Hyväksytkö montet pelikentällä?
Neebereitä MM-kisoissa
10
51
Vastaukset
- monte calvo
moyeilla on jopa oma joukkue, los charruas
- määmy
E hyväksy.
- !1#%&?+1
määmyltä ei ole kysytty mitään
- Kyl kysyttiin:.!1#%?
!1#%&?+1 kirjoitti:
määmyltä ei ole kysytty mitään
.
"Kyl kysyttiin määmyltä"
har!111
.
- bois beeberit:.
.
Bois bois kaikki bois
. - Alfonso Granculo
Häpeällistä se on.
- Lomalainen
On se niin väärin että "montet" saa pelata samoissa kisoissa.
Jonkinlainen hyvitys pitää valkoisen rodun saada siintä syystä;
sellaiset 3-4 tasoitus maalia valmiina jo ottelun alussa!
Se olisi reilua, silloin olisi edes Espanjalla tai Italialla mahdollisuus voittaa,
Olis jotain jännitettävää, saako nämä ns."montet" miten pian tasoitettua tilaston ja meneävätkö vielä johto asemiin!
Voitaisiinko noita sääntöjä vähän muuttaa?
Ei suomenhevostenkaan tarvitse lämminveristen kanssa kilpailla samoilla ehdoilla. Niilläkin on tasoitus matkat! (etumatka) =))))
Ja toiseen asiaan, minä en hyväksy aparheid politiikkaa tai rasistisia kirjoituksia!
Jokaisen ihmisen pitäisi kuitenkin saada apua kotimaassaan ja tuntea olonsa turvalliseksi, ettei tarvitsisi henkensä uhalla paeta pois maastaan.
Saattaa olla utooppinen toive mulla, kun on noita hulluja diktaattoreita aina olemassa. Tapattavat omaa kansaansa, kansa pakenee heitä.- Hopo.
Elä mummu vaahtoo.
- zisel a.
Lujille ottaa.
purasin eilen kaveriani, kun oltiin baarissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo696520Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583093- 322259
- 131857
- 201848
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191823Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131572- 181539
- 511535
- 101519