Olen lihava nainen, ja myönnän olevani sen verran pinnallinen ja tekopyhä, että en -yrityksistäni huolimatta- kykene tuntemaan minkäänlaista parisuhteellista-, seksuaalista-, enkä muutakaan kiinnostusta lihavia miehiä kohtaan.
(No, sen verran realisti olen, että en myöskään odota miesten olevan kiinnostuneita minusta, siis ainakaan sellaisten joista minä voisin kiinnostua)
Pitäisi siis joko laihduttaa, tai pakottaa itsensä haluamaan lihavia miehiä.
Tällä hetkellä molemmat tuntuvat täysin mahdottomilta tehtäviltä.
Mahdoton tilanne ilmeisesti
16
189
Vastaukset
- Ei läskeille!
No sehän on sinun ongelma, eikä meidän miesten.
- fddfbh
Saman kuulin yhdeltä ei-niin-timmiltä naiselta joka ei naamaltakaan niin viehättävä että pitäähän sitä ulkonäköä nyt olla ennenku voi ihastua. Malliesimerkki naisen seksuaaliseen valtaan tottuneesta mursusta jolla ehkä nuorempana ja timmimpänä olikin aihetta esittää moisia naurettavuuksia.
- näinn
lihavan naisen ei tarvitse, kuin mennä johonkin ja etsiä se hiljainen hyväkroppainen mies ja tehdä tälle selvän aloitteen. Noin yksinkertaisesti nainen, jopa lihavakin voi saada komean miehen. Love shy miehet ovat täysin naisten aloitteen varassa parisuhdemarkkinoilla. Eli yleensä ottavat mitä tarjotaan. Nopeimmat vie...
- ätmi
No ei todellakaan kiinnosta mitkään läskit. Mielummin hakkaan hanskaan.
- --------------
ätmi kirjoitti:
No ei todellakaan kiinnosta mitkään läskit. Mielummin hakkaan hanskaan.
Vaikka sinua ei kiinnostakaan, niin olen kyllä nähnyt monta komeaa miestä lihavan naisen kanssa. Tuskinpa noitakaan miehiä kiinnosti oikeasti, mutta kun ei muuta vaihtoehtoa ole. Mieluummin huonossa suhteessa kuin yksin. Minä kylläkin olen samoilla linjoilla kanssasi.
- mikä mättää
Miksi laihduttaminen on mahdotonta, ellei terveys ole jo pilalla? Kuulemma riippuu 90%:sti ruokavaliosta eikä liikunnasta. Kyllähän nuo tv-ohjelmissa laihtuvat vaikka alkupainoa olisi pitkälle toistasataa kiloa.
- mies 35
Olen lihava tai no n 10 kg on liikaa painoa ja olen pannnut useita hoikkia naisia joten minun ei tarvinne tyytyä lihaviin naisiin. Olin kyllä joskus paljon lihavampi mutta olen laihduttanut ja käyn salilla nykyisin. Ehkä se on luonteesta kiinni että saan naisia.
- FEkmwkwfmkwefwef
Ja tämä kuuluu meille millä tavalla?
Tämä on sinkkupalsta. Ei plösöjen elämänfilosofia-monologipalsta.
Ja onhan se täysin mahdotonta lopettaa lappaamasta pullaa naamariin koska se vaatisi ... jumalauta. Jostain luopumista. Sehän on täysin mahdoton ajatus koska kaikki kuuluu feminisoidussa kulttuurissa naiselle. Sekä oikeus syödä itsensä täydeksi porsaaksi että saada tästä huolimatta normaali mies.
Ei jumalauta. Alan olla sitä mieltä että on ihan oikeasti aika laittaa patriarkaainen systeemi pystyyn. Ensimmäisenä tehtävänä ruuanjakelun kontrolli ja pakollinen läskileiri ämmille.- kummitus
Älä viitsi olla lapsellinen. Tämä nimenomaan on sinkkupalsta, ja seuranhakuvaikeudet ovat monille sinkkuuden ydintä. Itse voit mennä tuonne Tunteet/Katkeruus -palstalle itkemään jos asiallisen keskustelun sijaan haluat vain mollata muita ihmisiä.
Ja aloittajalle. Kyllä sinulla minusta on ihan sama oikeus toivoa mieluista kumppania kuin kaikilla muillakin. Valitettavasti kaikki eivät sitä löydä, ja silloin pitää joko laskea rimaa tai taivaltaa yksin. Sinulla on sentään sikäli hyvä tilanne, että voisit nostaa mahdollisuuksiasi laihduttamalla (vaikka tiedän toki että se on vaikeaa). Monilla ei sitäkään vaihtoehtoa ole, vaan tärkein kumppanin löytymistä rajoittava seikka voi olla sellainen, ettei sille voi mitään itse tehdä.
- kyrpä ja vittu
neiti tekopyhä minä olen normi painoinen mies ja voisin seurustella lihavan kanssa kaikella tietysti rajansa ei mitään sairaanloisen lihavaa mutta käykö sinulle se että minulla on pieni muna ja olen kouluttamaton ja työtön ja epäsosiaalinen,pelokas luuseri!!! no eipä taida käydä eli semmosta se on olet yksin niin kuin minäkin kunnes kuolemme sitä jo itseasiassa odotan jo!!!!!!!!!!!!!!!!!
Joudut jomman kumman himosi luultavasti selättämään jos haluat miehen...
- Joko ruuan himosi (ja laiskuuden liikunnan suhteen).
- Tai seksuaaliset himosi hyvän näköisten miesten suhteen.
Tai sitten voit toivoa aivan uskomatonta onnea niin ettei sinun tarvitsisi luopua kummastakaan himosta, mutta se tuskin tapahtuu.Unohda lihavat miehet. Ne saavat kyllä lihavan naisen, koska nainen harvoin haluaa näyttää miestään isommalta. Käännä sen sijaan katseesi pieniin ja hinteliin miehiin. Ne eivät tahdo kelvata kellekään ja täyttävät tuon sinun painokriteerisi. Onnea etsintääsi!
- Pieni ja hintelä mie
Ei todellakaan kiinnosta tonnikeijut. Haluan pienen ja siron vaimon.
- Kaltaisesi mies
Lihavana miehenä ajattelen ihan samoin. Ainakin miehille tilanne on sikäli helpompi, että tarjolla on runsaasti silmää miell
yttävää naisseuraa, kunhan vain viitsii katsella maailmaa kotimaan ulkopuolelta. Omaan seksielämääni olen nykyisellään tyytyväinen. Muistathan sinäkin, että Suomi ei ole koko maailma, onneksi. Tämä on hyvä maa monessa asiassa, mutta ei kaikissa, eikä voikaan olla. Onneksi nykyään ihmiskunta on kansainvälistynyt. - Minusta olet
iljettävä. Ei siksi, että olrt lihava, vaan siksi että sinulla on kaksoisstandardit.
Ei sitä ikinä tiedä mistä kukin kiinnostuu. Toki tilastollisesti ylipaino on varmasti seuranhaussa haitta, mutta niin on moni muukin asia, joita aivan tavallisista ja seurustelevista ihmisistä löytyy. Jos laihduttaminen tuntuu ylivoimaiselta niin kannattaa keskittyä muihin ominaisuuksiisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150