Vaikeuksi pysyä kaistalla?

Väinö

Onko hyöty suurikin kun oiotaan mutkissa?
Ookona kännissä? Pittää soittaa poliisi että: Tällänen rekkari tällä ja sillä tiellä se ejelee kyllä jossakin päihtyneessä tilassa että on aika vaarallisen näköistä. Menee välillä vastaantulevien puolta ja muutenkin ajo näyttää siltä että ei taida olla ajokorttia ( vilkkua ei toimi, ylinopeus jne) Tai on sitten niin pierussa että.. Itse kun en ole poliisi niin pitää SIIS PYYTÄÄ POLIISI joka hoitaa homman. En alakkaan siis itse poliisiksi :D

-Kaistamaalaukset kuluu
-Talvella ajourat syntyy väärään paikkaan josta on haittaa koko liikenteelle. Tuosta oikomisesta on todella haittaa monesti silloin kun ajoradan maalaukset eivät enää näy talvisin. Kolmikaistanen tie voi muuttua näiden uusien luotujen urien takia kaksikaistaiseksi :) Hieno kehäII:n liikennejärjestely hässäkkä turunväylän kohdalla on aika kaamea paikka niille ketkä siellä ei ole ennen ajanut kun kaistat loppuu kesken ja ajourat on ajettu täysin päin persettä.

Tuttuja teitä kun tuossa ajelee niin laittaa välille merkille takaa tulevan auton ajolinjan.
Pitkä alamäki, takaa tuleva alkaa saavutta olen hänen tiellä ilmeisesti.. Tulee alamäessä mutka ja pidän autoni kaistalla ja ajan jopa ulkoreunaa pitkin ja nopeus nousee koko ajan. Takana oleva auto leikkaa oikein kunnolla oikaisten vastaan tulevien puolta mutta kun huomaa että ei enää saavutakkaan minua ja ajelee kaiken lisäksi vielä missä sattuu niin minulle tuosta tulee jotenkin huvittunut olo :) Moni lopettaa sen mutkassa oikaisemisen kesken kun itse en oikaise :) tjsp.
Tuossa ajelin pari päivää sitten mannerheimintietä helsingissä ja yksi autoilija edellä ajava oikoi joka kurvissa. Bussikaistaa tuli bussi joka saavutti minut ja myös tämän toisen autoilijan. Hyvä etteivät ajaneet yhteen kylkiä, se oli todella lähellä kun tämä henkilöautoilija oikaisi mutkassa juuri kun bussi meni hänen ohitse bussikaistaa pitkin! Toinen mikä ihmettyttää näissä ajolinjoissa on se että kun joku mene kääntyvien kaistaa joka sitten kääntyy vasemalle esimerkiksi. Niin koukataan sitten oikealta jopa ajamalla toisen kaistan kautta.

1

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • l-s-l

Joo pitäis soittaa poliiseille näistä päihtyneenä ajelijoista :) Jurrissahan ne on tai huumeissa tai sitten ei muuten ole ajokunnossa voi olla vaikka sairaskohtaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe