Aloitan sivarin ensi talvena ja olen miettinyt asumista sen aikana. Asun tällä hetkellä Oulussa vuokrakämpässä (vuokrasuhde kestänyt vuosia) ja tulen ehkä suorittamaan sivarin jollain toisella paikkakunnalla (haluan paikanvaihdoksen vuodeksi).
Maksaako Kela vakituisen asuntoni vuokran palvelusajaltani, jos menen sivarksi jollekkin toiselle paikkakunnalle/ palveluspaikka osoittaa majoitukseksi jonkun muun paikan?
Sivari ja asumistuet
sivari35
4
212
Vastaukset 4
- ole huoleti
Saat tietää tämän kaiken kun pääset koulusjaksolle.
Ole huoleti, siellä kertovat kaiken oleellisen. - TosiMies v.2.0
Meinaatko että yhteiskunnan pitäisi ylläpitää sinun vuokrakämppääsi sivarin ajan? Teillä sivareilla on oikeasti asiat pahasti raiteiltaan. Muuta Espanjaan, loinen.
- Vitun_vässykät
Peräaukon alue on yksi kehon erogeenisimmistä, eli sen koskettelu tuottaa runsaasti seksuaalista mielihyvää.
- vaimitä?
Vitun_vässykät kirjoitti:
Peräaukon alue on yksi kehon erogeenisimmistä, eli sen koskettelu tuottaa runsaasti seksuaalista mielihyvää.
armeijassa ilmeisesti oppii monenlaista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.712303Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt361882- 1001201
- 47965
- 91872
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26827- 29700
- 41685
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,144673Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56598