Oon 17-vuotias tyttö ja otin ehkäisykapselin noin puoli vuotta sitten. Sen jälkeen alkanut hikoileen ihan hirveesti. Kainalot suihkun jälkeenkin heti ihan märät, paitaa saa vaihtaa monesti päivässä, haisee pahalle.. kokeiltu kaiken maailman antipersperantit ja apteekin tripla dry dödöt..mut sit se hämää et nexplanonin haittavaikutuksista en löytänyt hikoilua mistään kohdasta? Muilla samanlaisia ongelmia? Mistä muusta vois johtua?
nexplanon ja hikoilu
2
2094
Vastaukset
- tarkista asia
Voi se hikoilu silti johtua ehkäisykapselista. Se on vain niitä niin harvinaisia sivuvaikutuksia, että siitä ei ole raportoitu. Ota yhteys lääkäriisi, joka kapselin laittoi.
- Anonyymi
Oon 17 vuotias tyttö ja mulla on ollu myös jokusen puoli vuotta ehkäisykapseli ja sama ongelma kun sinulla hikoilen ihan hirveesti ja kainalot koko ajan märät vaikka olis kuinka kylmä niin hikoilen aivan järkyttävästi mulla on se jännä homma että mulla menee toi oikea kainalo aina ihan märäksi mut sitten taas vasen kainalo ei tee niin, ite oon sen jälkeen alkanut käyttämään talkkia ja se vähän sentään helpottaa ettei tuu niitä märkiä länttejä vaaleisiin paitoihin, mut en sitä säännöllisesti käytä kun aina unohtuu... Mut kannattaa kokeilla tuota keinoa että auttaako se:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot22517938Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss6810237Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?2796621Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki224479Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman573353Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.713135Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.273017"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1012866Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling972845Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai402733