Erkki Hartikainen

FUCKIFUU

Ennen kuin kerron niin tyhmille kristityille (nykyisille ja entiselle) tiedoksi

http://fi.wikipedia.org/wiki/Erkki_Hartikainen

Tämä on se paskiainen jonka takia uskonnottomilla ET eikä vapaata. Melkoinen paskomaha. Jos hänen haihattelujansa ei olisi päästetty julisuuteen niin nyt meillä ei olisi ollenkaan oman uskonnon opetusta vaan koko turha oppiaine olisi lakkautettu ja kouluissa opetettaisiin jotain hyödyllistä luonnontiedettä tai enemmän tunteja matematiikkaan.

Hartikainen ei ollut kuitenkaan kaikessa väärässä, hän on oikeassa siinä että ateistmista pitää puhua ateismina tai suomeksi jumalattomuutena. Kirkon propaganda ja retoriikka tulee murskata välittömästi ja vakuuttavasti kuten minä tein kirkon papeille kirkko kuulolla palstalla. He eivät kertaakaan onnistuneet mm. puhumaan uusateisteista ilman että saivat termin uuskristitty niskaansa johon liitettiin määritelmänä pedofilia. Kirkko voi koittaa pelata retoriikalla mutta se on paras murskata ja sillä tavoin että kristitty alkaa konkreettisesti itkemään.

29

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasse.

      Hihhulien diskurssi on syytä murtaa, olet oikeassa.

    • foo bar

      Hartikaisen verkkojulkaisuihin, erityisesti Jumalattomaan kultturilehteen, tutustuminen valaissee kyseisen henkilön ajatuksenjuoksusta.

    • vdfvgfbgfb

      Eipä nyt kivitetä, Hartikainen on aikoinaan saanut paljon hyvää aikaan.

      • FUCKIFUU

        Pakollinen ET ei todellakaan sellainen ole. Uskovaiset ja filosofit tulee vaientaa yhteiskunnasta.


      • ....-
        FUCKIFUU kirjoitti:

        Pakollinen ET ei todellakaan sellainen ole. Uskovaiset ja filosofit tulee vaientaa yhteiskunnasta.

        Ikävää jos olet tosissasi. Vaikka sinä et filosofiasta mitään ymmärräkään, niin ei sinulla ole oikeutta kieltää siihen perehtymistä muilta.


      • FUCKIFUU
        ....- kirjoitti:

        Ikävää jos olet tosissasi. Vaikka sinä et filosofiasta mitään ymmärräkään, niin ei sinulla ole oikeutta kieltää siihen perehtymistä muilta.

        Minulla on kaikki oikeus. Ja minä lähinnä viittaan siihen että tuota roskaa on pakollisena mm. uskontoa 3 kurssia ja filosofiaa 1. Totuus on että niitä ei kukaan tarvi mihinkään. Olet oikeassa siinä että en ymmärrä filosofiaa, en ymmärrä mitä hyötyä paskonpuhumisesta tai sen pohtimisesta on.


      • ....-
        FUCKIFUU kirjoitti:

        Minulla on kaikki oikeus. Ja minä lähinnä viittaan siihen että tuota roskaa on pakollisena mm. uskontoa 3 kurssia ja filosofiaa 1. Totuus on että niitä ei kukaan tarvi mihinkään. Olet oikeassa siinä että en ymmärrä filosofiaa, en ymmärrä mitä hyötyä paskonpuhumisesta tai sen pohtimisesta on.

        Et sinä ymärrä juuri mistään muustakaan mitään.


      • FUCKIFUU
        ....- kirjoitti:

        Et sinä ymärrä juuri mistään muustakaan mitään.

        Tuo oli sitten sinun vasta-agumentti, joudun toteamaan että murskasin sinut vakuuttavasti ja lopullisesti. Enää voit vastineena inttää tai nimitellä. Minulla on vain yksi kysymys sinulle "Miltä tuntuu kun FUCKIFUU murskaa sinut kerta toisensa kertaan niin ettei jää sijaa arvuuttelulle?"


      • nii-i
        FUCKIFUU kirjoitti:

        Pakollinen ET ei todellakaan sellainen ole. Uskovaiset ja filosofit tulee vaientaa yhteiskunnasta.

        fuckkis

        Tässä sinulle hieman mietittävää:

        "Minkä ylipäänsä voi sanoa, sen voi sanoa selvästi, ja mistä ei voi puhua, siitä on vaiettava."

        Kun sinulla ei ole mitään järkevää sanottavaa, niin voisitko vaieta.

        http://www.youtube.com/watch?v=CGksgZKecKE


      • FUCKIFUU
        nii-i kirjoitti:

        fuckkis

        Tässä sinulle hieman mietittävää:

        "Minkä ylipäänsä voi sanoa, sen voi sanoa selvästi, ja mistä ei voi puhua, siitä on vaiettava."

        Kun sinulla ei ole mitään järkevää sanottavaa, niin voisitko vaieta.

        http://www.youtube.com/watch?v=CGksgZKecKE

        Pyysinkö minä sinulta nulikka mielipiteitä. Vastaus on ei, joten pidä pääsi kiinni ennen kuin siihen sattuu.


      • nii-i
        FUCKIFUU kirjoitti:

        Pyysinkö minä sinulta nulikka mielipiteitä. Vastaus on ei, joten pidä pääsi kiinni ennen kuin siihen sattuu.

        Mene pois, jos ei kommentit miellytä.


      • nii-i kirjoitti:

        fuckkis

        Tässä sinulle hieman mietittävää:

        "Minkä ylipäänsä voi sanoa, sen voi sanoa selvästi, ja mistä ei voi puhua, siitä on vaiettava."

        Kun sinulla ei ole mitään järkevää sanottavaa, niin voisitko vaieta.

        http://www.youtube.com/watch?v=CGksgZKecKE

        Wittgensteinhan ei tarkoittanut että vääriä mielipiteitä puhuvien pitäisi olla hiljaa, vaan sitä että jos asiaa ei voi mieltää sanoiksi, siitä vaietaan.


    • fgkhjo

      "Kirkon propaganda ja retoriikka tulee murskata välittömästi ja vakuuttavasti kuten minä tein kirkon papeille kirkko kuulolla palstalla."

      Heh. Olet sinä huvittava tuossa typerässä itsekehuskelussasi.

      • FUCKIFUU

        Voitko väittää toisin. Tein kuten kirjoitin. Joka kerta kun pappi sanoi sanan "uusateisti", pappi sai saavillisen paskoa niskaansa sanan "uuskristitty" muodossa. Aivan joka kerta. Papit yrittivät myös toisenlaista retoriikkaa. Erityisesti pappi Tanelin murskasin vakuuttavasti, hän oli mieltynyt retoriikkaan mutta ei pärjännyt minulle kuten et sinäkään.


      • fgkhjo
        FUCKIFUU kirjoitti:

        Voitko väittää toisin. Tein kuten kirjoitin. Joka kerta kun pappi sanoi sanan "uusateisti", pappi sai saavillisen paskoa niskaansa sanan "uuskristitty" muodossa. Aivan joka kerta. Papit yrittivät myös toisenlaista retoriikkaa. Erityisesti pappi Tanelin murskasin vakuuttavasti, hän oli mieltynyt retoriikkaan mutta ei pärjännyt minulle kuten et sinäkään.

        Et ymmärrä filosofiaa, et ole saanut edes kouluasi käytyä, olet tyhjäntoimittaja ja luuseri, mutta yrität esiintyä kuin suurikin ajattelija, vaikka sinusta ei siihen ole.


      • FUCKIFUU
        fgkhjo kirjoitti:

        Et ymmärrä filosofiaa, et ole saanut edes kouluasi käytyä, olet tyhjäntoimittaja ja luuseri, mutta yrität esiintyä kuin suurikin ajattelija, vaikka sinusta ei siihen ole.

        Filosofiaa ei tarvi ymmärtää sen enempää kuin sangollista paskoa. Sinun väitteesi on kristityn totuutta, joten minun ei tarvi ottaa siihen sen enempää kantaa. Murskasin sinut jälleen niin että sinusta jäi vain märkä läntti. Olen sinua ylivertaisesti parempi millä tahansa rehellisellä mittarilla mitattuna.


      • fgkhjo
        FUCKIFUU kirjoitti:

        Filosofiaa ei tarvi ymmärtää sen enempää kuin sangollista paskoa. Sinun väitteesi on kristityn totuutta, joten minun ei tarvi ottaa siihen sen enempää kantaa. Murskasin sinut jälleen niin että sinusta jäi vain märkä läntti. Olen sinua ylivertaisesti parempi millä tahansa rehellisellä mittarilla mitattuna.

        Pyydä jos vaikka äitisi kysyisi rehtorilta, jos saisit vielä yhden mahdollisuuden käydä koulun loppuun. Ilman koulutodistusta sinun on hyvin vaikea koskaan päästä töihin ja siten tuottavaksi yhteiskunnan jäseneksi.


      • veronmaksaja...
        fgkhjo kirjoitti:

        Pyydä jos vaikka äitisi kysyisi rehtorilta, jos saisit vielä yhden mahdollisuuden käydä koulun loppuun. Ilman koulutodistusta sinun on hyvin vaikea koskaan päästä töihin ja siten tuottavaksi yhteiskunnan jäseneksi.

        Miksi Fucki töihin haluaisi? Kun yhteiskunta elättää...


      • fgkhjo
        veronmaksaja... kirjoitti:

        Miksi Fucki töihin haluaisi? Kun yhteiskunta elättää...

        Joo, ei yhteiskunta heikomipiakaan heitteille jätä. Äiskä maksaa sapuskat, pyykkää ja siivoaa ja yhteiskunta hoitaa loput, mikäs tuossa on fukkiksen oleskellessa.


      • Jänkkäävät Trollit
        fgkhjo kirjoitti:

        Joo, ei yhteiskunta heikomipiakaan heitteille jätä. Äiskä maksaa sapuskat, pyykkää ja siivoaa ja yhteiskunta hoitaa loput, mikäs tuossa on fukkiksen oleskellessa.

        Aika hyvin fukkis kuitenkin ennusti sinun toiminnan tuossa ylempänä. Voitko mahtimuffe taas lopettaa tuon jänkkäämisen sinut on taas tunnistettu. Onko ikävä BigBrotheria?


      • fgkhjo
        Jänkkäävät Trollit kirjoitti:

        Aika hyvin fukkis kuitenkin ennusti sinun toiminnan tuossa ylempänä. Voitko mahtimuffe taas lopettaa tuon jänkkäämisen sinut on taas tunnistettu. Onko ikävä BigBrotheria?

        Miksi vaihdat fukkis nimimerkkisi kesken ketjun?


      • FUCKIFUU
        fgkhjo kirjoitti:

        Miksi vaihdat fukkis nimimerkkisi kesken ketjun?

        Minulla ei ole tarvetta vaihtaa mitään, tahdon tehdä selväksi kaikille kuka sinutkin nitisti verbaalisesti ja älyllisesti. Siksi en käytä kuin yhtä nimimerkkiä. Mutta sinä Zyrt? olet ilmeisesti käyttänyt tänään jo toista sataa nimimerkkiä. Me kaikki emme toimi sinun tavallasi vaan käytämme aivojamme, kokeilisit sinäkin joskus elämässäsi.


      • FUCKIFUU kirjoitti:

        Minulla ei ole tarvetta vaihtaa mitään, tahdon tehdä selväksi kaikille kuka sinutkin nitisti verbaalisesti ja älyllisesti. Siksi en käytä kuin yhtä nimimerkkiä. Mutta sinä Zyrt? olet ilmeisesti käyttänyt tänään jo toista sataa nimimerkkiä. Me kaikki emme toimi sinun tavallasi vaan käytämme aivojamme, kokeilisit sinäkin joskus elämässäsi.

        FUCKIFUU olen joissain asioissa kanssasi jokseenkin samaa mieltä (kuten että uskonnon sijalle ei tarvittaisi muita "korvaavia" oppituneja). Mutta alat vähitellen muistuttaa ateismi-palstan fundamentalisti-uskovia sanavalintoinesi, mistä olen vähän huolissani... Saattaahan olla, että haluat vain antaa noille uskoville "samalla mitalla" takaisin. Mutta ei toisen hölmöily oikeuta myös itseä hölmöilemään.


    • Tyhmää sakkia

      Vaparit täällä vain riitelee ja haukkuu toisiaan.

      • Jänkkäävät Trollit

        Zyrt alias mahtimuffella on aina tuollaista kun BigBrotherissa ja Idolsissa on tauko.


    • 5 5

      Miksi valitat elämänkatsomustiedon oppitunneista? Olisi siitä sinullekin ollut varmaan hyötyä, jos olisit koulun käynnyt. Ei tuollainen vihainen asenne kaikkea kohtaan itsellesikään hyväksi ole.

      http://et-opetus.fi/

    • täh?

      Väitätkö että Hartikaisen ehdotuksesta kouluissa opetetaan uskontoja?

    • Anonyymi

      Pitääkö paikkansa, että joku filosofi hihhulin takia Suomessa on ET ja Uskonto sen sijaan että ei olisi uskonnonopetusta laisinkaan.

      • Anonyymi

        Hihhuli osaa vain hihhuloida!
        Ei sitä kannata murehtia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      468
      3406
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      462
      3401
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      138
      2955
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2272
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2140
    6. 199
      1520
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1387
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      98
      1261
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      87
      1254
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1070
    Aihe