Vaan myös Raamatun sanomaa, väärentämällä sitä perke-leellisesti ja monilta osin täysin jo alkukielen sisältömerkityksille outoon ja käsittämättömää muotoon väännettynä. Tämä siksi ettei Pyhä Henki voisi käyttää Jumalan Hengen synnyttämiä alkuperäisiä sanoja ja tekstien sisältömerktyksiä, Pyhän Henten synnyttämän sanainspiraation edyllttämällä tavalla enää lainkaan, ja että: hengellisen tekstin hengellinen sanoma hämärtyisi. Siksi se on korvattu selvästi uudestisyntymättömien ihmisten jäjen päätelmiä sisältävillä lisäyksillä ja sanamerkitysten muuttamisessa, seurauksena siitä etteivät nämä esim. vuoden 1992 kirkkoväännöksen tehneet kääntäjät ole edes ymmärtäneen sen tekstin hengellisiä sisältöjä joita käsikirjoitukset sisältävät. Tämän siksi etteivä he "luonnollisina" ihmisinä Pyhästä Hengestä osattomina voi ymmärtää lainkaan sitä mikä on hengellistä - ja siksi he ovat vääntäneet kirjoituksia monissa kohden kieroon.
Luterilanen uskonlahko ei ole tuhonnut vain kristittyjä
14
53
Vastaukset
- Täydennystä
Luterilaisuus on läpi historiansa ajan tehnyt kaikkensa tuhotakseen kirstinuskon, ja nyt kun sitä vastaan ei voi enää taistella tappamalla kristittyjä ruumiillisesti heihin kiinni käyden, kirkko pyrkii tekemään saman tuhoamalla kristinuskon sanoman, aina Raamatunkäännösten sanauskollisuutta myöten, jotta sen omat per-keleelliset opit ja kirkkoa korottavat väännökset johtaisivat ihmisiä mahdollisimman tehokkaasti sen vaheellisen kalmankouran ulottuville, tapattavaksi valekristinuskon valheilla hengellisesti. Pahaa jälkeä on tehnyt kirjanoppineiden valhekynä myös uudessa kirkkokäännöksessä, josta toivotaan tietysti ainoaa laajasti jatkossa levitettävää versiota, jonka vain sekä harhaanjohtaa ihmsiä, että korttaa kirkon asemaan muka pelastusta välittävänä ja armon välineitä hallinnoivana yhteisönä. Näin yritetään ryöstää taivasten valtakunan avaimet, niiden käsiin jotka eivät suinkaan ketään Jumalan kuningaskunttaan ohjaa ja opasta, - eivätkä itsekään ole sinne valheineen menossa.
- Antikristilllistä
totuusvoittaaaina kirjoitti:
Luterilaisuus on pelastanut koko Kristinuskon
Tyhjä väittämä vailla todellisuuspohjaa, ja senhän sanoo jo tämän uskonnon nimikin "luterilaisuus".
Antikristilllistä kirjoitti:
Tyhjä väittämä vailla todellisuuspohjaa, ja senhän sanoo jo tämän uskonnon nimikin "luterilaisuus".
Martti Luther pelasti koko Kristinuskon uskonpuhdistuksessa. Ilman sitä olisi Kristinusko hävinnyt. Siitä on kaikki ottanut mallia jopa katoliset joutuivat paljoihin myönnytyksiin.
- Entinen ev.lut.
Martti Luther pelasti koko Kristinuskon uskonpuhdistuksessa. Ilman sitä olisi Kristinusko hävinnyt. Siitä on kaikki ottanut mallia jopa katoliset joutuivat paljoihin myönnytyksiin.
Luther oli ensimmäinen askel. Siitä seurasi monia muita uskonpuhdistuksen hedelmiä ja aina nykyaikanakin vielä Jumala johtaa kansaansa, joka ei todellakaan ole mikään yksi kirkko siellä tai täällä.
Jumalan kansa on hajallaan tässä maailmassa ja vain Jumala tietää, kuka kuuluu hänen joukkoonsa. Sen voi lukea Joh. 10. luvusta, joka koskee hyvää paimenta. Jeesus on tuo Hyvä Paimen, joka johtaa kansaansa läpi kaikkien vuosien, vuosisatojen ja -tuhanten, kunnes olaan perillä Jumalan valtakunnassa.
Vasta ylösnousemuksen aamuna voin tietää, että olen perillä, niin sinäkin ja kaikki muutkin. - kjhgfd
Luterilaisuus on pelastanut koko Kristinuskon
korjaan...
"pelastanut koko saatanallisuuden kristinuskon"
1.Korinttolaiskirje:
15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
2 Korinttolaiskirje 12:
7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.
Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta.
herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
"Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä." Entinen ev.lut. kirjoitti:
Luther oli ensimmäinen askel. Siitä seurasi monia muita uskonpuhdistuksen hedelmiä ja aina nykyaikanakin vielä Jumala johtaa kansaansa, joka ei todellakaan ole mikään yksi kirkko siellä tai täällä.
Jumalan kansa on hajallaan tässä maailmassa ja vain Jumala tietää, kuka kuuluu hänen joukkoonsa. Sen voi lukea Joh. 10. luvusta, joka koskee hyvää paimenta. Jeesus on tuo Hyvä Paimen, joka johtaa kansaansa läpi kaikkien vuosien, vuosisatojen ja -tuhanten, kunnes olaan perillä Jumalan valtakunnassa.
Vasta ylösnousemuksen aamuna voin tietää, että olen perillä, niin sinäkin ja kaikki muutkin.Tuon kohdan moni käsittää täysin väärin tai haluaa tai käyttää hyväksi väärin. Kun Jeesus rukoilee että olisivat yhtä. Ei toki tarkoita, että kaikki kuuluisimme samaan serakuntaan (kirkkoon kuten katoliset sanovat) Vaan että olisimme uskossa yhtä. Ei ole mikään pakko kuulua siihen järjestöön joka on väärässä, kuten asian huomasi Martti Luther ja jätti katoliset ja teki uskonpuhdistuksen Raamatun mukaan.
- Arviota väänöksistä
Jumalan sanan väärentämisen systemaattisuudessa kirkkokäännöksen 1992 kääntäneet ovat aivan amatöörejä, verrattuna vaikkapa Jehovan todistajien varsin systemaattisiin ja tarkoitushakuisiin väärennöksiin kuten heidän uusin käännöksensä eli Uuden Maailman käännös on. Se sisältä ketjuviitejärjestelmieen jo systemaattista taitoa väärentää Raamatun käsikirjoituksia, ja siihen verrattuna Luterilaisen kirkon omistama lahkokäännös on vielä vähän torso, kunnon petoksiin verrattuna.
- erttkkl
Keskusteluaiheen kirjoittaja ei kuvaa ollenkaan katolisten tekoja,kuinka katolinen kirkko on vainonnut ja tuhonnut miljoonia kristittyjä, kataareja ,kristinuskoon kääntyneitä juutalaisia Espaniassa,valdolaisia jne. Saksassa luterilaisten aikana muutamat vapaan suunnan lahkolaiset rettelöivät ilmeisesti yhteiskuntaa vastaan ja joutuivat tekemisiin senajan ankaran yhteiskunnan kanssa. Luterilaiset eivät ole vainonneet lahkolaisia eikä myöskään juutalaisia!
- söpöä ja kivaa
erttkkl
Mars nyt kirjastoon. Lastenosastosta saa kirjastokortin, kun on isi tai äiti mukana.
Kannattaa lukuhommat aloittaa vaikka Nalle Puhista, ettei pahoita mieltään. - Ikävää havaita
söpöä ja kivaa kirjoitti:
erttkkl
Mars nyt kirjastoon. Lastenosastosta saa kirjastokortin, kun on isi tai äiti mukana.
Kannattaa lukuhommat aloittaa vaikka Nalle Puhista, ettei pahoita mieltään.Tyhmyydelle emme voi mitään ja sille jos on annettu vain lusikalla, ja sekin vähä otetaan lopulta pois.
- Balttis edelliseen
Kyllähän Balttis on suuren verisen marttyyrien verstä juopuneen porotonkin verijälkiä ja rikoksia esiintuonut, mutta kun sivusto on luterilaisuutta käsittelevä sivusto, on painopiste täällä maailman luterilaisemmassa maassa, ollut suuren maan porttojen äidin sijasta sen synnyttämän verisen lut.kat. kirkon tekemisissä. Väittämäsi etteivät luterilaiset olisi vainonneet lahkolaisiksi määrittelemiäsi ihmisiä ja juutalaisia on täysin vailla historiallista todellisuuspohjaan ja perätön EMÄVALE.
- erttkkl
Uudessa Testamentissa on vakavia varoituksia lahkoihin osallistumista! Lahkoilla tarkoitetaan apostolisesta opista pokkeavaia porukoita! "Jumalaa muuttaa väärät profeetat koiriksi!" Raamattu
Ja nyt nuo haulluvat maailman puhdasoppisinta kirkkoa!
- erttkkl
"Joka toisin julistaa Evankeliumia kuin apostolit, olkoon kirottu!" Gal. kirje'
Paavi selibaattikirkkoineen poikkeaa selvistä Apostolin julistamista virkavaatimuksista!
Siis kirottuja nuo poikkeajat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265