En tiedä, että onko minun valintani / kokeiluni turkulaisista urheiluhierojista osuneet jotenkin metsään, mutta aika tyytymätön olen niihin suorituksiin ;(
Itse puntilla säännöllisesti treenaavana massaa on kertynyt reilusti 100 kg ja lihasryhmät sentään kohtuullisessa kunnossa. Säännöllistä lihashuoltoa tarvitaan.
Hieronnassa en ole saanut sellaista tuntumaa, joka olisi todellakin mennyt perille lihaksiin kunnolla. Jotenkin homma on jäänyt enemmän öljyn levityksen ja rahastuksen tasolle. Muutamilta fitness tyyppisiltä personal trainer hierojajäbiköiltä loppui vaan puhti käsistä.
Hyviä kokemuksia hierojista, mihin kannattaisi olla yhteydessä. Kiitos !
Salimiehelle hieroja Turusta ?
8
93
Vastaukset
- hieroja-pena
Voisin hieroa sun jäykkää ja suonikasta kullia ja muljutella palleja suussa kunnes kanuuna ampuu soossit pihalle
- pipolääkäri
Psykoterapia, Hki, Porvoo
Ammattitaitoinen terapia auttaa. Hyvä sijainti ja kulkuyhteydet
www.mindrepression.fi
- SYÖ NAMI - NAMIA !
anskuliini91 hieroo pippelisi !
- Punttimies38
Mistä vitusta näitä homoja riittää, jotka saa varmaan hyvät kicksit itselleen, kun joka helvetin paikkaan pitää tunkea niitä omia fantasioita, mitä voisi tehdä !
Ottakaapas vaikka sieltä omasta jääkaapistanne sellainen 1,5 litran Mehukatti purnukka ja työntäkää se omaan anukseenne, liikutelkaa sitä purkkia siitä kahvasta hiljalleen ja onanoikaa siellä kotonanne näiden juttujen kanssa. Mutta ei niitä juttuja tarvii työntää tänne treenipalstalle. Kiitos !!
Treenipalsta ja treenaaville ja liikkuville ihmisille, eikä mikää seksipalsta. Mistä näitä vähälahjaisia oikein sikiää koko ajan lisää ?? - mieshieroja,
Olet ihanan jäntevä salikarju uuuh! Suotta sä siellä kaapissa kärvistelet. Tule vaan rohkeasti ulos joukkoon tummaan ja anna mieshierojan antaa sulle relaxing massage.
Laitan sut pöydälle ja hieron päästä varpaisiin. Lopulta keskityn sun julmasti sojottavaan jölliin joka tuijottaa mua yhdellä silmällään kutsuvasti. Imaisen tuon herkkutatin suuhuni ja alan hitaasti lutkuttaa samalla pyöritellen kielellä terskan alapintaa. Lopulta et pysty enää hallitsemaan kiihotusta vaan turvonneet pallisi pumppaavat megalastin ahnaaseen suuhuni. - Jaska.
Kyllähän nuo hierontahommat vähän h*molle haiskahtaa.
- höh
Miten niin muka? Melko ahdasmielinen tulkinta noinkin avarakatseiselta mieheltä.
- hiero-janne
Hieronnaan jälkeen tunkeudun sun peräloosteriin. Samalla kun aasinkaluni pumppaa peräsuolessasi vetelen sun herkkunekkaria edes takas kunnes bearnaiskastikkeet lentää paineella pitkin seiniä. Spermamäärä kehossasi säilyy vakiona sillä samaan aikaan pumppaan suolesi täyteen lemmenmajoneesia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau363759Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433110Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4582685Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1831976Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431876Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat281488- 381365
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781202