Ehkä hiukan epätoivoinen yritys mutta kokeillaan...
Marja, tavattiin 18.6. - 19.6. välisenä yönä, aamuyöllä klo kahden jälkeen Helsingin keskustassa Pub Gasellissa. Juteltiin siinä aikamme ja jatkettiin juttelua saman paikan alakerrassa, Königissä. Olit tullut kaverisi kanssa, jonka nimi alkaa A:lla, mutta hän oli joutunut jo lähtemään muualle, ja olit jäänyt yksin. Ravintoloiden sulkeuduttua käveltiin Rautatientorille taksiasemaa kohti ja vähän ennen sitä siinä jutellessamme selvisimme että ollaan molemmat Pohjois-Suomesta kotoisin, sinä Torniosta, minä sieltä aika läheltä myös.
Istuskeltiin vielä siinä Rautatientorilla jonkun kiven päällä ja juteltiin lisää. Sitten mun oli pakko lähteä kun seuraava päivä oli työpäivä. Mentiin taksitolpalle ja lähdettiin molemmat eri takseilla omaan suuntamme. Toivottiin että törmättäisiin joskus uudestaan ja yhteystiedot jäi vaihtamatta. Nyt kuitenkin tuntuu että paljon jäi sanomatta ja kertomatta ja kuulematta. Lisäksi jäin kaipaamaan sun hymyäsi :)
En ehtinyt sun kanssa jutella kuin vähän yli pari tuntia, mutta silti tuntuu kuin olisit vanha tuttu.
Mulla oli sininen paita ja sininen pikkutakki ja ihailit mun paitaani useaan kertaan. Sulla punainen mekko ja punaiset kengät ja valkoinen takki, sekä aivan ihana hymy :)
Jos tunnistat itsesi niin laita mailia osoitteeseen [email protected]
Marja punaisessa mekossa, Helsinki,pub Gaselli/König 18.6.-19.6.
JMP64
0
154
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1204019
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413203- 2372902
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?412426- 361704
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241506Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411486- 141381
- 181345
- 221281