Pohjekipu

jhgf

Taisin tänään venäyttää pohkeen/polven kun jalka taipui väärässä asennossa. Kipua esiintyy pohkeen yläosassa kun taivutan polvea taaksepäin ja kun kävelen ja kyseinen jalka on takimmaisena. Muuten ei ole mitään kipuja, kuumotusta tai punoitusta. Onko turha huolestua, koko ajan kuitenkin pelko laskimotukoksesta koska istumatyö. Kipu on päivän mittaan jonkin verran pahentunut, voi olla siitäkin kun taivuttelen pohjetta vähän väliä.

3

369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeile näin

Laita venähtyneeseen kohtaan kylmäpakkausta, apteekista voi ostaa, ihan pakastehernepussikin käy, kangas pussin ja ihon väliin. Sitte voltaren, piromax tai vastaavaa kipugeeliä. Voi tosiaan olla joku venähdys jos kerran olet jotenkin sen jalan satuttanut. Ei tietysti voi tietää tuloste laskimojutusta, mutta jos polvellesi kerran sattui jotain, eikö olisi aika loogista, että siitä tullut?

• trgyrt

Voltarenia laitoin, kylmäpussi nyt jäi laittamatta ja sen sijaan kävin saunassa, sen jälkeen tosin kipu helpotti aika paljon. Otin myös buranan ja nyt pystyn kävelemään normaalisti, jos yrittää taivuttaa taaksepäin jalkaa vähän enemmän niin silloin on pientä kipua. Polven takaa myös jänne? on kipeä kun sitä kokeilin

• Se sama

Joo jos jänne kipeä niin ei sit varmaan tarvitse pelätä sitä laskimohommaa. Käytä Buranaa ja voltareniakin voit laittaa. Älä turhaan sitä taivuttele taaksepäin, jos on pikkusen jostain rikki, ei välttämättä tee hyvää. Mutta kivun sallimissa rajoissa voi liikkua normaalisti jalan kanssa, siis kävelet sen mitä päivän mittaan tarvii. Täysi liikkumattomuus ei ole hyvä. Jos ei näy mitään verenpurkaumia tai mustelmaa nyt, ei ole iso revähdys. Ja jos ei ole turvonnutkaan. Aamulla voi olla turvonnut ja parin päivän päästä voi näkyä pientä mustelmaa. Jos nyt yöllä levossakin särkee kauheasti ja aamulla on iso turvotus ja verenpurkaumaa niin mene ihmeessä lääkäriin. Jos on joku vakuutuskin, niin senkin vuoksi, jos pitää hoitaa jotain tai myöhemmin tulee jotain. Mutta jos nytkin suht koht normaalisti pystyt kävelemään, luultavasti ei ole iso vamma. Ja jos sauna ei ole pahentanut, vaan helpottanut, niin voi olla, että on ollut lihas vähän krampissa ja lämpö rentouttanut sen. Mutta kylmä sitten laskee turvotusta, jos sitä on

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3397
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe