Ystävän kuolema

IkäväSinua

Aivan ihana ystäväni kuoli viime vuoden huhtikuussa vain 21 vuoden iässä. Ikävä on todella kova, mutta asia on helpompi kantaa kuin tuolloin vuosi sitten. On vain niin väärin, että noin nuori lähtee täältä pois. :( Tunsin hänet pikkutytöstä lähtien enkä voi vieläkään hyväksyä sitä, ettei häntä enää ole. Onko teille sattunut vastaavaa ja kuinka olette selvinneet?

RIP Anni-rakas, rakastan sinua aina

7

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi,
      elämä jää todella kesken kun se päättyy 21-vuotiaana. Olen samaa mieltä, tuntuu aivan kohtuuttomalta. Mutta kirjoitat, että suru on nyt helpompi kantaa kuin vuosi sitten. Näin elämä itse jotenkin auttaa, aivan kuin aika todella parantaisi myös surun, kaipauksen ja ikävän jättämiä haavoja.

      Ehkä iloitset niistä muistoista joita sinulla on, kerrot, että tunsit hänet jo pikkutytöstä lähtien?

      Iloa elämääsi, toivottaa Päivi-pappi Hämeestä

      • IkäväSinua

        Kiitos Päivi, kauniit muistot eivät onneksi koskaan kuole.


    • hahahahaha

      hahahahahahahahaah lol lol

      • sureva

        Painu vittuun nauramasta!!!!!


    • lepäärauhassa T

      Keväällä kuoli lapsuuden aikainen ystävä 24 vuotiaana... Moniongelmainen rankka elämä oli hänellä, koki saman kohtalon kuin veljensä aiemmin... Vaikkei oltu yhteyksissä 10 vuoteen, olin jotenkin kuvitellut että tulevaisuudessa aika olisi kypsä taas tavata ja korjata välit... Nyt se sitten onkin jo mahdotonta. Asia on pyörinyt päässä monta kuukautta, haluaisin haudalla käydä mutten tiedä edes missä se on...

      Ajatukset on sekavat, jos olisin jäänyt hänen ympyröihinsä, saattaisin itsekin olla aika rappiolla tänäpäivänä.

      • ketjunaloittaja

        awwww, otan osaa! :( haleja!


    • Punaiset silmät

      Minunkin Ystäväni lähti paremmille maille...hän pyörii ajatuksissani kaiken aikaa...en tiedä miten tästä selviän,olen itkenyt silmät päästäni...takana pitkä ystävyys suhde,sitä ei mikään korvaa....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      139
      8501
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1393
    3. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1165
    4. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      59
      1156
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1057
    6. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      139
      1000
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      785
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      778
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      761
    10. Tuli surullinen olo.

      Olit muuttunut niin paljon etten meinannut tunnistaa. Miksi rupsahdit? 😞 m-n
      Ikävä
      40
      674
    Aihe