Eli tajusin että kaupat on kiinni eikä mitään juotavaa ole paitsi kaapissa 79% alkoholia oleva hajuvesi. Aiheuttaako pieninä määrinä haittoja?
Voinko juoda hajuvettä
7
1758
Vastaukset
- älä juo
Ei se kyllä terveellistä alkoholityyppiä ole. Saatat vaikka sokeutua.
- Allah uakbar
Hanasta saa vettä -.-
- Anonyymi
Siis ei kannata testasin ja munani turposi
- Anonyymi00004
Itse olen isoja määriä ottanut ja mitä se nyt perus oireita vähän ja itse menin tajuttomaksi ekan kerran jälkeen muttei en enään
- Anonyymi00005
Ei ole mitään hyötyä juoda jotain hajuvettä, eikä etenkään millään tavalla terveellistä.
Itse sorruin siihen joskus -90-luvulla, kun hajuvesipullossa luki olevan 98% alkoholia. Tein pienen lantringin, mehua ja pullo hajuvettä. Ensinnäkin ihan saakelin pahan makuista, rasvaista, saippuan makuista litkua, eikä sillä ollut mitään vaikutusta, ei noussut päähän, ei mitään. Sitä en muista tuliko ripulia tai oksennusta.
Jäikin kyllä ainoaksi kerraksi, yksi kerta opetti, ettei kannata.
Pysykää ihmiset mieluummin selvin päin, vaikka elämä ajoittain kuinka paljon vi***taisi. Ongelmat pystyy selvittämään ilman pään sekoittamistakin. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei ole mitään hyötyä juoda jotain hajuvettä, eikä etenkään millään tavalla terveellistä.
Itse sorruin siihen joskus -90-luvulla, kun hajuvesipullossa luki olevan 98% alkoholia. Tein pienen lantringin, mehua ja pullo hajuvettä. Ensinnäkin ihan saakelin pahan makuista, rasvaista, saippuan makuista litkua, eikä sillä ollut mitään vaikutusta, ei noussut päähän, ei mitään. Sitä en muista tuliko ripulia tai oksennusta.
Jäikin kyllä ainoaksi kerraksi, yksi kerta opetti, ettei kannata.
Pysykää ihmiset mieluummin selvin päin, vaikka elämä ajoittain kuinka paljon vi***taisi. Ongelmat pystyy selvittämään ilman pään sekoittamistakin.Idea on siinä että se pieni pullo on liian vähän. Pitää juoda ainakin parikymmentä pulloa saadakseen jotain tehoa.Siinä taas ei paljon järkee koska se maksaa tuhottomasti.. Halvemmaksi tulee jostaa Kossupullo ja kipata se tyhjän mahaan.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Idea on siinä että se pieni pullo on liian vähän. Pitää juoda ainakin parikymmentä pulloa saadakseen jotain tehoa.Siinä taas ei paljon järkee koska se maksaa tuhottomasti.. Halvemmaksi tulee jostaa Kossupullo ja kipata se tyhjän mahaan.
Yritin ehdottaa, että olisiko ideaa miettiä, miksi haluaa päänsä sekaisin ?
Ongelmat on parempi käsitellä selvin päin. Päihtymys ei poista ongelmia, päinvastoin, ne vain kasvavat ajan myötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1875075Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,244465Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2593039Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1442934- 522531
- 271939
- 561873
- 771814
- 221787