Korkea ÄO myös syy syrjäytymiseen

nero

Minkäs teet,jos ÄO on niin korkea,että kaikki virkailijatkin jäävät toiseksi.,ja sen kun ne huomaavat,niin tahallaan vaan vaikeuttavat asioiden hoitamista.

Kateuttahan tuo on,ja muutenkin varsinkin sosiaalityöntekijöillä on aivan liian paljon valtaa vaikuttaa yksittäisen ihmisen asioihin. Koettu on tämä kateus,minulle jopa soskan virkailija sanoi suoraan,että hän ei hyväksy opiskeluani.alensi tuet,opiskelin silti,ja valmistuin.

11

1083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuohiurkuri

      Armeijan kapiainen alkoi vinoilemaan kun palikkatestin tulokset sai. Kun myöhemmin murtauduttiin Kompanian vääpelin toimistoon ja pojat tuli pällistelemään että mikä mies sai täydet pisteet. Tutkijakoulun dekaani sanoi että olisin saanut väitöskirjasta laudaturin ellen olisi alkanut "temppuilemaan" - nyt ei tullut painatuslupaa vaan potkut yliopistolta joka kaipaa sihteerismentaliteettia. Ei se, nyt teen putkitöitä kun näyttötyömestari kelpuutti viritelmäni byggilla ja antoi putkarinpaperit.

      PO
      www.oljysailio-poisto.fi

    • Elämä on!!!

      "Korkea ÄO myös syy syrjäytymiseen"

      Totta! korkeampi ÄO syrjäyttää matalamman ÄO:n.

      Todetaan tähän, että osamaksutietsikan tuijottaminen tukiyksiössä ei ole mikään älykkyyden merkki.

    • ...

      korkea eettisyys vasta syrjäyttääkin. maailmassa eletään vielä epäeettisyyden kulta-aikaa ja aivan pian ei ole odotettavissa muutosta parempaan.

    • Anonyymi

      Joo to takiaa mie surjäydyu

    • Anonyymi

      Joo tää

    • Anonyymi

      Auttaako kohtuullinen ÄO henkilöä siten, että hoitaa raha-asiansa huolellisesti.

    • Anonyymi

      Korkea ÄO ei ole syrjäytymisen kriteerinä millään tavalla. Syrjäytyminen on pääasiassa jäyttäytymistä syrjään, eli ongelma on korvien välissä, joka tietenkin saa miettimään, että onko siellä sitä ääoota ensinkään. Ehkä vain kuvitelmaa, että olempas älyykäs.

    • Anonyymi

      Ei se ole älykkyyttä, että haraa yhteiskunnan rattaissa vastaan joka asiassa.
      Ei sillä mitään voiteta kuin korkeintaan omassa mielessä ja lopuksi voittona on vain se, että saa vääjäämättä arveluttavan arvonimen "vastarannan kiiski".

    • Anonyymi

      Poikkeuksellisen älykkäitä ihmisiä ymmärtävät harvat, mutta poikkeuksellisen älykkäät ymmärtävät aivan liikaakin asioita. Ja kun ymmärtävät kuinka tyhmiä ja mielivaltaisia keskivertoälykkäät ovat, jotka eivät edes tajua omaa tyhmyyttään. Ja koska keskivertoihmisillä on valta, joutuu superälykäs oman toimintansa sopeuttamaan heidän laatimien sääntöjen puitteisiin sopivaksi. Ei ole ihmekkään tietoinen vetäytyminen kaikesta mahdollisesta roskasta, kun näkee vain mielettömyyttä ympärillään. Poikkeuksellisen älykkäiden on vaikea löytää vertaistansa seuraa.

    • Anonyymi

      minä omaan aika korkean äön, en sillä rehvastele. minusta tuntuu maailman meno tosi oudolta. olen alkoholisti, pitkäaikaistyötön. en ole ikinä ymmärtänyt työneuroottisuutta mikä kaikilla tuntuu olevan, en ymmärrä miksi jotkut idiootit nostetaan niin suureen asemaan että voivat vaikuttaa koko maailmaan, kuten joku mielisairas putin tai dementikko biden vai vai mikä se oli, miten koko maapallon elämä voi olla idioottien käsissä...

      • Anonyymi

        Unohditko mainita Erdoganin ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe