Minulla murtui nilkka viime syksyn lopussa 2013, joka parantui talven aikana. Nyt täräytin tapaturmassa saman nilkan samalla lailla maahan kuin viime kerralla, kun nilkan luu murtui. Olen toiminut kolmen koon ohjeiden mukaan, ja tapahtumasta on kulunut noin kaksi tuntia. Voiko siis nilkka murtua uudestaan samasta kohdasta?
Voiko nilkka murtua uudestaan?
3
536
Vastaukset
- Ihan mahdollista
Kyllä voi! Jos entinen murtuma on parantunut vasta talvella, se voi olla vielä heikompi ja murtua helpommin samasta kohdasta. Lääkäriin vaan jos näyttää turpoavan tänään.
- 3+3
Terve luu luutuu parissa viikossa ja pysyy vahvana.
Tosin 14% murtumapotilaista on ainoastaan normaali luun terveys.
http://personal.inet.fi/koti/remeli/kalsium.htm- Järkeä mainostukseen
Ohhoh! Olipas kova väite. Nyt jokainen rapsii kipsin pois parin viikon jälkeen kun luulee että murtuma on luutunut ja on jo vahva.
Väitätkö siis että kaikilla useamman kuukaudenkin kipsattuna olevilla on heikot luut. Kyllä lääkärit tietävät minkälaisen parantumisajan mikäkin murtuma tarvitsee jotta se kestää normaalia kuormitusta. Aloittaja on ilmeisesti ollut uudelleen tapaturmassa eikä siihen vaikuta jonkin aktiivimainostajan tekemä kalkkitablettien myynti-ilmoitukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871486
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131076
- 651044
- 67908
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 64854
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12701