Eli tajusin että kaupat on kiinni eikä mitään juotavaa ole paitsi kaapissa 79% alkoholia oleva hajuvesi. Aiheuttaako pieninä määrinä haittoja?
Vastaukset 7
- älä juo
Ei se kyllä terveellistä alkoholityyppiä ole. Saatat vaikka sokeutua.
- Allah uakbar
Hanasta saa vettä -.-
- Anonyymi
Siis ei kannata testasin ja munani turposi
- Anonyymi00004
Itse olen isoja määriä ottanut ja mitä se nyt perus oireita vähän ja itse menin tajuttomaksi ekan kerran jälkeen muttei en enään
- Anonyymi00005
Ei ole mitään hyötyä juoda jotain hajuvettä, eikä etenkään millään tavalla terveellistä.
Itse sorruin siihen joskus -90-luvulla, kun hajuvesipullossa luki olevan 98% alkoholia. Tein pienen lantringin, mehua ja pullo hajuvettä. Ensinnäkin ihan saakelin pahan makuista, rasvaista, saippuan makuista litkua, eikä sillä ollut mitään vaikutusta, ei noussut päähän, ei mitään. Sitä en muista tuliko ripulia tai oksennusta.
Jäikin kyllä ainoaksi kerraksi, yksi kerta opetti, ettei kannata.
Pysykää ihmiset mieluummin selvin päin, vaikka elämä ajoittain kuinka paljon vi***taisi. Ongelmat pystyy selvittämään ilman pään sekoittamistakin. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei ole mitään hyötyä juoda jotain hajuvettä, eikä etenkään millään tavalla terveellistä.
Itse sorruin siihen joskus -90-luvulla, kun hajuvesipullossa luki olevan 98% alkoholia. Tein pienen lantringin, mehua ja pullo hajuvettä. Ensinnäkin ihan saakelin pahan makuista, rasvaista, saippuan makuista litkua, eikä sillä ollut mitään vaikutusta, ei noussut päähän, ei mitään. Sitä en muista tuliko ripulia tai oksennusta.
Jäikin kyllä ainoaksi kerraksi, yksi kerta opetti, ettei kannata.
Pysykää ihmiset mieluummin selvin päin, vaikka elämä ajoittain kuinka paljon vi***taisi. Ongelmat pystyy selvittämään ilman pään sekoittamistakin.Idea on siinä että se pieni pullo on liian vähän. Pitää juoda ainakin parikymmentä pulloa saadakseen jotain tehoa.Siinä taas ei paljon järkee koska se maksaa tuhottomasti.. Halvemmaksi tulee jostaa Kossupullo ja kipata se tyhjän mahaan.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Idea on siinä että se pieni pullo on liian vähän. Pitää juoda ainakin parikymmentä pulloa saadakseen jotain tehoa.Siinä taas ei paljon järkee koska se maksaa tuhottomasti.. Halvemmaksi tulee jostaa Kossupullo ja kipata se tyhjän mahaan.
Yritin ehdottaa, että olisiko ideaa miettiä, miksi haluaa päänsä sekaisin ?
Ongelmat on parempi käsitellä selvin päin. Päihtymys ei poista ongelmia, päinvastoin, ne vain kasvavat ajan myötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 711114
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12949En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61920- 62818
- 60760
- 57697
- 60627
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49627- 67606
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.23604- 133596
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30565- 50559
- 33510
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35509- 29505
- 72486
- 18484
- 40457
- 24439