Nauti kauniista syksystä.
Kiitä terveydestäsi ja lähimmäisistäsi.
Elä omantuntosi mukaan. Tee hyvää lähimmäisille.
Ole muijallesi kiltti (lähde sen kanssa kävelylle nyt heti!)
Vinkki viikonvaihteeksi
4
204
Vastaukset
- upotettu
>>Vinkki viikonvaihteeksi
Nauti kauniista syksystä.
Kiitä terveydestäsi ja lähimmäisistäsi.
Elä omantuntosi mukaan. Tee hyvää lähimmäisille.
Ole muijallesi kiltti (lähde sen kanssa kävelylle nyt heti!)- Exmoro
Kun kirjoitin tuota edellistä viestiä, niin RAKAS VAIMONI tuli selkäni taakse ja sanoi, että kirjoita sinne, että "ole muijallesi kiltti ja lähden sen kanssa heti kävelylle". Ja katso, niin totisesti tapahtui >:}
- Mönninkäinen
Vinkki on oivallinen myös tälle viikolle. Valoisaan aikaan löytää metsistä suppilovahveroita. Niitä on tänä vuonna enemmän kuin moneen vuoteen. Suosittelen metsäretkeä sekä perheellisille että perheettömille sisarille ja veljille.
- tod e
kun vain niitä suppilovahveroita olisikin näillä leveysasteilla...
kuulemma tänä syksynä onkin ollut jokusen verran, mutta eipä ole nekään vähät minun sienikoriini eksyneet. :-(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345432Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313892No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067- 241833
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv251739- 411660
- 511621
- 301574
- 401536