Oon 17-vuotias tyttö ja otin ehkäisykapselin noin puoli vuotta sitten. Sen jälkeen alkanut hikoileen ihan hirveesti. Kainalot suihkun jälkeenkin heti ihan märät, paitaa saa vaihtaa monesti päivässä, haisee pahalle.. kokeiltu kaiken maailman antipersperantit ja apteekin tripla dry dödöt..mut sit se hämää et nexplanonin haittavaikutuksista en löytänyt hikoilua mistään kohdasta? Muilla samanlaisia ongelmia? Mistä muusta vois johtua?
nexplanon ja hikoilu
2
2141
Vastaukset
- tarkista asia
Voi se hikoilu silti johtua ehkäisykapselista. Se on vain niitä niin harvinaisia sivuvaikutuksia, että siitä ei ole raportoitu. Ota yhteys lääkäriisi, joka kapselin laittoi.
- Anonyymi
Oon 17 vuotias tyttö ja mulla on ollu myös jokusen puoli vuotta ehkäisykapseli ja sama ongelma kun sinulla hikoilen ihan hirveesti ja kainalot koko ajan märät vaikka olis kuinka kylmä niin hikoilen aivan järkyttävästi mulla on se jännä homma että mulla menee toi oikea kainalo aina ihan märäksi mut sitten taas vasen kainalo ei tee niin, ite oon sen jälkeen alkanut käyttämään talkkia ja se vähän sentään helpottaa ettei tuu niitä märkiä länttejä vaaleisiin paitoihin, mut en sitä säännöllisesti käytä kun aina unohtuu... Mut kannattaa kokeilla tuota keinoa että auttaako se:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176339Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816167Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696000Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452375Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121241
- 1861085
- 59887