että sitä kyseenalaistettiin aiheellisesti. Kaikki opit pitää kuitenkin koetella Raamatulla ja väärät pitää hylätä.
Teuvon rehvakkuus ja viimeisen päälle oikeassaolemisen tarve ei kestänyt joidenkin ex-kannattajien kyseenalaistamisia. Teuvo oli liian ylpeä omasta opistaan, eikä voinut hyväksyä sitä, että sitä kyseenalaistettiin aiheellisesti. Kaikki opit pitää kuitenkin koetella Raamatulla ja väärät pitää hylätä.
Raamattukin käskee yhden profetoida toisten arvostelevan sitä. Profeetta ei siitä saa tulistua ja alkaa herjaamaan arvostelijoitaan s,aatanoiksi.
Toisaalta, kymmenten vuotten Teuvon tuntemuksella sanon ettei yksikään Teuvon profetia toteutunut. Raamattu ja järki sanoo että sellainen on valheprofeetta.- Pitkään palstalla
Devoit kirjoitti:
Raamattukin käskee yhden profetoida toisten arvostelevan sitä. Profeetta ei siitä saa tulistua ja alkaa herjaamaan arvostelijoitaan s,aatanoiksi.
Toisaalta, kymmenten vuotten Teuvon tuntemuksella sanon ettei yksikään Teuvon profetia toteutunut. Raamattu ja järki sanoo että sellainen on valheprofeetta.Itsekritiikin puute ja ylpeyden runsaus. Siinä yhdistelmä, joka kkatoi Teuvon puljun.
- Trolli olet
Trollimainen kysymys. "Kuka lienee Teuvo..." Hah!
- Pitkään palstalla
Devoit kirjoitti:
Toisaalta, kymmenten vuotten Teuvon tuntemuksella sanon ettei yksikään Teuvon profetia toteutunut. Raamattu ja järki sanoo että sellainen on valheprofeetta.Tässä kohtaa tullaankin juuri siihen, joka on olennaista, eli jokaisen jäsenen tulee olla yhteydessä muihin jäseniin. Teuvohan on käsittääkseni täysin irrallinen, eli seurakuntaan eli ruumiiseen kuulumaton jäsen, vaikka Raamatun mukaan jäsenien kuuluu olla toistensa kanssa yhteydessä. Teuvo halveksii seurakuntayhteyttä ja tekee itselleen vain hallaa. Uskova tarvitsee seurakuntayhteyttä.
Tässä kohtaa tullaankin juuri siihen, joka on olennaista, eli jokaisen jäsenen tulee olla yhteydessä muihin jäseniin. Teuvohan on käsittääkseni täysin irrallinen, eli seurakuntaan eli ruumiiseen kuulumaton jäsen, vaikka Raamatun mukaan jäsenien kuuluu olla toistensa kanssa yhteydessä. Teuvo halveksii seurakuntayhteyttä ja tekee itselleen vain hallaa. Uskova tarvitsee seurakuntayhteyttä.
****Teuvo halveksii seurakuntayhteyttä ja tekee itselleen vain hallaa. Uskova tarvitsee seurakuntayhteyttä. ****
Sekin on Ellen Whiten adventistien opin vaikutusta Teuvoon. Myönnän syyllisyyteni, minä aikoinani opetin sen Teuvolle.- Pitkään palstalla
Devoit kirjoitti:
****Teuvo halveksii seurakuntayhteyttä ja tekee itselleen vain hallaa. Uskova tarvitsee seurakuntayhteyttä. ****
Sekin on Ellen Whiten adventistien opin vaikutusta Teuvoon. Myönnän syyllisyyteni, minä aikoinani opetin sen Teuvolle.Summa tuleekin eri osatekijöistä, mutta ikävä juttu, jos summa päätyy sellaisen henkilön käsiin, joka ei ole hyvän asialla. No, tulikohan tuo ilmaistua hiukan vaikeasti. Sanotaan nyt niin, että väärä aate huonoissa käsissä aiheuttaa ruman lopputuloksen. En tosin tarkkaan tiedä, mitä Ellen on asiasta opettanut. Voitko kertoa?
Summa tuleekin eri osatekijöistä, mutta ikävä juttu, jos summa päätyy sellaisen henkilön käsiin, joka ei ole hyvän asialla. No, tulikohan tuo ilmaistua hiukan vaikeasti. Sanotaan nyt niin, että väärä aate huonoissa käsissä aiheuttaa ruman lopputuloksen. En tosin tarkkaan tiedä, mitä Ellen on asiasta opettanut. Voitko kertoa?
Ellen vetoaa siihen raamatunkohtaan jossa kehoitetaan lähtemään turmeltuneista seurakunnista pois. Nyt en muista sitä kohtaa
- Pitkään palstalla
Devoit kirjoitti:
Ellen vetoaa siihen raamatunkohtaan jossa kehoitetaan lähtemään turmeltuneista seurakunnista pois. Nyt en muista sitä kohtaa
Kyse on siis vääristyneestä seurakuntakäsityksestä. Jokainen uskova tajuaa, jos edes hiukan tutkistelee itseään ja päivittäistä vaellustaan, että vielä ei olla täydellisiä. Perillä olemme sitä. Teuvokin pitää otseään synnittömänä, vaikka jatkuvasti tekee syntiä tälläkin palstalla. Lähimmäisen halveksiminen on eräs synti, josta hän ei ole päässyt eroon.
- Asioita seurannut
Kyse on siis vääristyneestä seurakuntakäsityksestä. Jokainen uskova tajuaa, jos edes hiukan tutkistelee itseään ja päivittäistä vaellustaan, että vielä ei olla täydellisiä. Perillä olemme sitä. Teuvokin pitää otseään synnittömänä, vaikka jatkuvasti tekee syntiä tälläkin palstalla. Lähimmäisen halveksiminen on eräs synti, josta hän ei ole päässyt eroon.
Teuvon orastava seurakunta kaatui alkuunsa sisäisiin riitoihin. Kuinkas muutenkaan.
- Toteavainen
Asioita seurannut kirjoitti:
Teuvon orastava seurakunta kaatui alkuunsa sisäisiin riitoihin. Kuinkas muutenkaan.
Niinpä. Teuvo ei kestänyt kritiikkiä.
- Näinsevaanon.
Toteavainen kirjoitti:
Niinpä. Teuvo ei kestänyt kritiikkiä.
Missä tahansa asiassa, jota ihminen tekee, tarvitaan nöyryyttä, sillä ylpeys vaan kerta kaikkiaan pilaa kaiken.
- Kyselen.
Devoit kirjoitti:
Mihinkä Ellen kehotti menemään? Pois, mutta mihin?
Kyselen. kirjoitti:
Mihinkä Ellen kehotti menemään? Pois, mutta mihin?
En muista mihin Ellen kehoitti menemään, ilmeisesti adventisteihin. Käytännössä minä menin suden suuhun (lue Teuvon)
- Voi että...
Devoit kirjoitti:
En muista mihin Ellen kehoitti menemään, ilmeisesti adventisteihin. Käytännössä minä menin suden suuhun (lue Teuvon)
Eli Ellenillä oli myös lahkolaisuuden tunnusmerkki, eli "vain me"-ajattelu. "Kaikki muut ovat väärässä, vain minä olen ainoa oikeassa uskossa oleva". Tämmöistä se on...
- Niinsekylläon
Asioita seurannut kirjoitti:
Lihallisuuteen kaikki kaatui.
- Niinsiinävaankäv
Teuvo kompastui omaan ylpeyteensä.
- Niinpäniinpäniinpäninpä
Niinpä. Raamatun mukaan kaikki pitää arvostella. Jos vain otetaan kaikki vastaan, ilman että tutkitaan, onko se Raamatun mukaista, mennään metsään, että ritisee.
Onneksi ihmisillä on rakkaus totuuteen ja he huomaavat helposti Teuvon valheellisuuden.
Tähän on odotettavissa puskaherja Teuvolta, odotellaas..- Ex-rekisteröitynyt
Yleisesti ottaen uskovilla luulisi olevan käsitys niistä perustotuuksista, jotka voidaan Raamatusta lukea. Nyt kuitenkin Teuvo on luonut omasta päästään sellaisia oppeja, joita ei voi mitenkään Raamatulla perustella. Ne on vilkkaan mielikuvituksen tuotteita. Minulla on se arvelu, että Teuvo on tietoisesti alkanut vaikenemaan useimmista aloituksissa mainitsemistani väittämistä, vaikka ne ovat olleet keskeisiä tarinoita omassa kirjassaan.
Ex-rekisteröitynyt kirjoitti:
Yleisesti ottaen uskovilla luulisi olevan käsitys niistä perustotuuksista, jotka voidaan Raamatusta lukea. Nyt kuitenkin Teuvo on luonut omasta päästään sellaisia oppeja, joita ei voi mitenkään Raamatulla perustella. Ne on vilkkaan mielikuvituksen tuotteita. Minulla on se arvelu, että Teuvo on tietoisesti alkanut vaikenemaan useimmista aloituksissa mainitsemistani väittämistä, vaikka ne ovat olleet keskeisiä tarinoita omassa kirjassaan.
Teuvolla on tyypillinen valehtelijan ongelma: Hän ei millään muista kaikkia valheitaan vuosien varrelta ja siksi hän puhuu toistuvasti itsensä kanssa ristiin.
- Ex-rekisteröitynyt
Devoit kirjoitti:
Teuvolla on tyypillinen valehtelijan ongelma: Hän ei millään muista kaikkia valheitaan vuosien varrelta ja siksi hän puhuu toistuvasti itsensä kanssa ristiin.
Kun Pyhä Henki ei saa johtaa ihmisen tekemisiä, ajaudutaan hämmentävään umpikujaan, jossa kompastutaan rähmälleen omiin solmuihin. Näin voidaan todeta kyseisen hankkeen kohdalta.
- 10+10
Devoit kirjoitti:
Kukaan sinut tunteva ei varmasti epäile kokeneisuuttasi tai asiantuntemustasi, mitä valehteluun tulee.
- Yritä edes.
10+10 kirjoitti:
Kukaan sinut tunteva ei varmasti epäile kokeneisuuttasi tai asiantuntemustasi, mitä valehteluun tulee.
Voisit lopettaa tuon perusteettoman ja ilkeämielisen solvaamisen.
- 14+15
Yritä edes. kirjoitti:
Voisit lopettaa tuon perusteettoman ja ilkeämielisen solvaamisen.
Kuinka kauan olet tuntenut tuon idolisi?
Minä olen tuntenut 30-40 vuotta - Yritä edes.
14+15 kirjoitti:
Minä olen tuntenut 30-40 vuottaEi minulla ole ketään ihmisidolia. Luovu sinäkin tuosta pitkään palvomastasi idolistasi hyvissä ajoin, sillä kukaan ihminen idolina ei kestä, kun myrskyt tulevat.
- 18+10
Yritä edes. kirjoitti:
Ei minulla ole ketään ihmisidolia. Luovu sinäkin tuosta pitkään palvomastasi idolistasi hyvissä ajoin, sillä kukaan ihminen idolina ei kestä, kun myrskyt tulevat.
Siis minulla ei ole tällä pellepalstalla ketään idolia.
Tarkoitin, että tuon sinun idolisi olen tuntenut 30-40 vuotta. - Yritä edes.
18+10 kirjoitti:
Siis minulla ei ole tällä pellepalstalla ketään idolia.
Tarkoitin, että tuon sinun idolisi olen tuntenut 30-40 vuotta.No hyvä, että kehotukseni vaikutti sinussa noinkin pikaisesti. Joissakin asioissa on hyvä toimia nopeasti. Sillä tavalla. Ihmisidolit eivät hyödytä mitään.
- Niin olkoon.
Yritä edes. kirjoitti:
No hyvä, että kehotukseni vaikutti sinussa noinkin pikaisesti. Joissakin asioissa on hyvä toimia nopeasti. Sillä tavalla. Ihmisidolit eivät hyödytä mitään.
Niinpä. Jeesus Kristus olkoon ainoa ihannehenkilö.
- Pitkään palstalla
Niin olkoon. kirjoitti:
Niinpä. Jeesus Kristus olkoon ainoa ihannehenkilö.
Aamen!
- Tottamikätotta
Devoit kirjoitti:
Totta.
- Paavalinveli
Niinkin juuri. Vanhat valheet ja höpötykset Teuvo on painanut vaivihkaa maton alle. Paavalia hän sen sijaan jaksaa yhä herjata.
- Äläpalvoihmistä
14+15 kirjoitti:
Minä olen tuntenut 30-40 vuottaIhminen on huono idoli.
- TMarko
Jos Teuvon jutut olisivat totta esim. Paavalista niin Paavali olisi ensimmäisten joukossa onnistunut Pietarin pettämään valheillaan kun Pietari ei älynnyt Paavalista alkaa seurakuntaa varoittelemaan. Eikä sitä tehnyt muutkaan apostolit.
Sinällään kummallistahan tämä on kun raamattu kertoo Pietarin olleen hyvinkin tarkka erottamaan Pyhässä Hengessä milloin joku valehteli:
"Pietari sanoi: "Ananias, miksi on saatana täyttänyt sinun sydämesi, niin että koetit pettää Pyhää Henkeä ja kätkit osan maatilan hinnasta?
Eikö se myymätönnä ollut sinun omasi, ja eikö myynnin jälkeenkin sen hinta ollut sinun? Miksi päätit sydämessäsi tämän tehdä? Et sinä ole valhetellut ihmisille, vaan Jumalalle."
Kun Ananias kuuli nämä sanat, kaatui hän maahan ja heitti henkensä. Ja suuri pelko valtasi kaikki, jotka sen kuulivat. "
Totuus on että Paavali olisi tullut varmasti paljastetuksi vääräksi apostoliksi jos hän olisi sellainen ollut. Pietari ja muut apostolit löivät Paavalin kanssa kättä eivätkä he Paavalista löytäneet vilppiä niin kuin nyt 2000 vuotta myöhemmin eräs luulee löytäneensä.- Ex-rekisteröitynyt
Niinpä juuri. Kohtuullisella järjen käytöllä, sekä perustason Raamatun tuntemuksella voi moiset jutut kaataa mahdottomuuteensa. Teuvon hanke on ihmisestä ja siksipä se on maahan rauennut, kuten Ap.t 5:38:ssakin todettiin vastaavista ihmisvetoisista hankkeista.
Devoit kirjoitti:
Hyvän pointin vetäisit esiin TMarko, siihen ei ole Teuvolla mitään vastaanhangoittelemista.
Hienoa, että näin pian sait TMarkosta uuden halujesi mukaisen opettajan, kun fiksu pastorin poika otti ja jätti sinut kuin tuhkan tuuleen.
- Havainnoitsija.
TeuvoSuni kirjoitti:
Hienoa, että näin pian sait TMarkosta uuden halujesi mukaisen opettajan, kun fiksu pastorin poika otti ja jätti sinut kuin tuhkan tuuleen.
Noh, noh, Teuvo! Oletpas sinä nyt mustasukkainen!
- Notta, väkevä ase
Devoit kirjoitti:
Hyvän pointin vetäisit esiin TMarko, siihen ei ole Teuvolla mitään vastaanhangoittelemista.
http://aijaa.com/LWGGiw
Onkos ääni kellossa muuttunut? - Notta, väkevä ase
Notta, väkevä ase kirjoitti:
http://aijaa.com/LWGGiw
Onkos ääni kellossa muuttunut?Siis lainaus "herran" aiemmasta tuotannosta.
TeuvoSuni kirjoitti:
On Teuvolla sääntö, että kun hänelle tulee kinkkinen paikka eteen, hän kääntää huomion viestin tuojaan asian sijasta. Sitten hän kehuu kuinka voittaa aina väittelyt.
Ei Teuvokaan voinut sanoa asiaan mitään että Pietari olisi tunnistanut jos Paavali olisi ollut valehtelija.Devoit kirjoitti:
On Teuvolla sääntö, että kun hänelle tulee kinkkinen paikka eteen, hän kääntää huomion viestin tuojaan asian sijasta. Sitten hän kehuu kuinka voittaa aina väittelyt.
Ei Teuvokaan voinut sanoa asiaan mitään että Pietari olisi tunnistanut jos Paavali olisi ollut valehtelija.Sitä vaan ihmettelen kauhiast että miten hyvin Teuvo viihtyy täällä s,aatanoiden parissa. Luulisi hänen hakeutuvan vertaistensa hyvien seuraan ja karttavan pahaa.
- Kiitulanselkä
Devoit kirjoitti:
Sitä vaan ihmettelen kauhiast että miten hyvin Teuvo viihtyy täällä s,aatanoiden parissa. Luulisi hänen hakeutuvan vertaistensa hyvien seuraan ja karttavan pahaa.
Kenen seuraan hän hakeutuisi? Ei ole seuraa, kun hän sanoo olevansa ainut Pyhän Hengen saanut, evankeliumi oli vain hänelle pelastukseksi, muille vain tiedoksi. Teuvon vuosia kestänyt missio tälläkin palstalla on ollut tiedottaa, että hänet Jumala pelasti. Tämän ähäkutti-evankeliumin lisäksi muuta sanomaa ei Teuvolla ole.
- Ahoselkä
Notta, väkevä ase kirjoitti:
Siis lainaus "herran" aiemmasta tuotannosta.
Et ole kristitty vaan anteeksiantamaton pahan palveluksessa oleva ihmisparka!
- Kas kas:)
Ahoselkä kirjoitti:
Et ole kristitty vaan anteeksiantamaton pahan palveluksessa oleva ihmisparka!
Noinko kovasti totuus kirpaisee?
- Yritä edes.
Kas kas:) kirjoitti:
Noinko kovasti totuus kirpaisee?
Ihmettelen sitä, miten joku ihminen voi pitää elämänsä sisältönä ja tarkoituksena toimia provokatiivisena trollina. Lopeta jo tuo typerä ärsyttely.
- Ei se mua haittaa
Yritä edes. kirjoitti:
Ihmettelen sitä, miten joku ihminen voi pitää elämänsä sisältönä ja tarkoituksena toimia provokatiivisena trollina. Lopeta jo tuo typerä ärsyttely.
Sinun juttusi ovat kaksanaamaista jeesustelua, ainut tarkoituksesi on pitää riitelyä yllä huskastelullasi.
- Yritä edes.
Ei se mua haittaa kirjoitti:
Sinun juttusi ovat kaksanaamaista jeesustelua, ainut tarkoituksesi on pitää riitelyä yllä huskastelullasi.
Riidellä en halua, mutta tunnen kehotusta huomauttaa sinua kommenteista, joilla et tavoittele muuta kuin riitaa ja epäsopua.
- Kovin tuttua
Yritä edes. kirjoitti:
Riidellä en halua, mutta tunnen kehotusta huomauttaa sinua kommenteista, joilla et tavoittele muuta kuin riitaa ja epäsopua.
Niinpä. Näillä palstoilla majailee tyyppejä, joilla ainoa tarkoitus olemassaololle on vain ja ainoastaan riidan ja epäsovun aikaansaaminen.
- Ei se mua haittaa
Yritä edes. kirjoitti:
Kyllä tulisi kiitoksia ja aamennuksia, jos alkaisin teidän tapaanne riekkua "vanhan miehen" kimpussa.
Sanon suoraan, etten alennu sellaiseen. Paras uskoa kerralla, etten tarvitse neuvojasi, missään asioissa. - TMarko
Devoit kirjoitti:
Ei näköjään ole ollut kellään tuota vastaan mitään mitä tuohon muutama päivä sitten kirjoitin. Sehän on vaan hyvä asia. Teuvonkin kannalta jos ainakin hiljaa myöntää että Pietarilla oli henkien erottamisen lahja - kyky erottaa Pyhässä Hengessä jos joku oli valehtelija. Kannattaisi siis vielä luottaa myös Pietarin kirjeessä annettuun todistukseen Paavalista -veljien keskuudessa luotettuna ja rakkaana veljenä ja työtoverina.
Näinä päivinä on paljon valheen henkivaltoja jotka yrittävät pettää monin eritavoin uskovia. Ja yksi suurimpia missioita mitä näillä valheen valloilla on on se että ne saisivat anastettua uskovilta luottamus raamatun luotettavuuteen. Maailma on tällä hetkellä täynnä kirjoja ja uusia tulee, joissa eri henkioppaan järjestelmällisesti kylvävät epäilyksen siemeniä Jumalan sanaa ja raamatun kirjoittajia kohtaan. Niissä väitetään miten Jeesuksen opetuslapset olivat täynnä väärinymmärrystä Jeesuksen opetuksia kohtaan ja siksi kirjoittelivat vähän sitä sun tätä omiaan. Näiltä epäluottamuksen väitteiltä ei säästy Paavali eikä muutkaan evankeliumien kirjoittajat. Joillekin "kanaville" onkin aika ajoin sitten ilmestynyt olevinaan itse Jeesuskin korjailemaan sanomisiaan mitä hän ei mukamas ole sanonut 2000 vuotta sitten. Ihmeellisintä tässä on useasti ollut se että monet näistä kanavista on olleet jopa ateisteja joitten kautta Jeesus yrittää raamatun tekstejä ja väärinymmärryksiä korjailla. Ihmeidenoppi kurssi on näistä varmasti yksi tunnetuimpia opuksia. Heti alkusivuiltaan se alkaa kylvämään epäilyksen siemeniä raamattua kohtaan. Jokainen Jumalan hengestä syntynyt näkee kyllä nämä saatanan juonet. Miksi Jeesus puhuisi nyt, 2000 vuotta myöhemmin jonkun vasten tahtoisen ateistin kautta totuutta kirkkaammin kuin 2000 vuotta sitten hänelle täysin antautuneiden palvelijoiden kautta jotka luopuivat hänen tähtensä kaikesta mikä oli ollut heille tärkeää ja rakasta.
Valheen henget käyvät näinä päivinä erittäin raivoisasti raamatun ja sen kirjoittajien kimppuun kylväen hämmennystä ja epäilystä ihmisten sydämiin. Ja voin sanoa, että monet valitutkin ne ovat saaneet petettyä levittämään valheitaan ja myrkkyään. Tehokkain keino pettää on uskotella petettävälle että hänestä tulee suuri Jumalan mies tai nainen. Moni on langennut siihen itsekkyyden ansaan. - Yritä edes.
Kyllä tulisi kiitoksia ja aamennuksia, jos alkaisin teidän tapaanne riekkua "vanhan miehen" kimpussa.
Sanon suoraan, etten alennu sellaiseen. Paras uskoa kerralla, etten tarvitse neuvojasi, missään asioissa.Montako kertaa sinulle on sanottava, ettei ole yhdentekevää, miten Raamatulle vieraisiin oppeihin pitää suhtautua. Niitä pitää kritisoida ja ne pitää torjua. Vanhaa miestä en ole kritisoinut, hänen juttujaan olen. Siinä on ero, ymmärrätkö?
- Eikö mene jakeluun?
Yritä edes. kirjoitti:
Montako kertaa sinulle on sanottava, ettei ole yhdentekevää, miten Raamatulle vieraisiin oppeihin pitää suhtautua. Niitä pitää kritisoida ja ne pitää torjua. Vanhaa miestä en ole kritisoinut, hänen juttujaan olen. Siinä on ero, ymmärrätkö?
Montako kertaa sulle on sanottava, että älä roiku mun perässä, en pidä peskärpäsistä, ymmärrätkö?
- Tiivistä...
TMarko kirjoitti:
Ei näköjään ole ollut kellään tuota vastaan mitään mitä tuohon muutama päivä sitten kirjoitin. Sehän on vaan hyvä asia. Teuvonkin kannalta jos ainakin hiljaa myöntää että Pietarilla oli henkien erottamisen lahja - kyky erottaa Pyhässä Hengessä jos joku oli valehtelija. Kannattaisi siis vielä luottaa myös Pietarin kirjeessä annettuun todistukseen Paavalista -veljien keskuudessa luotettuna ja rakkaana veljenä ja työtoverina.
Näinä päivinä on paljon valheen henkivaltoja jotka yrittävät pettää monin eritavoin uskovia. Ja yksi suurimpia missioita mitä näillä valheen valloilla on on se että ne saisivat anastettua uskovilta luottamus raamatun luotettavuuteen. Maailma on tällä hetkellä täynnä kirjoja ja uusia tulee, joissa eri henkioppaan järjestelmällisesti kylvävät epäilyksen siemeniä Jumalan sanaa ja raamatun kirjoittajia kohtaan. Niissä väitetään miten Jeesuksen opetuslapset olivat täynnä väärinymmärrystä Jeesuksen opetuksia kohtaan ja siksi kirjoittelivat vähän sitä sun tätä omiaan. Näiltä epäluottamuksen väitteiltä ei säästy Paavali eikä muutkaan evankeliumien kirjoittajat. Joillekin "kanaville" onkin aika ajoin sitten ilmestynyt olevinaan itse Jeesuskin korjailemaan sanomisiaan mitä hän ei mukamas ole sanonut 2000 vuotta sitten. Ihmeellisintä tässä on useasti ollut se että monet näistä kanavista on olleet jopa ateisteja joitten kautta Jeesus yrittää raamatun tekstejä ja väärinymmärryksiä korjailla. Ihmeidenoppi kurssi on näistä varmasti yksi tunnetuimpia opuksia. Heti alkusivuiltaan se alkaa kylvämään epäilyksen siemeniä raamattua kohtaan. Jokainen Jumalan hengestä syntynyt näkee kyllä nämä saatanan juonet. Miksi Jeesus puhuisi nyt, 2000 vuotta myöhemmin jonkun vasten tahtoisen ateistin kautta totuutta kirkkaammin kuin 2000 vuotta sitten hänelle täysin antautuneiden palvelijoiden kautta jotka luopuivat hänen tähtensä kaikesta mikä oli ollut heille tärkeää ja rakasta.
Valheen henget käyvät näinä päivinä erittäin raivoisasti raamatun ja sen kirjoittajien kimppuun kylväen hämmennystä ja epäilystä ihmisten sydämiin. Ja voin sanoa, että monet valitutkin ne ovat saaneet petettyä levittämään valheitaan ja myrkkyään. Tehokkain keino pettää on uskotella petettävälle että hänestä tulee suuri Jumalan mies tai nainen. Moni on langennut siihen itsekkyyden ansaan.Olipa pitkä satu.
- Yritä edes.
Eikö mene jakeluun? kirjoitti:
Montako kertaa sulle on sanottava, että älä roiku mun perässä, en pidä peskärpäsistä, ymmärrätkö?
Oletko koskaan käsittänyt, että tämä palsta on keskustelupalsta? Jokaisella on oikeus kirjoittaa vapaasti ajatuksiaan. Toivottavaa on kuitenkin, että kirjoittajat pysyisivät jutuissaan asiallisina ja välttelisivät sellaista alatyyliä, jota sinä viljelet.
- Ex-rekisteröitynyt
TMarko kirjoitti:
Valheen henget käyvät näinä päivinä erittäin raivoisasti raamatun ja sen kirjoittajien kimppuun kylväen hämmennystä ja epäilystä ihmisten sydämiin. Ja voin sanoa, että monet valitutkin ne ovat saaneet petettyä levittämään valheitaan ja myrkkyään. Tehokkain keino pettää on uskotella petettävälle että hänestä tulee suuri Jumalan mies tai nainen. Moni on langennut siihen itsekkyyden ansaan.Hyvä ja asiallinen kirjoitus. Kiitos sinulle siitä.
On hyvä, että on ihmisiä, jotka viitsivät nähdä vaivaa evankeliumin puolesta.
Palstalla on pitkään pantu kampoihin sitä harhaa vastaan, jota tämä kyseinen mies ( TS ) viljelee. Vaikkakin palsta on pieni, niin eräässä vaiheessa tällä väärällä julistuksella oli muutama kannattaja, jotka joutuivat kiedotuiksi. Raittiin ja terveen evankeliumin kirjoittajien ja Pyhän Hengen avulla väärä oppi saatiin torjuttua. Kiitos Jumalalle siitä! - TMarko
Hyvä ja asiallinen kirjoitus. Kiitos sinulle siitä.
On hyvä, että on ihmisiä, jotka viitsivät nähdä vaivaa evankeliumin puolesta.
Palstalla on pitkään pantu kampoihin sitä harhaa vastaan, jota tämä kyseinen mies ( TS ) viljelee. Vaikkakin palsta on pieni, niin eräässä vaiheessa tällä väärällä julistuksella oli muutama kannattaja, jotka joutuivat kiedotuiksi. Raittiin ja terveen evankeliumin kirjoittajien ja Pyhän Hengen avulla väärä oppi saatiin torjuttua. Kiitos Jumalalle siitä!On tosiaan ollut ihan mukava huomata miten paljon rauhallisempi tämä paikka on nykyisin kuin mitä vielä joitakin vuosia sitten. Jos nyt tulee vuorokaudessa vain joitakin kymmeniä viestejä, niin uskoisin että niistä nykyisin iso osa on kuitenkin jo ihan asiallista keskustelua. Aiemmin kun täällä oli satoja viestejä vuorokaudessa niin suurin osa niistä oli valitettavasti vain toisten kirjoittajien haukkumista ja riitelyä.
Kiitos tosiaan Jumalalle isosta muutoksesta täällä. Toivon ainakin että pahin olisi jo ohi. - Meneekö jakeluun
Yritä edes. kirjoitti:
Oletko koskaan käsittänyt, että tämä palsta on keskustelupalsta? Jokaisella on oikeus kirjoittaa vapaasti ajatuksiaan. Toivottavaa on kuitenkin, että kirjoittajat pysyisivät jutuissaan asiallisina ja välttelisivät sellaista alatyyliä, jota sinä viljelet.
Sanonpa vaan sulle, että älä opeta isääs ...
Mikäli sulle jeesuksines on periaatekysymys kirjoittaa viimeinen typeryytes, ole hyvä. - Yritä edes.
Meneekö jakeluun kirjoitti:
Sanonpa vaan sulle, että älä opeta isääs ...
Mikäli sulle jeesuksines on periaatekysymys kirjoittaa viimeinen typeryytes, ole hyvä.Suon sinulle sen oikeuden kaikin mokomin, ole hyvä.
- Palstalainen
Kiitulanselkä kirjoitti:
Kenen seuraan hän hakeutuisi? Ei ole seuraa, kun hän sanoo olevansa ainut Pyhän Hengen saanut, evankeliumi oli vain hänelle pelastukseksi, muille vain tiedoksi. Teuvon vuosia kestänyt missio tälläkin palstalla on ollut tiedottaa, että hänet Jumala pelasti. Tämän ähäkutti-evankeliumin lisäksi muuta sanomaa ei Teuvolla ole.
Teuvon "vain minä"-oppi ei kestä Raamatun valossa millään tavalla. Jumalan omiminen ei vain millään kestä. Jumala kun vaan sattuu olemaan armollisempi kuin, mitä Teuvo makarooninsa läpi näkee.
- Pysyhän asiassa
TMarko kirjoitti:
On tosiaan ollut ihan mukava huomata miten paljon rauhallisempi tämä paikka on nykyisin kuin mitä vielä joitakin vuosia sitten. Jos nyt tulee vuorokaudessa vain joitakin kymmeniä viestejä, niin uskoisin että niistä nykyisin iso osa on kuitenkin jo ihan asiallista keskustelua. Aiemmin kun täällä oli satoja viestejä vuorokaudessa niin suurin osa niistä oli valitettavasti vain toisten kirjoittajien haukkumista ja riitelyä.
Kiitos tosiaan Jumalalle isosta muutoksesta täällä. Toivon ainakin että pahin olisi jo ohi."Aiemmin kun täällä oli satoja viestejä vuorokaudessa niin suurin osa niistä oli valitettavasti vain toisten kirjoittajien haukkumista ja riitelyä.
Kiitos tosiaan Jumalalle isosta muutoksesta täällä. Toivon ainakin että pahin olisi jo ohi."
Milloin täällä on ollut satoja viestejä vuorokaudessa, kaivataan näyttöä? Se sun Jumalas ei todellakaan ole puuttunut tällaisen pellepalstan toimintaan millään lailla. - Palstan tuntija
Pysyhän asiassa kirjoitti:
"Aiemmin kun täällä oli satoja viestejä vuorokaudessa niin suurin osa niistä oli valitettavasti vain toisten kirjoittajien haukkumista ja riitelyä.
Kiitos tosiaan Jumalalle isosta muutoksesta täällä. Toivon ainakin että pahin olisi jo ohi."
Milloin täällä on ollut satoja viestejä vuorokaudessa, kaivataan näyttöä? Se sun Jumalas ei todellakaan ole puuttunut tällaisen pellepalstan toimintaan millään lailla.Pellepalstan aktiivikirjoittajalle tiedoksi: palsta oli aiemmin todella vilkas keskustelupalsta, aikana, jolloin vielä oli mm. useita asiallisia kirjoittajia. 200-300 kirjoitusta/vrk oli hyvin yleinen määrä. Marko muistaa oikein. Jumala vaikuttaa omiensa kautta, aivan kuten paholainen omiensa kautta, myös tällä palstalla.
- TMarko
Palstan tuntija kirjoitti:
Pellepalstan aktiivikirjoittajalle tiedoksi: palsta oli aiemmin todella vilkas keskustelupalsta, aikana, jolloin vielä oli mm. useita asiallisia kirjoittajia. 200-300 kirjoitusta/vrk oli hyvin yleinen määrä. Marko muistaa oikein. Jumala vaikuttaa omiensa kautta, aivan kuten paholainen omiensa kautta, myös tällä palstalla.
"200-300 kirjoitusta/vrk oli hyvin yleinen määrä."
Näin minäkin muistan olleen "parhaina" aikoina. Palstalta kuului monien miekkojen kalske aamusta yö myöhään. Noin kuvainnollisesti sanottuna. - Yksi uskova
TMarko kirjoitti:
"200-300 kirjoitusta/vrk oli hyvin yleinen määrä."
Näin minäkin muistan olleen "parhaina" aikoina. Palstalta kuului monien miekkojen kalske aamusta yö myöhään. Noin kuvainnollisesti sanottuna.Miekoista puheenollen on erinomaista, että Jumalan sana, eli Hengen miekka saa olla Jeesuksen omien taisteluaseena.
- TMarko
Yksi uskova kirjoitti:
Miekoista puheenollen on erinomaista, että Jumalan sana, eli Hengen miekka saa olla Jeesuksen omien taisteluaseena.
Aamen
- Pitkään palstalla
Devoit kirjoitti:
Sitä vaan ihmettelen kauhiast että miten hyvin Teuvo viihtyy täällä s,aatanoiden parissa. Luulisi hänen hakeutuvan vertaistensa hyvien seuraan ja karttavan pahaa.
Herää vain kysymys, onko sellaisia "hyviä" ollenkaan. Tosin en ole aivan varma onko hyvyyden yksi kriteeri herjaaminen ja toisten mitätöinti ja halveksunta...
- Liikaa pyydetty?
Pysyhän asiassa kirjoitti:
"Aiemmin kun täällä oli satoja viestejä vuorokaudessa niin suurin osa niistä oli valitettavasti vain toisten kirjoittajien haukkumista ja riitelyä.
Milloin täällä on ollut satoja viestejä vuorokaudessa, kaivataan näyttöä? Se sun Jumalas ei todellakaan ole puuttunut tällaisen pellepalstan toimintaan millään lailla.Pysyisitpä sinä joskus asiassa. Onko liikaa pyydetty?
Herää vain kysymys, onko sellaisia "hyviä" ollenkaan. Tosin en ole aivan varma onko hyvyyden yksi kriteeri herjaaminen ja toisten mitätöinti ja halveksunta...
****Herää vain kysymys, onko sellaisia "hyviä" ollenkaan. Tosin en ole aivan varma onko hyvyyden yksi kriteeri herjaaminen ja toisten mitätöinti ja halveksunta... ***
ArmiK han oli pitkään sellainen hyvä jonka Teuvo hyväksyi ja todellinen herjalinko olikin.- Näin oletan.
Tiivistä... kirjoitti:
Olipa pitkä satu.
Onko sulla joku posttraumaattinen fantasiasyndrooma? Vaikuttaa vähän siltä, että sulla pyörii vieläkin menninkäiset ja kääpiöt mielessä kummittelemassa. ;)
- Pitkään palstalla
Devoit kirjoitti:
****Herää vain kysymys, onko sellaisia "hyviä" ollenkaan. Tosin en ole aivan varma onko hyvyyden yksi kriteeri herjaaminen ja toisten mitätöinti ja halveksunta... ***
ArmiK han oli pitkään sellainen hyvä jonka Teuvo hyväksyi ja todellinen herjalinko olikin.Itsensä ylentäminen ja toisten halveksunta näyttävät kulkevan käsi kädessä.
- Ex-rekisteröitynyt
TeuvoSuni kirjoitti:
Tehtäväsi Jumalan sanan mitätöimisessä on toivoton. Et siihen ikinä kykene, joten elämäsi menee hukkaan ja saat ajallista kiitosta korkeintaan per.keleeltä.
- Toteavainen
Devoit kirjoitti:
Ei Teuvokaan voinut sanoa asiaan mitään että Pietari olisi tunnistanut jos Paavali olisi ollut valehtelija.Se on niin totta, mitä sanoit. Isku vyön alle näyttää olevan vakiotaktiikka hänellä.
- Niinpä.
Näin oletan. kirjoitti:
Onko sulla joku posttraumaattinen fantasiasyndrooma? Vaikuttaa vähän siltä, että sulla pyörii vieläkin menninkäiset ja kääpiöt mielessä kummittelemassa. ;)
Niinpä. Diagnoosi oikeaan osunut.
- Riekutkyllä
Sanon suoraan, etten alennu sellaiseen. Paras uskoa kerralla, etten tarvitse neuvojasi, missään asioissa.Riekkua? Riekut kyllä monen muun kimpussa.
- Mustatsukat
TeuvoSuni kirjoitti:
Iskikö mustat sukat?
- Iskipäiski
Mikuliinastakin Teuvolla on mustat sukat.
- Niitähänriittää
Yritä edes. kirjoitti:
Totta. Tuo kaveri on vain häirikkö.
- Niinsiinätaisikäydä
TeuvoSuni kirjoitti:
Devoit vaihtoi Teuvon jutut Raamatun totuuteen.
- Niinsetaitaaolla
Niinsiinätaisikäydä kirjoitti:
Devoit vaihtoi Teuvon jutut Raamatun totuuteen.
Vaan meni siihen 14 pitkää vuotta (5110 päivää) ennen kuin huomasi tulleensa "silmään kustuksi". Lieneekö tämä "tevoitti" jotenkin hidas hoksainen???
- Muistelenniin
Pellepalstan aktiivikirjoittajalle tiedoksi: palsta oli aiemmin todella vilkas keskustelupalsta, aikana, jolloin vielä oli mm. useita asiallisia kirjoittajia. 200-300 kirjoitusta/vrk oli hyvin yleinen määrä. Marko muistaa oikein. Jumala vaikuttaa omiensa kautta, aivan kuten paholainen omiensa kautta, myös tällä palstalla.
Niin oli palsta sellainen aikoinaan. Herjaus Teuvon taholta karkotti useimmat asialliset kirjoittajat.
- Mustatsukat
TeuvoSuni kirjoitti:
Kylläpä oletkin mustasukkainen!
- Niinsevaanonpi
Eikö mene jakeluun? kirjoitti:
Eiköhän tilanne ole täysin päinvastainen.
- Teuvon tunnen
Tämäkin aloituksesi antaa selvän todistuksen siitä, miksi Teuvo on autuas, kun totuus ei enää yhteenkään kaltaiseesi pure:
"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin."
Jos totuus purisi, olisi tämäkin Jeesuksen ilmoitus valhetta:
"Tämän valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."- Ex-rekisteröitynyt
Mikä sinulla on? Miksi harhaopista pitäisi vaieta? Voit hyvin lukea samat teuvoteesit hänen kirjastaan tai palstan puheenvuoroistaan. Ole hyvä.
- Palstalainen
Mikä sinulla on? Miksi harhaopista pitäisi vaieta? Voit hyvin lukea samat teuvoteesit hänen kirjastaan tai palstan puheenvuoroistaan. Ole hyvä.
Teuvon kirjoitukset saattaisivat upota johonkuhun, joka vast'ikään on palstalle tullut lukemaan keskusteluja, mutta näin tiivistettynä ne tulevat ilmeisiksi kaikille valheina. Eksyttäjä harvoin esittelee avoimesti kaikkia harhojaan. Ne syötetään vähitellen, ettei uhri tajua heti vaaraa.
- Niinpä.
Niinpä. Jos äskeisen kommentin antaja oli Teuvon piilokannattaja, hänen tulisi olla vain hyvillään, että hänen oppi-isänsä teesejä julkaistaan. Vai onko hän sittenkin närkästynyt ja häpeissään, että niitä julkaistaan??
- Palstan tuntija
Niinpä. kirjoitti:
Niinpä. Jos äskeisen kommentin antaja oli Teuvon piilokannattaja, hänen tulisi olla vain hyvillään, että hänen oppi-isänsä teesejä julkaistaan. Vai onko hän sittenkin närkästynyt ja häpeissään, että niitä julkaistaan??
Kyseinen herjaaja on ilkeämielinen trolli, jolla on ainoastaan pahaa sanottavaa muista ihmisistä.
- Niinpä.
Kyseinen herjaaja on ilkeämielinen trolli, jolla on ainoastaan pahaa sanottavaa muista ihmisistä.
Niinpä. Huomattu on.
- Ettäsellaista
Niinpä! Kun Teuvo esittelee omat teesinsä, ne ovat totuutta, mutta kun joku tekee koosteen Teuvon teeseistä, se onkin jo sitten herjaa. Että sellaista...
- Niinpäniinpäniinpäniinpä
Palstalainen kirjoitti:
Teuvon kirjoitukset saattaisivat upota johonkuhun, joka vast'ikään on palstalle tullut lukemaan keskusteluja, mutta näin tiivistettynä ne tulevat ilmeisiksi kaikille valheina. Eksyttäjä harvoin esittelee avoimesti kaikkia harhojaan. Ne syötetään vähitellen, ettei uhri tajua heti vaaraa.
Niinpä!
- Niinpäniinpäniinpäniinpä
Niinpäniinpäniinpäniinpä kirjoitti:
Niinpä!
Niinpä.
- Etsimässä.
Aiemmin muistaakseni Alkuper. Raimo on julkaissut laajemman katselmuksen näistä surkuhupaisista teeseistä. Kukahan tietäisi, mistä sen löytäisi? Palstalle se on muutamaan kertaan tuptu.
- Ex-rekisteröitynyt
Tämä yksi Teuvon usein toistama teesi on se, ettei evankeliumia olisi enää tarkoitus julistaa pelastukseksi, vaan ainoastaan todistukseksi. Tässä kohtaa Teuvo ei ole tullut ajatelleeksi, että hän on itsensäkin sulkenut pelastuksen ulkopuolelle! Näitä epäloogisuuksia Teuvo viljelee jutuissaan alinomaa.
- Ex Alkup. Raimo
Teuvon teesi on Kristuksen teesi:
Matt. 24:14
Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu. - Ex-rekisteröitynyt
Ex Alkup. Raimo kirjoitti:
Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu.Eli suomeksi:
Jeesus tuli maailmaan sovittamaan ihmisten synnit, mutta mitään varsinaista hyötyä siitä ei kenellekään ollut, mutta siitä piti kuitenkin kertoa, että ihmiset saisivat tietää, mitä he eivät voineet Jumalalta saada. Näin mahtavaa teuvologiikkaa! - Ex-rekisteröitynyt
Ex Alkup. Raimo kirjoitti:
Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu.Tämäkin jae on Teuvolta väärinymmärretty.
Ei Jeesus todellakaan tarkoittanut, että evankeliumia olisi pelkästään julistettu, ilman pelastavaa vaikutusta. Kyllä se on ihan oikeasti tarkoitettu ihmisille sitä varten, että he sen kautta pelastuisivat. Millaisena Teuvo Jumalaa pitää? Sadistinako???
Opetuslapset olivat silminnäkijöitä, todistajia, kun he olivat eläneet Jeesuksen kanssa ja kokeneet ne vaiheet, mitkä Jeesus sai käydä läpi, kun hän suoritti sen suuren teon, lunastaessaan ihmiset synnin vallasta. Jokaisella, joka nyt kuulee evankeliumin, voi uskon kautta Jeesukseen tulla pelastetuksi. Jeesus itse kehotti tekemään parannuksen, eli mielenmuutoksen ja uskomaan evankeliumin. Muita kommervenkkejä ei ihminen tarvitse pelastuakseen, jos kerran Jeesuksen sanoihin uskomme. Ja uskommehan me! - Niinpä.
Tämäkin jae on Teuvolta väärinymmärretty.
Ei Jeesus todellakaan tarkoittanut, että evankeliumia olisi pelkästään julistettu, ilman pelastavaa vaikutusta. Kyllä se on ihan oikeasti tarkoitettu ihmisille sitä varten, että he sen kautta pelastuisivat. Millaisena Teuvo Jumalaa pitää? Sadistinako???
Opetuslapset olivat silminnäkijöitä, todistajia, kun he olivat eläneet Jeesuksen kanssa ja kokeneet ne vaiheet, mitkä Jeesus sai käydä läpi, kun hän suoritti sen suuren teon, lunastaessaan ihmiset synnin vallasta. Jokaisella, joka nyt kuulee evankeliumin, voi uskon kautta Jeesukseen tulla pelastetuksi. Jeesus itse kehotti tekemään parannuksen, eli mielenmuutoksen ja uskomaan evankeliumin. Muita kommervenkkejä ei ihminen tarvitse pelastuakseen, jos kerran Jeesuksen sanoihin uskomme. Ja uskommehan me!Niinpä. Älylliset kuperkeikat. Sellaisiakin tällä palstalla näkee.
- Aamenaamenaamen
Opetuslapset olivat silminnäkijöitä, todistajia, kun he olivat eläneet Jeesuksen kanssa ja kokeneet ne vaiheet, mitkä Jeesus sai käydä läpi, kun hän suoritti sen suuren teon, lunastaessaan ihmiset synnin vallasta. Jokaisella, joka nyt kuulee evankeliumin, voi uskon kautta Jeesukseen tulla pelastetuksi. Jeesus itse kehotti tekemään parannuksen, eli mielenmuutoksen ja uskomaan evankeliumin. Muita kommervenkkejä ei ihminen tarvitse pelastuakseen, jos kerran Jeesuksen sanoihin uskomme. Ja uskommehan me!AAmen!
- Hurlumpsista
Opetuslapset olivat silminnäkijöitä, todistajia, kun he olivat eläneet Jeesuksen kanssa ja kokeneet ne vaiheet, mitkä Jeesus sai käydä läpi, kun hän suoritti sen suuren teon, lunastaessaan ihmiset synnin vallasta. Jokaisella, joka nyt kuulee evankeliumin, voi uskon kautta Jeesukseen tulla pelastetuksi. Jeesus itse kehotti tekemään parannuksen, eli mielenmuutoksen ja uskomaan evankeliumin. Muita kommervenkkejä ei ihminen tarvitse pelastuakseen, jos kerran Jeesuksen sanoihin uskomme. Ja uskommehan me!Se on näitä Teuvologiikan kuperkeikkoja.
- Alkup. Paavali
MInä tiedän syyn, miksi totuus ei pure:
2.Tim.4
3 Tulee näet aika, jolloin ihmiset eivät siedä kuulla tervettä oppia vaan haalivat itselleen halunsa mukaisia opettajia kuullakseen sitä mitä kulloinkin mieli tekee.
4 He tukkivat korvansa totuudelta ja kääntyvät kuuntelemaan taruja.- Ei epäilystäkään
että Teuvo kirjoittaa puskista.
- Röntgenkatse
Ei epäilystäkään kirjoitti:
että Teuvo kirjoittaa puskista.
Niinpä. Läpinäkyvää kerrassaan.
- Siksipä ei.
Teuvolla ei ole Jumalan rakkautta. Siksi tekstit ei pure.
- Pitkään palstalla
Ytimekäs totuus.
- Rytinä kuuluu!
Nuo ja monet muut opit ovat todella esimerkkejä ihmisopeista, jpiden kanssa mennää metsään, että rytisee!
- Kukahan lie?
Kukahan tämä mystinen Ex-rekisteröitynyt on?
- yx hailee
Mitä väliä tuolla sitten on, minkä niminen joku lööperiukko on.
- Se on salaisuus
yx hailee kirjoitti:
Mitä väliä tuolla sitten on, minkä niminen joku lööperiukko on.
Se on kovasti askarruttanut muuatta henkilöä palstalla. Hyvä, että on asioita, joita emme tiedä.
- Koettu on.
Johtuu myös siitä, että Teuvo kirjoittaa vihan vimmassa.
- Siitä
Vihan vimmassa kirjoittamisesta johtuu myös että Teuvo joutuu poistelemaan niin paljon kirjoituksiaan. Ennenhän Teuvo väitti että hän ei poistele kirjoituksiaan, mutta nykysysteemillä hän ei sitä voi enää valehdella, koska poisto näkyy.
- vastine lorsaämmälle
Siitä kirjoitti:
Vihan vimmassa kirjoittamisesta johtuu myös että Teuvo joutuu poistelemaan niin paljon kirjoituksiaan. Ennenhän Teuvo väitti että hän ei poistele kirjoituksiaan, mutta nykysysteemillä hän ei sitä voi enää valehdella, koska poisto näkyy.
Puhut taas täyttä pas-kaa. Ne muutamat viestit jotka on poistanut, on poistanut kirjoitusvirheiden takia.
- Ihmeellistä
vastine lorsaämmälle kirjoitti:
Puhut taas täyttä pas-kaa. Ne muutamat viestit jotka on poistanut, on poistanut kirjoitusvirheiden takia.
Eihän Teuvo tee omasta mielestään virheitä koskaan missään asiassa! Mistä sinä tiedät miksi Teuvo poistelee kirjoituksiaan? Sinun täyy siis olla Teuvo itse kuin noin tarkan analyysin tiesit antaa.
- Vastine lorsaämmälle
Ihmeellistä kirjoitti:
Eihän Teuvo tee omasta mielestään virheitä koskaan missään asiassa! Mistä sinä tiedät miksi Teuvo poistelee kirjoituksiaan? Sinun täyy siis olla Teuvo itse kuin noin tarkan analyysin tiesit antaa.
Onko sun käsityskyvyssä vikaa, Teuvo kirjoittaa yleensä poistetun viestnsä jälkeen, poistaneen viestinsä kirjoitusvirheiden takia. Häpeisit, lapsellista räkytystäsi.
- Yök sinä!
Vastine lorsaämmälle kirjoitti:
Onko sun käsityskyvyssä vikaa, Teuvo kirjoittaa yleensä poistetun viestnsä jälkeen, poistaneen viestinsä kirjoitusvirheiden takia. Häpeisit, lapsellista räkytystäsi.
Miettisit joskus, mitä saastaa sinä työnnät. Olet aivan sokea ja hajuaistiton, sillä muuten tyrmääntyisit itse tuotteistasi. Yök!
- Kauheeta katseltavaa
Yök sinä! kirjoitti:
Miettisit joskus, mitä saastaa sinä työnnät. Olet aivan sokea ja hajuaistiton, sillä muuten tyrmääntyisit itse tuotteistasi. Yök!
Hihhulihan "nousi riemuun", kuin kiihkeimmät "lestat" ennenvanhaan pirttiseuroissa.
- Ihanko totta?
Kauheeta katseltavaa kirjoitti:
Hihhulihan "nousi riemuun", kuin kiihkeimmät "lestat" ennenvanhaan pirttiseuroissa.
Niinkö?
- Siinä syy.
Siksi Teuvon tekstit eivät pure, koska valheella ei ole Jumalan siunausta.
- Seonkyllätotta
Se on kyllä totta!
- Seonkyllätotta
Se on kyllä totta!
- Seonkyllätotta
Se on kyllä totta!
- Seonkyllätotta
Se on kyllä totta!
- Seonkyllätotta
Se on kyllä totta!
- Seonkyllätotta
Se on kyllä totta!
- Seonkyllätotta
Se on kyllä totta!
- Toteavainen
Näyttää siltä, että lopun elämänsä Teuvo on vihkinyt Paavalin mustamaalaamiseen. Omaksi kadotuksekseen, kuten Pietari sanoi.
- ymmärtäväinen
Niinpä. Herää vain kysymys, miksi tämä henkilö tieten tahtoen niin tekee.
- Näin sen näen.
ymmärtäväinen kirjoitti:
Niinpä. Herää vain kysymys, miksi tämä henkilö tieten tahtoen niin tekee.
Sen kun tietäisi. Ko. henkilöllä lienee jonkin verran Raamatun tuntemusta, mutta sokeita pisteitä on varmasti paljon.
- Ymmärtäväinen
Näin sen näen. kirjoitti:
Sen kun tietäisi. Ko. henkilöllä lienee jonkin verran Raamatun tuntemusta, mutta sokeita pisteitä on varmasti paljon.
Onhan se varsin mahdollista. Ihminen ilman seurakuntayhteyttä vie myös helposti metsään.
- Näin sen näen.
Ymmärtäväinen kirjoitti:
Onhan se varsin mahdollista. Ihminen ilman seurakuntayhteyttä vie myös helposti metsään.
Aivan juuri niin. Kyllä Jumalan sana kehottaa seurakuntayhteyteen, eikä mihinkään erakkomaiseen eristyneisyyteen omaan mökkiin.
- Näin minä sen näen
Eiköhän Teuvolla liene Raamatun tuntemusta, enemmän kuin teillä räksyttäjillä yhteensä.
- Ymmärtäväinen
Aivan juuri niin. Kyllä Jumalan sana kehottaa seurakuntayhteyteen, eikä mihinkään erakkomaiseen eristyneisyyteen omaan mökkiin.
Se on erittäin selvä Raamatun ilmoitus, jota apostolisena aikana korostettiin.
Ap. t. 2:42
"Ja he pysyivät apostolien opetuksessa ja keskinäisessä yhteydessä ja leivän murtamisessa ja rukouksissa". - Näin sen näen.
Ymmärtäväinen kirjoitti:
"Ja he pysyivät apostolien opetuksessa ja keskinäisessä yhteydessä ja leivän murtamisessa ja rukouksissa".Näitä kaikkia keskeisiä elementtejä tämä palstan harhaopetus halveksii. Ei ihme, että sellaisessa eristyneisyydessä syntyykin mitä kahjoimpia omia viritelmiä, jotka syntyvät tällaisen eristäytyneen ihmisen mielikuvituksissa. Surullista, mutta totta.
- Luovuttamaton
Ymmärtäväinen kirjoitti:
"Ja he pysyivät apostolien opetuksessa ja keskinäisessä yhteydessä ja leivän murtamisessa ja rukouksissa".Nämä ovatkin Raamatun peruselementtejä. Luovuttamattomia sellaisia.
Jumalan paaduttamiin ei totuus enää pesää tee:
He eivät koskaa joudu lähtemään pois siitä porttoseurakunnasta, jonne he isiltä perimänsä tyhjänpäiväisen elämän, tai oman valintansaa mukaan ovat epäuskoisina ajautuneet, joten tätkään Jeesuksen käskyä ei heidän tarvitse noudattaa, koska joka ainut porttoseurakunta ottaa heidät iloiten vastaan:
"Jos teitä jossakin talossa tai kaupungissa ei oteta vastaan, eikä teidän sanojanne kuunnella, lähtekää sieltä ja pyyhkikää pöly jaloistanne. Totisesti; Sodoman ja Gomorran maa pääsee vähemmällä kuin se kaupunki."
Jumalan edessä on vain kaksi syntiä, jotka vievät ihmiset kadotukseen, ja ne ovat Pyhän Hengen pilkka ja epäusko, joka on Pyhän Hengen pilkan esiaste.
Ja juuri näillä synneillä Saa-ta-na pitää totuudesta luopuneet ihmiset ominaan juuri heitä varten rakennetuissa jumalanhuoneissa. Ja siksi tämäkin Raamatun kehotus kaikuu kautta koko ihmiskunnan kuuroille korville ja sokeille silmille:
"Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä? Voivatko Kristus ja Beliar olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskovan sellaiseen, joka ei usko?
Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut: - Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan
heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani. Siksi Herra sanoo:
-Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen niin otan teidät vastaan ja olen oleva teidän Isänne, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.
Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta, ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle.
Siksi Kristus vielä Henkensä kautta toisti tämän saman vaatimuksen omilleen vuonna 96:
"Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.
Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.
Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."
Siksi tehtäväni onkin julistaa lähettäjäni Jeesuksen Kristuksen Totuuden evankeliumin ennustamaa kohtaloa:
"Tämän valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille ihmisille TODISTUKSEKSI, ja sitten tulee loppu."- Asko Autio
Raamattu sanoo: "siellä missä on paljon puhetta, on myös paljon valhetta" Pätee tosi hyvin Teuvon teksteihin.
- Asko, se tuttu
"Tämän valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille ihmisille TODISTUKSEKSI, ja sitten tulee loppu."
Sen mukaan sinäkään et pelastu Teuvo. - Näin sen näen.
Asko, se tuttu kirjoitti:
"Tämän valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille ihmisille TODISTUKSEKSI, ja sitten tulee loppu."
Sen mukaan sinäkään et pelastu Teuvo.Ei Jumala valmista mitään ähäkutti-pelastusta, vaan hän tahtoo, että kaikki pelastuvat. Ihmiset itse eivät tosin tahdo useinkaan pelastua, mutta se ei ole Jumalan vika.
3 Sillä se on hyvää ja otollista Jumalalle, meidän vapahtajallemme,
4 joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden.
1Tim. 2. - Jeesuksen oma
Ei Jumala valmista mitään ähäkutti-pelastusta, vaan hän tahtoo, että kaikki pelastuvat. Ihmiset itse eivät tosin tahdo useinkaan pelastua, mutta se ei ole Jumalan vika.
3 Sillä se on hyvää ja otollista Jumalalle, meidän vapahtajallemme,
4 joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden.
1Tim. 2.Niinpä. Jumala on rakkaus ja siksi hän valmisti pelastuksen meille, jotka Jeesukseen turvaamme. Pelastus on silti vielä pilkkaajillekin tarjolla.
Asko Autio kirjoitti:
Raamattu sanoo: "siellä missä on paljon puhetta, on myös paljon valhetta" Pätee tosi hyvin Teuvon teksteihin.
Aamen, Asko
- Juurikinniin
Asko Autio kirjoitti:
Juurikin ni
- Huh huh!
Teuvon uskottavuudelta vie vähäisenkin åohjan viimeistään se, että hän pitää Raamattua isolta osaltaan valeena.
- Eivät
enää jaksa naurattaakaan.
- Niinpä.
Niinpä niin.
- Totuus.
Niinpä. kirjoitti:
Niinpä niin.
Ylös.
- Siten todistettu
Nämä Teuvon väitteet on tarkistettu moneen kertaan ja ne todellakin pitävät paikkansa.
- Hyvä kattaus.
Hyvä kattaus.
Miten pimeä ihminen saa tulla ??? uhrasi itseä saatanalle ?? Niinkö hän on väittänyt että Jeesus teki ???? Huh tuo kuulosta ihan kuin saatananpalvojien väite..
Teuvo kirjoittaa ---> -Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen niin otan teidät vastaan ja olen oleva teidän Isänne, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.
Mix hän sitten rikkoo omia sanomisia vastaan eikä lähde palstasta jos hän pitää meitä saastaisia ?? Nyt hänen omien sepistyxien muka Herra ei ottaa Suni vastaan ja on oleva hänen Isäntä niin kuin Hän sanoo, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, Kaikkivaltia- Pitkään palstalla
Kyllä. Näin hän on väittänyt useaan kertaan ja ylpeys estää häntä perumasta sanojansa. Jumala ei todellakaan koskaan kehota uhraamaan saa.tanalle, ei VT:ssa, eikä UT:ssa. Se on kauhistus Jumalalle.
- kaiken nähnyt
savonarola kirjoitti:
Teuvo kirjoittaa ---> -Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen niin otan teidät vastaan ja olen oleva teidän Isänne, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.
Mix hän sitten rikkoo omia sanomisia vastaan eikä lähde palstasta jos hän pitää meitä saastaisia ?? Nyt hänen omien sepistyxien muka Herra ei ottaa Suni vastaan ja on oleva hänen Isäntä niin kuin Hän sanoo, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, KaikkivaltiaSiinä on monikko.
Teuvon pitää odottaa (mutta turhaan) niitä MUITAKIN, "te olette minun poikiani ja tyttäriäni".
Mutta kun niitä muita ei ole eikä voi Teuvon mukaan tullakaan, koska ähäkuttievankeliumi ei pelasta. Se kaikuu kolkkona vain todistukseksi, ei pelastukseksi. Yhden Jumala on kummallisesti onnistunut pelastamaan: TeuvoSunin. Mutta se on vasta yksikkö. Monikon toteutumista odotellen.
Tämmöistä se on kansakoulupohjalta tämä logiikka. - Ähäkuttiperkele
Kun en minäkään pelastu, julistan harhauttavaa veretöntä evankeliumia etttei kukaan muukaan pelastuisi.
- Asioitaseuraillut
Kyllä. Näin hän on väittänyt useaan kertaan ja ylpeys estää häntä perumasta sanojansa. Jumala ei todellakaan koskaan kehota uhraamaan saa.tanalle, ei VT:ssa, eikä UT:ssa. Se on kauhistus Jumalalle.
Viimeinen asia, josta Teuvo luopuu, on nimenomaan ylpeys. Ja sen vuoksi hän pysyy eksymyksessään.
- Niinpä.
Hyviä pointteja ja perusteluja.
- Näyttääpä purevan
#Miksi Teuvon tekstit EIVÄT pure?#
Omituinen väite, ottaen huomioon että suurin osa kirjoituksista käsittelee Teuvoa. Onkohan sullakaan juuri muita, kuin Teuvo sitä ja Teuvo tätä kommentteja?
Hyvin te olette organisoineet toimintanne, joku heittää ensin teuvoherjan ja perässähiihtäjä aamentaa.- Got it?
Teuvoherja? Onko sinulle koskaan, siis ikinä, milloinkaan tullut mieleen, että on sellainen käsite kuin KRITIIKKI? Kyseinenkin aloitus kohdistuu VAIN tämän kyseisen henkilön ajatuksiin ja mielipiteisiin ja teorioihin. Käsitätkö? Ne eivät kohdistu henkilöön. Nämä kaksi asiaa ovat aivan eri asioita. Keskustelupalstalla on lupa kritisoida toisen ajatuksia. Se kuuluu asiaan.
- Nyttääpä purevan
Got it? kirjoitti:
Teuvoherja? Onko sinulle koskaan, siis ikinä, milloinkaan tullut mieleen, että on sellainen käsite kuin KRITIIKKI? Kyseinenkin aloitus kohdistuu VAIN tämän kyseisen henkilön ajatuksiin ja mielipiteisiin ja teorioihin. Käsitätkö? Ne eivät kohdistu henkilöön. Nämä kaksi asiaa ovat aivan eri asioita. Keskustelupalstalla on lupa kritisoida toisen ajatuksia. Se kuuluu asiaan.
Ai ajatuksiin ja mielipiteisiin?
Sanonpa sitten ajatuksistasi ja mielipiteistäsi, että ne ovat tekopyhää hurskastelua, ymmärrätkö? - Got it?
Nyttääpä purevan kirjoitti:
Ai ajatuksiin ja mielipiteisiin?
Sanonpa sitten ajatuksistasi ja mielipiteistäsi, että ne ovat tekopyhää hurskastelua, ymmärrätkö?Kritiikki voi kirpaista. ;)
- Näinhänson
Got it? kirjoitti:
Kritiikki voi kirpaista. ;)
Näinhän se on.
Koska jos ei ole semmoinen Jumala joka edes pystyy suojelemaan omien sanojensa niin kuin Raamattu on Jumalan SANA,, vaan väittää että Jumala on vain katsonut viereen kun Paavali on latellut sinne omia textejä eikä tehnyt niin kuin ananias safiralle .. Niin on tosi kummallinen ja heikko jumala rakentanut itselle...
Meille Uskoville taas .. Raamattu on konaisuudessa . Jumalan Sana !!!!!!!!!!!- Juurikinniin
Juurikin nii
- Abcdjne
Valhe ei koskaan tehoa, siis pure. Totuus sen sijaan kestää tulenkin.
- Yksinkertaista
Yksinkertaisesti siksi eivät pure kun ne eivät ole totta. Raamattu on Teuvon pahin vihollinen, se kun todistaa Teuvon sanoman vääräksi.
- Järkyttävää
Sen toisen herran sanomaa tuot.
- Suniainen
Puskan luota puskan luokse, mulla matkan suunta juoksee.
- Sen.se.14v.toveruus.teki
Suniainen kirjoitti:
Puskan luota puskan luokse, mulla matkan suunta juoksee.
Oletkos vieläkin Teuvon oppipoika, kun Teuvon sanomisia "apinoit"
- Jepulisjepp
Jep jep.
- Juurikinniin
Juurikin niin.
- Suustanisananiveit
Veit sanat suustani!
- Suustanusanatveit
Suustanisananiveit kirjoitti:
Veit sanat suustani!
Ei mennyt kuin pari vuorokautta, kun sanat tulivat takaisin:
Up up!Up up!
- Upupupupup
Up up!Up up!
- Pitkäänpalstalla
Jo varhain huomasin, ettei Teuvolla ole Jeesuksen mielenlaatua. Siksi hänen kirjoittelunsa eivät pure.
- Teuvonmielenlaatu
Teuvo ei halua miellyttää ihmisiä, niin hän sanoo ja siksipä hän miellyttääkin saatanaa. Joka tosin pitää pilkkanaan Teuvopoloista.
- Asioitaseuraillut
Narsismi tuottaa monenlaista epätervettä hedelmää, siis mätää hedelmää.
- Jopapsykopatiaa
Toisaalta psykopatii toi hänelle leivän mahdollistamalla sotilasuran.
- Vl-devoit
Jopapsykopatiaa kirjoitti:
Toisaalta psykopatii toi hänelle leivän mahdollistamalla sotilasuran.
Mikset käytä samaa nimimerkkiä, kun vastaat itsellesi?
- Asioitaseuraillut
Vl-devoit kirjoitti:
En vastannut itselleni.
- Ainakinsata
Vl-devoit kirjoitti:
Siis, montaako nimimerkkiä sinä olet käyttänyt? Sata?
- Tuskinriittää
Ainakinsata kirjoitti:
Siis, montaako nimimerkkiä sinä olet käyttänyt? Sata?
Tuskin riittää.
- HaeApua
Luuletko jo idoliasi Teuvoakin Devoitiksi?
- Hae.tosiaan.apua
HaeApua kirjoitti:
Luuletko jo idoliasi Teuvoakin Devoitiksi?
On vakavaa vainoharhaisuutta, kun kuvittelet aina sinusta puhuttavan:-)
- Kerroihmeessä
Hae.tosiaan.apua kirjoitti:
On vakavaa vainoharhaisuutta, kun kuvittelet aina sinusta puhuttavan:-)
Kenestä nyt puhutaan? Kerro ihmeessä!
- Kerrotoki
Kerroihmeessä kirjoitti:
Kenestä nyt puhutaan? Kerro ihmeessä!
Niin?
- Niinsevaanonpi
Paavalin vainoaminen on vakava virhe.
- Todellakarmaisevaa
Tuo Pyhän Hengen omiminen on aivan huippu! Jumalan Henki ei sellaiseen suostu!
- Sitäseonsitäseon
Napoleleon-syndrooma. Napoleon-syndrooma.
- Juurikinniin
Sitä se juurikin on.
- Eivätpureeivätpäde
Ihmisen omat jutut eivät voi purrakaan, eli eivät päde!
- Sanokaamunsanoneen
Kyllä se Teuvo vielä jotain vielä hullumpaa keksii.
- Eppäilen
Jos Teuvo alkaa listiä ihmisiä, se on enää hullumpaa. Mutta onneksi hän on arka mies ja ei semmoisiin toimiin uskalla ryhtyä.
- Teuvokoarkamies
Teuvo on totinen Julmanmies
- Listiämiten
Eppäilen kirjoitti:
Jos Teuvo alkaa listiä ihmisiä, se on enää hullumpaa. Mutta onneksi hän on arka mies ja ei semmoisiin toimiin uskalla ryhtyä.
Listiä??? Miten???
- Huomioitsija
Teuvo on trolli. Näin voin perustellusti sanoa, pitkään hänen touhujaan seuranneena.
- Hyväotanta
Hyvä otanta.
- Juurikinniin
Juurikin niin.
- Niinsevaanonpi
Valheellisille väittämille ei ole koskaan luvattu Jumalan siunausta.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv242385- 1121987
- 1131637
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421493Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91437Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901045Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120976Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15929Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35927Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87925