Mulle on laitettu hormonikierukka elokuussa 2012 ja kuukautiset tulleet säännöllisesti siitä lähtien 28-29pv kierrolla. Nyt kuitenkin kuukautiset 1,5vk myöhässä, kierukka on paikallaan ja raskausepäilyä vahvistaa oireet (esim. pahoinvointi aamuisin ja hirmuinen väsymys). Testi näytti kuitenkin negatiivista. Voiko kuukautiset vaan loppua kuin seinään? Onko muilla käynyt näin?
Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista :)
hormonikierukka ja kuukautiset
4
179
Vastaukset
- toivotaan
Hei! Minullekki laitettu hormonikierukka 2012 ja menkat on edelleen tai pientä ruskeaa tuhrua,saisi loppua mullaki tää tuhruttelu kokonaan,kierto 26-28pv ja väliin tuhruttaa kierron välissäkin :(
- oi onnea
Mulla hormonikierukka laitettu 2011 alussa, siitä muutamana kuukautena tuli kuukautiset, tosin niukat ja sen jälkeen ei ole näkynyt menkkoja. Kierukan laiton syynä todella runsaat kuukautiset (vuosi viikon kuin härän kurkusta, sen jälkeen 2 viikkoa vuotamatonta eli kierto 21 pv). Silloin tällöin on tunne et menkat alkaisi, massua pakottaa ja rinnat on kipeät mutta vuotoa ei tule. Ja olen todella tyytyväinen ;)
- escadahh
Soitin lääkäriin ja sanoivat ettei kannata olla huolissaan ja että tähän juuri kierukalöa pyritään. :) Jos tilanne tästä radikaalisti muuttuu niin sitten soittaa uudestaan :) Hassua vain että kesti näinkin kauan että kuukautiset jäävät pois :)
- Joskus silloin
Itselläni oli päinvastoin, kuukautiset olivat puoli vuotta pois, ja sitten alkoivat taas normaalisti. Kierukka poistui paikoiltaan ja kiskoin sen lopulta itse irti. Siitä on aikaa tosin hyvin kauan, joten toivottavasti muistan oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa953651Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292403Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1422049Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.35915- 44841
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30820Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61815Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5799- 40707
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies89695