Ähtäri seura!

Napurista mallit

Nyt ei minun tarvitse maksaa Ähtäri seuran jäsenmaksua. Oli pitäjän Pradvassa tariaa palkituista. Alkesi Koivisto josta meillä keskustalainen uhosi jo 2 v sitten, että tästä tulee Aleksista Mikon seuraaja. Olin hölmistynyt.
Jo lukiesta alkaa poliittisen broilerin grillaus.

Eipä tarvii moiseen Ähtäri seuraan maksaa enää jäsenmaksuja.
Onneksi ei lähdettu tanssimaan muutama pari oli tukemas keskustan kyläpolitikointia Savolan suku ja mantelinperijät palkittu. HUH HUH
Voi hyvät nuoret muutakaa pois, ette pääse täällä elämässä eteenpäin, ellette myy sieluanne johonkin poliittiseen uhri alttariin.

13

525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen jo

      En makska minäkään jäsemaksua !!

      • ei kirjotus virheitä

        Mää en oo koskaan edes ollu jäsen.


    • virkaa teke vä

      Jokaisen tunnollisen Ähtäriläisen tulisi kyseiseen seuraan kuulua,jäsenmaksut rahoittaa myös kaupungin toimintaa.Vain täten voimme ostaa esim.hyviä liikekiinteistöjä ja saattaa kaupunkimme nousuun.

    • jäsenmaaksunsa maksava

      Ei kai vaasalaisen kannata maksuja ähtäriläisille lähetellä?

      • LAAJAT YMPYRÄT

        On se ihme luulotautia kun luullaan, että Vaasasta joku vaivautuu tänne vaalikoineistoon mikolle jotain maksamaan saatikka tanssimaan sen nepotismiseuran tahdissa.
        Olen ollut pitkään seuran jäsen Ympyriäsitäkin tehty. Tuskimpa vaasalaisia kiinnostaa pikku ympyrät. osuva nimi ollut Ähtärin ympyriäinen


      • PT..
        LAAJAT YMPYRÄT kirjoitti:

        On se ihme luulotautia kun luullaan, että Vaasasta joku vaivautuu tänne vaalikoineistoon mikolle jotain maksamaan saatikka tanssimaan sen nepotismiseuran tahdissa.
        Olen ollut pitkään seuran jäsen Ympyriäsitäkin tehty. Tuskimpa vaasalaisia kiinnostaa pikku ympyrät. osuva nimi ollut Ähtärin ympyriäinen

        vaa sasta tulee myös paljon palumuuttakjsia,,antakaa mun nauraaa.


      • Sukurutsaus!!!
        PT.. kirjoitti:

        vaa sasta tulee myös paljon palumuuttakjsia,,antakaa mun nauraaa.

        Onhan se kateellisten mukavaa istua leväisen järven rannalla kuin raippaloudon merimaisemassa.
        Minäkin valitsisin merinäköalan, kuin tuppukylän ahneen uppean ilmaston


    • Kotiseututyötä

      Oiotaanpa pari edellä esitettyä väitettä...

      Ähtäri-päivät järjestivät yhteistyössä Ähtäri-seura ja Ähtärin kaupunki. Kulttuuri- ja nuorisopalkinnot jakoi Ähtärin kaupunki, Ähtäri-seura ojensi Kotiseutuliitolta iäkkäälle kotiseutuaktiiville anomansa ansiomerkin. Ähtäri-seuralla ei ole kaupungin palkintojen kanssa mitään tekemistä.

      Eikä seuralla ole kaupungin kanssa muutenkaan tekemistä, nimessä nyt sattuu Ähtäri olemaan, kuten ihan kaikilla kotiseutuyhdistyksillä. Ähtäri-seura on kaikkien ähtäriläisten ja Ähtäri-mielisten asialla perinnetyötä tehdessään:
      http://www.ahtari.fi/kaupunki/index.php/vapaa-aika/kulttuuritoimi/ahtari-seura-ry

      • Poliittista spegulaa

        Jeah Aelksi on tosi iäkäs ainakin mielipiteineen.Onnea merkityille,)


      • Jyvät ja akanat

        Eikö se näytä koko puuhastelu taas keskusta Johteiselta.
        Puh johtaja lehdessä on Rauno Halla-aho eiks hän ole edesmenneen keskustalaisen senaattorin vävy.
        Aleksi on kiekkunut jo oppimassa kepulointia Arto Peltopakan tuella. Jos puhutaan ilman luottamusta ( ääniä) olleesta poliittisesta kisällin paikasta.


    • alaperi

      Ovatpa menneet puurot ja vellit sekaisin. Ähtäri-Seura on kotiseutuyhdistys eikä ollenkaan liity politiikkaan.Olisi hyvä kirjoittaa edes oikein!

    • Poliittinenbroileri

      Täydellinen sisäpiirin julkaisu.Aleksi on myös tradenomi ..eiks kepussa mene niin,et yksi tekee tehtävät muut kloonaa,mikko,aleksi,arto jne..kepussa ei tarvii kouluja käydä.
      Aleksi on Vaasassa ja SETAN vara puh johtaja.
      Ahterista koko puheenjohtajuus.
      Muistan kun lukiolla Mikko tuli puhumaan silloinen Kaatiala,rehtorina väveli Aleksin ja Mikon rinnalla...ääniä, ääniä. Mut emme menneet typeryyteen,joka on nyt tiivistynyt.Panda hankkeen mainokset taitaa olla Mikon mainontaa..tarkistakaa kuitit..ettei ole ku etapissa.
      Tässäpä nuoria johtopäätelmiä,kokemuksia.

    • KotKotNöfNöf

      Jos ei Ähtärissä Veronmaksajaa/äänestäjää kesKUSTA silmään sisäsiittoisella poliittisten broilereiden jalostuksella niin sitten matkailualueen riskien sosialisoinnilla ja voittojen yksityistämisellä.

      Kävisin Ähtärissä naiskentelemassa varattuja rouvia mutta ahdistaa hiukan vanhaa pukkiakin
      kun "miehet" siellä välttämättä haluavat näyttää taskulampulla valoa peiton alle.
      Että sellasta sakkia Ähtärissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1445
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1235
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe