En tiedä, mikä sana olisi suomeksi, mutta englanniksi se on "butthurt"... eli joku loukkaantuu sellaisesta asiasta, jonka suhteen on fanaattinen ja ottaa eriävät mielipiteet herkemmin henkilöhtaisesti.
Olen tullut sellaista väkeä vastaan, jotka blokkaavat minut kun sanon jotain tällaista: "En trollaa, tämä on minun oikea mielipiteeni. Eikä mielipiteiden pitäisi satuttaa, ellei sitten pelkää eriäviä sellaisia. Kerro missä tämän foorumin säännöissä kielletään kritisointi. Enkä minä edes sano että juttu josta pidät on täysin huono!"
Mutta tyypin pitää todistaa minut blokkaamalla että pelkäävät eriäviä mielipiteitä, aivan kuten sanoin. Ei saisi tehdä yhtään eri tavalla kuin he, ja palvoa sitä mitä he palvovat, ja sokeasti.
Onko netin sietokyky väittelyä kohtaan entistäkin heikompi?
Johan nyt on.
0
64
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764