Eli,14-vuotias tyttö tarvis turvallisii vinkkei. Alotin sormettaa jotai 11.v... Joten uudet vinkit ois kivoi :)
14-vuotias tarvii turvallisii vinkkei
19
1061
Vastaukset
- ope2
Ohutkaulanen pullo. vesisuisku. sähköhammasharja ,laita pieneen muovipussiin harjaosa ja sit.,,,kokeile nyt näitä ja opettele rauhassa .. ja on ihan ok!!!
- 14.v tyttö
Kiitti,lisää vinkkei? :D
- kokeilekaikki44
Työnnä vaikka kurkku, banaani, Visipullo pieni, mikä vain mitä keksit.
- 14v poika
Mispäi asut? Voin tulla runkkaa sunkaa ;)
- 14v tyttö ;;)))
laita sun kik tähän ni mä voisin nussii sunkaa :*
- tuu kikkaa
14v tyttö ;;))) kirjoitti:
Tuu kikkaa santeriH17 ;)
- 14v poika
Mun kik on snikko112 ;)
- 14.v tyttö
Just,en edellee jakele :D
- 14.v tyttö
E :*
- 14v poika
14.v tyttö kirjoitti:
Just,en edellee jakele :D
Tuu puhuu kik pliis;)
- 14.v tyttö
14v poika kirjoitti:
Tuu puhuu kik pliis;)
Kui? :D
- 14v poika
14.v tyttö kirjoitti:
Kui? :D
Koska tylsyys ei ku voidaa jutella tuu kik snikko112
- christty
Haluatko löytää tyttöjä, jotka täyttävät kaikki toiveesi? Liity meihin osoitteessa http://cyat.de/sexchat
- suihku!!!!!!!
Suihkua ei voita mikään! Ei muutaku haarat auki suihkuhanan alle ja sopivalle teholle ja lämmölle ja ihana vesiputous suoraa pimpsaa klitorikselle! Kannatan suihkua
- Juujuujuujuu
Tää on aivan paras! Oikeesti kannattaa
- toimiva konsti
TUNGE PAKSU SAUVA PERÄSUOLEES TYHMÄ LEHMÄN ALKU
- koitin !
makaa sängyllä selällään laita pikkarit edestä ja takaa pyllyn välii ja pim*in välii sit oot aika haarat leveellä, ja vedä siitä pikkareitten etu osasta nii tuntuu ihanalle, vedä nii paljo et rupee tuntuu, sit nopeutat tahtii... ai että.... ihanaa..! nii ja takaa vedät pikkareita aika kireelle
Mites hierova suihku?
- voekehveli
Eikö täällä oo mitään ylläpitoo tai valvontaa?Ikäraja piti olla 18 v.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924567
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?723597Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1282953Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152605Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292514- 422105
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282037Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251800Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91687- 291648